PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

اطلاعیه:سایت کارآموز رنجر(فارسی)

سلام به همگی داشتم نظرات رو میخوندم که چشمم خورد به این نظر:

poyan:
سلام.
خسته نباشید.
راستش من یک سایت کامل رو طراحی کردم برای کاراموز رنجر.
مثل www.rangersapprentice.com
اما نیاز به گروه پایونر دارم.
گروه شما تنها مترجم این کتابه.
هدفم اینه که سایت کاراموز رنجر رو به سایت دمونتور برسونم.
اگه می شه یک فراخوان بزنید ببنید کاربراتون با سایت کاراموز رنجر موافقن یا خیر.
با تشکر
در ضمن اگه زحمتی نیست داخل فراخوان قید کنید که برای هر کمکی به من با ایمیلم تماس بگیرند.
برای اعضای گروه پایونر هم فکر کنم بد نباشه از حالا به بعد توی سایت کاراموز رنجر فعالیت کنند و به من کمک کنند.
لطفا پاسخ گروه پایونر رو به من اطلاع بدید.
و مورد استقبال من قرار خواهد گرفت!!وبه عنوان اولین حمایت من این متن رو گزاشتم!!

ایمیل پویان جان:

tarhemodern@rocketmail.com

نظرات 34 + ارسال نظر
Siavash پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 17:47

دم همتون گرم .خیلی ممنون

ژوپی خوب کردی اما اولین حمایت واسه من بود !!
تو وبم نوشت بودم

شاعر پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 18:05

منهم حمایت میکنم

JuPiTeR پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 18:11

ا؟؟؟؟؟من زودتر گذاشتم محمدمهدی!!!!!!!!!!!!!

JuPiTeR پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 18:12

ایمیل های من رو که همه احتمالا دارن اگه هم نداری بفرما:
JuPiTeRBnD@Gmail.Com
JuPiTeRBnD@Ymail.Com

ژوپی از خود پویا سوال کن

اصن نظرات قبلیو دیدی ؟؟

بی خیال مهم اینه که ازش حمایت کنیم

ژوپیتر:

nepton پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 19:32

واقعا جالبه من هم حمایت می کنم

دوقلو ها پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 22:04

امیرمهدی: با احترام به آقا پویا ی عزیز،ولی با این کار مخالفیم. ببخشید واقعا.شاید درست نبود که اینو بگم. به هر حال هرکی دوست داره حق اینو داره که تو این طرح فعالیت کنه شایسته تر هم این بود که اگه نظر مخالفی داریم بروز ندیم(صرفا" ما دوتا). اما دلیل مخالفتم دو چیز که زیاد قانع کننده نیست:
1- اینکه کتاب کارآموز درسته کتاب خیلی جالب و مهیجیه، اما هنوز اونقدر نامدار نشده که یه سایت رو بهش اختصاص بدید. در واقع هنوز به نظرم برای این کتاب خیـــــلی زوده.
2- اینکه واقعا" در محدوده ی گروه پایونیر بودن برام خیلی ارزش داره. البته من خودم جزو این گروه نیستم و فقط افتخارم اینه که تونستم دوستای خوبی مثل مرتضی، نریمان، فاطمه، امیرحسین، پایونیر(سمیه جان)کاترینا، کیمیا، جاستین عزیز، شاعر ، محمد علی و محمد مهدی و دیگران داشته باشم. دوست دارم تو همین وبلاگ این داستانو ادامه بدیم، سرش بحث کنیم،داستان بسازیم و ... پرسی 3 و اینجا برام خیلی مهم بودن و هستن. چون من اون قدر به 39 سرنخ علاقه ندارم کارآموز یه جورایی برام مثل رابط میمونه.
در کل نظرم شخصی بود و فقط خواستم بگم با اصل طرح مخالف نیستم. زهرا بقل دستم نشسته میگه زودتر جمعش کنم. موفق باشید.

