PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصل سوم کارآموز

حرف های پایونیر:
سلام به همگی فصل سوم آماده شده که ویراستاری این فصل هم کار کاترینای عزیز هست.
این فصل در مورد ارک هست که هر دوی ما این فصل رو تقدیم می کنیم به ژوپیتر عزیز.
چون قرار بود من به خاطر بازگشت ژوپیتر عزیز فصلی مژدگانی بدم و کاترینا جان هم اعلام کردن به این خاطر این فصل رو به ژوپیتر تقدیم می کنن چون بچه با استعدادیه!
اول از تمامی دوستان که لطف دارن تشکر می کنم دوم اگه کسی سوالی یا پشنهاد و یا انتقادی در مورد ترجمه داره می تونه توی فروم مطرح کنه که من امکان پاسخگویی در حد امکان داشته باشم
 

دانلود فصل سوم نشانداران برگ بلوط از پیکو فایل

دانلود فصل سوم نشانداران برگ بلوط از پرشین گیگ

نظرات 98 + ارسال نظر
کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:33

اول
خب از پایونیر جون تشکر می کنم که تو این چند روز تعطیل نشسته به من و شما فصل کارآموز می رسونه!
از خودم هم تشکر می کنم به خاطر ویراستاری بی نقصم! ( اعتراضی نباشه چون ما ژانوسیم! )
ژوپی جون قابلت رو نداره. ای کاش تو اینجا بودی پس اینترنت رو از پایونیر می تونستم بگیرم. فقط وقتی خودش وصله می تونم از نتش استفاده کنم.
در مورد کیبورد داغ منم موافقم فقط اگه اول پایونیر انجامش بده و گرنه من قبل از ایشون جسارت نمی کنم! ( حال کردی چطوری از زیرش در رفتم چون عمراً پایونیر رو بتونین اغفال کنین که بیا کیبورد داغ! البته من دلیلش رو می دونم چون توماسه و از ژانوسا بسی می ترسه)
راستی من دوباره تکرار می کنم. قدیمی ها کجایین؟ نازی و کیمیا و مائده و ...
جدیدی ها بهتون تبریک می گیم به گروه خفن ما خوش اومدین!

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:35

هی شماهایی که نظر نمیدین کارتون عواقب داره!!!!
کاترینا دیه ویراستاری نمیکنه ها!!!
اگه ویراستاری هم نکرد به pioneer هم نمیزاره فصل بده ها از من گفتن بود!!!

پ.ن:بازم ممنونم!!شماها خیلی لطف دارین

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:38

راستی کاورت خیلی خوشمله ژوپیتر جون

دیاموند جون یه سوالی قبلاً پرسیده بود تا نت دم دستمه و پایونیرم اینجا نیست یه کمی اسپویل می کنم: دیاموند جون در رابطه با سوالت که خودت حتماً می دونی کدوم سوال رو می گم که توی بخش قبلی پرسیده بودی و سوالی بود که از من خواسته بودی جوابش بدم و منم می خوام بهش جواب بدم چون می دونم خیلی مشتاقی جواب سوالت رو بدم و بدونی بالاخره جواب سوالت چی میشه: به کاور خوشمل ژوپی جون در همین پست کمی با دقت تر توجه کن همه چی میاد دستت.


آقا من اسپویل نکردم خودتون شاهدین دیگه! دیاموند اگه قضیه رو گرفتی اینجا مطرحش نکن که هر دو مون متهم میشیم به اسپویل کردن.

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:41

کیبرد داغ برای pioneer
روز شنبه ساعت 21:00
اول باید بچه ها باشن!!!
بچه ها برای شنبه حاضری بدین:
امید؟؟
فاطمه؟؟؟
نریمان؟؟؟
سلی؟؟؟
امیر مهدی و زهرا؟؟؟
محمد مهدی؟؟
محمد علی؟؟
شاعر؟؟
کاترینا؟؟
pioneer???
ایناهم که اصلا نیستن:
نازی؟؟
کیمیا؟؟

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:42

ژوپیتر جون راست می گه خودتون شاهد باشین که من برای آخرین بار دارم اتمام حجت می کنم. این دفعه نمی ذارم من ویراستار کارم و اگر ازم تشکر نشه کارم به کندی پیش خواهد رفت... شایدم اصلاً دیگه انجام ندادم.

به مینا خانم که تو بخش قبلی از هوراس تعریف کرده باید بگم هوراس عشق خودمه. اصلاً این مجموعه بدون اون مزه نداره. حالا بذارین برسه به قسمتای چک و چکاریش!

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:43

من که هستم!

