PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

مطلبی در مورد کارآموز

کارآموز کتابی خیلی خیلی قشنگ،ولی با نثری سنگین است.فصل های زیاد و سنگینی دارد که حقیقتا بگم من از پسش بر نمیام.حالا از گروهمون هر کی خواست میتونه ترجمه کنه.از گروهمون هرکی خواست ترجمه کنه توی همین بخش نظرات بگه.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 16:16 http://www.softarchive.in

سلام منم واقعا از این کتاب و ترجمه وبلاگ شما خوشم اومد پس از قطع شدن ترجمه خواستم کتاب زبان اصلی رو بخونم ولی همین طور که شما گفتید نثرش یک مقداری برای من یکی که سنگین بود . خوشحال میشم اگر یکی از دوستان زحمت ترجمه این رمان زیبا رو بگیره . بازم ممنون از زحماتتون . امیدوارم همواره موفق و موید باشید .

نریمان:بله من هم با شما موافقم کتاب قشنگیه و خیلی بد میشه که این کتاب ادامه پیدا نکنه ولی باید کسی پیدا بشه که بتونه ترجمش کنه ویراستش با من

کاترینا پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 17:17

سلام
من یه پیشنهادی دارم.
نگار جون که توی وبلاگمون با پایونیر سر کارآموز 3 در مورد کارآموز 4 حرف می زدند و اسپویل رد و بدل می کردند.
نگار جون نمی تونی ترجمه ی این کتاب رو ادامه بدی؟

نریمان:سلام خوبی من نمیدونم نگار جان قبول میکنه یا نه ولی من به یکی از دوستام گفتم شتید بتونه کمک کنه

davina جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 20:13

می گم اگه میشه بگید از کجا میشه انگلیسی اش را گیر اورد

ژوپیتر:میتونید از تو فروم ما یا از رانیوس دانلود کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.