PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فراخوان و تـــیم های ترجمه و ویــراست


گروه ها

اسم کتاب

اعضای گروه

وضعیت اعضا

زمان قرار گیری و شرایط عضویت

شرایط عضویت

مترجم/تایپیست/اسکنر

ویراستاران

 

 

 

گروه ترجمه

جلد هفتم کارآموز رنجر

نگار

Pioneer

تکمیل

پروژه تابستانه

عضویت نمیپذیرد

جلد پنجم 39 سرنخ

1-مرتضی امیدوار

2-فاطمه

3-sama

1-مرتضی امیدوار

2-زهرا(یکی از دوقلوها)

3-V

تکمیل

پروژه تابستانه

عضویت نمیپذیرد

؟؟؟(گروه JuPiTeR)

شکوفه

فعلا نامعلوم

تکمیل

پروژه تابستانه

عضویت نمیپذیرد

the map of time

penderagonجلد هفتم(گروهN)


2-F

1-نریمان

2-کایسا  3-حسین

 نیاز به مترجم

پروژه تابستانه

عضویت میپذیرد

 

 

 

گروه تایپ

نارنیا:اسب و آدمکش

---

---

---

تا اطلاع ثانوی کنسل

داشتن کتاب نارنیا:اسب و آدمکش از انشارات بنفشه

؟؟؟(گروه JuPiTeR)

اعظم

فعلا نامعلوم

تکمیل

بعد از تایپ" نارنیا:اسب و آدمکش"

عضویت نمیپذیرد

؟؟؟(گروه JuPiTeR)

1-فیلاگوند

 

2-

فعلا نامعلوم

فعلا نامعلوم

پروژه تابستانه

فعلا عضویت نمیپذیرد

؟؟؟(گروهN)

تایپیست:گروه تایپ غار ارواح

اسکنر:نریمان

نریمان

فعلا تکمیل

پروژه تابستانه

عضویت میپذیرد

 

گروه اسکن

جلد سوم پنجگانه افسانه

nepton

---

تکمیل

پروژه تابستانه

عضویت نمیپذیرد

قدرت عجیب

hortash

---

تکمیل

پروژه تابستانه

عضویت نمیپذیرد

پ.ن1:عزیزانی که مایل به تهیه ی کاور برای کتاب 5 سی و نه سرنخ(دایره ی سیاه) هستند،کاور های خود را به این ایمیل بفرستند تا از میان آنها یکی انتخاب شود===» holloweye13@yahoo.com



پ.ن3:نریمان برو تو بخش نظرات پست:

http://pioneer-group.blogsky.com/1392/01/29/post-143/

و به اعضات ایمیل بزن و هماهنگشون کن.


تصمیم بر این شد که لوگوی فعلی را تغییر دهیم!شما میتوانید برای ارسال و انتخاب لوگو به "تعویض لوگو؟؟؟"بروید


نظرات 60 + ارسال نظر
محمد مهدی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 21:59

ای بابا نارنیا چرا کنسل شد امید ؟؟؟؟

ممنون از پستت قبلش گیج شده بودم ولی پستت خیلی واضح و گویا بود !

من هنوزم سر حرفم هستم ! باید پروژه های نریمان و ژوپی رو بدونیم چیه تا همکاری کنیم ..... باید سطح کتابی که باید ترجمه شه بدونیم ...... باید ببنیم کتابی که قراره تایپ شه داریم یانه ..........

MORTEZA دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 22:03

نــارنیا رو سر فرصت می تایپیم حالا!
منم موافقم.پروژه های نریمان رو که کلا نمیدونم چیه و یک حدس هایی هم برای پروژه های ژوپی میزنم.....

فاطمه سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 00:46

امید ایمیلتو دریاب...مرسی از برنامه ریزیت خدا هرچی میخوای بهت بده!

رضا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 16:07

برای گروه تایپ یا ویراست ژوپیتر اعلام آمادگی می کنم

محمد حسین چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 00:57

من از تابستونم اطمینان ندارم برای همین نمی تونم الان قولی بدم وگرنه خیلی دوس دارم ویراستاری یا تایپ کنم
نمی خوام الان یه قولی بد که بعد مجبور بشم بزنم زیرش
حالا اشکالی نداره بعد امتحانات اعلام آمادگی کنم؟؟؟؟

amir چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 21:32

سلام به همه من از مترجما درخواست دارم اگه می شه جلد چهار و پنج مجموعه نغمه ی یخ و اتشو ترجمه کنید

JuPiTeR چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 23:46

سلام
ممنون از امید که پست رو زد و ممنون از بچه هایی که اعلام آمادگی کردن
ولی باید به اطلاع برسونم که گروه من تکمیله
تایپ رو فقط یکنفر انجام میده و هر وقت تموم شد به ویراستار منتقل میشه
و ترجمه هم همینطور کاره یکنفره و وقتی تموم شد میدمش به ویراستار!!
تایپ رو همونطور که گفتم بعد از نارنیا میزارم
و ترجمه هم مترم قول تابستون رو داده
و در مورد اینکه پروژه ها چین بگم که هیچ کس بجز افراد مشخص شده نمیدونن
و به محمد مهدی بگم ترجمه همونه که پیشنهاد دادی!!

