PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

تیم های تایپ و ویراست و ترجمه N

سلام سلام سلام من تقریبا برگشتم اول ممنونم از امید و فاطمه و بخصوص امیر حسین عزیز(ژوپی خودمون) که اجازه ندادن این چند وقت وبلاگ خاک بخوره وهر جور شده به شما ها فصل رسوندن حتی با وجود بد قولی بعضی از مترجم ها

دوم میخوام بگم که من میخوام این تابستون دو سه موتوره کار کنم و به شما ها تا میتونم کتاب برسونم

و اما حدف اصلی این پست من همین جا از هر کسی که چه برای تایپ چه برای ترجمه و چه برای ویراست میخواد به من کمک کنه این جا اعلام امادگی کنه برای تیم های تایپ و ویراست و ترجمه N و ایمیلش رو هم بزاره پیشاپیش از همگی ممنونم و یه چیزه دیگه استارت پروژه های من هم از روز تموم شدن امتحانات خرداد هست تا بعد خداحافظ همه

نظرات 24 + ارسال نظر
محمد مهدی پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 18:38

نریمان جون پروژه های تو؟؟؟

یعنی تو پروژه ای بجز پروژه های وبلاگ داری ؟؟

اگه این طور نیست که من قبلا اعلام امادگی کردم .

اگرم تو پروژه ی دیگه ای داری خوب باید بگی تا ملت اعلام آمادگی کنن !

نریمان:خو برادر من اگع جز این بود که ژست نمیزنم بعله ژروژه های من جدا هست

دوقلوها پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 21:22

ما که فقط ویراستاریم.ولی همه جوره در خدمتیم!

sirius_black پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 22:06 http://www.sirius-black.blogfa.com

سلام دوستان کتاب خون
یکیتون از در محبت بیاد بمن راهنمایی کنه
من دنبال یه کتاب می گردم که خیلی خیلی خوب باشه. بهترین منظورمه بین کتاب های موجود
هرچی کتاب فانتزی قدیمی بوده خوندم. از هری ونایت سایت و ارتیمس و سرزمین کهن بگیر تا اخر.
در واقع من این کتاب هایی که تو دو سه سال اخیر اومدن رو نخوندم. مثل مجموعه افسانه. پرسی جکسون.کار اموز رنجر و 39 سر نخ و از این دست.
حقیقتش شدیدا حس می کنم این کتاب ها اصلا در سطح کتاب هایی مثل شمشیر حقیقت یا نغمه یخ و اتش یا اراگون نیستن و خیلی بچه گانه ترن.
در کل در دوستانی ک کتاب های قدیمی و جدید رو خوندن لطف کنن بیان بگن کدوم کتاب بین این جدیدی ها از همه قوی تر زیبا تر و جذاب تره

محمد مهدی پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 23:28

نریمان جون خوب وقتی ما نمیدونیم چیه چجوری اعلام آمادگی کنیم ؟؟

ولی به احتمال زیاد من هستم

فاطمه جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 03:21

سیریوس بلک عزیز
کتاب هایی که ازش نام بردین کتاب هایی هستن که کلا برای سنین بالاتری (برای مثال بالای 16 سال) نوشته شده تا مثلا کتاب 39 سرنخ که بیشتر مورد پسند زیر 16 ساله هاست(البته در همه حال استثنا هم وجود داره.)همین طورم این نکته رودر نظر داشته باشین که این کتاب ها طرفدارهای فوق العاده زیادی دارن که نشون از شاهکار بودنشونه.
کتاب های ایزاک اسیموف هستن اما خب کتابش علمی تخیلین.اما به نظرم واقعا قشنگه.

نریمان ما علم غیب داریم؟؟؟خب پروژه هات چیه،بگو شاید قبول کردیم!

