PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصل بیست و هشتم و بیست و نهم غار ارواح

درود
خب این دو فصل رو دادم تا زیاد فاصله نیفته!!
درباره ی سوپرایز هم بگم که تحویل ویراستار قرار گرفت و تا ویراستاری بشه وبرای من ارسال بکشهطول میکشه(چون منم قرار دوباره گم و گور شم)

دیه حرفی نمیزنم!


تا درودی دیگر بدرود!!

نظرات 58 + ارسال نظر
شاعر شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 14:48

از همه بچه هایی که توی این پروژه زحمت میکشن یک دنیا سپاس مخصوصاً ژوپیتر خسته نباشید

دانته شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 18:32

ممنون و خسته نباشید

فاطمه شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 18:39

مرسی بچه ها و خسته نباشین...

محمد مهدی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 20:15

دست همگی درد نکنه !

آقا یه چیزی ....

الان این سورپرایز ژوپیتر با پروژه های نریمان (که نگفته چیه ) با سورپرایزی که نپتون توی فروم گفت داره رابطه داره ؟؟؟

یکی بیاد لطفا قشنگ توضیح بده !

sirius_black یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 00:48 http://www.sirius-black.blogfa.com

سلام مرسی واقعا از لطف بی حدتون برای ترجمه
فقط تورو خدا غیبت طولانی نکنین
خداییش خیلی صبر براش سخته

هی دل غافل یادش بخیر
کی اینجا هست ک یادش بیاد زمانی که کتاب 7 هری پاتر اومد
اصلا نت منفجر شده بود
تو یه روز صد صفحه میومد کف کرده بودیم نمی تونستیم پا ب پای مترجما بخونیم
من ک شب اولی ک اومد هیچوقت یادم نمیره تا صبح داشتم می خوندم
تازه بیدار شدم دیدم بازم ترجمه کردن
اخرشم با 3 تا ترجمه از سه تا سایت مختلف خوندم یبارم وقتی تصحیح کردن خوندم

خلاصه هیج کتابی نیست ک به گرد پای هری برسه .
با این حال نمی دونم چرا کتاب های دیگه انقدر دیر میان تو نت. قبلا اسکنر ها می ترکوندن نت رو یکم امار کتاب خونی مملکت رو بالا می بردن.

محمد مهدی یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:48

سیریوس جان راس میگی . از نظر منم هری پاتر تکه !

یه چیزی غار ارواح رو ترجمه نمیکنن بلکه تایپ میکنن

sirius_black یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 22:27 http://www.sirius-black.blogfa.com

خدا پدرتونو بیامرزه تایپ می کنین ک انقدر طول می کشه می خواستین ترجمه کنین که شهید بودیم
الاایوحال دمتون گرم ک دنبالش هستین

زهرا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 19:13

سریوس بلک عزیز.
به شخصه،با این که خودم اینجا یه کاربر عادیم،ازتون عر میخوام.ازتون عذر میخوام که یه سری بچه دبیرستانی مثل من و داداشم، سعی میکنیم تا کارهایی رو به کتابخونا ارائه کنیم که خودمون ازشون لذت بردیم ، میبریم و خواهیم برد. عذر میخوام که وقتی درسا و کارای مدرسه ریخته رو سرمون، بعضا" حتی کار های مهم تر و وقت گیر تر،دست به پروژه هایی میزنیم که خودمون براشون مشتاق بودیم.عذر میخوام که تایپیستای محترم از وقتشون برای خیلی کارا که باید یا حتی دوست دارن انجام بدن میزنن تا تایپ کنن. مترجما ساعت ها چشمشون رو به درد میارن که گاهی معنی یه جمله رو درست دربیارن.کسایی مثل سمیه جان،که پیشکسوت این وب هستن،از خیلی کاراشون زدن تا ترجمه های سریع و دقیق و فوقالعاده روان تحویل بدن.کسایی مثل فاطمه و ژوپیتر هر وقت که بتونن پیگیر مترجم و ویراستار و هزار نفر دیگه میشن تا کارا درست پیش بره. کسایی مثل امید با بار درسای فوق العاده سنگین،خودم تو همچین مدرسه ای هستم که میگم،سعی میکنن به اینجا برسن.نریمان که غیبت های طولانی داره،ما دلیلشو نمیدونیم اما به هر حال نمیتونه بیاد،سعی میکنه به کارا برسه.
من فقط عذر خواهی کردم.نه بیشتر.میدونم که خودم حقی در این کار ندارم و از مدیران عذر میخوام که دخالت کردم.امیدوارم تابستون همه چی بهتر بشه.

