PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

اخرین هشدار

سلام اقایون و خانوم ها ببینید من دیگه خسته شدم جونم به لبم رسیده  اگر مترجم ها بجز کسایی که پارت گرفتن تو همین پست اعلام نکنن من دیگه همین 400 صفحه رو تحویل میدم و خواهش میکنم اگر نمیتونید قولی ندید تا بعد بای

دانلود فصل پنجم از کتاب هفتم کار آموز رنجر

این هم از فصل 5؛صحبت های نگار:

بالاخره موفق شدم بر گردم امروز!!

سلام بر همگی!!!

اینم فصل پنج. این فصل هم مال ارکه، ولی خوب آخریه. فکر کنم جواب سوالاتون رو بده.


فصل پنجم: 

http://s3.picofile.com/file/7832663759/Chapter_5.pdf.html


دانلود فصل پنجم از کتاب پنجم 39 سرنخ

این هم از فصل 5 که پر از اتفاقات هیجان انگیزه.



دانلود فصل 5 از پیکوفایل


پ.ن1:به اون دوست عزیزمون که بهم ایمیل زد و گفتش که طرفداراتون خیلی کم شدن و تعداد نظراتتون پایین اومده،باید بگم که همه ی اعضای وبلاگ،بیشتر در تالار گفتمان ما هستند و اونجا فعالیت میکنند.میتونید برید اونجا و ببینید که همه ی اون عزیزانی که شما نام بردید ، در اونجا جزءفعال ترین کاربران ما هستند.


www.Pioneer-group.rzb.ir/forum


پ.ن2:فصل های غقب مونده رو دادم و بنابراین ادامه ی کار طبق برنامه ی قبلی پیش میره....پس فصل 6 میشه برای سه شنبه...........

دانلود فصل سوم از کتاب پنجم 39 سرنخ

خوب دیشب از مسافرتم برگشتم و این هم فصل سوم از کتاب پنجم 39 سرنخ که قولش رو داده بودم.امیدوارم لذت ببرید و فقط بدونید که کار ترجمه و ویراست این فصل خیلی سخت بود.به خاطر اینکه یک کلماتی و علائمی در این فصل استفاده شده بود که ترجمه و ویراست آنرا سخت میکرد.با این حالا تمام سعیمون رو کردیم که متن روون باشه.امروز فصل 4 و 5 رو هم قرار میدم.

شش تا داستان کوتاه

سلام

امروز شش تا داستان کوتاه که تا حالا گروهِ اهل قلم های پایونیز نوشتن رو میزارم:

داستان اول:     داستان مرگ -  nepton

داستان دوم:     داستان دوستی ها - نیلوفر

داستان سوم:    خوب یا بد؟ - نیلوفر

داستان چهارم:  *داستانک* - star

داستان پنجم:    ماردوش - fateme

داستان ششم:   تابوت آتش - fateme


+مرتب سازی بر اساس تاریخ انتشارِ


++راستی یخبر دیه یکی از اهل قلم هایِ گروه به نام mahdi قراره برای وراثت فن فیکشن بنویسه:فن فیکشن وراثت 


___________________

پست ویرایش شد، توسط فاطمه:


سلام به همگی!

صحبت کوتاهی راجع به 39 سرنخ داشتم...


فصل های ترجمه شده و ویرایش یافته دست امیده و متاسفانه دسترسی امید به نت قطع شده.این مشکل تا اخر هفته ی اینده برطرف میشه و تا جمعه(20 تیر) امید همه ی فصل هایی رو که قرار بوده روی وب توی این مدت قرار بگیرن براتون باهم میزاره...من واقعا شرمنده ی همتون هستم...میدونم انتظار براتون سخته ولی خواهشا یه چند روز دندون رو جیگر بزارین...


بازم شرمنده ی همه شما خواننده های صبور که ما رو همراهی می کنید...

و ممنون از همراهیتون...

دانلود فصل چهارم از کتاب هفتم کار آموز رنجر

سه شنبه و فصل جدید
نقل قول از نگار:خوب امروزم سه شنبه هستش و فصل چهارم خون بهای ارک
برای حمایت از مترجم در این پست روی دکمه ی تشکر کلیک کنید


سلام مترجم های عزیز لطف کنید نظر بدید

سلام سلام سلام ببینید من وقت ندارم پس یه بار دیگه برای اخرین بار میگم

مترجم هااا خواهشا نظر بدید خواهش میکنم فقط تا 14 وقت دارید اعلام امادگی کنید اگر تیم به 7 نفر رسید شروع میکنم اگر نه که همه پروژ] ها کنسله کسایی که میخوان تست بدن هم ایملشون رو بزارن و اعلام کنند تو همین پست بابت تاخیر امید هم باید بگم که مسافرته و دسترسی نداره به نت برگرده همش رو با هم میزاره