PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل دوازدهم و سیزدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ


#فصل 13 اضافه شد.....


سلام خدمت همه ی بچه های گل این وبلاگ.با تاخیری خیلی کوچک(یک چیزی دوروبرای 2 هفته!)فصل 12 و 13 رو آماده ی دانلود گذاشتیم که امیدوارم از این فصل خوشتون بیاد.


تقدیمی های فصل:

آرمیــــن


محمد مهدی و محمد علی


شــاعر


پایونیر


کاترینا


دوقلوها


دانلود فصل 12 از پرشین گیگ


*************************

/////////////////////

دانلود فصل 13 از پرشین گیگ

ویرایش ژوپیتر:

دانلود فصل 12 از پیکوفایل

دانلود فصل 13 از پیکوفایل

نظرات 76 + ارسال نظر
OMID چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 22:47

اولیش دیگه خودمم!!!!!

فصل 13 و 14 هم آماده است و ویراست شده و فعلا وقت برای آپلود ندارم و ایشالله فردا آپ میکنم.

فاطمه پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 00:04

دستت طلا داداش!!!

خبر خوش!فصل شونزده هم تموم شده و امشب می فرستمش واسه امید!!

خبر بد:تا الان خبری از نگار و نازی بابت فصل ۱۷و ۱۸ و ۲۰ نگرفتم.تا شنبه بهشون فرصت دادم یه خبری بهم بدن پس تا شنبه قرار نیست من چیزی ترجمه کنم.پس فصل جدیدی که ترجمه میشه اگه نگار بهم نده میفته واسه دوشنبه.اگه نظرات این بخش برسه به ۵۰ یک شنبه میدمش امید.دوشنبه یا نهایتا سه شنبه هم تو سایته.دوباره یک فصل هم جمعه از سایت میگیرین.

خوب جبران این مدتی رو که نبودم میکنم؟؟؟

امید فصل ۱۴ یک سری تصویر داره.از اونجا که کتابشو دارم از تصویراش عکس میگیرم برات میفرستم یادت باشه حتما قبل از اینکه کتابو اپلود کنی به فصل اضافه شون کنی.

ژوپپپپپپپی کجاییییییییی؟؟؟

محمدمهدی فصل ۵ کتاب دزدجادو رو ساحل کی باید بده؟؟؟

سه نفر انلاین دیگه کین؟

آرمین پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 02:23

و مدال برنز میرسه به خودم
متشکرم , متشکرم من مطعلق به همتونم هستم
امید جان شرمنده کردی
امیدوارم که به همین زودی پرونده پرسی رو هم راه بندازی که بیشتر از دو ماه که تو صف وایساده
باور کنید که این فصل آخر
تمومش کنید تا بره به کار و زندگیش برسه
در آخر هم از امید بخاطر انتقاد پذریش ممنوم
(فک کنم یه عذرخواهی بهتون بدهکارم چون دفعه قبل یکم زیاده روی کردم , در هر صورت معذرت)

OMID
نه بابا این حرف ها چیه؟؟؟ حق با شماست و خودم هم واقعا ناراحتم که چرا اینقدر دیر شده؟؟!! نگار یاهوش خرابه و هر وقت درست شد فصل رو میفرسته.
ممنون میشم اگر که باز هم صبر کنی......

armaneiran پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 04:39 http://good-life.ir

دستتون درد نکنه اما فک کنم آدرس فایل رو اشتباه گذاشتین. آدرس صحیص اینه:
http://pioneer-group.persiangig.com/39%20ClUeS/04%20-%20BeYoNd%20ThE%20GrAvE/39%20Clues,book%204,Chapter%2012.pdf.pdf

زهرا پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 09:10

فاطمه ایمیلت نمیرسه.لینکش رو بده خودم دانلود کنم.

A پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 09:22

ممنونم.

محمد مهدی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 11:09 http://dragonhunters.blogsky.com/

