PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل چهاردهم و پانزدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

سلام بر همه ی دوستان عزیزم.

به محض برگشتن از سفرم ، فصول 14 و  15 رو آماده کردم.

امیدوارم از این 2 فصل خوشتون بیاد.


تقدیمی ها:


دارک لرد


Justin


پایونیر


کاترینا


دانلود فصل چهاردهم از پرشین گیگ


دانلود فصل پانزدهم از پرشین گیگ


پ.ن:چند روز پیش که من مسارت بودم،دارک لرد عزیز اومدند و یک نظری دادند و نظرشون کاملا هم صحیح بود.چون 60% اون متنی که فرستاده بودند رو تغییر داده بودم.کلا به قول معلم زبان مدرسمون:"زبان انگلیسی درسی بی در و پیکر است" یعنی یک کلمه ی خیلی کوچک می تونه معنی های فراوانی داشته باشه.به طور مثال کلمه ی get نزدیک 45 معنی مختلف داره.

بسیاری از جمله های اون فصل هم اینطور مشکلی رو داشتند و به همین علت بود که جمله دستخوش تغییر و تحول شد!

ولی در کل با ترجمتون واقعا خیلی خیلی به ما کمک کردید و ممنون.


پ.ن2:سروش عزیز(JUSTIN)فصل رو بهت تقدیم کردم و سوالی ازت دارم.فصولت رو ترجمه میکنی دیگه؟؟؟؟!!!!!!جون من ترجمه کن و اگه تو هم بپیچونی دیگه فاطمه شاید عصبانی بشه!!

بیشتر مترجمان پیچوندن و فاطمه زحمت های زیادی داره می کشه و ازش واقعا هم ممنونم!!


پ.ن3:برید این 2 فصل زیبا رو به ترجمه ی فاطمه و به ویراستاری خودم،بخونید و امیدوارم لذت ببرید.



نظرات 26 + ارسال نظر

اخ جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون !!!!!!!!!
اولیش خودمم ممنون امید !!

راستی امید 2 تا سوال :
فلشت پیدا شد؟؟؟
دیگه در ترجمه دزد جادو کمک نمیکنی؟؟

(ضمن عرض این که دومی هم خودمم)

فاطمــــــــــــــــه !!!!!!!!
بابا کجایی تو دربه در دارم تو نت دنبالت میگردم ! کم پیدایی!!

راستی چه خبر از اون دوستت ساحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه خودت هم کمک کنی ؟؟؟؟
جون من کمک کنــــــــــــــــــــــــــــــــــ

OMID دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 18:00

نه محمد مهدی عزیز فلشم پیدا نشد و الآن بد به فکر فایل های نهایی 39 سرنخ و پرونده ی نیمه خدام!!!
دیگه ترجمه رو کلا گذاشتم کنار و میبینی که حتی 39 سرنخ هم ترجمه نمیکنم.

شاعر دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 18:04

یک دنیا سپاس خسته نباشید همه تون را دوست دارم و برای همه مخصوصا اونهایی که نظر میدن آرزوی تندرستی و موفقیت دارم

شاعر جون اصلا آواتارت بهت نمیخوره

شاعر دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 18:20

محمد مهدی عزیز دنیا پر از این تضادهاست ولی آواتار تو بهت میاد

دستت درد نکنه داداش ما اینقدر ها هم خرخون نیستیم!!!

شاعر دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 18:27

ممنظورم خرخون نبود منو یاد یکی از شخصیت های کارتون سرنتی پیتی میندازه بیشتر معنی فهمیده و عالم

Dark Lord دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 19:10

بعد از یه سال و خورده ای منم اومدم تو تقدیمی ها!!!!!!! هوورا
راستی ناواروگ دوباره ترکید هرکی بتهاشون ارتباط داره بگه اگه نمیتونن سایتو درست کنن بیخیال، همون وبلاگ صمیمی تره. از وقتی سایت زدن فضا خیلی رسمی شده

ژوپیتر:این ایمیل نیما جان:
nima.shadmehri@gmail.com
اینم مال علیرضا:
moomivand15@gmail.com
خودت میتونی ازشون خبر بگیری

justin دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 23:27

سلام.
امید جان من دو هفته پیش به فاطمه هم گفتم که فصول رو ترجمه می کنم. اینکه نظرنمیدم به خاطر اینه که وقت ندارم ولی از اوناش نیستم که رفیق نیمه راه بشم.

ژوپیتر:سلام جاستین جان ارادتمند شما!!!

JuPiTeR سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 00:57

سلام به همه
اول از کاترینا pioneer .فاطمه و امید بابت فصل ها تشکر میکنم
دوم تاییدیه ایمیل برای عضویت رو برداشتم و کسانی رو که تایید نشده بودن رو تایید کردم
سوم ج های بقیه هم زیر نظرشون میدم!!!

فاطمه سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 05:43

سلام بر همگی!

محمد مهدی بزنمت؟؟؟نیس خیلی وقتم ازاده بیام کمک شما هم بکنم؟؟؟بابا ما همین سی و نه سرنخ و ترجمه کنیم تموم وقتم پرمیشه.ساحل هم نصف فصلو ترجمه کرده.

فصلای بعدی تا اخر هفته تموم میشه.فصل پرسی هم تا دوشنبه.(بگو آممممممین!)

ژوپیتر:آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــن

جواب فاطمه : آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین .
دستش ساحل هم درد نکنه !!

زورت به بچه رسیده ؟؟؟؟؟

به ژوپیتر :
نامرد بعد یه عمری اومدی تو وب یادی از ما نمی کنی ؟؟
نا سلامتی ما یه نون ونمکی با هم خوردیم .

