PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

تبدیل فرمت های متنی به PDF

سلام به همگی!!!!!!!!

گفتم بعد از چند وقت یه چیز باحال بزارم!!!!

آیا از فرمت های epub , djvu , … راضی نیستید؟؟؟؟؟

آیا PDF  را ترجیح میدهید؟؟؟؟

آیا از تبدیل گرها راضی نیستید؟؟؟

آیا دوست دارید خیلی راحت فرمت های دیگر را به PDF تبدیل کنید؟؟؟؟؟

چاره ی کار خواندن مطلب  JuPiTeR است!!!!

این مطلب فقط مخصوص اعضای تالار است!!!به اینجا بروید!!!

شب یلداتون مبارک!!

بفرما هندونه

  شب یلداتون مبارک

ادامه ی مطلب با مطالبی از شب یلدا:

ادامه مطلب ...

اطلاعیه:سایت کارآموز رنجر(فارسی)

سلام به همگی داشتم نظرات رو میخوندم که چشمم خورد به این نظر:

poyan:
سلام.
خسته نباشید.
راستش من یک سایت کامل رو طراحی کردم برای کاراموز رنجر.
مثل www.rangersapprentice.com
اما نیاز به گروه پایونر دارم.
گروه شما تنها مترجم این کتابه.
هدفم اینه که سایت کاراموز رنجر رو به سایت دمونتور برسونم.
اگه می شه یک فراخوان بزنید ببنید کاربراتون با سایت کاراموز رنجر موافقن یا خیر.
با تشکر
در ضمن اگه زحمتی نیست داخل فراخوان قید کنید که برای هر کمکی به من با ایمیلم تماس بگیرند.
برای اعضای گروه پایونر هم فکر کنم بد نباشه از حالا به بعد توی سایت کاراموز رنجر فعالیت کنند و به من کمک کنند.
لطفا پاسخ گروه پایونر رو به من اطلاع بدید.
و مورد استقبال من قرار خواهد گرفت!!وبه عنوان اولین حمایت من این متن رو گزاشتم!!

ایمیل پویان جان:

tarhemodern@rocketmail.com

هدیه ی تولد PIONEER

سلام خدمت همه ی دوستان گلم !!!!

خوبید ؟؟ خوشین ؟؟؟؟؟ سلامتین؟؟؟؟؟ 

مثل اینکه من بازم دیر رسیدم!!!!!! همش هم تقصیر این امتحان قلمچیه!!!!!

تولــــــــــد Pioneer رو بهش تبریک می گم(البته با یک روز تاخیر!).امیدوارم که100 نه 120 نه بلکه 130 (چون توش 13 داره!) ساله شه!!!!!!!!!!

یک کادوی قابل ندار هم از طرف من و فاطمه و علیرضا برای پایونیر در نظر گرفته شده!!!


باز شود، دیده شود، بلکــه پسندیده شود!!!!!!!!!!!!!


************************


دانلود فصل شانزدهم از  کتاب چهارم سی و نه سرنخ:


خوب مسلما این فصل تقدیم میشه به PIONEER و همچنین کاترینای خیلی خیلی عزیز ما!!!!!