دوقلو ها پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 22:11

اقا عذاب وجدان گرفتم!!!ژوپی ببین اگه نظرم بده حذفش کن. آخه پویان سایته رو طراحی کرده!!

ژوپیتر:نظر شخصیه خودتونه!!توهین نشده که پاک کنم!!

روشن پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 22:38 http://o.xzn.ir

ببخشید اما من فقط یه دلیل می گم که اگه او رو برطرف کنید سایت جدید خوبه :

: وقتی سایت رو باز می کنم یه شمارنده میاد که باید لودش تموم بشه اما چون من سرعت اینترنت کمه لود نمی شه و اگه هم بشه 10 دقیقه طول می کشه

لطفا سایت رو تا می تونید سبک کنید که سریع لود شه که همه بتونند استفاده کنند.

ژوپیتر:محمد مهدی (محمد علی سابق ) جوابت رو زیر داد

روشن جان مثل اینکه با عجله خوندی

یه بار حرف پیام رو بخون

نوشته (( مثل www.rangersapprentice.com ))

این سایته یه سایته دیگه است وخارجیه

پویان سایتش هنوز آماده نیست هنوز دامنه نخریده فقط طراحی کرده این سایت رو مثال زده

نریمان:من میگم بیخیالش همین جا بیتره

filagond جمعه 24 آذر 1391 ساعت 09:18

اگه فضایی مثل گودلایف یا لایف گیت یا دوران اژدها مدنظر ایشون باشه من موافقم ولی با اسمی که ایشون پیشنهاد کردن مخالفم. کارآموز بالاخره تموم می شه. بعدش این سایت باید منهدم بشه؟

ژوپیتر:

کاترینا جمعه 24 آذر 1391 ساعت 09:22

سلام سلام سلام
چه خبره اینجا! یه سایت برای ویل و هلت جون! اولش ذوق مرگ شدم بعدش که نشستم منطقی فک کردم به این نتیجه بسیار جالب رسیدم: مخالفم! حالا دلایلم: ( من رو دقیقاً شبیه آواتارم درنظر بگیرین! )
به نظرم کارآموز یه کتاب خیلی جالبه اما همین حالاشم ببینین که فقط خودمون چند نفر توی فروم و اینجا فعالیم و بقیه ام دانلودرن. پس چرا برای یه سایت هزینه کنین وقتی توی وبلاگ می تونین کارمون رو ادامه بدیم و کمبودی نداریم!
تازه اینجا صمیمانه ترم هست!
اینم بگم هری پاتر اون موقع یه مجموعه ی در حال نوشتن بود اما کارآموز تمام جلداش نوشته شده و دیگه اشتیاقی به اون صورت که زمان هری پاتر توی سایت بود رو نمیشه برای کارآموز به وجود آورد.
و فیلم کاراموز هم برای سال 2014 و بعد از اون وعده اش رو دادن و نمیشه روش خیلی حساب کرد. شاید فیلمش بشه مثل فیلم اراگون یا دارن شان که هر دوشون توی اولین قسمت شکست خوردن. ( خدا نکنه این طوری بشه اما امکانش هست مگه نه؟)
اما بگم هر جایی که گروه پایونیر اسباب کشی کنن من باهاتون میام!

ژوپیتر:

دوقلوها جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:44

زهرا:
گل گفتی کاتی!
من در یه کلام میگم:نمیخوام جایی غیر از اینجا کار آموز بخونم!!!
نظرم رو رسوندم؟؟؟

ژوپیتر:مگه کسی گفت میخوایم اسباب کشی کنیم؟؟؟؟

snip جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:50

بله
منم با کاترینا موافقم
از۱ طرف اخه هری یه مجوع کاملا موفق با فیلم موفق تر بود ولی کاراموز با تمام قشنگیش ...بازم هری~
یه چیز دیگه بود
ولی از ۱ طرفم خوبه
دیگه همه میشناسنش و بین ترجمه سایت ها رقابت میشه که بازم همیشه این جا بهترینه ولی در مقابل ترجمه سرعت زیادی دارا میشه که عالیه