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:46

من با کاور اسپویل کردم؟؟؟
پ اگه کامل باشه حتما کلا داستان اسپویل میشه
این که کاور کتابی که خودتون گذاشتین!!!منم جاش رو بلد بودم دان کردم

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:46

من برم که پایونیر داره صدام می کنه
می گه زیاد آتیش نسوزونم!
خداییش نمی دونه ژوپیتر و من چه آشی براش پختیم!

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:47

کی گفتنه تو با کاور اسپویل کردی؟!
آقا اونا خودشون با این کاورشون اسپویل کردن
تازه این که کل ماجرا رو مشخص نمی کنه فقط جواب سوال دیاموند رو توش داره. فقط همین!

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:50

یاد روزای خوبمون توی پرسی 3 افتادم!
حیف که پایونیر اجازه نمی ده بازش کنم
اما اشکالی نداره اینجا هم شده مثل اونجا

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:51

اوه اوه برو برو!!!
فهمیدم جریان چیه!!!ولی اگه کامل بود دیه....!!

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:52

راستی نمیشه من این شکلک عینکی رو عوض کنم؟
این بیشتر به پایونیر جون میاد.
توی اون سایته هم نتونستم ثبت نام کنم. نمیشه یکی از اون مثلثی هاش برام بیاد؟

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:52

کاترینا نگهبان وب یادته؟؟؟؟

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:53

کدوم سایت؟؟؟

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:54

آره خودم نزاشتم کاملش رو بزاریم توی کتاب!
اون یکی دیگه کاوره رو هم دوست نداشتم.
همونی که ارک توش هست و ...
اصلاً کاوری که توش ویل نباشه کاور کارآموز نیست!

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:56

آره نگهبان سایت که نازی جون بود
یه وقتایی هم کیمیا بود ..
دوقلوها هم همیشه پایه بودن
فاطمه و امید و خودت هم همیشه بودین
منم گه گاهی می اومدم
همین سایته که نوشته برای نمایش آواتار در این سایت ثبت نام کنین

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 16:59

اون که ارک داره مال نسخه انگلیس شه!!
ولی اینیکه ویل داره مال سایت خودشونه!!

pioneer عضوه!!!
با اکانت pioneer برو ایمیلت رو وارد کن بعد عکست رو!!
من مال خودم نه یادم میاد یوزر چی بود نه پس!!

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:06

راستی یه مجوعه دیه هم تو وبشون هست!!
دیدی؟؟

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:08

آره
پایونیر خودش خیلی اون مجموعه رو دوست داره
اما من رفتم بخونم دیدم که خیلی سخته ... از کارآموز هم سخت تره... چون همش در مورد کشتی و قایق و این جور چیزاست.

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:10

در مورد اسکاندی هاست
تازه توش ارک هم هست!

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:12

با اکانت پایونیر وارد اون سایته شدم
حالا موندم که چه عکسی بزارم که به من بیاد. آخه اونلین رو که پایونیر برداشته
بقیه هم که پسرن تو کارآموز ...
امی هم که اصلاً به من نمیاد... دن هم که به من می آد پسره!
چی کار کنم؟

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:17

لینک فصل سوم از پرشین گیگ اضافه شد!!

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:44

انابث چطوره؟؟؟؟

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:53

pioneerایمیلت رو چک کن

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:04 http://percy3.mihanblog.com

آواتار خوشگلی پیدا کردم که در راستای اهداف من هم هست!
آواتارم خوشگله آیا؟

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:07

الان که من پشت کامپیوترشم!
اما بعداً بهش می گم ایمیلش رو چک کنه. چی براش فرستادی؟

کاترینا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:09

ای بابا باید هر دفعه ایمیلم رو وارد کنم!

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:19

خوشمله!!
یوزر و پس پرشین گیگ
خو تیک ذخیره ی مشخصات بزن!!!

ارش جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:37

سلام -کارتون خیلی عالیه. ممنون از زحماتتون

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:49 http://dragonhunters.mihanblog.com

دستون درد نکنه
بابا یه چند ساعت نبودیم نظرات شد 29.
درهر حال دمتان گرم وببخشید دیر رسیدم .
در ضمن قالبتونم از اون قبلیه خیلی بهتره !!!!!!!!!!

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:55 http://dragonhunters.mihanblog.com

ژوپیتر جسارتا تو کیبورد داغ باید چی بگیم ؟
آخه من تاحالا شرکت نکردم.
ژوپی تو نتی ؟

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:56 http://dragonhunters.mihanblog.com

بابا چرا من هر وقت میام هیشکی تو نت نیست ؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟
/

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:59 http://dragonhunters.mihanblog.com

ژوپی برای دومین بار می پرسم
جسارتا تو کیبورد داغ باید چی بگیم ؟
آخه من تاحالا شرکت نکردم.






