PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

وضیحاتی جامع و مفید و جالب همراه با عکس در مورد 39 سرنخ


این رو برای آن عده ای می نویسیم که در مورد 39 سرنخ زیاد اطلاعات ندارند.(محمد جان و ....)

39 سرنخ نام یک سری کتاب فوق العاده هیجانی و زیبا هست.


توضیحاتی جامع و مفید و جالب همراه با عکس در ادامه ی مطلب....


ادامه مطلب ...

چند عکس محرمانـــــــــــه (مخصوص شاخه ی اکاترینا)

اطلاعات محرمانه ی اکاترینایی ها:


اطلاعاتی محرمانه برای هم شاخه ای هام.(اکاترینا)


عکسی لو رفته از ایرینا اسپاسکای در ادامه ی مطلب.



TOP SECRET




اگه خوشتون اومد بگید.چون دارم یک فایل زیپ از غکس های محرمانه و غیر محرمانه برای طرفداران 39 سرنخ آماده میکنم.


ادامه ی مطلب...

ادامه مطلب ...

مطلبی در مورد کارآموز

کارآموز کتابی خیلی خیلی قشنگ،ولی با نثری سنگین است.فصل های زیاد و سنگینی دارد که حقیقتا بگم من از پسش بر نمیام.حالا از گروهمون هر کی خواست میتونه ترجمه کنه.از گروهمون هرکی خواست ترجمه کنه توی همین بخش نظرات بگه.

بیوگرافی بذارم یا نه؟؟؟

خب،بگید بیوگرافی بذارم یا نه؟؟؟از ریک ریوردان گذاشتم.از بقیه ی نویسندگان 39 سرنخ چی؟؟؟ از اونها بذارم؟؟؟ آخه از بیوگرافی قبلیم،زیاد کسی استقبال نکرد؟؟

اطلاعیــــــــــــــــه ی خیلـــــــــــــــی مهــــــــــم!!!!!

وبلاگ رسمی گروه ترجمه ی PIONEER  به همین آدرس منتقل شد.

ولی وب Percy3 باز است و در آن کتاب های جدید،اخبار،بیوگرافی،کتاب های درخواستی و .... قرار میگیرد.

ولی در همین وب،فقط اخبار و کتاب های مربوط به گروه ترجمه قرار میگیرد.

اطلاعـــــــیه

سلام.امیدوارم که اون سه بخش اول"پرونده ی نیمه خدا"،مورد پسندتون بوده باشه.برای ترجمه ی جلد چهارم 39 سرنخ به یک چیز احتیاج داریم.یک مترجم.به جز اون گروهمون،کسی هست که بخواد ترجمه کنه؟

اگه کسی هست،اسم خودش+ایمیلش رو در قسمت نظرات بگذاره.


ممنون از همراهیتان.

بیوگرافی از محبوب ترین نویسنده ی خودم!+چند عکس زیبا

"این بیو گرافی رو هم داخل پرسی 3 گذاشتم که اینجا میارم."

می خوام در این پست یک بیوگرافی کامل و جالب از ریک ریوردان بدم که برای خودم هم جالب بود و توصیه میکنم این بیو گرافی رو از دست ندید.فقط نمیدونم چرا صفحه ای توی ویکی پدیا ی فارسی نداشت و مجبور شدم 30 دقیقه بشینم و از ویکی پدیای انگلیسی ترجمه کنم!

 ادامه ی مطلب..... ادامه مطلب ...

اختتامیه ی وب ترجمه کتاب و هدیه ای به پایونیر+دریافت فایل

"می خوام پستی که دیروز توی Percy3 برای پایونیر گذاشتم،براتون بذارم."

امروز ساعت 13،اختتامیه ی وبلاگ ترجمه کتاب بود و همزمان با اون اختتامیه این پست قرار میگیرد. این پست رو برای این گذاشتم که هم هدیه ای به پایونیر بدیم،هم به طرفداران وب،و هم دومین کتابی باشه که گروه پایونیر ترجمه میکنه!

ادامه مطلب ...

دریافت فایل پرونده ی نیمه خدا

اولین پروژه ی ترجمه ی ما،کتاب مکمل پرسی جکسونه!یعنی:

***پرونده ی نیمه خدا***

قراره به لطف تیم ترجممون این کتاب رو تموم کنیم و به PIONEER تقدیم کنیم.فعلا سه بخش اول این کتاب را برای شما آماده کردیم که امیدواریم ازش خوشتون بیاد!


اینم کاورش:



لینک دانلود کل کتاب به زبان اصلی


لینک دانلود سه یخش اول کتاب به زبان فارسی

اسامی گروه

از من هم سلام.

این هم از اسامی گروهمون!


مترجمان:

خودم(OMID)

فاطمه

کیمیا

نازی

نگار


ویراستاران:

نریمان

نازی