ژوپیتر:

snip جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:59

راستی
با کمی خوشانسی سایت قویی میشه
مخصوصا اگه زبان فارسی رو هم به ایتماش اضافه کنه
برای بچه های ایران که ...

smhmma جمعه 24 آذر 1391 ساعت 13:21

من همه ی نظرات رو خوندم و بیشترشون درست بودن چه موافق چه مخالف نظرات درستی داشتن .
به نظر من می شه این سایتو راه انداخت و ترجمه ی این کتاب رو بهش سپرد به جاش گروه ترجمه ی کتاب پایونر یه کتاب دیگه رو شروع به ترجمه کنه سایتی هم که قراره ایجاد بشه می تونه تمام تمرکزش رو بزاره روی کاراموز رنجر تاسریع تر تموم بشه اما یه مشکلی که هست اسم سایته .من بانظر filagond عزیز موفقم بعد که کار اموز رنجر تموم شد چی؟
به نظر من با یه شرایط خاص می تونه سایت خیلی خوب ومفیدی باشه

ژوپیتر:

کاترینا جمعه 24 آذر 1391 ساعت 14:21

سلام
اسنیپ کی گفته فیلم هری پاتر از کتاباش بهتر بود؟! ولی یه چیزی که باعث شد فیلم بین طرفدارا جای خودش رو باز کنه این بود که مجموعه کتاب و فیلم باهم پیش می رفتن و این یکی خلا بین انتشار اون یکی رو کمتر می کرد. که این امکان برای کارآموز نیست!
smhmma جون و اسنیپ جون ما هم دوست داریم ترجمه کتاب رو زودتر بخونیم اما سوال اینه: آیا میشه ترجمه رو به دست هر کسی سپرد؟
مثلاً پرسی جکسون رو میشه مثال زد که اول طرفدارای فانتزی و بعدش نوقلم جون به سرمون کردن تا ترجمه اش اومد. تازه اونا خیلی خوب بودن. سر سه تا کتاب آخر پرسی جکسون که دست پایونیر اوفتاد و اون کار رو مدیریت کرد دیدین که چقده خوب همه چی پیش رفت. بعدش اولین کتاب قهرمانان اولمپ رو ببینین که افسانه ها اون قده طولش داد و حالا هم پسر نپتون که هر دو سه هفته یه فصلی میاد... و یا خیلی از مجموعه های پر طرفدار که همین حالا دارن لنگ لنگان پیش می رن... ( می دونم که حالا فکر می کنین من پر توقعم نه برعکس دارم می گم چقده تعهد و این جور چیزا مهمه.... این که سختی های کار رو توی نظرمون داشته باشیم و قول چیزی رو بدیم که بتونیم تا آخرش از عهده اش بربیایم) مثلاً همین کارآموز با این که تا همین جا هم پایونیر تک نفره ترجمه کرده یه رکورد به حساب میاد. چون ما تا بهمن کتاب چهارم رو تموم می کنیم پس توی یه سال چهار کتاب قطور از کارآموز رو پایونیر جون ترجمه کرده که فک نکنم کسی بتونه به گرد پاش هم برسه... ( این وسط وقفه ی سه چهار ماه بین کتاب سوم و چهارم هم وجود داره) یکی از دلایل این که دوست نداشتم کتاب چهارم رو کسی به غیر پایونیر ترجمه کنه و خیلی هم بهش اصرار کردم که با تمام مشغله هاش اون رو قبول کنه این بود که می دونستم اگه قبول کنه تا آخرش پایه ست و نمی ذاره که روند داستان به هیچ روشی لطمه بخوره. می دونستم اگه شروعش کنه خیلی زودتر و با کیفیت تر از خیلی جاها کتاب رو می خونم حتی با این که وقتش به شدت کمه. تازه از همون اولش هم بهمون گفته که برنامه منظمی نداره اما ببینین الان فصل هیجده ایم و هفته ی دیگه خدا می دونه تا چه فصلی پیش می ریم!
این جور سایتا به نظرم نیاز به یه مدیریت منسجم داره ... یه مدیر که برای کارش و قولش وقت بذاره و بهش بها بده ... یه مدیر که دلسردی های دانلودرها رو به خوبی تحمل کنه ( یه کسی غیر من ... من یکی از دست این دانلودرها آتیشی می شم ... ) .... یه مدیر که می تونه هزینه یه سایت رو با این شرایط بپذیره .... یه مدیر که ما رو یه جا جمع نکنه و دو روز بعد بگه که چون برنامه منظم می خوایم متوقعیم و چند روز بعدش بگه چون تعدادمون کمه نمی تونه هزینه کنه و چند روز بعدتر از اون دستمون رو توی پوست گردو بذاره و سایتو ببنده و بره.... احتمالاً نیازی نیست از این جور سایتا مثال بزنم به حتم هممون از این جور سایتا دیدیم.
بازم می گم گروه پایونیر هرجا بره من یکی مخلصشم! چاکر همه ی بچه های گل این وبلاگ و هرکی که عاشق کاراموزه!
اما یه پیشنهاد:
اما میشه روی این پیشنهاد فکر کرد که یه سایت، نه برای کارآموز، بلکه برای فانتزی رده نوجوون درست بکنبم و توی اون فعالیت گسترده تری رو انجام بدیم. چون تقریباً هدف من و پایونیر هم از اولش همین بود که در کنار خیلی از کتابای بزرگسالانه توی نت کتاب فانتزی برای رده نوجوون هم توی نت داشته باشیم.

