PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فقط برای مترجم های تیم n ورود افراد متفرقه ممنوع :دی

سلام به همگی از بقیه مدیر ها ممنونم

خب ببینید یه خواهش دارم فقط کسایی که تست دادن و قبول شدن و تست ندادن و میخوان تست بدن توی این پست نظر بدن و اعلام کنن شرایطشون رو خب من یه لیست میخوام از مترجم هام دیگه به زودی یه بخشی هم تو انجمن باز میکنم ولی فعلا مجبورم به همین جا قانع باشم پروژه ها بر اساس رای ها پندراگون 7

و جیمز پاتر هستند

بازم میگم خواهشا افراد  دیگه نظر ندن

به قولی ورود افراد متفرقه ممنوع ممنونم و شب خوش

نظرات 7 + ارسال نظر
rahil شنبه 1 تیر 1392 ساعت 23:34

من که تست دادم و قبول شدم
شرایط خاص ندارم فقط میرم مسافرت دیگه

morteza شنبه 1 تیر 1392 ساعت 23:49 http://pioneer-group.blogsky.com

نریمان،باز هم میخوای جیمز پاتر رو ترجمه کنی؟؟اینکار رو نکن.پروژه ی ما نیستش و دوران اژدها داره ترجمه میکنه و حتی اگه یک سال هم طول بدن،ما دخالت نمیکنیم.

poria شنبه 1 تیر 1392 ساعت 23:51 http://911251.blogsky.com

سلام و درود
وبلاگ تون هم پر محتواست هم زیبا
من منتظرتونم که وبلاگ بنده هم سری بزنید
یه مسابقه هم دارم اگه دوست داشتید شرکت کنید
نظر فراموش نشه

danial یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 00:58

خب من تست و که دادم قبول شدم
اسمم مشخصه
شرایطی هم والا ندارم

حسام یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 08:34

اونجور که خودت گفتی به نظر , منم تو تست قبول شدم و شرایط خاصی هم ندارم .

saeedsoltani جمعه 7 تیر 1392 ساعت 18:20

من تست ندادم ولی میخوام بدم

نیما یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:27

سلام منم می خوام تست بدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.