PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

خــــــــــبـــــــــــر بــــــــــد

متاسفانه این خبر تازه به دستم رسید و خیلی متاسف شدم و الآن می خوام حس تاسفم را با شما تقسیم کنم.

متاسفانه باید به اطلاع همگان این خبر ناگـــوار را برسانم.


...............

............

........


امیر حسین عزیزمون،ژوپیتر

..............

..........

......


متاسفانه

...............

...........

........

یک تالار گفتمان ساخته با مدیریت ما 2 تا: خودم  و  خودش!!!!


سکتتون دادم!!!!!! نـــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!


شما ابتدا باید به سایت ما بروید و عضو شوید و بعد از آن به تالار گفتمان بروید.


آخ خ خ خ خ خ خخ خ خ خ!!!!!!!!!!!!!!چه قدر خنـــــــــدیـــــــدم!!!!!!!!!!!!!!!!


هه ههه  هههه ههههه!!!!!!!!!!


پ.ن:خواهشا موقع ثبت نام،حتما حتما قسمت درباره ی من رو هم پر کنید و خصوصیات خود را بنویسید.چون قراره گروه بندی بشید!!!اگر پر نکنید به صورت رندوم به گروهی انداخته می شوید.

نظرات 28 + ارسال نظر
JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 17:23

ژوپیتر چیه چی شده از خوشحالی بر عکس شدی

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 17:28

امید ایمیل تو چک کردی؟؟؟؟¿¿¿¿¿

OMID: Yes and Thank you about That!!! 1

دوقلو ها یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:18

واقعا" که!
آخه این چه نوعشه؟!

شوخی کردیم.بیخیال!

نریمان:سلام خوبین من هم شوکه شدم

دوقلو ها یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:41

نمیتونیم عضو بشیم! هردفعه پاک میشه!

نریمان:زیاد خودتون رو درگیر نکنین من هم همین مشکل رو دارم

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:43

ایمیل تون رو میدین؟؟

دوقلو ها یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:45

ایمیل زهرا:zahraabbasi999@yahoo.com

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:49

نام کاربری تون چی بزارم؟؟

دوقلو ها یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:56

دوقلو ها

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:57

یا باید به اعداد باشه یا انگلیسی

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 18:59

خواهشا موقع ثبت نام،حتما حتما قسمت درباره ی من رو هم پر کنید و خصوصیات خود را بنویسید.چون قراره گروه بندی بشید!!!

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:06

ایمیلتونو چک کنین

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:12

شما 2 قلو ها،دوست دارید تو کدوم گروه باشید؟
1-لوسین
2-ژانوس
3-توماس
4-اکات

شما 2 قلوها،استثنا چون خودتون ثبت نام نکردید.

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:20

خودم گروه ها رو ساختم ولی بلد نیستم خودم عضو بشم.
امید مال من بزن اکات.

دوقلو ها یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:30

ممنون بابت این ثبت نام.
زهرا:من لوسینم.
امیر:اکاترینا.

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:34

امیر،زهرا یه چیزی بزارین
اگه بچه های خوبی شدین تو همون بخشی که بیشتر فعالیت کردید مدیر انجمن میکنمتون
و وقتی کاربر ارشد درجه3 شدید دستیار مدیر

پ.ن:خواهش میکنم

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:51

ژوپیتر،فکر نکنم من و تو بتونیم عضو گروهی بشیم.چون اگه عضو گروهی بشیم ، شاید مدیریت رو از دست بدیم.
حالا اگه میخوای، این طوری میشه:

میری قسمت مدیریت کاربران،بعدش میری قسمت ویرایش خودت و بعد قسمت گروه کاربری و باید بکنی اکاترینا که در این صورت،فکر کنم مدیریت از دست بره.
حالا امتحان کن و مدیریتت از دست رفت،دوباره درستش کن.

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:57

په ولش
دوتا گروه دیگه هم اضاف کردم
کمپ ژوپیتر
کمپ دورگه
برای کسایی که دوس ندارن جزو گروه های 39 سرنخ بشن

MORTEZA-OMIDVAR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 20:06

یک سوال ژوپیتر:
چی جوری تالار جدید درست می کنی؟؟؟ هر چی دنبالش گشتم پیدا نکردم!

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 20:13

آواتار کمپ ژوپیتر رو این گذاشتم
http://up.bndfilm.com/uploads/d6778da7011.jpg
آواتار کمپ دورگه رو ای:
http://up.bndfilm.com/uploads/thumbs/8f5e457aed1.jpg
هرکی بهتش رو داره به آپ کنه بده دست امید تا عوض کنه.

تا فردا بای

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 20:16

مدیریت کاربران
تالار گفتمان
مدریت انجمن ها

فاطمه یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 21:13

امید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ببین ادمو مجبور می کنی اسلحه شو دراره ها!!!!

سکته کردم.

الان یعنی کل فعالیت هامون منتقل می شه اونجا؟؟؟؟؟یا اونجا و اینجارو با هم نگه می داریم؟؟؟؟

نه!همینجا همه ی فعالیت هامون هست.اونجا فقط تالار گفتگوش فعال هست.

فاطمه یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 21:40

بچه ها یک سوال؟؟


39 سرنخ یک بار بهم گفت لوسینم،یک بار دیگه گفت اکاترینا.

گیج شدم خودم.البته دلیلشو می دونم.نظرم تو چندتاش عوض شد.اخه یکیشو دقیق نفهمیده بودم یکیشو روش تفکر کردم نظرم عوض شد.

حالا به نظر شما چه کنم؟؟؟؟؟

payam یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 21:43

سلام شما گفتین که خاطرات دورگه رو سوشا ترجمه میکنه من که به سایت رفتم هیچ اطلاعی در این مورد ننوشته بودن که ?

پوریا یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 22:48

سلام من یه سوال داشتم
می خواستم بدونم مطالب توی وب سایتتون با وبلاگ فرق میکنه؟

JuPiTeR یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 23:06

پوریا جان
اگه منظورت با وب سایت اون وبلاگی هست که تالار گفتمان داره باید
بگم:هم آره هم نه چون تو تالارگفتمان هرچیزی میزاریم ولی توی وبلاگ کتاب هایی که ترجمه میکنیم میزاریم.
که توی تالار هم میزاریم.


پ.ن:خودم نفهمیدم چی گفتم

پوریا یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 23:38

اینی که گفتی یعنی چی دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 00:30

بچه ها... چیزه.... این چند روزه من هرکاری کردم که برم تو پرسی 3(میهن بلاگ)باز نمیشه.میگم نکنه خدای نکرده وبلاگ رو پاینور ح.ذ.ف کرده؟؟؟

OMID : نه فاطمه،من الآن توی وبم و مشکلی نیست!
نریمان:سلام اره من هم نمیتونم برم تو میهن بلاگ نمیدونم چرا

aaq دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 22:01

اه بابا این جینگولک بازی ها چیه
یکی از دلایلی مه پرسی سه رو دوست داشتم به خعطر این بود که اهل این جینگولک باز ها نبودن
بابا من نمیدوتم وبلاگ چشه که ف طی ملت سایت میزنن
حالا کاشکی یک سایت درست میزدن با دامنه خودشون

نریمان:اک عزیز این رو باید امید جواب بده چون من که کلا خودمم از این جریان بی خبر بودم
********************************
AAq عزیز یکی از بچه ها خواست و خودش هم این کار رو کرد. من و امیر حسین فقط اونجا رو برای تالار گفتمان ساختیم و داریم ما 2 تا اونجا رو مدیریت میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.