فاطمه: زهرا به این نتیجه رسیدم که الحق و النصاف لوسینی!!!!
نریمان:سلام زهرا جان من هستم اخر هفته ها رو و دارم رو یه چند تا ژروژه فعلا به تنهایی کار میکنم.بعدشم زهرا جان اون بیچاره یه چیزی گفت و یه قری زد دیگه چرا میزنیش اون اشتباه کرد تو ببخشش.ژن:بیچاره راست هم میگه اصلا یکی از اصول یه مفت خور خوب بودن اینه که قر بزنی در ژایان بگم این ها همه شوخیه البته این که شما بچه مردم رو ترکوندی که تا حدی هم حقش بود دلیلش اینه که به قول فاطمه یه عزیز شما لوسینی .بازم دمت گرم که هووای ما و وب ما و کم کاری های ما رو دارید.

زهرا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 19:15

بازم میگم.به این عنوان عذر خواهی کردم که هر کوتاهی ازم سر زده که موجب تاخیر شده،ببخشید.

zareb چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 23:48

سلام
خیلی ممنون واقعا میگم

داستان هم خیلی حای حساسی تو این قصل تموم شد و به نظرم کار آریا حماقت بود - مثلا اون یکی دست رو هم در میاورد بعد با دوتا دست بی مج جیکار می تونست بکنه؟!!!
یه حرکت احمقانه بود

sirius_black جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 00:10 http://www.sirius-black.blogfa.com

اوه اوه این زهرا خانم جدیدن من نمیشناسم؟
چ خشنه
زهرا جان جوش چرا میزنی گلم . اصول مفت خوری به غر غر کردنه. درضمن دوتا مثل من اگه نیان نظر بدن که و یه بحثی راه نیفته که تعداد نظرات دو رقمی هم نمیشن.
در کل عذرت رو می پذیرم بشرطی قول بدی دفعه اخرت باشه .افرین نانا
جدا از شوخی من منظور بدی نداشتم ولی به هدفم رسیدم همینکه نظرم شما رو انقدر درگیر کرد نشونه مثبتیه

نریمان:سلام سیریوس جان اولا دلت رو گرفت لوسینی خودش رو نشون داد دوما تو هم حق داری.حد اقل من یکی که بخصوص تو عید خیلی کم کاری کردم بالاخره ما هم به شما یه قولی دادیم دیگه ولی شما هم تا پایان امتحانات خرداد دیگه قر نزن که بچه ها بترکوننت افرین پسر خوب من هم همیشه هستم منتها اینکه رو نمیکنم

زهرا جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 19:09


آقا من صرفا" زود بهم بر میخوره.غرغر کردن فعلا" ممنوع که با این امتحانا همگی عزا ی عمومی باید ببگیریم.بعدش دیگه دوران شیرین زندگی آغاز میشه.


شما واقعا" تا حالا به لوسینی بودن من شک کردید؟! این در خون منه.

سیریوس جان من یکی از دوقلوهام.از پارسال آخرای تابستون میام اینجا.

فاطمه: زهرا سرمحمد مهدی( درست میگم؟ اگه نه شرمنده یادم نمیاد...ویی!)رو زیر اب کردی؟ چرا نمیادش پس؟

محمد مهدی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 14:43

فاطمه من نمیام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین چند تا نظر قبل نظر من بوده ها !

بله درست گفتی ولی اون محمد علیه که دیر میاد !

بعدشم ما همین جوری سرمون زیر دریای امتحانات هست

آقا این نریمان نگفت پروژه هاش چیه ؟؟؟؟

باید بدونیم چیه که همکاری کنیم دیگه !

فاطمه: من منظورم قل زهرا بودا!؟ اسماتونو بلکل قاطی پاتی کردم شرمنده...اثرات خرخونی امتحاناته...

sayna شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 15:12

سپاس . خیلی خوشحال شدم وقتی این کتاب رو روی نت دیدم.کاش می شد نسخه زبان اصلی دو جلد آخر مجموعه ی روون از امیلی رودا رو هم بذارید.