ژوپیتر:
برای پیشنهاده:

Pioneer جمعه 24 آذر 1391 ساعت 14:40

سلام به همگی
امیدوارم حال همگی خوب باشه.
در مورد سایت و این برنامه ها من نظر خاصی ندارم اما خوشحال می شم کسی که داره این قدر زحمت می کشه همه ی جوانب کار رو مد نظر بگیره. مثلاً اگه می خواد کتاب ترجمه کنه نظم در کار ، کیفیت ترجمه و خیلی چیزای دیگه رو در نظر بگیره. بازم می گم کسایی که توی کار کتاب و کتابخوونی در نت وارد می شن مسئولیتهاشون در قبال کاربرهاشون چند برابره. یادمون هم باشه که کار سختی های خاص خودش رو داره که کاترینا جان یه تعدادی رو بیان کردن و بقیه اش رو هم همه می دونن.
اما من با پیشنهاد کاترینا در مورد سایتی برای فانتزی نوجوون در نت موافقم که یه بخش از اون می تونه مربوط به کارآموز باشه. اگرچه هرگز وقت این کار رو نداشتم اما اگه کسی بتونه وقت و هزینه لازم رو بذاره فک کنم سایت موفقی می شه به خصوص که خیلی از کتاب خوونای سایت یا نوجوونن یا مثل من دلشون نوجوونه!
برای همه آرزوی موفقیت سلامت و سعادت دارم.

ژوپیتر:

Pioneer جمعه 24 آذر 1391 ساعت 14:42

در ضمن کارتینا جان به من لطف دارن در مورد مثالهایی که زدن اما مدیریت من هم بدون اشکال نبوده اما واقعاً خیلی خوبه که تعهد و قولهامون برامون ارزشمند باشن. این باعث میشه کار مدیریت هدفممند و سازنده باشه.

ژوپیتر:

کاترینا راستشو بگو رنگ دکمه های کیبوردت نرفت ؟؟

راستی قالب جدید رو دیدی ؟ اون جدید قبلیه نه ها این جدید جدیده بیا نظرتو بگو

ژوپیتر:خوبه!!

