PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل پنجم از کتاب هفتم کار آموز رنجر

این هم از فصل 5؛صحبت های نگار:

بالاخره موفق شدم بر گردم امروز!!

سلام بر همگی!!!

اینم فصل پنج. این فصل هم مال ارکه، ولی خوب آخریه. فکر کنم جواب سوالاتون رو بده.


فصل پنجم: 

http://s3.picofile.com/file/7832663759/Chapter_5.pdf.html


نظرات 17 + ارسال نظر
محمد مهدی دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 22:54 http://dragonhunters.mihanblog.com/

البته قبلا تشکر کرده بودم ولی از اونجا که هرچقدر تشکر بکنم بازم کمه :

خیلی ممنون از نگار و پایونیر عزیز

شاعر سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 10:15

یک دنیا سپاس نگار و پایونیر عزیز برای همه چیز

Iq سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 21:26

تشکر

ژوپیتر:خواهش میشه

favex چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:27

ممنون

ژوپیتر:خواهش میشه

علیرضا چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 16:55

ممنان

ژوپیتر:خواهشان

احسان چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 18:55

سلام یه سوال داشتم
چن وقت پیش الکس رایدر 9-بازگشت عقربو دانلود کردم البته فارسیشو که اسکن شده بود کتاب
فقط تا فصل نوزدهم داشت یعنی صفحه ی 360
ولی من تحقیق کردم این کتاب 448 صفحه است
شما کاملش رو دارید؟
این کتاب چند قصله؟

ژوپیتر:بطور کامل اسکن شده و هم در وبلاگ و هم در فروم موجوده

آرمان پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 19:16

بسیار متشکرم

ژوپیتر:خواهش میشه

زهرا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 20:05

آقا احسان،بقیه ی این کتابم هست. والا من از شکارچیان اژدها که لینکش تو پیوند ها هست دانلود کردم ولی نمیدونم اگه خود اسکنر وبلاگ داشته باشه.

منصور جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:04 http://mansoor81.blogfa.com

میشه منو لینک کنین خواهش می کنم با اسم وبم رمان های فانتزی وقتی لینکم کردین به وبلاگم نظر بدین تا شماروهم لینک کنم.

mohamad یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 14:57

ممنون ولی من جلد 5 و 6 را پیدا نکرد برا دانلود

ژوپیتر:خواهش میشه.........چون ترجمه نشده اگه نظر نگار رو بخونی میفهمی

javad دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 14:53 http://www.ydt.ir/blog

سلام یک دنیا تشکر بابت ترجمتان
خواستم بگم گروه ما ترجمه ی یک اثر از ریموند فیست(riftwar saga)رو شروع کرده .
باعث افتخاره که شما ما رو لینک کنید و به پستی در رابطه با ترجمه ی riftwar saga به وسیله ی گروه یگانه بنویسید بازهم ممنون بابت ترجمه ی خوبتان

هستی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 21:39 http://www.follow-my-blog.blogfa.com

سلام. بابت جلد چهارم کار آموز رنجر ممنون.چون هنوز توسط نشر افق ترجمه نشده و من داشتم تقریبا دق میکردم. ولی من دنبال جلد 5 و 6 میگردم ولی پیدا نمیکنم.وقتی جلد 7 رو گذاشتین چطوری جلد 5 و 6 رو نذاشتین واسه دانلود ؟ لطفا بذارین

ژوپیتر:خواهش میشه
نگار اون زیر توضیح داده

مهرنوش سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 10:31

مرسی. بابت فصل ها!

ژوپیتر:خواهش میشه

هستی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 21:26 http://www.follow-my-blog.blogfa.com

سلام.من فهمیدم که چرا جلد 5 و 6 رو نذاشتین ولی نمیفهمم که چرا جلد 1 و 2 و 3 رنجر رو ندارین.برای دوستم میخوام !!!


یه سوال دیگه : من اگه آیلس نداشته باشم نمیتونم ترجمه کنم ؟؟؟


لطفا جوابم رو بدین من گناه دارم

ژوپیتر:هم داخل وبلاگ تو صفحات جداگانه هست هم تو فروم

نگار سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 22:48

ماجرای کتاب هفت قبل از اتفاقات دو کتاب پنج و شش رخ میده. یعنی یه جور فلش بکه. توصیه میشه که این کتابو قبل از اون دو کتاب بخونین. برای همین اول اقدام به ترجمه ی این کتاب شد.

و هستی جان ترجمه ی سه کتاب قبل توی فروم پایونیر موجود هست. راستش اینجا رو نمی دونم.

سارا چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 00:39

سلام.سایت فوق العاده ای دارید.اگه بدونیدچقدرخوشحال شدم که این سایت روژیداکردم.......
یه خواهشی دارم.........
میشه لطفاجلدسوم مجموعه ی قدرتهای سیاهم بذارید؟؟؟؟؟؟لطفا.خواهشا!!!!تلاشتونوکنید

حامد جمعه 28 تیر 1392 ساعت 14:19 http://e-library.blogfa.com

سلام.این کتاب کلاً چن فصله؟احتمالاً کی تموم می شه؟
راستی جلد های قبلی داخل وبلاگم موجوده کسی خواست.

ژوپیتر:فک کنم پنجاه و خورده ای باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.