محمد مهدی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 21:26

مهم نیست ! من که همین جوریشم قاطی هستم !

بابا یکی نیست پروژه های نریمان رو بگه ؟؟

نریمان:بد نگزره میخواستم بگم که تا حالا میگفتم فعلا در کفش بمونید تا اطلاعات بعدی رو بدم :دی

محمد مهدی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 21:27

راستی قل زهرا هم امیر مهدی بود !!!

فاطمه یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 01:06

محمد مهدی داری میگی پروژه های نریمان،منم نمیدونم میخواد چی کار کنه....مرسی از کمکت تو اسما....

نریمان:فعلا باشین تو کفش تا بعد

ادوارد یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 15:46

http://vampirelordsvsnc.blogfa.com/
مدرسه خون آشام ها !!
آشنایی با خون آشام ها !!
بیاید و ثبت نام کنید !!
ترم. تابستان!!
بدووبیا !!!
زووود !!
http://vampirelordsvsnc.blogfa.com/

امیر مهدی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 17:13


دیگه فراموش شدیم رفت!البته با این همه محمد و مهدی و امیر حق داری!
والا ما که درگیریم.این هفته هم که نمایشگاه کتابو ...
کلا" عین خر تو گل گیر کردم با این همه کار.
فقط به عشق تابستون زنده ام!

محمد مهدی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 22:23

امیر مهدی این چه حرفیه ! مگه میشه تورو فراموش کرد !؟

از عوارض دوران امتحاناته دیگه !!!

منم به عشق تابستون در قید حیاتم

محمد مهدی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 22:25

فاطمه :محمد مهدی داری میگی پروژه های نریمان،منم نمیدونم میخواد چی کار کنه....مرسی از کمکت تو اسما....

ج : خواهش میکنم وظیفه بود !!!!!

این نریمان پروژه میذاره خمار بمونیم بعدا خودش میره ؟؟؟

من نمیخواستم الان بگم ولی حالا که اینطوره من و ممد علی هم یه پروژه داریم واسه تابستون

هانیه یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 22:36

سلام.

واقعاً ممنون. خیلی دنبال این کتاب بودم.

راستی من شنیدم از وبلاگ برتر قراره تقدیر کنن و جایزه بدن. نمیخواید وبلاگتون رو معرفی کنید؟!

sirius_black دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 03:36 http://www.sirius-black.blogfa.com

اقا یکی بیاد بمن بگه لوسین چی چی هست ؟

فاطمه: توی کتاب سی و نه سرنخ خانواده ی کاهیل به چهار دسته(شاخه) ی اکاترینا،توماس،لوسین و ژانوس تقسیم میشن.لوسین ها ادم های خشن،کمی تا قسمتی عصبی و نقشه کش هستن...مثل ناپلون و خیلی از جاسوس های سرشناس دنیا...
اکثر ما رفتیم سایت اصلی سی و نه سرنخ تستشو انجام دادیم که مشخص کرد زهرا لوسینه.

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 13:20

راستی بچه ها شما اون کارتای لازم برای ثبت نام تو سایت اصلی رو از کجا آوردین
البته تا اونجایی که یادم میاد پشت کتاب اورجینال هم شماره نوشته
غیر اینه؟
حالا شما کتاب زبان اصل از کجا آوردید؟
نگید از آمازون خریدید که باور نمی کنم

MORTEZA دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 14:47

هانیه خانم،از وبلاگ ما هم دعوت به عمل اومد ولی به خاطر بعضی از پروژه هامون،مدارکی رو ارسال نکردیم.یکی از شرایطش این بود که هیچ کتابی رو اسکن یا تایپ نکند که ما هر دوتاش رو داریم انجام میدیم!!

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 16:05

کسی میدونه قیمت وراثت چنده من میخوام برم بخرم

امیر مهدی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 16:16

اون موقع که ما خریدیم جمعا" بیست و هفت تومن شد.الان دیگه خدا داند!!!
وراثت و نخر محمد علی! نخر!!!
به من گوش کن.تجربه دارم.

