PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل دوازدهم و سیزدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ


#فصل 13 اضافه شد.....


سلام خدمت همه ی بچه های گل این وبلاگ.با تاخیری خیلی کوچک(یک چیزی دوروبرای 2 هفته!)فصل 12 و 13 رو آماده ی دانلود گذاشتیم که امیدوارم از این فصل خوشتون بیاد.


تقدیمی های فصل:

آرمیــــن


محمد مهدی و محمد علی


شــاعر


پایونیر


کاترینا


دوقلوها


دانلود فصل 12 از پرشین گیگ


*************************

/////////////////////

دانلود فصل 13 از پرشین گیگ

ویرایش ژوپیتر:

دانلود فصل 12 از پیکوفایل

دانلود فصل 13 از پیکوفایل

pdf اضافه شد: دانلود کتاب های دزد جادو اثر سارا پرینیز

#منبعepub:برترین رمان های فانتزی



The Magic Thief.epub

The Magic Thief.pdf



The Magic Thief: lost.epub


The Magic Thief: lost.pdf


The Magic Thief:found.epub


The Magic Thief:found.pdf

متاسفانه فرمت همشون epub  

باید  epub reader رو دانلود کنید یا اینکه بسپرید ژوپیتر تبدیل کنه!

************************************************

ویرایش شده توسط: JuPiTeR

دلیل ویرایش:اضافه کردن نسخه pdfجلد دوم و سوم

اخبار:ترجمه ی دزد جادو+دانلود انگلیسیش

سلام به همگی!!! خبر دارم آی خبر تازه دارم . داغ داغ!!!!! وبگاه شکارچیان اژدها داره کتاب دزد جادو رو ترجمه میکنه مقدمات کار فراهم شده!! و مترجم جذب میکنن!!!هر کس شرایطش رو داره و مایله همکاری کنه توی همین پست بگه!!!
کاور کتاب(با تشکر ازAli.H):
 

دانلود کتاب دزد جادو زبان انگلیسی

باتشکر از خودم بابت تبدیل به pdf

آدرس وب شکارچیان اژدها

سلام -- پوزش

سلام خدمت همه ی دوستان گل و عزیزم.

اول از همه از Pioneer برای زحمات فراوانش تشکر می کنم!

دوم : از همه و به خصوص از آرمین معذرت می خوام.من از اول مهر دیگه تمام کار ها رو به فاطمه و نریمان سپردم ولی گفتم که دیگه نمی تونم بیام نت ولی باز هم با  این حال تا هفته ی یش سر میزدم و حتی 1 فصل هم ویراست کردم ولی این هفته سرم یک کم(یعنی خیـــــلی)شلوغ شد و درس هام هم سنگین شده بود و معذرت می خوام که نتونستم سر بزنم.

سی و نه سرنخ: قرار بود«بلک لرد/دارک لرد» فصل رو تا 2 هفته ی پیش می فرستاد ولی نفرستاد و دیگه دیدم دیر شد خودم همین الآن میشینم و ترجمه میکنم.

پرونده ی نیمه خدا:هنوز هم منتظر فرستادن نگار هستم.

ممنون از صبر همگیتون.

عیدی:فصل چهار و پنج و شش کارآموز

حرف های pioneer: عید غدیر رو به همه تبریک می گم و امیدوارم که به همگی خوش گذشته باشه قرار بود که من و کاترینا جان توی این تعطیلات کمی اضافه کاری کنیم تا بتونیم عیدی هم بدیم. فصول چهارم و پنجم و ششم کارآموز عیدی ما به شما در این روز خجسته است. امیدواریم که خوندنش لذت ببرین. یه نکته ای رو باید متذکر بشم که کاترینا جان به عنوان ویراستار حق عظیمی به گردن این پروژه به خصوص آماده سازی این سه فصل داره. ( توی پرانتز بگم که هر کسی که تونسته با من کارمشترکی انجام بده آدم خیلی بزرگی بوده - آخه همه می دونن من چه قده خوش اخلاقم!) برای همین حق کاترینای عزیزه که ازش تشکر بزرگی بشه با توجه به فشار کار توی دو روز اخیر که خیلی من رو توی امر ویراستاری همراهی کرده. کاترینای عزیز ازت ممنونیم و برات بهترینها رو آرزو می کنیم.
برای دانلود باید به فروم ما بروید:

لینک فروم بخش کارآموز

سلــــــام ------- الکس رایدر

سلام بر همه!!!!!!!!!!!!!!!