محمد علی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 19:02 http://dragonhunters.blogsky.com/

آقا من جا موندم
راستی ما تو وبلاگمون اعلام کردیم ها اینمایمیل
m_a.heydari@yahoo.com

دوقلوها جمعه 24 آذر 1391 ساعت 20:41

براوووووووووووووووووووو!!!براوو کاترینا!!!!
پایونیر ببین چه دوست خوبی داری!!سنگ تموم گذاشت!!!

smhmma شنبه 25 آذر 1391 ساعت 20:59 http://smhmma.persianblog.ir/

البته راست می گید کاترینا جان درسته قبول دارم که نمی شه ترجمه رو به هر کسی سپرد باید به یه آدمی سپرد که ازش مطمئن بود .من این نظر شما به ذهنم نرسیده بود با وجود این که زیاد از سایت های دیگه نظیر همون هایی که گفته بودید دیده بودم که یه ترجمه رو کامل نکنن یا خیلی طولش بدن اما به یادشون نیفتادم .
و بازهم درست می گید الان ترجمه دست پایونیر عزیز هست که ادم از ترجمه اش اطمینان داره .
همچنین با وجود این که من یه تازه واردم از موقع عضو شدن داخل سایت متوجه مدریت عالی و ترجمه ی سریع وعالی ایشون شدم .
و اضافه می کنم به نظر من فیلم هری پاتر نسبت به کتابش خیلی ضعیف بود .
و یه چیزی رو هم باید در مورد این سایتی که میگید دوست دارید برای رده ی نوجوون راه بندازید بگم .
خیلی از نوجوون ها از جمله خودم علاقمند به خوندن خیلی از کتاب های بزرگسالان هم هستیم به نظر من اگه می خواید یه سایت برای رده ی نوجوون راه بندازید لطفا فقط کتاب هایی رو که مخصوص رده ی نوجوون هست نذارید یه سری از کتاب های منتخب بزرگسالان روهم که فک می کنید نوجوونا دوست دارن بزارید.

ژوپیتر:

payam یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 02:01

من کاملا مخالفم برا کتابایی باید سایت ساخته بشه که اولا کاملا شناخته شده باشه و تعداد زیادی خونده باشنش دوما طرفدارای زیادی هم داشته باشه تا مثل دمنتور دربیاد و شناخته شده بشه الان برا این کتاب خیلی خیلی زوده

ژوپیتر:

fhontom یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 11:11

اقا JuPiTeR من ترجمه کتابه 39 سرنخ جلد 5 شروع کردم هر وقت جلد 4 تموم شد به گو تا بهت ترجمه رو به دم

ژوپیتر:
عالی!!!!
هر وقت کتاب رو ترجمه کردی به ایمیل امید
holloweye13@yahoo.com
بفرست تا ویراستاری کنه!!!!
براووووووووووووووووو

OMID دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 19:45

سلام به همه ی بچه ها ی خوب و گل وبلاگ!
خوببید ؟؟؟!!! خوشید؟؟؟؟!!!
امیدوارم که به خوبی درسهاتون رو خونده باشید !!!! امتحان های ما که از 2 دی شروع میشه و بــدبختی هم همزمان با امتحانات کار خودش رو شروع میکنه.
آقای پویان ، من هیچ نظری ندارم و میل خودته که اگه دوست داری سایت رو بزنی ، هیچ کس نمیتونه مانعت بشه ولی این رو هم مد نظر داشته باش که سایت مشکلات خودش رو داره و وبلاگ هم منافع خودش رو.مثلا اگه مدیر سایتی از بازدید کمش دلسرد بشه و مسلما وقتی که میبینه پولش الکی داره هدر میره سایت رو میبنده و ولی وبلاگ اینطوری نیست و صمیمیت زیادی داره و .......
بچه ها تو نظر سنجی حتما حتما شرکت کنید!
توی انتخاباتون کم لطفی نکنیدهاااااااا!!!!!

ژوپیتر:
آقا نظرسنجی قبول نی معلومه که تقلب شده!!!

OMID دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 20:05

راستی fhontom عزیز هر وقت کتاب رو ترجمه کردی به
holloweye13@yahoo.com
بفرست تا ویراست کنم.ممنون از همکاریت.
ممنون میشم اگه ایمیلت رو داشته باشم.

