PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

کادوی تولد مرتضی:فصول 25تا27غار ارواح

خب سلام به همه
اینم سه فصل دیگه!
البته این فصل ها به مناسبت تولد مرتضی هست!!
مرتضی جان تولدت رو بهت شاد باش میگم!!
و جالب اینجاست که مرتضی از عدد 13 خوشش میاد!
و بهش مژده میدم که با این سه فصل تا حالا گروه
تایپ 13 فصل رو ارائه کردیم!

دوباره عیدتون مبارک!
خیلی ها دانلود میکنن تشکر نمیکنن چیزی حدود 500نفر دانلود میکنن اگه تشکرهای این پست به صد تا رسید(تو فروم) فصل ها رو زود به زود میزارم وگرنه هفته ای یا دوهفته ای یه فصل بیشتر نمیزارم!!
نظرات 15 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 02:27

ممنون برای فصل
مرتضی تولدت مبارک

ژوپیتر:خواهش میکنم

شاعر دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 11:15

من هم تولد مرتضی رو تبریک میگم و از همه بچه های تیم تایپ و اسکن و مخصوصاً ژوپیتر یک دنیا سپاس

ژوپیتر:خواهش میکنم

دوقلو ها دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 11:46

تولد تولد تولدت مبارک!
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی!!!
تولدت مبارک امید!!!

دوقلو ها دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 11:47

ممنون از بچه های تایپ و صفحه آرا و ژوپی عزیز که این قد زحمت میکشید!!!

ژوپیتر:خواهش میکنم

نگار دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 13:00

با این که نمی خونم وراثت رو ولی ممنون!
و تولد آقا امید هم مبارک!
امیدوارم یه صد و خورده ای سالی با خوبی و خوشی زندگی کنین

ژوپیتر:خواهش میشه

محمد مهدی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 13:09

بله خیلی ممنون

تولدت هم مبارک (مخاطب: امید )


از الان بیصبرانه منتظر تابستونم !!!!!

ژوپیتر:خواهش میکنم

MORTEZA دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 13:29

ممنــــــــــــــــون از همــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!

ژوپیتر:خواهش میکنم

احسان دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 17:39

خیلی ممنون
واقعا عالی هستید

ژوپیتر:خواهش میکنم

دانته سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 18:13

ممنون برای فصل

ژوپیتر:خواهش میکنم

elahezigorat شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 20:07

اول سلام
بعدش تولدت مبارک آقا مرتضی
در آخر خیلی خیلی از اینکه دارید بقیه کتاب را میذارید ممنون
من خیلی وقته 14 فصل اول را از رهگذران خوندم و حتی هنوز میرفتم چک میکردم ببینم بقیه اش را نمیذاره اما حالا پیداش کردم ازتون ممنونم.

ژوپیتر:خواهش میکنم

sirius_black سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 16:10 http://www.sirius-black.blogfa.com

فقط بمن بگین من باید کیو ببوسم؟
نه بمن اون شخصو نشون بدین.
واقعا دارین ترجمه می کنین این کتابو؟
یا تایپه؟ یا اسکن؟
نمی دونم هرچی که هست مسببشو پیدا کنین نشونم بدین می خوام ببوسمش بغرعان

ژوپیتر:سیریوس جان خجالت میدی ها!!
حالا از شوخی گذشته خوشحالم خوشحال شدی!!
چجوریحاالا میخوای منو ببوسی؟؟

ورائل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 12:01 http://kinghosien.blogfa.com

داداش دمت گرم واقعا کتاب توپیه. من آخرای کتاب بریسینگرم. تقریبا تو یه ماه رسیدم اینجا. واقعا کتاب محشریه. اگه میشه زودتر این کتاب رو تموم کنید که من دارم از اشتیاق برای زودتر تموم کردن این کتاب میمیرم. چاکرتم به مولا.

ژوپیتر:شرمنده میفرمایید!!
منتظرسوپرایز باشید

sirius_black جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 13:31 http://www.sirius-black.blogfa.com

این تنها کتابیه ک ارزش خوندن رو داره و هنوز داره ترجمه میشه.
کتاب های خوب شمشیر و نغمه ک دیگه ترجمه نمیشن و نمیدونم واقعا چرا اینجا بجای ترجمه کتاب ها سطحی اون هارو ک نیمه تموم موندن رو ادامه نمیدن

al_ay_20 جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 16:26

عاقاااااا
٢ هفته نشد ؟

حسین دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 14:23

عجب داداش برای اینکه چند نفر نظر ندادن این کارو نکن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.