PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل نهم و دهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ+ سخن آخر

این 2 فصل زیبا و جذاب را میتونید در ادامه ی مطلب دانلود کنید و حتما به ادامه ی مطلب سر بزنید چون چند تا حرف باهاتون دارم.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل WORD به PDF

با نصب doPDF 7.3 Build 382 شما می توانید به راحتی فایلهای مایکروسافت Word را به فرمت PDF ذخیره کنید. بعد از نصب این برنامه یک گزینه DoPDF در منوی Print اضافه خواهد شد که شما می توانید فابل مربوطه را به فرمت PDF ذخیره کنید.علاوه بر این یک Toolbar نیز به Word شما اضافه خواهد شد که دارای دکمه ای به نام Save as PDF میباشد.

دانلود با حجم 5 مگابایت


پسورد فایل فشرده : soft98.ir


منبع:soft98.ir


پ.ن:فاطمه،از این نرم افزار برای تبدیل فایل WORD به PDF استفاده کن.بعد از اتمام ترجمه برو توی قسمت PRINT و روی همنین گزینه ی dopdf کلیک کن و پرینت و بعدش هم به صورت PDF ذخیره میشه.

دانلود کتاب از روسیه با عشق

یک کتاب زیبای دیگر که به زبان انگلیسی برای شما آماده شده است. کتاب بیشتر از اینکه عاشقانه باشد ، اکشنه!!!! حتما دانلود کنید!!!!



From Russia with love_ a James Bond nove - Ian Fleming.pdf

دانلود کتاب «من شماره 4 هستم» به زبان انگلیسی

این کتاب زیبا به زبان انگلیسی برای شما آماده است!!! امیدوارم خوشتون بیاد!!



درست شد!!!!!

درستش کردم!!!!!!   مشکل عضویت تالار رو درستش کردم!!!!! 


IM ZEUS AND I AM GOD OF SKY AND I CAN DOING EVERYTHING H WANT!!!!1


نگاه کن یک روز اومدم اینجا و همه چیز رو درست کردم!!!! ( انگار نه انگار که ورژن رومیم درست کرد !) ولی خوب من حدس زدم شاید مشکل از قالب باشه و پیشنهادش رو دادم!!!! وقتی به مرتضی گفتم مشکل از قالب بود ، شـــــــاخ در آورد!!!!!!!!! چه کار هایی که نکرده بود!!!!!!! حالا با یک کار آسون درست شد اونجا!!!! 

حالا می تونید با خیال راحت برید اونجا و ثبت نام کنید!!!!!


زنده باد لوسین ها!!!!!!

دانلود تمام کتاب های نـارنیا با لینک سالم + چند عکس

تمام کتاب ها زبان اصلی و خارجی اند.

تمام لینکها درستند.

منبع هم اگه اشتباه نکنم گفت 98ia!!

توجــه: پسورد تمام فایلــها:  intexblogger

ادامه ی مطلب برید....



ادامه مطلب ...

دانلود کتاب Hard Time اثر چارلز دیکنز و رازم را نگه دار

اولین کتاب ، یک اثر جاودان کلاسیک از نویسنده ای جاودان ، چارلز دیکنز هست. نام این رمان Hards Time یا لحظات سخت هست. کتاب ترجمه نشده و انگلیسیه.




دانلود کتاب لحظات سخت از پیکو فایل


دومین کتاب رو خودش خواسته که بذارم و اولین کتاب عاشقانه ای بود که خوندم و خیلی ازش خوشم اومد!!!! این کتاب بیشتر از اینکه عاشقانه باشه ، کمدی هست. نام کتاب Keep My secret یا رازم را نگهدار است.به همه پیشنهاد می کنم که این کتاب رو بخونند چون فوق العاده زیبـــــــــــاست!!!! ترجمه شده و خیلی قشنگ:


دانلود کتاب رازم را نگهدار از پیکوفایل


دانلود فصل هفتم کتاب چهارم سی و نه سرنخ

این هم فصل زیبای 7 که به ایرینا بر میگرده و ایرینا هم که لوســـــــیــــن!!!!

ترجمه و ویراستاریش با خودمه. خودم ویراستاری کردم چون فصل هایی که من باید ویراست کنم ، میفته توی مهر و من نمیتونم ویراست کنم و بین سلنا و نریمان تقسیم میشه.

فصل قشنگیه و تازه فهمیدم که شاید این ایرینا یک کم توی دلش خوبی باشه و نمیتونه به زبون بیاره!



تقدیمی های این فصل:



 

pioneer 

 

کاترینا 

 

زهرا سعیدی 


selena


لوسینی ها!!!



دانلود فصل 7 از پیکوفایل


دانلود فصل 7 از پرشین گیگ


دانلود فصل 7 از 4 شیرد


پ.ن: در ضمن من میرم فردا به یک مسافرت 2 یا 3 روزه و امروز کیبورد داغ هست ولی فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل! فصل 8 هم که قرار بود نگار بترجمه ولی پیچوند و رفت!! من و فاطمه نصف کردیم ترجمه ی اون فصل رو که من سعی می کنم که امروز هم 2 صفحه ی اون رو ترجمه کنم.

 

بچــه های بــد شانس

لیـــنک کتاب اول تصحیح شد. با تشکر از King Elf.


پشت جلد این کتاب نوشته که :

اونهایی که از کتابهایی که پایان خوشی نداره بیذارند ، این کتاب را نخونند ، چه بسا این کتاب از اولش با شروعی ناگوار شروع میشه و تا آخر این داستان ادامه داره......


مطمئنند فیلم این مجموعه رو با بازی جیم کری دیدید.خیـــــــــلی فیلم توپی بود ولی به گفته ی خیلی ها کتاب از آن خیلی قشنگتر بود و خودم کنجکاو شدم و این کتاب رو دانلود کردم و شد یکی از 13 کتابی که دانلود کردم و هنوز نخوندم!



این مجموعه ، سرگذشت غم انگیز سه بچه ی بد شانس را به تصویر میکشد که گرچه زیبا و باهوش هستند ، ولی زندگیشان پر از رنج و بدبختی است . از همان صفحه ی اول که سه بچه ی بدشانس داستان ما کنار دریا هستند خبری بد به آنها میرسد ، بلا و مصیبت در گوشه جای این مجموعه در کمین آنها نشسته تا ما را کاملا مجاب کند که آنها آهنربای بدشانسی هستند !

جلد های اول این مجموعه بسیار کم حجم هستند و میانگین صفحات جلد های اول آن 130 صفحه است . قیمت آن نیز با توجه به سیزده جلدی بودن آن زیاد تلقی میشود ولی داستان آن بسیار گیرا و روان است که به همین دلیل میتوان قیمت آنرا در نظر نگرفت !



منبع کتاب ها از وبلاگ داستان هست.


       شروع ناگوار 

بخش اول          بخش دوم


      سالن خزندگان 

بخش اول         بخش دوم

        

    پنجره بزرگ 

     کارگاه مصیبت‌بار 

بخش اول         بخش دوم


     مدرسه سخت‌گیر 

بخش اول         بخش دوم


      آسانسور قلابی
بخش اول         بخش دوم


فرمت کتابها  djvu  هست که نرم افزارش رو از لینک پایین می توانید بگیرید .


نرم افزار قرائت کتابها