JohnSnow سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 10:44

سلام
بازم من دیر اومدم سایت زدن به نظر من هم برای 1 کتاب کار درستی نیست اگه همونطور که کاترینا پیشنهاد داد برای رده نوجوان سایت بزنید عالیه حمایت هم میشید بازدید کننده هم پیدا میکنید فقط اگه میخوای سایت راه اندازی کنی خواهشا مثل بعضی از سایتا نیا 1 کتاب معرفی کن 2 یا 3 فصل ازش ترجمه کن بعدم مردمو بزار تو خماری نکنید اینکارا رو (البته با شما نبودما) خلاصه مطلب واقعا تو ترجمه اول پایونییر جان بعدم خانم مشیری که متاسفانه بدلیل مشکلات شخصی وقت ندارن که آپدیت باشن و سریع ترجمه کنند اما تا جایی که اطلاع دارم هنوزم حاضر نشدن ترجمه کتابی که شروع کردن رو کنار بزارن و در نهایت فقط بچه های گروه پایونییر

ژوپیتر:سلام خوبی؟؟
سحر خانم که قبلا به بچه های گودلایف(فکرکنم آرمان ایران بود) گفته بود که ترجمه تموم شد تو نت میزارن!!

aaq سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 23:34

سلام
بعترین رمان نغمه هست که تو گزینه ها نیست

ژوپیتر:موافقم

fhantom چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 10:53

فقط یه مشکل خیلی کوچیک من 39 سرنخ ج 5 از ranius دانلود کردم اما فقط 52 صحفه است
fhantom721010@yahoo.com

ژوپیتر:مجموعه ی من هم ناقصه!!(با اینکه از رانیوس نگرفتم!!!!!!!!!!

payam پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 20:20

یه پیشنهاد یه نظرسنجی بگذارید ببینید که طرفداران این مجموعه الان چقدره این کتاب به نظر من بسیار ضعیفه نه جذابیت خاصی داره نه چیز دیکه ای

ژوپیتر:ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیه نداشتیم ها به کارآموز توهین میکنی؟؟؟؟؟
همین نظر سنجی رو نگا کن(البته با تقلبه)

محمد هادی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 00:47

به نظر من با تمام احترامی که واسه زحمت پویا جان قائلم مثل بقیه بچه ها نظرم اینه که کاراموز رنجر بالا خره تموم میشه. این مجموعه مجموعه ی قابل قبولی هست اما فوق العاده نیست ...حتی مجموعه های فوق العاده ای مثل نغمه اتش و یخ هم برید تو سایتشون هیچ خبری نیست علتش هم کمبود سوژه هست یه اثر هر چه قدر هم که بی نظیر باشه بالا خره یه جایی تموم میشه..پس بهتره وقت و هزینه صرف هدف های بهتری بشه..... ممنون

ژوپیتر:

poyan جمعه 22 دی 1391 ساعت 00:16

سلام.
ببخشید یک مدت طولانیه نیستم.
من از همه دوستان و همین طور گروه پایونر به دلیل دیر کردم پوزش می خوام می دونید که امتحانا اجازه نمی ده من 3 تا امتحان دیگه بدم سایت رو می زنم.بین 27 تا 29
در ضمن برای اون دسته از دوستانی که مخالف هستند بگم که این سایت قرار نیست زیاد بروز بشه...بلکه قراره جایی باشه که کاربرایی که تازه با کاراموز رنجر اشنا شدن کتاب ها رو از اونجا دانلود کنند.و همین طور یک انجمن برای گفتگو و به اشتراک گذاری جدیدترین داستان ها!
ببخشید که نظرات رو خوندمو نظر دادم اخه واقعا وقت نمی کنم.
لطفا حتما ایمیل من رو روی این خبر قرار بدید با تشکر.
تا یادم نرفته بگم که گروه پایونر لطفا اسم تمام اعضا و یک نام کاربری و رمز عبور دلخواه برایم ایمیل کنه که من وقتی سایت رو فعال کردم دیگه مترجم ها حاضر باشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.