PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

سومین شماره پایونیر نیوز

حرف های محمد مهدی:

خوب این شماره با کمی تاخیر مواجه شد که امید وارم ببخشید ....


اما این شماره رو با گرافیک و صفحه آرایی متفاوت درست کردم و امیدوارم خوشتون بیاد . همین جا از شاعر عزیز ممنونم که مسئولیت گرافیک دو شماره ی قبل بر عهدی اون بود و خیلی ممنونم از تمام کسایی که با نظراتشون مارو همراهی کردن و میکنن ....

اما همون طور که میدونید در این هفته اتفاقات مهمی صورت گرفت به خاطر همین این شماره رو به چهارنفر تقدیم میکنم که در ترجمه کتاب های 39 سرنخ جلد چهارم و کاراموز رنجر جلد 7 (در آینده) نفش مهمی داشتند و خواهند داشت . همینن جا ازشون تشکر میکنم .

تقدیم به :
مرتضی
فاطمه
پایونیر

نگار

سومین شماره پایونیر نیوز
نظرات پیرامون سومین شماره پایونیر نیوز


توجه:این شماره در تاریخ:شنبه 17 فروردین 1392 ارائه شده!!

نظرات 11 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 06:01

من خوندمش...خفن بود!!!
فقط یک مقدار توضیحاتش کم بود...برای مثال میگم من تا حالا اسم جایزه لیونل گیلبر رو نشنیده بودم(از اونجایی که احتمالا خیلی پرتم از قضیه!!!)...اگه یک توضیحی راجع به این جایزه و اینکه به چه نوع کتابی اهدا میشه میدادی خبر مسلما برام واضح تر میشد...

اهان،کلید خوردن پروژه ی دایره ی سیاه(جلد پنجم سی و نه سرنخ) رو نگفتی!!!!!!

نکته ی بعدی،مرسی از تقدیمت!ایشالله که کار این پروژه ها مثل پرسی و انسوی گودال نشه...

JuPiTeR پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 09:54

سلام فاطمه
حق با فاطمه اس منم به گوشم نخورده بود اگه تو پاورقی میزاشتینش عالی میشد!!
در مورد 39سرنخ هم این مال قبل از اینکه خبر رو بزاریم!!

محمد مهدی پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 11:21

اهــــم .... اهـــــــم ....

فاطمه اون تقدیمیه کار بنده بود نه ژوپتر ! اگه دقت کنی اون بالا نوشته حرف های محمد مهدی !


اما در مورد توضیحات بیشتر من بی گناهم . من فقط مطالبیو که محمد حسین بهم میده رو میذارم توی قالب و تمی که خودم ساختم ! اگه بد بود ببخشید

بعدم فاطمه منو نزن چون این شماره قبل از اعلام 39 سرنخ و نارنیا برای تابستون بود

JuPiTeR پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 12:49

شلغم جان
مخاطب فاطمه من نبودم که!!
همه اش رو با تو و شودای پایونیر نیوز بود!!

محمد مهدی پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 13:23

جــــــــدی ؟؟؟ نمیدونستم ببخشید !

زوپی این تالار فن فیکشن چی شد ؟؟

دوقلوها پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 14:26

ایول.آبرین آبرین.
بعد یه مدت اومدیم حس میکنم از قضیه پرتم.
آقا صبر کنید تا هجده خرداد.بعد همه جوره در خدمتیم.

sirius_black پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 18:00 http://www.sirius-black.blogfa.com

سلام دوستان کتاب خون
یکیتون از در محبت بیاد بمن راهنمایی کنه
من دنبال یه کتاب می گردم که خیلی خیلی خوب باشه. بهترین منظورمه بین کتاب های موجود
هرچی کتاب فانتزی قدیمی بوده خوندم. از هری ونایت سایت و ارتیمس و سرزمین کهن بگیر تا اخر.
در واقع من این کتاب هایی که تو دو سه سال اخیر اومدن رو نخوندم. مثل مجموعه افسانه. پرسی جکسون.کار اموز رنجر و 39 سر نخ و از این دست.
حقیقتش شدیدا حس می کنم این کتاب ها اصلا در سطح کتاب هایی مثل شمشیر حقیقت یا نغمه یخ و اتش یا اراگون نیستن و خیلی بچه گانه ترن.
در کل در دوستانی ک کتاب های قدیمی و جدید رو خوندن لطف کنن بیان بگن کدوم کتاب بین این جدیدی ها از همه قوی تر زیبا تر و جذاب تره

Pioneer جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 17:47

سلام به همگی
اول بگم که این مدت واقعاً دلم برای اینجا تنگ شده بود. و متاسفانه تا آخر خرداد هم دسترسی به نت برام مقدور نیست. اما حالا با یه اینترنت زغالی اومدم تا به اینجا سری بزنم.
از فاطمه و امید و ژوپیتر و بر و بچه های گروه تایپ و ترجمه و نریمان و تمامی بر و بچه های پایونیر نیوز تشکر می کنم که دارن به شدت فعالیت می کنن تا کتاب خوونا رو از لذت گشت و گذار در این وبلاگ بهره مند کنن. واقعاً ممنونم از تک تک شماها.
از شورای پایونیر نیوز هم تشکر می کنم بابت تقدیمی.
برای همه ی شماها آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در امتحاناتون هم موفق باشین.