فعلا بای

پ.ن:لطفا یکنفر پست رو ویرایش و زیرمجموعه های گروه ن رو تغییر بده
تایپیست:اعظم
مترجم:شکوفه
ویراستاران:تا پایان پروژه ها تصمیمی براشون نمیگیرم!

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 00:59

قابل توجه همه چندا مسءله رو باید روشن کنم!!
1-جلد هفتم کارآموز رنجر مترجمش نگار و ویراستارش پایونیر
پس گروهش تکمیله
2-سرپرست تیم تایپ و اسکن اصلی منم
3-گروه تایپ جلد چهارم میراث:غار ارواح هم تکمیله و همه ی فصل ها در اختیار تایپیست ها قرار گرفته
4-اعضای گروه اسکن عبارتند از:نپتون )محمدرضا(و هورتاش
و به صورت تک نفره عمل میکنن
5-پروژه ی ترجمه ای که وعده اش رو دادم یک مترجم و یک ویراستار داره و گروه تکمیله
6-تایپ کتابی که بعد از اسب و آدمکش وعده داده بودم هم فعلا فقط یک تایپیست داره و به احتمال زیاد هم همین یک نفر خواهد بود
7-کسانی که اعلام آمادگی میکنن چه برای ترجمه و چه برای تایپ چه برای اسکن و چه برای ویراستاری توجه کنن که حتما باید در تاریخ هایی که ازتون اون چیز رو میخوان تحویل بدید و اگر از همین اول حس میکنن بد قولی خواهید کرد درخواست ندید یا پس
بگیرید

پس فعلا تیم هایی که عضویت میپزیرند:
ترجمه ی جلد پنجم 39سرنخ
تایپ کتاب نارنیا:اسب و آدمکش
گروه تایپ و ترجمه ی N

خب فعلا همینا اگه چیزه دیه ای هم بود اضافه میکنم

پ.ن:راستی مرتضی این که نوشتی گروه تایپ و ترجمه ی jupiter مال من نیست ماله گروه اصلیه مال من نیست!!
اون نریمانه که گروه جدا درس کرده!!

دادا ژوپی پست رو درست کردم و پروژه ی نارنیا 3 هم فعلا کنسله.....

sirius_black پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 01:17 http://www.sirius-black.blogfa.com

بابا شما که انقدر دقیقن بگین غار ارواح حدودا کی میاد فصل جدیدش؟

افسانه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 08:57

salam 1 soal dashtam ketab hai mesle hamishe yek saher va mahfel asrar ke az nime tamam monde ro emkan nadare shoma tamoomesh konin

مرتضی:دوست عزیز محفل اسرار یکی از اون کتاب های مورد علاقه ی خودم هست(البته اول سریالش رو دیدم بعد عاشق کتابش شدم!)
و الآن هم در وبلاگ دوست عزیزمون(http://www.bienteha.blogfa.com/)هنوز هم ترجمه میشه و الآن تا فصل 9 کتاب 2 دادن.
در مورد کتاب همیشه یک ساحر هم بعدا تصمیم میگیریم.

v پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:17

سلام . من فایل تست ترجمه رو حدود یک ماه پیش فرستادم ولی مثل اینکه عضو تیم ترجمه نشدم.

محمد مهدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:18

خوب اول ممنون از همه

گرچه با دیدن پست از تنوع رنگ و فونت چشام از حدقه درومد تا خوندمش !

ژوپی ، امید میگه نارنیا کنسله .... تو هم میگی تایپ رو بعد نارنیا میدیم ! ..... نتیجه میشود پروژه تو هم کنسله ؟؟؟

MORTEZA پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:35

V عزیز.هیچ فایل ترجمه ای به دست من نرسیده.نه تو ایمیلم چیزی بود و نه تو تماس با من سایت.حتما برای یک گروه دیگه فرستاده بودی.وگرنه ما خودمون هم خوشحال میشیم شما رو تو ترجمه داشته باشیم.