محمد جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 10:48 http://nimehshab.blogfa.com

سلام
برای کار ترجمه و تایپ در خدمت هستم

فاطمه: دوست دارین توی کدوم کار ترجمه شرکت کنین؟ 39 سرنخ یا کاراموز؟

sirius_black جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 13:05 http://www.sirius-black.blogfa.com

کار های اسیموف رو هم بعضیاشو خوندم.
بیشتر در مورد این کتاب های جدیدی ک اومدن کنجکاوم . مثلا این کار اموز رنجر چجوریه یا افسانه .
کسی خونده بیاد یه توضیحی بده. چقدر اینجا سوت و کوره. قبلا ما هم سن شما بودیم فروم ها رو می ترکوندیم

JuPiTeR جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 15:03

سیریوس جان بهتره تو فروم این موضوع رو مطرح کنی بچه ها ج میدن!!
اینجا از وقتی فروم راه اندازی شده خیلی گپ نمیزنیم!!
بیشتر تو فروم اینکار رو میکنیم!!
برای درخواستت میتونی به بیاین گپ بزنیم بری!!

JuPiTeR جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 18:27

دوقلوها ایمیلتون رو چک کنین

علیرضا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 22:47

با سلام برای ویراست و تاپ اماده

مهشید جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 23:41

سلام
اگه احتیاج به یه تایپیست یا ویرایشگر برای سری کارآموز رنجر داشتین من میتونم کمک کنم . تعریف از خود نباشه سرعت تایپم خیلی بالاست اما از اونجا که شاغلم فقط میتونم چهارشنبه شب و دو روز آخر هفته رو وقت بزارم اما مشکلی از نظر زمانی ندارم چون میتونم تو دو ساعت بیشتر از بیست صفحه رو تایپ کنم و راستش چون به پروژه کارآموز رنجر علاقه زیادی دارم فقط میخوام برای همون همکاری کنم .

محمد مهدی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 19:24

نریمان مگه نگفتی من تقریبا برگشتم ؟؟؟

پش کوشی برادر من ؟؟

بابا ما تا ندونیم پروژه هات چیه که نمیتونیم اعلام آمادگی کنیم !

محمد مهدی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 19:32

فاطمه فک کنم منظور محمد عزیز اعلام آمادگی برای پروژه های نریمان بود .......

البته شاید ....

angry terence شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 22:25 http://magical-animation.mihanblog.com

سلام.من تو تایپ میخوام به شما کمک کنم.تایپم خوبه چون تمرین زاد کردم.لطفا از طریق وبلاگ با من در ارتباط باشید.به ایمیلم زیاد سر نمی زنم!

کایسا دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 14:15

سلام دوست عزیز
برای ویراستاری میتونید یه سر به وب من بزنید خوشحال میشم کمک کنم

sama دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:22 http://iwantthese.mihanblog.com

سلام.
اگه به مترجم یا تایپیست احتیاج داشتین من از اول تابستون در خدمتتون هستم.فقط اگه میشه نتیجه رو به حالت نظر تو وبلاگ یا به صورت ایمیل به من خبر بدین.
ممنون.

کایسا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 18:08

سلام مجدد
یادم رفت ادرس وبمو بزارم
http://virastarnkaisa.loxblog.com

F پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 13:06 http://littlewriter.blogfa.com

بعد از خرداد احتمال مسافرت و بی اینترنتی زیاده ولی اگه نه میتونم تو ترجمه یه کمکی بکنم!تایپم هم سریعه نسبتا.
اگه موافقت کردید آدرس دادم!

حسین جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 19:15 http://bookk.blagdom.com

من توی تابستون می تونم کمک کنم

محمد حسین جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 23:02

منم میتونم تو ترجمه ی کارآموز رنجر کمک کنم(البته تو تابستون)

elahe جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:45

سلام
من می تونم تو تایپ بهتون کمک کنم. البته بعد از امتحان های خرداد ماه. سرعت تایپم هم عالیه.

JuPiTeR شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 00:42

راستی اگه اسکن کتب رو در اختیار بچه ها قراربدی من تایپیست سراغ دارم

پ.ن:یکیش بالاییه!

محمد حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 07:56

ژوپی این محمد حسین عزیزی که اعلام آمادی کرده من نیستما(smhmma) ایشون یکی دیگست من همون پایونیر نیوز برام کافیه

کایسا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 13:46 http://virastarnkaisa.loxblog.com/

سلام دوست عزیز
اگه کتاب یا برنامه ای برای ویراستاری دارید لطفا هرچه سریعتر به من اطلاع بدید به خاطر اینکه برنامه ای که برای ویراستاری در تابستان دارم با چندتا وب از جمله این وب هماهنگ بشه وکارها به موقع تحویل داده بشه تا اخر هفته به من اطلاع بدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.