Pioneer جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 18:00

در جواب سیریوس عزیز
باید بگم که اصلاً نمیشه این مجموعه ها رو با هم مقایسه کرد. مثلاً شمشیر حقیقت و نغمه در رده سنی کارآموز و 39 سرنخ نیستند( همون طور که فاطمه جان گفتن). اما بازم رده سنی دلیلی برای خوندن یا نخوندن این کتابا نمیشه. به نظر من شروع به خوندنشون بکنین. هر کدوم که رغبت بیشتری دارین نسبت بهش. و در مورد این دو مجموعه مد نظرتون باشه که این مجموعه هر کدوم بیشتر از ده جلد دارن پس از روی جلد اول نمیشه روی روند داستان نظری داد. مطمئناً اینا متفاوت با مجموعه های دو یا سه جلدی هستن.
از نقاط قوت 39 سرنخ میشه روند دنباله دار و ماجراجویی داخل اون رو مد نظر قرار داد. چون داستان کلاً در مجموعه یازده جلد اول روند به هم پیوسته ای داره. طنز توی قلم نویسنده ها هست. و شما به نقاط زیادی از دینا سفر خواهید کرد. با کمی جستجو در مورد موارد کتاب می تونین ماجراجویی خیلی پر هیجانی داشته باشین.
از نقاط قوت کارآموز رنجر اینه که داستان در حال و هوای پادشاهی و حماسی داره. اما در اون جادو وجود نداره. داستان توی چهار جلد اول که ترجمه هم شده به هم پیوسته هست. و البته هر چه قدر شخصیت های داستان بزرگتر می شن ماجراهای اونا هم پیچیدگی های بیشتری به خودش می گیره. به نظرم حداقل دو جلد اول رو بخونین و بعد در موردش تصمیمی بگیرین. در مورد 39 سرنخ هم همین پیشنهاد رو می کنم. دو جلد اول رو بخونین و بعد تصمیم بگیرین که بخونین اونا رو یا نه.
در مورد افسانه چون نخوندمش نظری ندارم اما در فروم های خارجی تعریفش رو زیاد شنیدم. به نظرم بهتره امتحانش کنین.
اما اگه کتاب به زبان انگلیسی می خونین می تونین خیلی راحت با یه جستجوی ساده کتابایی که شبیه شمشیر حقیقت و یا نغمه هستن رو پیدا کنین و از خوندنشون لذت ببرین.

محمد حسین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 17:23

با درود

اول که بگم براساس تصمیمی که مدتی پیش گرفته شد تا پایان امتحانات دیگه شماره ای نمی دیم
و باید بگم در این سه شماره ای که تا به حال ارائه شده کمی و کاستی خیلی زیاده که من شدیداً مشتاقم رفعشون کنم همچنین بقیه ی بچه های شورا
برای همین شورا یه تصمیمی گرفت
بعد از خرداد ما طرح گسترش پایونیر نیوز داریم که در اون خبرنگاران و ویراستاران عزیز دعوت می شه که به کمک ما بیان
این خبرنگارانی که الان وجود دارن می شن خبرنگار ارشد و در یک مبحث خبرنگاران خودشون رو هدایت می کنن و البته خودشون هم خبر می دن همچنین خبرنگارانی که با این ارشد ها کار می کنن خبر های خودشون رو به اونا تحویل می دن و اون ها هم خبرها رو به من می دن منم خبر ها رو دسته بندی می کنم به ویراستار ها تحویل می دم تا هر کس قسمتی رو ویراست کنه بعد همه ی خبر ها دوباره برای من ارسال می شه و من اونا رو در کنار هم قرار می دم و اگر اشکالی بود برطرف می کنم و درادامه برای محمد مهدی که کارای صفحه آرایی و تم رو انجام می ده می فرستم ایشون هم اخبار رو در تمش قرار می ده و بعد از بازبینی مجدد من یا خودش ارائه می شه
و البته مزایای طرح که البته کاملاً مشخصه اخبار های بهتر ، بیشتر ، پر موضوع تر ، دقیق تر ، بدون تاخیر تر و... هست البته کمتر شدن کار افراد رو هم می تونیم مزیتی عالی بدونیم
با تشکر ما یه ایمیل اختصاصی هم برای پایونیر نیوز ساختیم که متاسفانه من و محمد مهدی و ژویتر که تنها دارنده های رمزش بودیم اونو گم کردیم

محمد حسین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 17:33

و در جواب سریروس بلک عزیز
اگر فقط فانتزی می خونی که شرمنده دیگه خیلی کم کتابایی مثه شمشیر حقیقت و هری و... پیدا می شه
ولی اگر غیر از فانتزی می خونی خیلی کتاب های قشنگ ماجرایی ،جنایی،عاشقانه و وحشت و... پیدا می شه که اگه بخوای برات اسماشون رو می گم
اما در مودر این فانتزی های جدید باید بگم من تا جایی که حضور ذهن دارم به نظرم کتاب کارآموز رنجر برای سن های بالاتر بهتره حداقل مادر من که ازش خیلی لذت برد
و جز این هایی که گتی فانتزی های قشنگ دیگه ای هم هستن مثلاً قدرت ذهن یه فانتزی هست که خیلی شدید معروفه و می گن خیلی قشنگ البته من هنوز فرصت خوندنش رو پیدا نکردم ولی خیلی ازش تعریف شنیدم
کتاب عطش مبارزه هم خیلی قشنگه من هر سه جلدش رو خوندم و واقعاً عالیه
تا دو جلدش هم در وب ترجمه شده
اها و بگم که با گفته ی پایونیر مبنی بر خوندن دو جلد اول بعد قضاوت کردن موافقم اما به دو جلد نیاز نیست تا بفهمی شما یه جلدش رو هم بخونی متوجه می شی
اگه وارکرافت رو هم نخونیدی قشنگه مخصوصاض جلد هایش که نوشته ی ریچارد ناک هست.
جز اینا که گفتم چیز دیگه ای توی ذهنم نمی یاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.