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:47

سلام
تایپ غار ارواح همونطور که تو فروم گفته بودم فقط 13فصل مونده که و بقیه ی فصل ها دست ویراستاره
و تا بعد از امتحانا خبری از فصل نیست

دستت درست که پست رو ویرایش کردی

پ.ن:بیا یاهو

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:53

راستی همیشه یک ساحر مگه تو دوران اژدها ترجمه نمیشه
جلد یکش مفتیه جلد دوش پولی

محمد مهدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:57

ژوپی جواب ندادی ها !

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 13:02

آره کنسله

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 13:25

اوه اوه ببین چی شد
قرار بود کتاب دزد جادو رو ترجمه کنیم ولی همین الآن یکی از نظرات رو خوندم که میگه:
انتشارات تندیس ترجمه‌ی این مجموعه رو شروع کرده. اولیش هم منتشر شده. با عنوان دزد جادوگر. که خیلی عنوان خوبی هم هست. چون تمام مدت کان یک دزد و در عین حال جادوگره. مترجم مجموعه هم خانم مهسا عاصی.

پس پروژه ترجمه ی که قولش رو داده بودم کنسل شد

کتاب برای ترجمه پیسنهاد بدید

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 15:48

امی کجا رفتی¡¡
من آنم

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 15:58

بالا امی=امید

فاطمه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 17:02

V عزیز من ترجمه یا ایمیلی از شما دریافت نکردم...اگه ممکنه دوباره بفرستین بلکه بیاد...

کایسا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 18:17 http://virastarnkaisa.loxblog.com/

سلام
من الان بعد چند وقت اومدم به خاطر کنکورم زیاد نمیتونم بیام
من الان دقیقا قراره تو ویراستاری کدوم کتاب کمک کنم؟
اگه میشه به من میل بدید یا تو وبم نظر بزارید تا بتونم با برنامه های دیگه ام واسه ویراستاری هماهنگ کنم
M_kalhori88@yahoo.com

کایسا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 18:21 http://virastarnkaisa.loxblog.com/

دوستان من یه پیشنهاد دارم
مجموعه چرخ زمان کتاب جالبیه البته من چون زبانم خوب نیست یه مقدار خیلی کم از جلد اول رو خوندم
من تا حالا ترجمه شو تو نت ندیدم
اگه این کتاب ترجمه شده( چه نت چه چاپ) لطفا بگید واقعا مشتاقم بخونمش

محمد مهدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 19:06

ژوپی پروژه تایپت دیگه چرا کنسل شد ؟؟ بابا مگه مجبوری حتما بعد از نارنیا بدی ؟؟

کایسا جان موضوعش چیه ؟؟


من هم مجموعه maximum ride رو پیشنهاد میکنم

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 19:41

کایسا جان لطفا کتابی رو که گفتی رو اینجوری معرفی کن:
اسم کتاب)+انگلیسی(:
اسم نویسنده:
خلاصه ای از کتاب)فارسی یا انگلیسیش مهمنی ولی اگه فارسی باشه بهتره(
تعداد جلدها:
لینک دانلود:


پ.ن:مهدی بنابه دلایلی نمیتونیم ترجمه اش کنیم!!

مهشید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:20

سلام
پس کارآموز رنجر رو کی ترجمه میکنین ؟

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:56

اگه نظر هشتم رو بخونی متوجه میشی مهشید جان

محمد مهدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 21:45

تایپت چی ؟ اونم به دلایلی نمیتونی قبل نارنیا بدی ؟؟

JuPiTeR پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 23:21

آره تایپ هم نه نمیشه!!
ولی پروژه ای که نریمان گفت برای تایپ با تایپیست های غار ارواح میاد!!
صفحه آراش هم منم:دی

sms جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 03:34 http://dragoncruel.blogsky.com

سلام برتیمpioneer
خوبید؟
میگم یک رمان بهم معرفی کنیددانلودکنم!!

کایسا جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 09:36 http://virastarnkaisa.loxblog.com/

مجموعه چرخ زمان یه مجموعه ۱۲ جلدی هستش
نوشته رابرت جوردن
واسه اطلاعات بیشتر و دانلود به وبلاگ زیر میتونید برید

http://ranius.loxblog.com/cat/44/0/چرخ%20زمان.htm

واقعا داستان عالیه اما نثر سنگینی داره تقریبا اگه خواستید این کتاب رو ترجمه کنید من حتما به عنوان ویراستار خوشحال میشم با هاتون همکاری کنم

نریمان:سلام منظورتون همون the map of time هست اگر اره اسمتون رو تو تیمم مینویسم

JuPiTeR جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 14:39

ممنون کایسا جان
به مترجم معرفیش میکم
ایندفعه تصمیم رو به عهده خودش گذاشتم

azam جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 16:25

نمیشه پرسی جکسونو ترجمه کنید؟ دوشو که ناواراگ داره ترجمه میکنه سه شم که انگار گفتند افسانه ها میکنه(البته مطمئن نیستما) ولی چهارشو نمیتونید ترجمه کنید؟

JuPiTeR جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 16:57

مجموعه اش پروژه افسانه هاست!!