دست شما درد نکنه

JuPiTeR پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 13:40

سلام به همگی!!!
شرمنده دیه نمیتونم بیام!!
معاونمون گوشیم رو گرفته(برای بار دوم)تا عید هم پس نمیده!!!
الآن هم کافی نتم!!!
تا چند وقت دیه یکاریش میکنم سر میزنم!!!
**
دوقلوها:ژوپیتر یه چیز بزرگ میشه ازت بخوام؟؟؟میتونی لینک دانلود فیلم پرسی جکسون رو برام پیدا کنی؟؟؟گوگل برام باز نمیشه!
ژوپیتر:اینم فیلم:
http://iranfilm33.com/forum/thread762.html
**
امید:ژوپی یک زحمت بکش همه ی 11 فصلی که تا حالا ارائه شده رو به ورد تبدیل کن و برام بفرست.(اگه زحمتی نیست!!!)
ژوپیتر:امید ورد هم اگه تونستم درست میکنم بهت میل میکنم
**
فاطمه:توجه داشتین ما مدیرا نوبتی کار میکنیم؟؟؟من میام ژوپی میره.ژوپی میاد امید میره.امید میاد من میرم.
هماهنگی رو می بینین؟؟؟
ژوپیتر:مـــــــوافـــقــــم

نریمان:نریمان هم هویجه این وسط این رو مستقیم بگید دیگه والا به قران

شاعر پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 14:12

یک دنیا سپاس خجالتم دادیدین خسته نباشید میدونم با اینهمه درس و کار ،ترجمه کردن هم کار راحتی نیست و اضافه کاریه خیلی دوستون دارم و برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت دارم
این شعر هم تازه ترین شعرمه تقدیمش میکنم به همتون مخصوصا کاترینا و پایونیر عزیز


شب
چه روزها شب شد
و چه شب هایی که صبح نداشت
کنارم نبودی
کنارت نبودم
سرد بود
سرما نبود فقط از نبودنت یخ کرده بودم
شب نبود فقط در نبودنت روز را نمی دیدم
چه دقیقه ها که ساعت شدند
چه ماه هایی که به سال نرسیدند
سوگ نبود در نبودت سوگ وار بودم
شب بود ولی ماه نبود
شب بود و تو نبودی

دوقلو ها پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 16:35

شاعر قشنگ بود.مرسی که گذاشتیش.
ژوپیتر خیــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون!لطف بزرگی کردی!
این مدیر شما روانیییییییییه؟؟؟ما که هر دومون یه روز موبایل نبریم نمیشه.ولی تی جلو مدیر رژه هم بریم چیزی نمیگه!
دلمون تنگ میشه برات!!

دوقلو ها پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 17:06

بچه ها شرمنده ولی کسی میدونه از این لینکی که ژوپیتر داده چجوری میشه دانلود کرد؟؟؟؟؟؟؟؟اگه میدونید یه توضیح کوتاه میدید؟؟؟؟لطفـــــــــــــــــــا!!!!

محمد علی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:17 http://dragonhunters.mihanblog.com

ببخشید دیر اومدم
ای ولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داداشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محمد علی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:27 http://dragonhunters.mihanblog.com

من تقدیمیم؟ دستتون درد نکنه اشک شوق بین دکمه های کیبورد الان داره چکه می کنه!!!!!!!!!!!!!!

راستی چرا محمد مهدی و محمد علی رو کنار هم مینویسید ؟
مگه ما داداشیم؟
مگه ما دوقلوییم؟
پ چرا پایونیر و کاترینا رو کنار هم نمینویسید؟

نریمان پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 19:19

سلام سلام سلام من رو نزنید خیلی خب من اشتباه کردم نتونستم بیام کاری نمیتونستم بکنم امتحان های نیم ترم و کلاس زبان و گیتار و واتر پولو و چی و چی چی حالا علا از شر کلاس زبان به طور موقت راحت شدم امتحان هام هم دوشنبه تمومه کلاس گیتار هم فعل راحتم فاطمه ببخش میلت رو اون روز گرفتم ولی امتحان ریاضی داشتم ببخشید وقنت نشد باز هم از همگی پوزش میخوام تا درودیدیگر بدرود

محمد علی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 19:52 http://dragonhunters.mihanblog.com

فاطمه بگو اگه می تونه تا این جمعه ای که میاد بده یا تا سه شنبه بعدش .
راستی ازشم تشکر کن

محمد مهدی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 20:48 http://dragonhunters.blogsky.com/

ژوپی فیلمت بلو ریه مگه سرعت اینترنت اون بد بخت همش چقدره خال من یه میگه
مال اون فوق فوقش دو میگم باشه یه هفته طو ل میکشه دان کنه اونم با سرور تورنت که لینکی که شما دادی تورنت هم نیست
اصــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــا مــــــــــــــــی فــــــــهــــــمــــــــــــــی مــــــــــــن چــــــــی مـــــــــــــیـــــــــگـــــــــــم

دوقلو ها پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 21:02

محمد مهدی نزنش بابا!اومده یه کمکی کنه همین!بیخیال!

