PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

درست شد!!!!!

درستش کردم!!!!!!   مشکل عضویت تالار رو درستش کردم!!!!! 


IM ZEUS AND I AM GOD OF SKY AND I CAN DOING EVERYTHING H WANT!!!!1


نگاه کن یک روز اومدم اینجا و همه چیز رو درست کردم!!!! ( انگار نه انگار که ورژن رومیم درست کرد !) ولی خوب من حدس زدم شاید مشکل از قالب باشه و پیشنهادش رو دادم!!!! وقتی به مرتضی گفتم مشکل از قالب بود ، شـــــــاخ در آورد!!!!!!!!! چه کار هایی که نکرده بود!!!!!!! حالا با یک کار آسون درست شد اونجا!!!! 

حالا می تونید با خیال راحت برید اونجا و ثبت نام کنید!!!!!


زنده باد لوسین ها!!!!!!

نظرات 17 + ارسال نظر
site02 سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 18:10 http://www.site02.euu.ir

650606098148آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.euu.ir

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 18:42

مشکل عضویت کد امنیتیه
تو اون قالب فقط کلا نه کنترل پنل میورد نه صفحه عضویت نه...

زئوس: نه ژوپیتر ، درست شده!!!!! من خودم 2 بار ثبت نام کردم و خودم رو پاک کردم ، نگاه کن!!!! تو هم برو یک امتحان کن!! درست شده!!!
یک عضو جدید هم داریم!! رانیوس !!! خودش خودش رو ثبت نام کرده!!

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 19:07

یه لوسین با یه اکات رفیقه البته بدترش هم هست که یه لوسین با یه اکات دوقلو باشن

پست و ویرایش/حذف کن که الکی کسی رو امیدوار نکنی

زئوس: نه ژوپیتر ، درست شده!!!!! من خودم 2 بار ثبت نام کردم و خودم رو پاک کردم ، نگاه کن!!!! تو هم برو یک امتحان کن!! درست شده!!!
یک عضو جدید هم داریم!! رانیوس !!! خودش خودش رو ثبت نام کرده!!

site02 سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:08 http://www.site02.euu.ir

9650606057آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.euu.ir

بابا !!!!! فهمیدیم !!!!! دستت درد نکنه!!!!!

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:18

اوم...آره درست شد.....منم امتحان کردم.
ولی من درستش کردم نه بعد یونانیم

زئوس: پیشنهادش که قالب باید عوض بشه رو کی داد؟؟؟هان؟؟؟؟

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:31

ب..ب...بع..بعد.یونانیم

خوب!!!! فرقی هم نداریم حالا!!!! آسمون برای ماست!!!!

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:33

خوشمان آمد آسمان برای ماست

دوقلو ها سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:38

به به!!سلام بر هر دوی شما!!
چه کردید بابا!
زئوس جان دوباره اومدنت رو هم یه خوشامد بگیم.اگه مرتضی نذاشت بازم بیای یه نظر کوتاه بده جمیعا" میریزیم سرش!!
خدایی این قد عجیبه که یکی از ما اکاته یکی لوسین؟؟؟خو هدیه هم دوباره امتحان داد ژانوس شد!
خو ما بریم تو تالار فقط درمورد فصل هفت تو دلم موند (امیر) بگم:
ایرینا خیلی بوووووووووووووووووووووووقی!!بابا مامان اینا رو تو کشتی؟؟!!

زئوس: شما باید همون امیر مهدی و زهرا باشید . درسته!!!! نمی دونید مرتضی چه قدر دنبال الکس رایدر گشت و پیدا نکرد و الآن هم سپرده به من تا پیداش کنم!!! ولی من هم هرجایی میگردم پیداش نمی کنم.
ببخشید ولی سعیم رو باز می کنم.
راستی ، به لوسینی توهین کردید؟؟؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:05

الکس رایدر ترجمه شده میخواین؟؟؟؟

دوقلو ها سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:12

دنبال جلد هشت و نهش هستیم!آخه اون انتشاراتی هم که چاپشون میکرد انگار آب شده رفته تو زمین!!
به ایرینا توهین کردیم زئوس!من(زهرا)خودم یه لوسینی دو آتیشه ام!!

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:21

الکس رایدر هشت:اشک تمساح)ترجمه شده(
http://s2.picofile.com/file/7270331391/8.rar.html

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:25

صب کنین تو قسمت نظراتش گفته بود این نایت ساید هشته
الآن خودم چک میکنم

JuPiTeR سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:44

اه اه چه وبلاگ مزخرفی بود
نوشته الکس رایدر 8 بعد دانلود میکنی نایت ساید8
بعد تو قسمت نظرات بهش گفته بودن
گفته بود میدونم

سینا پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 01:45

ممنون به خاطر ترجمه تون
آدرس تالار رو اگه میشه بدین

فاطمه:خواهش.
اینم ادرس تالارhttp://pioneer-group.vcp.ir/

amire شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 09:01

سلام زئوس جان
من نتونستم تو تالار ثبت نام کنم چند باری هم امتحان کردم اما همش یه پیغام میده :
نام کاربری یا پسورد را اشتباه وارد کرده اید
چه کار کنم ؟؟

ببین دادا نباید که همون جا بزنی باید بری تو ثبت نام بعد اونجا یوزر بدی پس بدی اطلاعات و اینها بدی ثبت نام بشی

JuPiTeR شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 16:06

amire:سلام زئوس جان
من نتونستم تو تالار ثبت نام کنم چند باری هم امتحان کردم اما همش یه پیغام میده :
نام کاربری یا پسورد را اشتباه وارد کرده اید  
چه کار کنم ؟؟
***
امیره جان باید بری به لینک زیر واطلاعاتت رو وارد کنی:
http://pioneer-group.vcp.ir/mod-register.html

, شنبه 9 دی 1391 ساعت 10:43

می تونم بپرسم آلکس رایدر کجاست

ژوپیتر:منظورت رو نفهمیدم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.