محمد علی جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 17:42

سلام
من یه مدته که جیمیل رو برام باز نمی کنه پس کاوری رو که ساختم اینجا می زارم
http://www.upload.tehran98.com/img1/6w3l72q24ytrixwd5h7s.jpg

محمد علی جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 18:07

آقا کسی نیست جواب مارو بده
هیشکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

azam جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 22:29

الان یعنی همش با افسانه هاست؟

حسین شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 14:33 http://bookk.blagdom.com

وا من برا ویراستاری گروه اومدم . اصن انگلیسیم در حد ترجمه نیست .

نریمان:حسین جان باشه پسر من درستش میکنم برا یکی از کتاب ها تو ویراستار اوکی

پروتی یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:40

سلام بچه ها
من مایلم در صورت امکان در فصل ابستان کار ویرایش ادبی و نهایی متن کمک کنم

نریمانکسلام اگر ویراستاری تحقیقی انجام میدید بگید که اسمتون رو بنویسم

کامی یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:40

سلام دوست عزیز
تا به حال فکر کردی از وقتی که در اینترنت میگذرونی میشه پول در اورد.بدون اینکه حتی پای سیستم باشی؟ بله میشه کافیه از لینک زیر ثبت نام کنی
http://www.bazdidsaz.com/?refer=travian
وارد سایت بشی و گزینه کسب درامد رو از سمت راست بزنی منو رو ول کن به حال خودش تایم میندازه و ثانیه ای پول میگیری تو هم میتونی تو زمانش داستان بخونی بازی کنی یا کتاب ترجمه کنی واخر هفته کلی پول بگیری

JuPiTeR یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 12:16

پروتی جان سلام
پروتی فراسوی ذهنی دیه نه؟؟
حتما رو کمکت حساب میکنم
رفتی تو گروه ویراستار و ویرایشگرای من
فقط ویراستار تطبیقی هم انجام میدی؟؟)برا ترجمه(

kara یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 12:36 http://karaketab.com

درود به شما دوست عزیزم واقعا لدت بردم از وبلاگ خوب و ارشمندت راجع به کتاب و کتاب خوانی خیلی خوب کار می کنی و افتخار ما دوستی با شماست بنده مشاور سایت کارا کتاب هستم اولین و تنها سایت تخصصی کتاب نایاب و قدیمی لطفا مارو حمایت کن و با لینک و معرفی حامی ما باش.این لطف بلاشک در آتی جبران خواهد شد سپاس از مهر و لطفا شما
مارا با نام خرید کتاب نایاب لینک کن لطفا
karaketab.com

sunny دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 19:16

سلام.واقعا خسته نباشید.گفته بودین جلد 7الکس رایدر دوباره اسکن میشه؟

ERFAN دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 20:34

برا ترجمه مال کدوم کتابه؟؟!! باید بدونیم که ببینیم میتونیم ترمه کنیم یا نه

نریمان الان کتاب ها رو اعلام میکنم

محمد حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 08:00

ژوپیتر یا امید یا هرکدوم از اعضای شورای پادشاهی فروم خرابه نمی تونم وارد بشم
اعظم هم نتونسته
قربون دستاتون درستش کنید
پ.ن:می دونم به این پست ربطی نداشت ولی الان اینجا تو رونق بود برای همین مجبور شدم اینجو این پاسخ رو بزنم

فاطمه: من چکش کردم مشکلی نداشت برام بازش کرد...

محمد حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 08:14

فاطمه خانوم هنوزم مشکل داره وقتی نام کاربری و رمز رو می زنم صفحه ی اول سایت با صفحه ی تالارگفتمان قاطی می شه و وارد پروفایلم هم نمی شه
من الان هیچکاری نمی تونم بکنم

azam سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 11:56

مال منم همین طور میشه وقتی اسم و رمزمو میزنم یه صفحه ی دیگه تو همون صفحه باز میشه بدون اینکه بتونم وارد بشم

azam سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 12:10

محمد حسین من الان تونستم وارد بشم من یکی از پستا رو باز کردم بعد اون قسمتی که نوشته یا عضو شوید یا وارید شوید هستا رو گزینه ی ورودش کیلیک کردم و بعد از زندن رمز و اسم تونستم وارد بشم تو این کارو امتحان کن شاید تونستی

JuPiTeR سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 19:07

منم چک کردم مشکل وجود نداره!!
اگهخراب شده مشکل از رز بلاگه که سریع درس میکنن

محمد حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 23:40

ممنون درست شد تونستم برم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.