PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

بازگشت پرسی3+انتخاب لوگوی جدید+فراخوان تایپ

»ویرایش شد«

مژده مژده

پرسی3 باز شد!!

الان من خیلی خوشحالم

فقط اومدم همین خبر رو بدم دوباره گم و گور شم!!

درباره ی اینکه چه فعالیتی قرار توش اتفاق بیفته و.. تو یه پست توضیح داده شده خودتون برید بخونید

فعلا


لوگوی گروه با توجه به آراء تعویض شد!

با تشکر از همه ی شما!

لــوگو 1 (طراح:سینــا(Snap)):


همچنین به دلیل زیاد بودن پروژه های تایپ کمبود تایپیست داریم!!

توجه شود که فایل اسکن هر کتاب به تایپیست ها داده خواهد شد

برای عضویت در گروه تایپ لطفا به آدرس زیر بروید و حتما پست اول را بخوانید!!::

http://pioneer-group.rozblog.com/Forum/Catgory/45/Post/767

نظرات 54 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:23

هــــــــــــــــــــورا
با این که تقریبا یه هفته پیش بوده ولی بازم تبریک !

محمد مهدی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:50

بعله منم

هــــــــــــــــــــورا

محمد علی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 12:34

ایوووووووووووووووووووووووووووولللللللللل

محمد علی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 12:37

آفرین شاهین جان حقا که با استعدادی به عنوان مترجمم ژذیرفته شدی

aaq جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 18:04

سلام
آدرسش چی بود؟

Percy3.MihanBlog.Com

JuPiTeR جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 18:29

Percy3.mihanblog.com

سما شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 12:10

تایپیست ها خودشون ترجمه میکنن ؟؟؟

MORTEZA شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 16:09

قــــالب جدید چطوره؟؟؟؟!!!!!

فاطمه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:07 http://pioneer-group.blogsky.com

خوبه ولی به اون یکی عادت کرده بودم،به نظرت یک مقدار ابیش زیادی روشن نیس؟؟؟
یک ساعت دیگه فصل چهار رو بهت میرسونم

riri23 شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:19

سلام ژوپیتر خانم که هیچ وقت نیستی.منم هستم.اعلام هم کرده ام.

فاطمه:عزیزم ژوپی پسره نکته اول نکته ی دوم هم اینکه دیشب که بودش تو سایت بعدش توی ماه امتحان ها هستیم و هممون درگیریم و گرنه ژوپی پای ثابت وب هستش...

MORTEZA شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:27

HAHA!!!!!
ژوپیتر پسره دادا!!

MORTEZA شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:28

راستی ممنون فاطمه.

MORTEZA شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:33

این یکی چه طوری؟

فاطمه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 19:00

خفنه خوشم اومد

محمد مهدی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:27

ایول امید قالب جدید خیلی خفنه


امید اونی که توی فروم لینک کتاب رو بهت داد من بودم نه محمد علی !

توی فروم نام کاربری من و محمد علی جابجا هست ! فک کردم تو اینو میدونی

دفعه آخرت باشه به من فحش (محمد علی) میدی ها

محمد مهدی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:29 http://dragonhunters.mihanblog.com/

قالب وب ما چطوره ؟

MORTEZA یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 01:33

قالب وب شما هم خوبه.من این قالب رو از بین 3 تا گزینه انتخاب کردم.اون دو تا هم قشنگ بودن!

MORTEZA یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:32

خب دیگه!!!فردا آخرین امتحانمونه!!!بالاخره امتحانها تموم میشه و من هم تموم حواسم رو میبرم پی ترجمه برای شما دوستان که جبران حضور کم رنگ این روزها رو کنم.البته تا یک هفته!!یک شنبه ی هفته ی بعد کارنامه هامون رو میدن!!!!