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین !!

ببینم دسمال دولا داری ؟؟ دماغی که نی ؟؟؟

به هر حال خوب شد که اومدی دلم برات تنگیده بود (چقدر رمانتیک !!!)

ژوپیتر:من یاد نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو نظرات پست های قبلی یاد کردم

سلام ژوپی ، قاطمه ، نریمان ، امید (حالا هر مدیری )
خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر داغ داغ

شروع ناگوار رو pdf کردم (خودم به شخصه .بعدا سوء تفاهم نشه !!!!! ) اگه خواستید بذارید تو وب !!!!!!!!

قسمت اول http://s1.picofile.com/file/7566983759/Bad_Beginning_Part1.pdf.html

قسمت دوم
http://s1.picofile.com/file/7567365585/Bad_Beginning_Part2.pdf.html

ژوپیتر:من گذاشتمش....دستت درد نکنه

دوقلوها چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 23:19

سلــــــــــــام!
اوه اوه!بابا ایول !گل کاشتید!دم همگی گرم!!!
چه قدر دلمون برا اینجا تنگیده بود!

ژوپیتر:سلام نوه های گلم(از طرف بابابزرگ وب)

فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 00:53

دوقلو های عزیزم فصلی که قرار بود ترجمه کنید چی شد؟

امینه پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 07:40

به قول خدا بیامرز عموم:الهییییییی که مرسی...

ژوپیتر:خدا بیامرزتش

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 12:20

سلام سلام سلام
فاطمه و امید جون دست گل هر دو تاتون درد نکنه. به خدا خیلی گلین! دست همه گروه پایونیر درد نکنه. شماها تک تکین! حرف ندارین! معرکه این! یه دونه این! دمتون گرم! کارتون ایول داره! خدا قوت!
من هیچ وقت به خاطر این که فصل بهم تقدیم کردین تشکر نکردم! همین حالا از مدیر و مترجم و ویراستار به خاطر این کار شایسته تشکر کنم!
راستی یه سوال توی فروم گذاشتم که هر کی جوابش رو گفت یه خبر توپ توپ دارم که بهتون می گم!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 12:53

سلام سلام سلام
خبرای خوب دارم در حد تیم ملی!
نه بابا تیم ملی چیه .... حتماً همین حالا همه مایوس شدین!
ولش کنین خبرای خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی توپ دارم!
اگه گفتین امروز چه روزیه؟ آره درست همین امروز؟ نهم آذر نود و یک؟
یادت نیومد؟ جدی؟ واقعاً؟
من جای پایونیر بودم دلخور می شدم!
شاید این جوری بهتر یادت بیاد:
امروز 9/9/91 روز .... هست!
جای خالی چی بزارم؟
هان؟
چی بزارم؟
یادت اومد بگو که منم خبر دست اول رو بگم!

ژوپیتر:تولد Pioneer؟؟؟؟؟؟
تولد پرسی3؟؟؟؟

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 12:54

این بالایی متن حرفام توی فرومه!
شکلک هاش باهاش نیومد!
منتظر جوابهاتونم!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 13:00

منم موافقم که شکلک شاعر بهش نمی آد!
شاعر جون مهربونتر و باحالتر از ایناست!
اون شکلکه به پایونیر میاد وقتی که از دست من حرص می خوره!

ژوپیتر:

کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاترینا حالت خوبه ؟؟؟

چرا مشکوک میزنی ؟؟؟؟؟

خبریه به ما هم بگو !!!!!!!!

حالا اون خبر توپــــــــــــــــــــو کی میگی ؟؟؟

بابا از کنجکاوی ترکیدم بگو !!!!!!!!!!!!!!

************************************
راستی این ژوپیتر کدوم .....؟؟

این مودمش مگه چی شده ؟؟

اصلا چرا هیشکی منو تحویل نمی گیره ؟؟

نامردا من 37 مگ دانلود کردم بعد 37 مگ آپلود کردم این کتاب شروع ناگوار رو !!

تا حالا 17 نفر دانلود کردن اون وقت هیشکی یه تشکری هم از من نکرد !!












ژوپیتر:من جای دوری نرفتم همینجام!!!
دستت درد نکنه!!

OMID پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 15:17

سلام بر همگان و مخصوصا کاترینای عزیز!!!!!
یادمه آخرین روز پرسی 3 که گفته بودی که تاریخ تولد پایونیر رو حدس بزنید و من هم درست گفتم!!!
9 آذر ماه!!!!فکر کنم تولد پایونیره!!!!
درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

ژوپیتر:سلام
منم موافقم

دیدی گفتم تحویل نمیگیرید !!!
اینم از امید

ژوپیتر: تحویل میگریم!!!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 15:38

آفرین امید جون!
آفرین!
از همون اولم می دونستم به باهوشی خودمی! حالا که درسیت حدس زدی منم خبر دست اولم رو می گم.
پایونیر برای این روز خیلی خیلی خوشگل 9 تا از فصل کارآموز رسونده به دستم که همین طور که ویراستاریشون می کنم می فرستم توی فروم! اینم فصل اول از اون 9 فصل:
http://pioneer-group.rozblog.com/Forum/Catgory/8/Post/25/Page/5

ژوپیتر:آخ جـــــــــــــــــــــــــون

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 15:40

محمد علی سابق سلام
بابا بچه ها اینجا خیلی دوستت دارن!
تازه شم من اگه نظر نمی ذارن بچه ها می دونن که من فقط خونه پایونیر جون اینترنت دم دستمه! اونام این خانم رو می شناسن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.