PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود بخش آخر پرونــده ی نــیـــمه خدا+ فصل 30تا38 غارارواح

#ویرایش شد(ژوپیتر)

اینهم از بخش پــایــانی پـــرونده ی نیمه خدا:


دانلود بخش آخر از پیکوفایل


پ.ن:از این پس برای راحتی دانلود شما،فایلهای pdf را بسیار کم حجم خواهیم کرد.مثل همین فایل که 42 صفحه ی مصور و رنگی است و فقط 225 کیلوبایت حجم میگیرد.


ژوپیتر:دیدم فاصله زیاد شده

گفتم چندتا فصل برسونم

پست جدید هم بخاطر حرف امید که گفت پست نزنین نزدم

برای دانلود روی عکس زیر کلیلک کنید


نظرات 20 + ارسال نظر
محمد مهدی دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 22:52 http://dragonhunters.mihanblog.com/

خوب خودم اولم

ممنـــــــــــــــــون امید جان و دیگر دست اندر کاران

و ممنون برای کم حجم کردن

azam دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 22:54

دست همگی درد نکنه خسته نباشید

محمد مهدی من نمیتونم وارد فروم بشم چیکار کنم؟

v دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:18

دستتون درد نکنه

فاطمه: خواهش...امیدوارم لذت ببرین...

JuPiTeR سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 00:07

ممنون از فاطمه و مرتضی که حتی تو فصل امتحانا زحمت کشیدن و این کتاب رو تموم کردن

درست کردن لینک کلی به عهده ی من گذاشته شده!!
منم فعلا به پی سی دسترسی ندارم)تحریمم(!!
هر وقت تونستم گیر بیارم لینک کلی رو قرار میدم!!

aaq سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 02:32

سلام
کاش یک آنچه گذشت بزارید

فاطمه: aaq عزیز کلا کتاب نیمه خدا مجموعه ای از داستان های هستش که توی سری اصلی جا افتاده...و یا اینکه ماجراهای کوچکی هستش که براشون پیش اومده...هر فصلش موضوع جدایی داره و اصلا مانند باقی کتاب ها نیست که ربطی بهم داشته باشه...در نتیجه نمیشه یک انچه گذشت برای این کتاب گذاشت...

شاعر سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 14:14

از همه بچه هایی که توی این پروژه همکاری میکردن یک دنیا سپاس مخصوصاً امید و فاطمه عزیز یک دنیا سپاسگزارم
خسته نباشید و توی امتحاناتتون موفق باشید

فاطمه:خواهش میکنم...و همچنین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 17:40

از همگی دست اندر کاران مجموعه تشکر می کنم!
بسیار بسیار زیاد ممنون!

فاطمه:خواهش...

فرشاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 21:55

داداش دستت درد نکنه

محمد حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 23:51

دستون نمک دار
خیلی ممنون از زحماتتون
راستی من یه بار اشتباهی وارد یه گروه ترجمه ی پایونیری شدم که خیلی جالب بود و یادمه یکی از نویسنده هاش رو نوشته بود فاطمه خانوم نه فروم بود نه اینجا پس کجا بود؟؟؟
من تا موقعی که اون جارو دیدم از وجودش خبری نداشتم کجاست اونجا دقیقاً

sunny چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 10:12

سلام.میدونستین جلد 1و2کاراموز رنجر به اسم مجموعه جنگاوران چاپ شده؟کلا واژه رنجرو جنگاور ترجمه کردن

محمد مهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 13:43 http://dragonhunters.mihanblog.com/

آره سانی جان خیلی عجیبه

محمد مهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 13:44 http://dragonhunters.mihanblog.com/

ممد حسین فرزندم شام سبک تر بخور تا خواب بد نبینی !

____________________

شوخی کردم ....... ناراحت نشی

آدرسش توی history کامپیوترت نیست ؟؟؟

محمد مهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 19:16

سانی جان تازه جلد سومش هم چاپ شده

MORTEZA چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 21:12

ممنون از ژوپیتر که با وجود تحریمات از هر فرصتی استفاده میکنه!

JuPiTeR چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 21:23

خخخخخ
مرتضی کسی خونه نبود هم مدم روشن کردم هم لب تاب بابام رو کش رفتم هم پس وای فای رو ل تاب داداشم¡¡
ببین چقدر کار انجام دادم

فاطمه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 00:47

مرسی ژوپیتر!!! چقده ارتیست بازی در اوردی داداش!!!
این عکس رو خیلی دوست دارم به اسم کتاب میاد...
مرتضی فصل تموم شد بفرستم برای تو یا دوقلوها؟

MORTEZA پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 01:11

فاطمه جان،هر فصلی رو که ترجمه میکنی به من بفرست تا من بین ویراستارها تقسیم کنم.

محمد حسین جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 14:54

محمد مهدی حقته بهت بگم ممل مدی
خوب آخه پسر مگه مرض دارم که چرت و پرت بگم؟؟؟
به جان خودم بود خیلیم با فروم متفاوت بود حتی پستاش هم فرق می کرد می خواستم ثبت نام کنم ببینم چیه ولی یادم نمی یاد چرا نکردم
ممنون ژوپیتر تو فروم که تشکر زد اینجا هم تشکر
و سانی اون چاپیه بد ترجمه شده

نریمان:بیا این همه ما رو کشتید که پروژه هات رو اعلام کن حالا که لو دادم هیچ کی تحویل نمیگیره ای خداااا

محمد مهدی جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 19:25

آدرسش توی history کامپیوترت نیست ؟؟؟

sirius_black جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 20:15 http://www.sirius-black.blogfa.com

مرسی بابت غار اوراح خداییش از بس به سایت سر زده بودم داستان نبود کفری شده بودم شدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.