چه طورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خـوبیـــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

من و یادتون میــاد؟؟؟؟؟؟؟

خوب اونهایی که یادشون نمیاد من ، زئوس ام.خیلی می خواستم که نام کاربریم هم ZEUS انتخاب کنم ولـــی نمیدونم کی انتخاب کرده بود و اگه بفهمم کی بودش،تبخیــــــــــرش میکنم!!!!!!!

متاسفانه چند روزی هست که مرتضی خیلی خیلیی خیلی سرش شلوغ و همین طوری داره خر خونی میکنه و با اغفال های زیادش من هم مدیریت این وب رو قبول کردم (حیف که کارم گیرشه ها وگرنه بازم قبول نمی کردم!)و امیدوارم بتونم چیزهایی که میخواید رو براتون تو وب بذارم.

برای ابتدای کار، 7 جلد اول الکس رایدر رو براتون به زبان فارسی در ادامه ی مطلب میذارم:

ادامه مطلب ...

کیبرد داغ با حضورpioneer!!!

خب خب ساعت 21:00 روز شنبه 13آبانماه ساعت رسمی شروع میشه ولی به دلیل اینکه بعضی ها نیستن میتونین سوال های خودتون رو از الآن بپرسین تا ساعت 00:00 مهلت ارسال سوال)البته به صورت رسمی(که تموم میشه اگه کسی بعد از ساعت 00:00سوال پرسید pioneer میتونه ج نده!! با تشکر!!! در ضمن این پست فقط برای اعضا قابل روییت هست!!

لینک کیبرد داغ فروم

فصل سوم کارآموز

حرف های پایونیر:
سلام به همگی فصل سوم آماده شده که ویراستاری این فصل هم کار کاترینای عزیز هست.
این فصل در مورد ارک هست که هر دوی ما این فصل رو تقدیم می کنیم به ژوپیتر عزیز.
چون قرار بود من به خاطر بازگشت ژوپیتر عزیز فصلی مژدگانی بدم و کاترینا جان هم اعلام کردن به این خاطر این فصل رو به ژوپیتر تقدیم می کنن چون بچه با استعدادیه!
اول از تمامی دوستان که لطف دارن تشکر می کنم دوم اگه کسی سوالی یا پشنهاد و یا انتقادی در مورد ترجمه داره می تونه توی فروم مطرح کنه که من امکان پاسخگویی در حد امکان داشته باشم
 

دانلود فصل سوم نشانداران برگ بلوط از پیکو فایل

دانلود فصل سوم نشانداران برگ بلوط از پرشین گیگ

فصل دوم کارآموز

حرف های پایونیر: فصل دوم کتاب در مورد هلت و هوراسه. این فصل به ویراستاری کاترینای عزیز آماده شده. و البته هر دوی ما این فصل رو به عنوان کادوی تولد که چیز قابل داری هم نیست تقدیم می کنیم به نریمان عزیز. امیدواریم که همگی از خوندن کتاب لذت ببرید.

دانلود فصل دوم نشانداران برگ بلوط

کارآموز رنجر فصل اول

سلام به همه!!!! 

 

حرف های پایونیر:در مورد این کتاب اول در مورد اسمش باید صحبت کنم. این کتاب اولین بار توسط خود نویسنده با اسم oakleaf bearers چاپ شده که بعداً در چاپ امریکایی این اسم تغییر کرد و به اسم Battle for Skandia کتاب چاپ و منتشر شد. من خودم اسمای جان فلانگن رو خیلی قبول دارم. برای همین ترجمه ی اسم رو به این صورت انجام دادم: نشان داران برگ بلوط. ( در دوره های گذشته در میان اقوام مختلف نمادهایی به عنوان نمادهای خانوادگی استفاده می شده. شما می دونین که رنجرها از نشان برگ بلوط استفاده می کنن و البته هوراس هم به عنوان یک شوالیه ی قلابی ( منظورم اینه که هوراس هنوز به طور رسمی شوالیه نشده و گرنه قصد هیچ توهینی ندارم) داره با این نشان سفر می کنه. و ... چیزای دیگه ای که در این کتاب قراره برای نشانداران برگ بلوط رخ بده!)  

 

 

 

 

فصل اول

 

با تشکر فراوان از: 

پایونیر عزیز مترجم فصول 

کاترینا گل (که عضو گروه فشارم هس!)ویراستار فصول 

 

و البته بچه های اغفال کننده من جمله همین کاترینا خانم 

 

خواننده های عزیز تشکر یادتون نره چون ممکنه مساوی بشه با اینکه کاترینای عزیز فراموش کنه چجوری اغفال کنه!!!پس دیگه ترجمه به خودتون برمیگرده!

ویرایش ژوپیتر:

دانلود نسخه جاوا

دانلود نسخه آندروید