PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

سلام مترجم های عزیز لطف کنید نظر بدید

سلام سلام سلام ببینید من وقت ندارم پس یه بار دیگه برای اخرین بار میگم

مترجم هااا خواهشا نظر بدید خواهش میکنم فقط تا 14 وقت دارید اعلام امادگی کنید اگر تیم به 7 نفر رسید شروع میکنم اگر نه که همه پروژ] ها کنسله کسایی که میخوان تست بدن هم ایملشون رو بزارن و اعلام کنند تو همین پست بابت تاخیر امید هم باید بگم که مسافرته و دسترسی نداره به نت برگرده همش رو با هم میزاره

نظرات 6 + ارسال نظر
rahil سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 15:38

man ke hastam :|

danial چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 02:41

منم همینطور

revenant چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 10:05 http://shadowgate.fardblog.com

من تست ندادم ولی کامنت میزارم!
خب فکر میکنم چیزی که باعث میشه بعضی از مترجم ها با شما کار نکنن سخت گیریتونه! مثل رهگذران! البته در رهگذران بحث اخلاق و انسانیت هم مطرحه... اونا به جای تشکر از مترجم بهش توپ و تشر هم میزنن! من ترجیح دادم با وبلاگ های بی خیال تر کار کنم و الآن هم مشغول ترجمه ام! همین! بای!

فاطمه: سلام اقا مهدی... ببینید اگه سختگیری هست به خاطر اینه که بعدا مشکلی پیش میاد...ما سال پیش با بدقولی های فراوانی از سمت بعضی از مترجم هامون رو به رو شدیم و این باعث شد که یک کتاب نه چندان بلند 9 ماهه تمام طول بکشه... ما خواهشمون از مترجم اینه که اگه نمی تونه فصل رو به موقع برسونه بهمون اطلاع بده و این که ببینه ادم خوش قولی هست یا نه؟ وگرنه سخت گیری دیگه ای نمیشه...

حسام چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 13:01

منم هستم

نریمان چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 23:13

اقای revenant اولا سخت گیر نبودیم که همش باید دیر میکردیم بعدم من با شما نبودم من با کسایی بودم که تست دادن و یا میخوان بدن و اعلام نمیکنن بابا من باید سازمان دهی کنم دیگه

اذر پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 21:15

با سلام
من خیلی مایل به همکاری هستم ولی تا به حال به این صورت با سایت کار نکردم لطفا مرا راهنمایی کنین ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.