PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل یازدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

ببخشید از تاخیر در ارائه ی این فصل.

این فصل ترجمه شده و آماده بود برای ویراستاری فاطمه به هر 2 تا ویراستارمون فرستاد ولی جوابی نگرفت و من مجبور شدم خودم ویراست کنم.امیدوارم برای فصل بعدی اینطوری نشه چون من آخر هفته ی بعد نیستم و میریم تا 2 تا مسابقه بدیم. به هر حال:

تقدیمی های این فصل


همه ی صبوران!!!!


به علاوه ی

پایونیر و کاترینا



دانلود فصل 11 از پیکو فایل 

دانلود فصل ۱۱ پرشین گیگ 

دانلود فصل ۱۱ از آپلودفا

دانلود فصل ۱۱ از ۴شیرد

نظرات 7 + ارسال نظر
afsoon پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 13:49

man mamoolan be inja sar mizanam vali nazar nemidam vali in bar mikhastam babate zahamati ke mikeshid be soorate maktoob tashakoor konam va ghan mamnooon

فاطمه:خواهش می کنیم.

امیر مهدی پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 14:20

مرسی مرسی مرسی!!!
امیدواریم مسابقاتت هم خوب پیش بره.

فاطمه:خواهش.منم امیدوارم که مسابقاتش خوب بشه.

JuPiTeR پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 18:35

فصل یازدهم از سرور های:
پرشین گیگ:
http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://pioneer-group.persiangig.com/39%20ClUeS/04%20-%20BeYoNd%20ThE%20GrAvE/39%20clues-book%204,Chapter%2011pdf.pdf

4شیرد:
http://www.4shared.com/office/ICsaUmcR/Ch_11.html
آپلود فا:
http://uploadfa.net/uploads/13493593341.pdf

**
ویرایش کن

JuPiTeR پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 18:38

دست جفتتون درد نکنه)نگار و امید(

پ.ن:منتظر مقام توی مسابقه هستم

شاعر پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 19:20

یک دنیا سپاس برای تایپ و ترجمه خسته نباشید من همیشه منتظر ترجمه عالی و بینقص تون می مونم برای زحمت بی دریغی که میکشید یک دنیا سپاس گزارم

فاطمه:خواهش می کنم.مرسی از همراهی و صبرتون.

hamed یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 22:37

سلام

دوست عزیز شما خبر ندارید ایا ترجمه اینترنتی کتاب خلا موقت هم شروع شده؟

و اگه شده کجا میشه پیداش کرد؟

JuPiTeR یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 23:49

نه ما خبر نداریم!!
ولی فکر نکنم کسی ترجمه اش بکنه چون نسخه چاپیش میخواد بیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.