دانلود فصل 16 از پرشین گیگ


تــــــــولدPioneer:دانلود فصول 10تا12کارآموز

حرف های کاترینا:
فصل ده:
سلام سلام سلام
بله نه آذر روزی بود که یه دختر مهربون چشم عسلی به دنیا اومد تا بهترین دوست من بشه!
یه دختر باهوش و بی نظیر که همگی توی یه نگاه عاشقش می شن!
پایونیر جونم تولدت مبارک!
پایونیر و من برای این روز هفته هاست نقشه ریختیم و پایونیر زحمت کشیده و با تمام گرفتاریهاش 9 تا فصل برامون آماده کرده که من این دو سه روز ویراستاریش می کنم و دونه دونه براتون این جا می ذارم.
اینم فصل دهم کارآموز (و فصل اول از اون نه تا فصل) من و پایونیر جون این فصل رو تقدیم کردیم به فاطمه جون به خاطر تمام زحمتایی که برای گروه پایونیر و کتاب چهارم 39 سرنخ می کشه.
فاطمه جون خدا قوت!
فصل یازده:
سلام سلام سلام
فصل یازده رسید داغ داغ
این فصل تقدیم می شود به امید جون که اونم برای گروه پایونیر و کتابای مختلفی که داره ترجمه میشه زحمت زیادی کشیده. امیدجون خدا قوت!
فصل دوازده:
سلام فرزندانم!
کدوم فصل بودیم؟ شلوغ نکنین بزارین فک کنم! آهان دوازده که بالاخره داستان داره تکون می خوره حسابی!
برای فصول بعدی حداقل سی تا تشکر می خوام .... گفته باشم!
آخ آخ حواس که نیست! یادم رفت بگم به کی تقدیمش کردیم! درسته به ژوپی جون که یکی از مدیرایی که تقریباً همیشه در دسترسمون بوده!
لینک تالار مربوط به کارآموز
برای دانلود فصل دهم کارآموز

برای دانلود فصل یازدهم کارآموز

برای دانلود فصل دوازدهم کارآموز

توجه1:برای دیدن این بخش حتما باید در فروم عضو شوید.
توجه2:از صفحه ی پنج به بعد میتونید فصل ها را دریافت کنید.

شروع ناگوار جلد اول از بچه های بدشانس(PDF(

زحمت تبدیل به PDF رو محمد مهدی (محمد علی سابق ) از وبگاه شکارچیان اژدها کشیده.

توضیحات درباره ی این کتاب را میتوانید از اینجا بخوانید.

دانلود قسمت اول جلد یک
دانلود قسمت دوم جلد یک

دانلود فصل چهاردهم و پانزدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

سلام بر همه ی دوستان عزیزم.

به محض برگشتن از سفرم ، فصول 14 و  15 رو آماده کردم.

امیدوارم از این 2 فصل خوشتون بیاد.


تقدیمی ها:


دارک لرد


Justin


پایونیر


کاترینا


دانلود فصل چهاردهم از پرشین گیگ


دانلود فصل پانزدهم از پرشین گیگ


پ.ن:چند روز پیش که من مسارت بودم،دارک لرد عزیز اومدند و یک نظری دادند و نظرشون کاملا هم صحیح بود.چون 60% اون متنی که فرستاده بودند رو تغییر داده بودم.کلا به قول معلم زبان مدرسمون:"زبان انگلیسی درسی بی در و پیکر است" یعنی یک کلمه ی خیلی کوچک می تونه معنی های فراوانی داشته باشه.به طور مثال کلمه ی get نزدیک 45 معنی مختلف داره.

بسیاری از جمله های اون فصل هم اینطور مشکلی رو داشتند و به همین علت بود که جمله دستخوش تغییر و تحول شد!

ولی در کل با ترجمتون واقعا خیلی خیلی به ما کمک کردید و ممنون.


پ.ن2:سروش عزیز(JUSTIN)فصل رو بهت تقدیم کردم و سوالی ازت دارم.فصولت رو ترجمه میکنی دیگه؟؟؟؟!!!!!!جون من ترجمه کن و اگه تو هم بپیچونی دیگه فاطمه شاید عصبانی بشه!!

بیشتر مترجمان پیچوندن و فاطمه زحمت های زیادی داره می کشه و ازش واقعا هم ممنونم!!


پ.ن3:برید این 2 فصل زیبا رو به ترجمه ی فاطمه و به ویراستاری خودم،بخونید و امیدوارم لذت ببرید.



فصل نهم کاراموز رنجر

سلام!  

 

این ایامو به همتون تسلیت میگم.

 

پایونیر:اینم فصل نهم که همین حالا کاترینا جان ویراستاریش رو تموم کردن. هر دوی ما این فصل رو تقدیم می کنیم به دایموند عزیز که خیلی منتظر این فصل بود. امیدواریم که همگی از خوندنش لذت ببرین. 
 

  

 

لینک تالار مربوط به کارآموز

دانلود این فصل

توجه:برای دانلود از این پس باید عضو فروم باشید