MORTEZA یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:26

http://pioneer-group.rzb.ir/Forum/Catgory/8/Post/773

ali یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 13:21

سلام جرا کتاب پسر نپتون رو ترجمه نمیکنید سایت نارواگ تو فصل 30 گیر کرده و دیگه ادامه نداده

JuPiTeR یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 14:15

خیلی ممنون از همه!!)مخصوصا که دخمل هم شدیم(
مرتضی قالب فعلی یکم تاریک نیست؟
برو اینج ا قالب های خوبی اداره:
http://www.vatanskin.com
من خیلی نگشتم ولی از این خوشم اومد:
http://www.vatanskin.com/theme/blogsky-36.php

JuPiTeR یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 14:17

علی جان
قرار بقیه فصول رو یکجا بزارن!!
آخرین خبری هم که داشتم فقط دوفصلش ترجمه نشده بود!

dark sprite یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 14:55

سلام
ایول و خسته نباشید
تازه اومده ام تو وبلاگتون و واقعیتش چیزی که نظرمو جلب کرد بودن یکی دوتا پروژه ی در حال ترجمه توسط انتشاراتیا هست
سری پندراگون توسط کتابسرای تندیس داره ترجمه میشه و احتمالا تو تابستون جلد هفتم هم ترجمه اش تموم بشه (این چیزیه که تو نمایشگاه بهم گفتن)
سری افسانه هم به طور کامل توسط انتشارات بهنام ترجمه شده
سری نارنیا هم که خیلی وقته ترجمه شده
البته اگه قصدتون از انتخاب این کتابا ارائه ی یه کار جدید یا برداشتن بار مالی خرید کتاب از دوش خواننده ها یا هر چیز دیگه ای باشه بحث فرق میکنه
بهر حال از زحمتایی که برای فانتزی تو ایران میکید واقعا ازتون تشکر میکنم
موفق باشید
فعلا

MORTEZA یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 16:29

بچه ها این پیام بلاگ اسکای:

کاربر گرامی به اطلاع میرسانیم به منظور بارگزاری نسخه جدید سایت بلاگ اسکای از بامداد سه شنبه 14 خرداد 92 دسترسی شما به پنل مدیریت وبلاگتان قطع خواهد شد. این به روز رسانی طبق تخمین های انجام گرفته حداقل 48 ساعت به طول خواهد انجامید. قابل ذکر است در طول این مدت وبلاگهای شما بدون اشکال باز خواهند شد ولی امکان درج نظر توسط بازدیدکنندگان وبلاگتان وجود ندارد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد این به روز رسانی در حداقل زمان ممکن انجام شود.
پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم

پس فعلا تا درست بشه پستی نمیزنیم.

MORTEZA یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 16:52

امیر این یکی خوبه؟

فاطمه یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 18:30

dark sprite عزیز نارنیا یک پروژه ی تایپه....چون باقی کتاب های نارنیا به غیر از جلد سه(اسب و پسرکش) توی نت هست تصمیم به تایپ این کتاب گرفتیم تا مجموعه ی نارنیا توی نت کامل باشه...

مجموعه ی افسانه هم پروژه ی اسکنه...حالا من خبر ندارم بچه ها قصد دارن واسه ی بقیه ی داستان اسکن رو عوض کنن و تایپ بزارن یا نه اما داریم از خود کتاب ترجمه شده استفاده میکنیم و ترجمه ی این دو کتاب توسط گروهمون انجام نمیگیره...

امید؟ چه حسی داری الان که امتحانات تموم شده؟

MORTEZA یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 19:04

هنوز تموم نشده که!فردا تموم بشه یک روز نفس راحت بکشیم و بعدش یک هفته استرس برای کارنامه و بعدش 2 ماه تحمل کردن تیکه انداختن خانواده و دوستان و خرخونی برای شهریور!فکر کنم خوشحال باشم!

JuPiTeR یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 19:25

آره مرتضی خوبه!
پنل مدیرت جدید)آزمایشی(رو دیدی؟؟
من دیدم جالب بود!!
امکاناتش هم بیشتر شده!!
الان آزمایشیش هست فقط بجای .com از .netاستفاده کن!!

خ.فاطمه:کی گفته همه ی جلدای نارنیا هس؟من که ندیدم!!فقط سه جلدش هس!!
اگه دیدی یه لینک بده ماهم دان کنیم

محمد مهدی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 21:59 http://dragonhunters.mihanblog.com/

فاطمه راس میگه ها ! همش سه جلد نارنیا تو نت هست

فاطمه یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 23:34

اوکی بابا اشتباه کردم!