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 16:58

چرا نخره درضمن می خواد فقط 4 رو بخره بقیش تو نت هست
تو نت هم که ترجمه ای درحال انجام نیس که بگیم کیفیت بالاتری نسبت به هند بوکش داره

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 17:01

کلا قضیه بو میده چون یکی دیگه از دوستامم گفت نگیر!!!!!!!!

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 17:03

اون بالایی رو اول شخص بخون اشتبا شد

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 17:04

میگم دوقلو هاشما خوشبحالتونه کتاب شریکی می خرید

azam دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 17:49

سلام منم میگم وراثتو نگیر
قیمتشم که تا پارسال تابستون هردو جلد هفده هیجده تومن بود چند ماه بعدش هردوتاش حدود سی و خورده ای شد

محمد حسین دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 18:00

محمد علی راست می گن کسایی که می گن نخر
دلیل داره خریدش ضرر خلی بهتره توی نت بخونی قیمتش هم الان احتمالاً بالای 35 تومن هست
البته حدسه ها
ایشالا تابستون بیاد هم کیبورد داغ های تو ی فروم رو گرم کنیم هم پایونیر نیوز رو دوباره راه بندازیم هم کار اموز هفت ترجمه بشه هم خیلی چیزای دیگه

من نمیخواستم الان بگم ولی حالا که اینطوره من و ممد علی هم یه پروژه داریم واسه تابستون

محمد مهدی سر کاری که نیست؟
پس چرا توی فروم چیزی نگفتی؟
با پوزش فراوان مگه نپتون و نریمان یکی نیستن؟توی فروم که نوشته کیبورد داغ نریمان-نپتون

نریمان:نچ دادا اون neptun منم اون nepton یکی دیگست

محمد حسین دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 18:01

توی خط دوم منظورم ضرر خالی بود

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 18:29

باشه بابا نمیخرم اصلا نمی خوام بخرم اون استعاره بود
آقا حرف من اینه که چرا وقتی طرف دستشو گرفت کند داستان باید قطع شه آخه این انصافه
درضمن اگه دستشو کنده یه دیقه ای میمیره چطوری این همه زندس؟؟؟؟؟
بابا من کلا با کندن دست مشکل دارم!!!!!!!
ایها الناس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد مهدی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 18:43

محمد حسین نپتون با U نرمیان هست و نپتون با O همون محمد رضاست !

_________________________

بعدشم بله میخواستیم به طور ناگهانی ارائه بدیم دیدم که پروژه ها شیر تو شیر شده منم گفتم !

سرکاری هم نیست ... خیالت راحت ......... البته محمد حسین تو کتابش رو خوندی پس زیاد شاد نباش

_________________________________


محمد علی میگن نخر خوب نخر دیگه !

درضن آقای نابغه از نظر زیست شنناسی هم دستش کنده بشه نمیمیره ! برا چی باید بمیره ؟؟ مگر در اثر عفونت بمیره ! و گرنه باید تمام جانبازای ما همون موقع شهید میشدن !!!

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 20:31

کسی اینجا به نظر من توجه نمی کنه؟

" سلام.

واقعاً ممنون. خیلی دنبال این کتاب بودم.

راستی من شنیدم از وبلاگ برتر قراره تقدیر کنن و جایزه بدن. نمیخواید وبلاگتون رو معرفی کنید؟!"

محمد علی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 22:01

از نظر خونریزی شدید می میره
جانبا زان ما هم یا با تانک له شده یا ترکیده با انفجار و مسیر خونریزی می سوزه و کمی بسته میشه
و طرف دو دیقه ای نمیمیره
وگرنه هیچکس در اثر رگ زدن نمیمرد

محمد مهدی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 22:11

هانیه جان مرتضی جوابتو داد که .......

یه 12 تا نظر بالا تر از نظر توئه ...........