دوقلو ها پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 21:04

نریمان:نریمان هم هویجه این وسط این رو مستقیم بگید دیگه والا به قران


نریمان که اصولا تشریف نمیاره!
شوخی بود!نزن ما رو!

محمد علی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 21:16 http://dragonhunters.mihanblog.com

دلم به حال ژوپی میسوزه !!!!!



به این تصویرا نگاه نکن رد گم کنیه !!!!!!!!!!!!!

محمد علی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 22:45 http://dragonhunters.mihanblog.com

بابا اون 2 نفر آنلاین دیگه کین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد مهدی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 08:15 http://dragonhunters.blogsky.com/

فاطمه:محمد مهدی ساحل فصل 5 رو باید کی بهتون بده؟
ج:حد اکثر تا یک شنبه
دوقلوها:محمد مهدی نزنش بابا!اومده یه کمکی کنه همین!بیخیال!
ج:کتک درحال حاضر حقشه (ولی مدیره رو باید اعدام کنیم)
محمد علی:دلم به حال ژوپی میسوزه !!!!!



به این تصویرا نگاه نکن رد گم کنیه !!!!!!!!!!!!!
ج:تو یکی کتک دلت می خواد

محمد مهدی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 08:40 http://dragonhunters.blogsky.com/

اینم لینکای پرسی عزیزمون
http://www.1.magicp30-2.com/movie/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-percy-jackson-the-olympians.html#more-3335
اینم یکی دیگه
http://serverdlm2.in/movie/Percy-Jackson-&-the-Olympians-The-Lightning-Thief-1080p.mkv

دوقلو ها جمعه 26 آبان 1391 ساعت 11:59

مرسی محمد مهدی.حیف که اینا فیلترن و پدرمادر گرامی اجازه استفاده از فیلتر شکن رو نمیدن.ولی به هر حال ممنون!

محمد مهدی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 12:36 http://dragonhunters.blogsky.com/

این یکی ها چی؟
اینا:
http://dl4.takcinema.com/Percy.Jackson.And.The.Olympians.The.Lightning.Thief.2010.720p.BluR_Takcinema_com_.mp4
زیر نویس:
http://1.takcinema.com/wp-content/uploads/2012/08/Percy.Jackson.And_.The_.Olympians.The_.Lightning.Thief_.2010.720p.BluR_Takcinema_com.zip
راستی اینترنت تون چقدر سرعت داره دو قلو ها

ruby جمعه 26 آبان 1391 ساعت 12:50

ممنون خسته نباشید

ژوپیتر:خواهش و سلامت باشی!!

محمد علی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 12:52 http://dragonhunters.mihanblog.com

دلم واسه ژوپی تنگیده !!!!!!!!!!!!!!

دوقلوها جمعه 26 آبان 1391 ساعت 13:17

آ باریک الله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گرفتتتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ !!!
ذوق مرگ شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوــــــــــــــــــــــــن!!!!!!!









JuPiTeR جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:28

سلام لب تاپ داداشم رو گرفتم!!!
جواب ها:
نریمان:نریمان هم هویجه این وسط این رو مستقیم بگید دیگه والا به قران
ژوپیتر:اگه هویج نیستی پ چی هستی؟؟؟شلغم بهتر نی؟؟؟یه نظری چیزی مثلا مدیر وبی ها!!!!

دوقلو ها:ژوپیتر خیــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون!لطف بزرگی کردی!
این مدیر شما روانیییییییییه؟؟؟ما که هر دومون یه روز موبایل نبریم نمیشه.ولی تی جلو مدیر رژه هم بریم چیزی نمیگه!
دلمون تنگ میشه برات!!
ژوپیتر:خو اون لینک که بدرد نخورد!!!مدیر و معاون جفتشون روانین!!
منم دلم میتنگه!!!

محمد علی:دلم به حال ژوپی میسوزه !!!!!
ژوپیتر:دلت به حال من نسوزه!!به حال خودت بسوزه که ترجمه نکنی محمد مهدی کلتو میکنه!!!!

محمد علی:دلم واسه ژوپی تنگیده !!!!!!!!!!!!!!
ژوپیتر:هنو خو چیزی نگذشته!!!!

JuPiTeR جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:31

pioneer کجایی؟؟؟
یه خبری از خودت بده!!!!!
نگران میشم ها!!!!
کاترینا؟؟؟؟

پ.ن:راستی شاعر شعرت خیلی قشنگ بود!!!!