////

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:01

من هستم
3تا از کیبرد داغ های قدیم رو بهفروم جدید منتقل کردیم
میتونی ببینی
http://pioneer-group.rozblog.com/Forum/Catgory/33
آتش دزد رو دیدی؟؟؟؟

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:04

اینم کل کیبرد داغ هایی که برگذار شده تو فروم قبلی:
http://pioneer-group.vcp.ir/forum/forum-26036.html

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:18 http://dragonhunters.mihanblog.com

آره دزد جادو رو دیدم دستت درد نکنه الان میرم فرومو میبینم

پرانتز جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:39

به... سلام کانترینای عزیز.پس فکر کردی من جدیدم؟ من همون m هستم دیگه. یادش بخیر اون سایت پر نظر بود.ولی حتما کاری می کنم که اینجا هم از نظر بترکه.البته جای سالم می ذارم براش.اخه نمی خوام فصلای بعدی دادنش قطع بشه. بسی تشکر لازمه برای پایونیر که انقدر زود فصل داد.واقعا غافلگیر شدم.احتمالا کاترینا تو فصل دادن زودش دست داره. آخه می دونید که کاترینا رئیس اتحادیه ی اغفالگران پایونیره.برم فصل را بخونم بعد نظر بدم.فقط چرا انقدر زود تموم می شه موندم. تا میای شروع کنی و داغ بشی تموم می شه.

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:43

لینک های 39 سرنخ از سرور های مختلف تا جایی که اومدن همه در یجا:
http://pioneer-group.rozblog.com/page/39cluse

diamound جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:47

بابا سرعتتون منو کشته
یه دنیا ممنون

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:55 http://dragonhunters.mihanblog.com

داداش من نفهمیدم
اگه یه فرمیو به طرف ارسال میکنی دیه چه فرقی میکنی شنبه بیاییم یا چهارشنبه؟

بیامنو ملتفت کن

کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمک!!

diamound جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:57

ژوپیتر کجایییییییییییییییییییییییییی???
جریان این کاور چیه????کاترینا گفت میتونم جواب سوالمو ازش بگیرم
ولی من هرچی نگاه میکنم چیزی سر درنمیارم ازش!!!!!!!!!
میشه این کاورو برام تفسیرش کنی???اگه ماجرا اسپویل میشه بقیه دوس ندارن بفهمن لطفا جوابتو به ایمیلم بفرس
Mona.rastgar@yahoo.com

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:06 http://dragonhunters.mihanblog.com

جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:55
داداش من نفهمیدم
اگه یه فرمیو به طرف ارسال میکنی دیه چه فرقی میکنی شنبه بیاییم یا چهارشنبه؟

بیا منو ملتفت کن

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:06

منظورت کیبرد داغه؟؟؟
بخاطر اینکه هرکسی کار و زندگی داره!!!
تا از یه ساعتی تا یه ساعتی میتونین سوال ها رو بپرسین بعدش هم هروقت خواست ج میده!!تا سوال ها زیاد نشن و هیجانش هم بیشتر بشه!!!

پ.ن:diamoundبه ایمیلت فرستادم

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:09 http://dragonhunters.mihanblog.com

مگه همو نجا سوال میکنن؟
آخه سوال وجواب تو یه پسته !!!!!

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:16

تو کیبرد داغ فروم قبلی برو!!!
تو فروم جدید همه رو تو یجا گذاشتیم

ruby جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:20

ممنون ادامه بدید لطفا

محمد علی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:20 http://dragonhunters.mihanblog.com

بابا رفتم
مگه این طوری نیست که یکی سولات رو تایپ میکنه یه جا ایمیل میکنه به اون پاسخ دهنده؟
اگه این طوریه پس بقیه چکارن ؟

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:29

هرکس آنه سوال میکنه شخصی که پاسخ دهنده اس باید جواب بده!!!!

diamound جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:34

گریه خوشحالیه!!!!!!
ممنون ژوپییییییییییییییییییییییی خیلی بهم لطف کردی
ژوپی یه درخواست دیگه ای ازت داشتم
میشه فصل 1و2رو واسم تو پیکو فایل آپ کنی??????
واسه فصلایه بعدی هم اگه میشه اونا روهم تو پیکو فایل آپ کن

JuPiTeR جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:43

فصل 1و 2 کارآموز؟؟
همه ی فصل هایی که دادیم تو پیکو فایل آپلود کردیم!!

آهان فک کنم منظورت پرشین گیگ بود اشتباهی نوشتی پیکوفایل!!!
اونا رو آپلود کردم تو فروم گذاشتم
http://pioneer-group.rozblog.com/Forum/Catgory/8/Post/25

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.