PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

چند عکس محرمانـــــــــــه (مخصوص شاخه ی اکاترینا)

اطلاعات محرمانه ی اکاترینایی ها:


اطلاعاتی محرمانه برای هم شاخه ای هام.(اکاترینا)


عکسی لو رفته از ایرینا اسپاسکای در ادامه ی مطلب.



TOP SECRET




اگه خوشتون اومد بگید.چون دارم یک فایل زیپ از غکس های محرمانه و غیر محرمانه برای طرفداران 39 سرنخ آماده میکنم.


ادامه ی مطلب...

عکس ایرینا اسپاسکای در پشت جــرج بـــوش:



عکس ایرینا در مقابل سفارت خانه:


پ.ن1:عکاس،پس از گرفتن این عکس،مفقود الاثر شد.






پ.ن2:(خوشتون اومد؟؟؟؟ فایل زیپ رو برای دانلود بذارم؟؟؟)

نظرات 12 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 13:28 http://www.dragoncruel.blogsky.com

جالب بود
اگه میشه باقی عکس هاش هم بذار
و یه چیز دیگه اگه میشه یه کم در باره 39 سرنخ بیشتر توضیح بدی تا منم بخونم
اخه اولش رو که خوندم کاملا نا امید شدم
دوس دارم بخونم ولی دستو دلم روش نمیره

نریمان:به داداش محمد شما کجا اینجا کجا کم پیدایی راجب 39 سر نخ هم بیا یاهو خودم برات واضح توضیح میدم عگس ها رو هم به امید میگم بذاره

Dark Lord سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 14:12

سلام به مترجم گلم این وبلاگ امبدوموار موفق باشی
بقیه عکسارم بزار ببینیم
نکته مهم :
وبلاگ پایونیر بعد از 18 ماه فعالیت آخراش نظراتش به 200-300 رسید که اونم 5-6 نفره این کارو کردن و تعداد به 100 نفر هم نمیرسید شما تو چند روز او انتظار نظرات رو به اون صورت نداشته باش(میدونم که نداری) ولی خب من همیشه نظر میدم بقیه بچه های اون وبلاگ هم هستن
موفق باشی

OMID:دارک لرد عزیز،ممنون که اومدی!!
در مورد نظرت هم می خواستم یک توضیحی بدم:
وقتی می خوام در مورد بیو گرافی و عکس ها نظر بگذارید،برای اینه که می خوام سلیقه رو بدونم.می خوام ببینم از عکس ها و بیوگرافی،کسی خوشش اومده یا نـه!!
اگر نه که،همون ترجمه ها رو بذارم.ولی این کار رو نمیکنم چون وبلاگ می خوام رو جالب تر کنم.
بازم ممنون از نظرت.
نریمان:سلام ممنون دارک لرد عزیز لطف داری و ممنون بابت نظرت گفتنی هارو امید گفته من فقط میتونم تشکر کنم

دوقلو ها سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 14:24

باحاله! بیشتر بذار!!
ممنون!

چشـــــــــــــــم!!!!!!!!!!!!!

کاترینا سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 14:44

سلام
دمتون گرم بچه ها!
می گن همه جا پارتی بازی شده ها من باور نمی کردم! امید عکسای شاخه ی خودت رو ورداشتی گذاشتی. یه کمی فروتنی خوبه دادش گلم. مال خودت رو باید بذاری آخر. دفعه بعدی اومدم باید مال ما ژاتنوسا رو گذاشته باشی ها!
این ایرینا توی عکس دومی چرا این طوریه؟
اما بی شوخی خیلی خوشمل بودن، به نظر منم توی وبلاگ این جور چیزا باشه خیلی خوبه.

پ.ن.3 این دوقلوها همون دوقلوهای خودمونن، امیر مهدی و زهرا؟!؟!

OMID:ممنون از اینکه به وب خودت سر زدی،ممنون میشم که این سر زدن هات ادامه داشته باشه!در مورد نظرت هم باید بگم که،ما اکاترینایی ها اینیم دیگه!!!تیــــــــــزیم!!!!! یک فایلی رو امشب میذارم.توی وب از همه ی شاخـــــه ها!!! امیدوارم خوشتون بیاد.
*************************
نریمان:سلام کاترینا خانوم یادی از ما کردی چه عجب این طرف ها مگه چنذ تا دوقلو داریم که پایونر رو بشناسند و نظر بدند بله خودشونن و در مورد عکس ها چون منهم اکاترینایی هستم در نتیجه امید اول اون ها رو گزاشت من فکر کنم امی و دن هم اکاترینایی باشن بس که که ما اکاترینایی ها گلیم

فاطمه سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 15:03

سلام

خفن بودن اما کلا برعکس تصورات ادم از شخصیته.

JuPiTeR سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 15:13

خوشمان آمد)بعله...بعله..(

JuPiTeR سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 15:26

راستی یادم رفت عکس ها رو هم بذار
قربون دست و پنجت

دوقلو ها سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 17:46

ما گفتیم اسمامون زیادی دراز میشن ، خلاصه اش کنیم.
زهرا:اگه از لوسین ها عکس نذارید ها!!!
امیر:اکاترینا رو عشق است!!!!!!!
راستی برنامه ای دارید برای ترجمه یا بدون برنامه میرید جلو؟(بدون برنامه از مترجمای پایونیر بعیده!)

نریمان: برنامه داریم ولی فعلا چون تازه شروع کردیم یه ریزه کندیم شما به بزرگی خودتون بببخشین وامیر ای ول اکاترینا رو عشقه و زهرا جان چشم از لوسین ها هم عکس میزارم

دوقلو ها چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 10:26

دستتون درد نکنه که کلا" ترجمه میکنید! حالا یه کم دیر و زود دیگه مهم نیست

نریمان: خواهش میکنم البت من که ویراست میکنم ولی باز هم ممنون تمام تلاش ما اینه که خواننده های گلی مثل شما فصل ها زود زود دستشون برسه که حال کنن

نازی چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 15:12 http://pioneer-group.blogsky.com

نقل قول از کاترینا:
دفعه بعدی اومدم باید مال ما ژاتنوسا رو گذاشته باشی ها!
***
یه کلوم حرف حساااب!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 16:27

واقعا باحاله
عکسها رو میشه بزاری
ممنون میشم

آلیس کالن چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 18:54 http://www,joanpotter.blogfa.com

لینکم میکنی لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

ژوپیتر:چرا که نه!!
تو لینک کن بعدمن لینک کنم!!
فقط با چه عنوانی لینک کنم؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.