JuPiTeR جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:33

راستی بچه ها جلد دو و سه دزد جادو رو pdf کردم ها!!!
دیدین؟؟؟به پست قبلی اضافه شده!!!

لینکشون رو به رانیوس هم دادم اونجا هم گذاشتن!!

JuPiTeR جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:35

راستی امید!!
نتونستم به ورد تبدیل کنم!!!
همشون)تبدیل گر ها( کلمه ها رو جابه جا میکنن!!!
ختی اونی که فارسی هم ساپورت میکرد نتونست درس تبدیل کنه!!!

محمد مهدی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:47 http://dragonhunters.blogsky.com/

ژوپی من پرشین گیگ نمی تونم دان کنم واسم پیکو فایل فورشیرد مدیافایر یا چیزای دیگه آپ میکنی؟
ترجیحاپیکو فایل باشه

فاطمه جمعه 26 آبان 1391 ساعت 22:41

سلام

بچه ها من یک تصمیمی گرفتم واسه پرسی!!اگه تا شنبه ی اینده یاهو ی نگار درست نشد خودم براتون ترجمه می کنم!ببینم کی حمایت می کنه ها!!!

محمدمهدی یعنی فصلو یک شنبه(دو روز دیگه)بده یا منظورت یک شنبه ی اینده بود؟؟

فصل 17 و 18 تا اخر همین هفته ترجمه میشن و احتمالا تا جمعه روی وبلاگ قرار میگیرن.

ژوپی!!! دلمان تنگ می شود!!همین کش رفتن لپ تاپ داداشت خیلی کار پسندیده ایست!!معاونتون هم انشالله به راه راست هدایت شود و درک کند که گوشی وسیله ای بسیار ضروری است!و گرفتن ان،انهم به این مدت طولانی شکنجه ایست از شکنجه ی جسمی بالا تر!!!!!


نریمان اشکال نداره داداش.پیش میاد.مثل وقفه ای که خودم داشتم.

کاترینااااااااااااا!!!کجایی که دلم برات تنگولیده؟؟

همگی موفق باشین!

محمد علی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 23:05 http://dragonhunters.mihanblog.com

فاطمه دوشنبه 9 روز دیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JuPiTeR شنبه 27 آبان 1391 ساعت 13:16

سلام دوباره لب تاپ داداشم رو کش رفتم!!!
فصل 12پیکوفایل:
http://s1.picofile.com/file/7558072040/39_Clues_book_4_Chapter_12.pdf.html
فصل 13پیکوفایل:
http://s1.picofile.com/file/7558074080/39_Clues_book_4_Chapter_13.pdf.html
فاطمه،امید،نریمان یکیتون به پست اضافه کنه وقت ندارم)تا نیومده خاموش کنم(
ایناروهم درس کردم!!البته یکیشون قدیمیه!!!
http://s3.picofile.com/file/7556931177/10.jpg

http://s3.picofile.com/file/7556931498/11.jpg

http://s3.picofile.com/file/7556930856/9.jpg

پ.ن:فاطمه منم دلم منم میتنگه ولی من مثل همین دو سه روز سر میزنم!!!بانظرت هم 100%موافقم

کاترینا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 20:25

salam
Khobin? khoshin? Damaghetoon chaghe?

محمد مهدی شنبه 27 آبان 1391 ساعت 20:34 http://dragonhunters.blogsky.com/

ج فاطمه: هفته آینده باید فصل و بده
دست یوپی هم درد نکنه دمت گرم دادا

JuPiTeR شنبه 27 آبان 1391 ساعت 20:42

لب تاپ رو با اجازه گرفتم!!!!

کاترینا سلام خوبم خوبی؟؟؟تو و pioneer کجا غیبتون زده یه خبری بدیت از خودتون!!!!

محمد مهدی خواهش یوپی=<ژوپی

JuPiTeR شنبه 27 آبان 1391 ساعت 21:44

الووووووووو؟؟؟کسی نی؟؟؟؟

شاعر شنبه 27 آبان 1391 ساعت 21:47

دوقلوها و ژوپیتر عزیز شما لطف دارید با محبت تون شرمندم کردین خیلی دوستون دارم چیز قابل داری نیست در مقال مهر و محبت عزیزانی مثل شما هنوز هم خوب شعر نمیگم باید سالها شعر بگی تازه شاعر بشی من فقط از شاعری اسمش دارم و درستر آرزوی شاعر شدن بینهایت دوستون دارم و برای همه مخصوصا اونهایی که نظر میدن آرزوی تندرستی و موفقیت میکنم

