PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

کمـــــــــــــــــــــــــــــک!!!!!!

سلام بچه ها.واقعا نیاز به یک کمک جدی دارم!لطفـا اونهایی که عاشق پرسی جکسونند کمک کنند!

همونطور که میدونید فلشم گم شده و فصول قبلی به صورت فرمت WORD وجود نداره.من هم هرچی توی این سایت ها گشتم چیزی پیدا نکردم که PDF رو به WORD تبدیل کنه.پیدا کردم ها ولی از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه.لطقا اگه جایی رو سراغ دارید،آدرسش رو قرار بدید تا هرچه سریعتر فایل نهایی پرسی جکسون هم تموم بشه.


ممنون!!

نظرات 12 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 22:18

مرتض نگران نباش خودم الان می گردم می پیدایم !

ژوپیتر:2سال بعد نازی همچنان در حال گشتن

JuPiTeR سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 23:10

سلام به همه!!!
اگه نمیخوای تغییری توشون ایجاد کنی من خودم درستش میکنم!!!
برای 39 سرنخ هم تافصل 11 درس کردم(یادم نیست تا کجا گم کرده بودی)اگه بقیه اش رو داری وردشون رو برام بفرست!!!تا فصل 11 که 1.5mgبیشتر نشده!!!
من امشب بیدارم و منتظر
اون برنامه هاییهم که داشتم هیچ کدومشون فارسی پشتیبانی نمیکنه یکشون هم میکرد که بازم برای پرسی و 39 سرنخ کار نکرد

کمیل سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 23:29

سلام
اگه فقط می خوای فصل ها رو پشت هم بذاری که نیازی به فایل word نیست، میشه همون pdf ها رو تبدیل به یک فایل کرد.

ژوپیتر:میخواد تغییر هم بده ولی در هر صورت ممنون بابت پیشنهادت

ارش چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 00:17

برو به این ادرس این برنامه کارت رو راه می ندازه. از روی عکس و پی دی اف فایل ورد درست می کنه با پشتیبانی فارسی.
http://www.asandownload.com/software/entry/2414/

ژوپیتر:ممنون ولی حجمش خـــــــــیــــــلــــی بالاست

hamid چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 00:36

http://www.verypdf.com/app/pdf-to-word/try-and-buy.html
از این سایت نسخه try دانلود کن کارت راه افتاد تو مجموعه گردو یا لرد دنبال اصلیش باش

ژوپیتر:ممنون!!!ولی فارسی ساپورت میکنه؟؟؟

آرمین چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 01:29

سلام امید جان من که بلد نیستم اما امدم بگم که اگه کار دیگه ای هست که از پسش بربیایم در خدمتتیم

A-Gh چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 12:45

از برنامه Microsoft Office 2013 استفاده کن

ژوپیتر:از کدوم یکی از برنامه هاش؟؟؟

omid چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 16:30

فاطمـــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
شرمنده ها!!!!!ولی تو نشستی کجا رو ترجمه کردی؟؟تو که برام فصل آخر پرسی جکسون و نبرد هزارتو رو فرستادی!!! داستان سوم کلا یک چیز دیگه است!! داستان سوم در مورد کریسمس پرسی جکسونه که توی جهان زیرین میره! تو اومدی یک چیز دیگه رو فرستادی!خواهشا بشین ترجمه کن!

ژوپیتر:منم بووووووقم دیه نه؟؟؟؟ج منو بده

فاطمه چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 17:13

من پرسیدم که کجاست دقیقا!! جواب ندادی خو!!
منم دیدم که توی بخش چهارم داستان اخرو نزاشتین فکر کردم اونه.ولی این داستان رو هم ندیدم گذاشته باشینا!!!

ترجمه میکنم ولی فردا میرسه دستت احتمالا.

R.K پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 15:47

خوب نهایتا میتونید کل متنو کپی پیست کنید!
فقط یه کم حوصله میخواد!!!!!

ژوپیتر:ممنون بابت پیشنهادت!!!من این کار رو انجام دادم

armaneiran پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 19:55 http://good-life.ir

سلام:
هیچ نرم افزاری وجود ندارد که در محیط فارسی پی دی اف رو به ورد تبدیل کنه و مشکل نداشته باشه.
باید خود پی دی اف رو ویرایش کنین.

ژوپیتر:منم همینو میگم!!!!خودم با صفحه آرایی عالی،تک،منحصر به فرد(چه ادعا) درس کردم!!!
ممنون بابت راهنماییت

رهام دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 15:17

کارساده ایه اگه پرونده ها رو به صورت پی دی اف ذخیره کرده تو خود ورد2010 یا ورد2013 انجام بده فقط به شرطی که فایل ها رو به دو صورت ورد و پی دی اف قرار داده باشه راه های بالا درست اند اما نباید براشون ریسک کرد پیشنهادم اینه اگه ویندوز7 دارین به ویندوز 8 ارتقا بدین تا از آفیس2013 استفاده کنین که هم می تونین توش ویرایش کنین وهم بخونین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.