PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل 23 و 24 و فایل نهایی کتاب 4 سی و نه سرنخ

سلام و ممنون از ژوپیتر عزیز به خاطر پستی که زد و تولد رو تبریک گفت و ممنون از همه ی شما عزیزان که صبر کردید تا من به اینترنت دسترسی پیدا کنم.زیاد وقت ندارم.فایل کلی به 2 بخش تقسیم شده،فصل 1 تا 11 و فصل 12 تا 24 که خدمتتون ارائه میشه.تقدیم به همه ی فانتزی دوستان.



فصل 23 از پرشین گیگ


فصل 24 از پرشین گیگ


دانلود فصل 12 تا 24 از پرشین گیگ


پ.ن:ژوپیتر عزیز یک لطفی بکن و لینک فصل 1 تا 11 و اضافه کن.

پ.ن:بعدا سر فرصت در مورد دلیل رو نت قرار داده نشدن کتاب 5 پستی میذارم

نظرات 7 + ارسال نظر
شاعر دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 14:37

بازهم تولدت رو شاد باش میگم برات آروزوی بهترین ها رو دارم یک دنیا سپاس

JuPiTeR دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 15:00

سلام
ممنون امید دستت درست
در مورد اینکه گفتی فصل یک تا یازده رو بزارم
فقط همه رو تو یه فایل کنم یا صفحه آرایی هم بکنم؟؟)اگه صفحه آرایی کنم مثل غار ارواح در میارم(

محمد مهدی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 17:41 http://dragonhunters.mihanblog.com/

ایمد جون خیلی ممنون واقعا زحمت کشیدی

مگه کتاب 5 ترجمه شده ؟؟؟

بازم ممنون

OMID دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 17:46

ژوپی بذار دادا!هر جور عشقت کشید بذار!

ژوپیتر:تو دوباره به من گفتی دادا

[ بدون نام ] دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 18:16

امید چرا جواب نمیدی ؟؟

محمد مهدی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 18:25 http://dragonhunters.mihanblog.com/

اون بی اسمه من بودما!

آلیس کالن سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 20:00 http://www,joanpotter.blogfa.com

کتاب 5 هم ترجمه شده یا نمیخواد بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.