نریمان:سلام شاعر عزیز درسته که شعرت در مقابل شاعر ها عزیز ایرانمون کمی تازه کارانه بود ولی عالی بود به خواطرش ازت خیلی ممنونم از طرف همه میگم واقعا ذت بردم
ل

JuPiTeR شنبه 27 آبان 1391 ساعت 21:54

شاعر شکسته نفسی میکنی؟؟؟؟؟

شاعر شنبه 27 آبان 1391 ساعت 21:58

نه حقیقت و میگم شما به من لطف دارید که اونهم بخاطر دل دریاییتونه

JuPiTeR شنبه 27 آبان 1391 ساعت 22:02

خودت هم خیلی خیلی لطف داری!!!!
اگه دل من دریاست مال تو افیانوسه!!!

آرمین شنبه 27 آبان 1391 ساعت 23:52

سلام به فاطمه عزیز دستت طلا (حلا اگه خواستی طلا سفید گرونتره دیگه)
مردیم بابا
امید جان تو هم اصلاً ناراحت نباش و زودتر فصل ها رو بده فاطمه تا موانع هرچه زوتر مرتفع بشه

کاترینا یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 10:38

سلام
اون قبلیه Broken message بود!
خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ چه خبرا؟ خبرای خوش! ای ول دو تا فصل از 39 سرنخ! جانم! دست مترجم و ویراستار و آپلودگر و خواننده درد نکنه اساسی.



اگر از احوالات من و پایونیر جون جویا باشین... ما خوبیم و ملالی نیست جز دوری شما. ( مثل اول این نامه قدیمی ها) پایونیر همچنان درگیر یه امتحان سخته که تا آخر هفته مرحله اولش رو رد می کنه! حالا اگه نفر اول نشد این خر خون! سرش رو از تو کتاباش در نمی آره یه نگاهی به ما بکنه!

چی؟

چی گفتی؟

کارآموز چطوره؟
حالش خوبه خوبه! مترجم و ویراستار به این گلی... مگه میتونه حالش بد باشه.

فاطمه جون دل منم برات یه ذره شده. چه میشه کرد اینترنت فقط خونه پایونیر جون دم دستمه
اونم خسیسه نمی ذاره زیاد استفاده کنم!



ژوپیتر:سلام!!خب خوبه یه دفعه نرید بیاید!!!نگران میشیم الآن خبر دادی خیالم راحت شد!!!

شاعر یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 12:31

کاترینای عزیز خوشحالمون کردی سر زدی به پایونیر سلام برسون دلمون براتون تنگ شده بود یک دنیا ازت سپاس گزارم و برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت دارم
پ.ن: فاطمه جان هر تصمیمی بگیری حمایتت میکنم

محمد علی یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 19:32 http://dragonhunters.mihanblog.com

ژوپِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!!!
چرا دیه تحویل نمیگیری ؟؟؟
قبلا یه سلامی علیکی !!! چیزی ................












بد بخت شدم فردا دو تا امتحان دارم .درس های شیرین زیست و عربی !!!!!!!

راستی ژوپی چرا رانیوس منبع نذاشته ؟؟؟؟
همون pdf رو میگم . اونوقت به ما گیر میده !!!!

ژوپیتر:سلام خوبی؟؟؟
تحویل نمیگیرم؟؟؟
حرف در میاری ها!!!!
منکه اومدم سر زدم کسی نبود!!!
رانیوس هم دیدم که منبع نزاشتن به خاطر همین تو صفحه دانلود تو قسمت توضیحاتش نوشتم!!!

محمد مهدی یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 20:11 http://dragonhunters.blogsky.com/

راسمیگه یه بار منبعش رو ننوشتم بهم تا مدت ها فوش میداد

ژوپیتر:بار آخرش باشه فوحش میده ها!!!

محمد علی یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 21:55 http://dragonhunters.mihanblog.com

محمد مهدی برا امتحان فردا میخوای چی کار کنی ؟؟
هردو رو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ژوپیتر:آورین....آورین...درساتونو بخونین

آرمین چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 02:19

یعنی اینقدر همه درس خونن که تو یک هفته گذشته هیچ کس نیومده پیام بده
یا نکنه همه چیز در امن و امانه
به قول مرحوم خسرو شکیبایی
همه چیز خوب است
ملالی نیست , جز دور شدن گاه به گاه حسی غریب که انسان ها بدان شادی بی سبب می گویند

ژوپیتر:به به!!!به به!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.