PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

خـــــــبر مــــــــــهم!!!!!

این خبر فقط فقط برای اکاتزینایی هاست!!!!!

می خوام بهشون هشداری بدم!!!



مربوط به مادریگالها!!

همونطوری که میدونید یا نمیدونید، علامت مادریگالها این چنین هست:



M



اکات های عزیز،عکس های جدیدی از فعالیت های اخیر مادریگالها به دست ما رسیده،که آنها را در اختیار شما قرار می دهیم.


اولین عکس مربوط به حضور آنها در کلمبیاست



دومین عکس از حضور آنها در مصر است:




و حتی در اینجا:

در سوریه:


اخطار 1:تازگی ها فعالیت مادریگال ها زیاد شده،شاید در شهر شما هم تعدادی مادریگال بشد.


اخطار 2:مواطب باشـــید!


اخطار 3: پس از خوندن این مطلب،آنرا پاک کنید،شاید مادریگالها به دنبالتان بیایند.

نظرات 29 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 03:21

امید اینها نباید بره تو تالار گفتگو؟؟؟؟؟؟

اگه نشونه ی دیگه به دست امد خبر میدیم!

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 03:38

چرا فاطمه.توی هر دوتا جا گذاشتم.
می خوام یک کم تعداد بیشتر بشه،کلا مطالب محرمانه ی گروه ها رو فقط برای اونها نمایش بدم و کلی هم کار های دیگه!!!
فقط یک کم صبر می کنم تا تعداد بیشتر بشه.

دوقلو ها دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 09:54

خطای دسترسی !

شما اجازه مشاهده این بخش را ندارید . در صورتی که وارد سایت شده اید و همچنان این پیام را مشاهده می کنید مدیریت سایت به شما مجوز دسترسی به این بخش را نداده است

چقدر از این پیام بدمون میاد!!از دیروز هرجای تالار گفتمان بریم میاد!!

دوقلو ها دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 09:55

مدیران محترم اجازه بدید دیگه!!!!!

Dark Lord دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 11:03

جـــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!!!!

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 12:20

سلام دوقلوها
من چک کردم خبری نبود.
فقط تالار مخصوص شاخه ها)هر چهارتاش(برای شما تا وقتی یه گروه انتخاب کنید.
نمیتونید برید.
اطلاعیه:
http://pioneer-group.vcp.ir/forum/thread-22949-5632.html

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 14:50

2 قلو ها،شما اول باید وارد بشید بعدا" برید تو قسمت های مختلف!
الآن که اکاترینایی هم هستیم!!

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 17:04

نریمان، یک سری به ایمیلت بزن.

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 19:17

سلام

این پیام رو واسه منم می ده.وارد میشم بعدش هرجایی می خوام برم(حالا به غیر از شاخه ها)مثل قهرمانان المپ،کاراموز،پرسی جکسون و خدایان یونان،بیاین ور بزنیم،اخطار مادریگال ها و... همش همین شما اجازه مشاهده این بخش را ندارید . در صورتی که وارد سایت شده اید و همچنان این پیام را مشاهده می کنید مدیریت سایت به شما مجوز دسترسی به این بخش را نداده است رو میده.

چه بکنم؟؟؟؟؟؟راستی اواتارمون رو اونجا چطوری می تونیم تنظیم کنیم؟

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 19:52

سلام فاطمه جان.
وارد یوزرت شدی؟؟
من هم با یوزر خودم)jupiter(وارد شدم مشکلی نداشت
بعد هم یه یوزر جدید ساختم)بعد پاکش کردم(وارد شدم بازم مشکلی نداشت


پ.ن:برای گذاشتن آواتار باید وقتی وارد یوزرت شدی
منوی کاربری«پنل کاربری«تنظیمات«آواتار

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:14

اره وارد یوزرم میشم و این پیامو میده.

واسه اواتار اونجا رفتم ولی جای بارگذاری نداره که.فقط میشه توش تایپ کرد.

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:22

برا آواتار باید یه جای دیگه آپ کنی)مثلا:up.bndfilm.com(بعد لینکش رو اونجا کپی کنی

پ.ن:ببین میتونی داخل شاخه اکاترینا بشی؟؟

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:31

اره.تو شاخه ی اکاترینا و رتبه ها می تونم برم ولی بقیشو نه!حتی تو قهرمانان المپ یا چه برسر سینادها امد که گروهی نیس هم نمی تونم.

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:38

خب فهمیدم چی شده ولی چون با موبایل اومدم نمیتونم درستش کنم.

پ.ن:امید برو تو مدریت انجمن ها کنار هر تالار یه آیکن مثل چرخ دنده هست رو هر کدوم)بجز شاخه ها(بزن بعد سطح دسترسی ها رو درست کن)امکان ویرایش و حذف ندی بهشونا(

نریمان:ژوپیتر من میرم الان درست میکنم

دوقلو ها دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:45

ما از یوزرمون میریم ولی هیچ جا رو واز نمیکنه!

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:52

دو قلو ها شما هم عضو اکات هستین؟؟
برین شاخه ی اکات ها باز میکنه؟؟


پ.ن:اگه باز کرد همون مشکل بالایی

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:52

ژوپیتر،حق با بچه هاست.من هم همین الآن یکی جدید ساختم و نشد.
من هم حدس زدم شاید از اون قسمت دسترسی باشه،رفتم ولی همش درست بــود.
دارم سعی میکنم درستش کنم و از همه عذر می خوام!

پ.ن: دو قلو ها ، اگه شد فردا صبح،براتون فصل 2 رو برای بازخوانی می فرستم.

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:56

هوراااااااااااا

درست شد.

دست جفتتون درد نکنه.

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:59

خب کا من که نبود.
امید/نریمان کار کدومتون بود؟؟
مشکلش چی بود؟؟

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:59

خب خدا رو شکر!!
همه رو یک بار دیگر به روز کردم.
الآن که دیگه مشکلی نیست؟؟؟ من برم سر ترجمه؟؟؟

JuPiTeR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:04

خب خدا رو شکر

منم میرم بعدا میام.

نریمان بر تالار رو به کتاب ببند.

نریمان:کجا رو به کتاب ببندم

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:04

ببخشید

خیلی در گیر تون کردم ولی باعرض پوزش هنو یک اشکال کوچلو داره. همه جا رو باز میکنه به غیر از بخش داستان و رمان.

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:11

بله.الآن درست می کنم.

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:14

حـــله؟؟؟

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:23

اره.دستت دردنکنه.

دوقلو ها دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:32

میشه الان بفرستی؟؟ما فردا میریم مسافرت تا یکشنبه هفته دیگه.الان بفرستی تا صبح برات برمیگردونیم.

پ.ن:بله ما اکاتیم یعنی امیر اکاته که دیگه منم کوتاه اومدم.

MORTEZA-OMIDVAR دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:35

خوب پس دوقلو ها ول کنید.
این فصل ترجمش رو تموم نکردم و باز خوانی این فصل رو فاطمه میکنه.

فاطمه قبول میکنی؟؟؟ برات بفرستم؟؟؟

نریمان:امید کسی قبول نکرد موند رو دستت خودم هستم

دوقلو ها دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 21:45

باشه.پس خداحافظ!

فاطمه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 23:20

باشه امید. بفرست واسم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.