PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود جلد چهارم 39 سرنخ:آنسوی گودال(لینک کلی)

سلام به همگی بدون هیچ حرفی میرم سراغ لینک کلی:

دانلود از پیکوفایل
دانلود از پرشین گیگ

نظرات 22 + ارسال نظر
محمد مهدی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 18:17 http://dragonhunters.mihanblog.com/

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــون

محمد مهدی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 18:20 http://dragonhunters.mihanblog.com/

راستی امید مگه جلد 5 هم ترجمه شده که رو نت قرار داده بشه؟؟


بازم ممنون امید جان

آلیس کالن سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 20:01 http://www,joanpotter.blogfa.com

واقعا متشکرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه دنیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کتاب 5 رو کی میزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ژوپیتر:خواهش میکنم

دوقلو ها سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 20:39


ببخشید آلیس عزیز،امید گفته قراره بگه چرا ترجمه جلد پنج رو قرار نیست بذارن.

آلیس کالن سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 21:55 http://www,joanpotter.blogfa.com

کی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد علی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 12:15

خوب بالاخره اینترنت به دستم رسید اگه کسی جرات داره آن شه تا پشتش رو به خاک بمالم
واقعا عاشق کتاب 39 سرنخم بی نهایت ممنونم

جلد اول قدرت ذهن هم بالاخره تموم شد الان داره همینطوری اشکام رو کیبورد میریزه و تایپ می کنم
دم همتون جلیز ولیز شه حلق و حنجرتون رو تا ته بسوزونه :D
خوب سیزدتون بدر
میگم امتحانا دارن ثانیه به ثانیه نزدیک تر میشن راستی جان من این پایونر نیوز رو تو انجمن نزارید من رمزمو گم کردم!!!!!!!
خدا نگهدار تا وقتی کسی آن شه

JuPiTeR چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 14:42

خب علی خوش اومدی!!
خو یه جدید بساز!!!
چرا نمیسازی ها؟؟

Pioneer چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 15:13

بارم من دیر رسیدم.
اول تولد امید عزیز رو تبریک می گم
دوم از خودش و فاطمه و اعضای دیگه گروه ترجمه اینت کتاب تشکر می کنم که زحمت کشیدن و یه کتاب دیگه رو برای کتاب خوونای نت کامل کردن.
خسته نباشین و روزهاتون پر از شادی.

ژوپیتر:

محمد مهدی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 16:06 http://dragonhunters.mihanblog.com/

محمد علی خیلی پررویی !!!!!!

خودت الان نزدیک یک ماهه توی وبلاگ خودمون نیودی اون وقت کامنت میذازی طلب کارم هستی؟؟

خیلی پررویی !! رفتی خودتو گم و گور کردی همه کارا مونده رو دست من و تازه گوگل هم برام باز نمیکنه و مجبورم با چرت ترین موتور های جست و جوگر برم دنبال سفارشات !!!

ژوپی جون من لینک پایونیر نیوز رو توی وبلاگ نذاری ها !!

جوکر چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 23:52

واقعاً کتاب فوق العاده ایه.
خیلی ممنون.

ژوپیتر:خواهش میکنم

JuPiTeR پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 15:32

امید هرچه سریع تر پیام هاوخصوصیت رو چک کن!!

فاطمه جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 11:13

من الان اینطوریم...

از ژوپیتر به خاطر صفحه ارایش و اینا متشکرم(درست میگم دیگه؟) و همینطور از امید که فصلای اخر کتاب رو ترجمه کرد و باقی مترجما.

من وقت سرخاروندن هم ندارم...من بیچاره رو بردن یک موسسه ثبت نام کردن حالا به غیر از درس و مشق مدرسه باید امتحان های اونجا رو هم بدم...جبران همه ی درس نخوندن هامو باید این دو سه ماهه بدم...شایان به ذکره که مادرمم دستش شکسته کارای خونه رو من باید تا یک ماه و نیم اینده انجام بدم..پوف!

از همتون شرمنده ام...بدقولی خیلی زیادی سر این کتاب شد که خب بخش بزرگیش انصراف مترجما و بهم ریختن برنامه بود...راجع به پرسی باید بگم که فوق شرمندم...سر و تهشو تا دوشنبه هم میارم ایشاله...
راستی خیلی کم میرسم سر بزنم منو عفو کنید...ایشالله که تابستون با دست پر برمیگردم...

بازم به خاطر همه ی بدقولی ها از همتون معذرت میخوام

ژوپیتر:سلام بر آبجی گرامی
هیچی دیه نمیگم

شاعر جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 13:45 http://mysticfalls.mihanblog.com/

فاطمه جان فدای سرت امیدوارم مادرت زودتر خوب بشه و توهم توی درسات و امتحانات موفق باشی

diamond جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 14:14

ﺳﻼم ﺧﻮﺑﯽ ??? نهﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮم ﻧﻪ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﻫﯿﭻ ﮐﺪوﻣﺸﻮن کتاب الکس رایدر رو ﺑﺎز ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﭼﻮن ﻓﺮﻣﺘﺶ رار ﻫﺴﺘﺶ ﺑﻪ ﻧﻈﺮت ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ pdf ش کنی??? ﺗﻮ رو ﺧﺪا ﯾﻪ راه ﺣﻞ واﺳﻢ ﺑﺰار ﺧﯿﻠﯽ دوس دارم بخونمش

ژوپیتر:اونجا ج دادم

محمد مهدی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 15:39

فاطمه اصلا مهم نیست . منتظریم ببینیم تابستون چیکار می کنی

در ضمن قیافتو از به تغییر بده!

محمد علی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 17:21

سلام ژوپی دیرو اینترنتم قطع شد نتونستم بیام
چون کد امنیتی رو میگه اشتبا میزنی
ولی درس میزنم جون تو

ژوپیتر:خو من میگم کلا یکی دیه بساز

محمد علی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 17:25

محمد مهدی تو هم اگه وضعیت منو داشتی با اینترنت 128 میومدی اونم درحال مسافرت واینترنتت به چس بند بود این حرف رو نمی زدی
در ضمن نذاشتیدم نذاشتید
مهم نی من دیگه جونم اومد بالا از انجمن گذشتم

محمد علی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 17:26

راستی از جلد 5 چه خبر قراره ترجمه شه

محمد علی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 17:27

راستی اون چیزیو که افراد آنلاینو نشون میداد چرا برداشتید دوباره بزارید من الان نیدونم کسی آنه یا نه

محمد علی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 17:28

مهدی اسکایپ آی دی داری؟

محمد مهدی شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 20:39

محمد علی چرا امروز نیودی مدرسه ؟؟؟

پیچوندی ؟؟؟؟

حسین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 09:38 http://bookk.blagdom.com

خرابه انگار نمی تونم دانلودش کنم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.