هانیه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 16:26

دیدم. مرسی

خب نمیشه بردارید؟ شما که ترجمه های عالی ای دارید. حیفه شما برنده میشید به خاطر ترجمه های عالیتون

نریمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 18:00

سلام تو جواب نظرات هم گفتم خوب نابقه ها میخواستم بگم که تاحالا گفته بودم سور پرایز میدونید چیه ایا؟بعد این که ممنون از همگی که نمیزارید اینجا خاک بخوره راستی هر کی کار داشت با من شمارم رو از ژوپی بگیره

محمد مهدی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 19:13

خوب به قول خودت نابغه وقتی ما نمیدونیم چیه چجوری اعلام آمادگی کنیم ؟؟

محمد حسین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:38

هانیه خانوم وقتی مشمول شرایط نش دیگه هیچ کاری نمی تونی بکنی و به خاطر پروژه های اسکن و تایپ این جا شامل نمی شه و متاسفانه نمی شه کاریش کرد منم مثه شما اینجا رو از هر جای دیگه ای بیشتر لایق می دونم
با پوزش از مترجما و دست اندرکارانی که منی که هیچکارم دارم به جاشون جواب می دم
هانیه خانوم همین نظر و محبت شما خودش یک دلگرمی و هدیه هست برای مترجمان و ویراستاران و ...
این نظر شما خودش هدیه ای هست
ممنون از به خاطر این محبتتون
بازم با پوزش که من جواب دادم

محمد حسین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:42

محمد علی این جاش تازه جای خیلی حساسش نبود حالا به جا های حساس تر می رسه برو خدا رو شکر کن که همین جا تمومش کردن نه یکی دو فصل دیگه که قشنگ در انتظار بسوزی
خیلیم نگران نباش اتفاق خیلی هیجان انگیزی نمی یوفته

و محمد مهدی من خوندمش؟
چه بد حالا چی هست که من خوندمش؟
توی پیشنهاد کتاب فروم ازش گفته بودم که می دونی خوندمش؟
ترجمه هست یا تایپ یا اسکن؟

فاطمه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:59

سلام
هانیه جان از اینکه اینقدر به فکر مایی ازت ممنونم...اما خب متاسفانه نمیشه کاریش کرد و حقیقتش رو بخوایم بگیم به نظر من حمایت خواننده ها و خوشحالی کتابخون ها ارزش بیشتری از بردن توی این مسابقات داره...
و مرسی از نظر لطفت که فکر میکنی ترجمه های ما خیلی خوبن چون من همیشه این حسو دارم که حق مطلبو نتونستم درست ادعا کنم...

بچه ها پروژه و نقشه دارین واسه تابستون هیچ اشکالی نداره خیلیم خوبه منتها یکجوریی نقشه بکشین که یا تا قبل از مهر تموم شه یا اینکه برنامتون یک جوری باشه که تو سال تحصیلی هم ادامه بدینش...یک مقدار از هیجان زدگیتون واسه تابستون کم کنین لطفا! همش سه ماه به قران!

eregon چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:24

خیلی ممنون از کار عالیتون
منتظر فصول بعدی هستیم
بازم تشکر

افسانه ها چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 19:52

درود.
مسئول/مسئولین محترم وبلاگ.
با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان. پیرو پیام های قبلی؛ این پیام به عنوان آخرین پیام برای شما ارسال می گردد.
آخرین فرصت برای معرفی وبلاگ خود تا روز یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 می باشد. شرکت شما در این برنامه باعث افتخار ماست.
از وبلاگ برتر دیدگاه تحریریه در روز 1 مرداد 1392، در مراسمی در تهران تقدیر به عمل خواهد آمد و وبلاگ به ناشران ادبیات گمانه زن و افراد فعال کشوری در زمینه این ادبیات، معرفی خواهد شد. پس لطفاً هر چه سریعتر تا فرصت باقیست، اقدام نمایید.
صاحبان وبلاگ‌های دارای شرایطی که پیشتر اعلام شد، می‌بایست آدرس کامل وبلاگ خود را به همراه نام و نام خانوادگی شخص/ اشخاص مسئول وبلاگ و شماره تلفن ( همراه) مسئول اصلی وبلاگ و نیز خلاصه‌ای از فعالیت‌های وبلاگ را برای ما به آدرس رایانامه ( ایمیل ) sfcontest91@afsaneha.net ارسال نمایند.


با سپاس فراوان
دبیرخانه مسابقه ادبیات گمانه زن

محمد حسین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 23:31

می گم خوب حالا بفرستید مشخصات رو در ادامش هم شرایط رو توضیح بدید
یه دفعه دیدی فرجی شد

posaydon پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 00:50

شاید شد‏?‏

محمد مهدی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:22

به وبلاگ ما هم وبلاگ افسانه ها این پیام رو داده ولی ما هم شرایطش رو نداریم !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.