حامد دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:25 http://e-library.blogfa.com/

سلام.آقا این جلد سوم پنج گانه افسانه رو کی شروع به اسکن می کنید؟
من خودم آمادم شروع کنم به اسکنش فقط گفتم شاید دوستان تا یه جاهایی اسکن کرده باشن کار من الکی شه.لطفاً هر چه زودتر خبر بدید!من امروز 3/13 می تونم شروع کنم.
زود باشید.

riri23 دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:52

ببخشید نمی دونستم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 17:52

agha baraye bar sadomman porsidam goft barayemehr va shayad ham aban pen deragon 7 romide va fekrkonamhame z in hame sabr kardn khasteshodim man tamhr jeld 8 roham tahvi dadam rafte pas bikhyal

MORTEZA دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 19:40

بــاشه دوست بی نام.به نریمان میگم این پروژش رو کنسل کنه...

نریمان پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 18:58

سلام امید اون بالایی من بودم بدام دوباره بخون اون نظر رو دلبندم

JuPiTeR جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 02:52

خب خب خب وب دوباره باز شد

امید قالب رو دستکاری کن)خودم حوصله ندارم(تا امکانات جدید رو قالب بیاد)وقتی ویرایش قالب رفتی نوشته خطاهای....(

محمد مهدی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 23:52 http://dragonhunters.mihanblog.com/

فاطمه پ خ هات رو چک کن لطفا

sirius_black شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 21:47 http://www.sirius-black.blogfa.com

پس کی این اراگون خراب شده رو میدین بیرون . امتحاناتم ک تموم شده

زهرا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 14:48

سلام سلام بعد مدت ها!!!
چه خبر بوده این جا! اصن هم قیافه وبلاگ عوض شده هم خبرای جدید زیاده!
پرسی 3؟؟؟؟ جون من؟؟؟؟؟؟

بعد هم سلام جناب سریوس بلک. راستش همه تقصیر کار از منه. ولی کار به آخراش رسیده. دیگه واقعا" شرمنده همه هستم.

sirius_black یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 15:28 http://www.sirius-black.blogfa.com

زهرا جان التماست می کنم روزی یه فصل یا چند روز در میون یه فصل بزار نه اینکه یهو بیاین 8 فصل بزاری

زهرا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 17:26

ببخشید واقعا".آخرشه دیگه. اگه کار هنوز دست خودم بمونه حد اکثر سی خرداد میدم بقیه رو به امیر حسین. اونم فقط چند ساعت طول میکشه راست و ریسش کنه.
خدایی ژوپیتر خیلی زحمت کشید.همین من خیلی اذیتش کردم.از همین جا تشکر فراوان!

زهرا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 17:35

ژوپی برو ایمیلتو چک کن خواهشا". یه حسی میگه نرسیده بهت.

MORTEZA یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 18:23

سلام بر زهرای عزیز!بالاخره ما شما رو دیدیم!!
نبودی و اعلام آمادگی نکرده بودی برای ویراستاری ولی چون از قبل قولش رو بهت داده بودم اسمت رو جزو ویراستارهای اصلی گذاشتم.مشکلی نداری که؟؟

محمد مهدی یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 19:21 http://dragonhunters.mihanblog.com/

سلام زهرا جان !

بعله چشمات درست میبینه !

بازگشت پرسی 3

پس امیر مهدی کو ؟

زهرا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 19:42

امید؟؟؟واقعا" چی درباره من فکر کردی؟؟؟؟ نه چی فکر کردی؟؟؟؟ امکان داره بگم نه؟؟؟؟
اختیار داری عزیز. در خدمتیم!


محمد مهدی اصن نصف انرژی من به یه علت ساده است: امیر مهدی هنوززززززز امتحان داره!!!! البته تا فردا... ولی به هر حال! دو روز هم دو روزه!

محمد مهدی یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 20:51 http://dragonhunters.mihanblog.com/

در اینجاست که واقعا مظلومیت پسر ها مشهوده


زهرا دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 10:07

"مظلومیت" و "پسر" دو تا کلمه اند که با هم تو یه جمله نمیان!

محمد مهدی دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 12:46 http://dragonhunters.mihanblog.com/

بعله معلومه که توی یه جمله نمیاد ! پسر ها این قدر مظلومن که باید درباره مظلومیتشون هزارات جمله نوشت ! یه جمله کافی نیست که

امیر مهدی مظلوم :-) دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 14:39

براوو محمد!براوو! الحق که راست گفتی! یکی باید یه گروه دفاع از حق مردان تشکیل بده!
من تا دیروز:
من امروز:

یعنی کلمه تابستون یه طلسمه! روح آدم شاد میشه!

MORTEZA دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 16:24

فکر کنم قالب وب رو ژوپیتر عوض کرده!ممنون ازش به خاطر قالب به این زیبایی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.