PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

مــــــدیر جدید-- JuPiTeR

همونطور که خواهید دید JuPiTeR هم به جمع نویسندگان این وبلاگ می پیوندد.

دعوتنامه به ایمیلش فرستاده شده و با پر کردن آن،مدیر میشود.

یــــــــکی از دلیل های اضافه شدن مدیر جدید :

احساس کردم JuPiTeR یکجورایی شبیه ZEUS !!!!! و میتونه رمان های جدیدی رو تند به تند بذاره و همچنین کتاب هایی که شما با فرمت Epub , .... دارید رو برای آسانی کار به PDF تبدیل کنه و بذاره.



مطمئنم که این کار رو به خوبی میتونه انجام بده!!!!


پ.ن:تازه دیگه نیاز به هک کردن هم نداره!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر مهدی چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 17:26

سلام!!!!!!!!!
خوب کردی دادا.حست درسته!!!
ژوپی تبریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ !!!!
فقط یه چیزی: هر کی مدیر شد دیگه سالی ماهی یه بار سر میزنه،تو هم این طوری نشیا!!!!!!(تیکه به امید و نریمان و فاطمه!)
برای اولین کار:این بالایی رو خفه کن!!!!!!!!!!!!!!

ژوپیتر:خیلییییییی ممنونننننننننننن
من که خودتون میدونین همیشه ولم!!!!
اون بالایی رو هم نیست و نابود کردم

فاطمه:امیر مهدی؟؟؟من سالی ماهی یکبار سر می زنم؟؟؟؟من هر شب اینجا حضور دارم کلا اگه روزی نیام نت روزم شب نم شه بعد می گی سالی ماهی یه بار سر می زنن؟؟؟؟من در پشت صحنه حضور دارم!!!!

JuPiTeR چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 19:18

خیلی ممنون!!!
درضمن منکه هک نکرده بودم!!!!پسورد فاطمه رو داشتم!!!!

محمد مهدی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:31 http://dragonhunters.mihanblog.com

سلام کتابای جدا جدا که تو وب http://dragonhunters.mihanblog.com
بود از فاول فن بودتو فایل رر رو خودم آپلود کردم شرمنده که ایراد میگیرم

ژوپیتر:خیلی ممنون که خبر دادی!!!

شاعر پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 18:12

شاد باش میگم مدیریت را ژوپیتر عزیز امیدوارم تندرست و موفق باشی

ژوپیتر:خیلی ممنون

محمد مهدی شنبه 6 آبان 1391 ساعت 19:42 http://dragonhunters.mihanblog.com

سلام اینجا گفتید که ژوپی فرمت عوض می کنه هر وقت معلوم شد کجاست یا کسی دیدش بهش بگه لطفا اینا رو پی دی اف کنه
http://uplod.ir/files/0/0iw8xeglfyyy1y/The_Magic_Thief_-_Sarah_Prineas.epub

ژوپیتر:لینک خرابه!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.