PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

آرتمیس فاول و عقده آتلانتیس(کتاب هفتم)

آهای کسانی که دنبال جلد هفتم آرتمیس فاول میگشتید!!!

بشتابید بشتابید!!

وبلاگ داستان این جلد رو برای دانلود روی وبلاگشون گذاشت!!

توی این کتاب آرتمیس فاول به دلیل استفاده بیش از حد از جادو دچار یه بیماری به اسم عقده آتلانتیس شده و این در حالیه که همه بهش احتیاج دارن .....


دانلود کتاب:


                    قسمت اول               قسمت دوم               قسمت سوم               قسمت آخر


برای نظر دادن و دانلود کتاب یک تا شش و هشتم این مجوعه به این پست در وبلاگ داستان مراجعه فرمایید!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
آلیس کالن پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 22:57

39 سرنخ ر چی کار کدین؟؟؟؟؟؟

آلیس کالن شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 10:22 http://www,joanpotter.blogfa.com

39 سرنخ چی ششششد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آلیس کالن شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 14:36 http://www,joanpotter.blogfa.com

39 سرنخ چی ششششد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 15:59

آلیس جان انگار پست قبلی امید رو نخوندی ؟؟

منم منتظرم ولی امید گفت که سرش شلوغه و مترجما هم بدقولی کردن .....

********

نریمان و فاطمه شما کجایید پس ؟؟؟

نریمان:من همین جا ام برادر بوگو جانم.در مورد ۳۹ سرنخ هم من کاری ازم بر نمیاد ها باید یقه یه فاطمهو امید رو بچسبی

فاطمه:منم اینجام...به زور وقت میکنم حتی بیام سر اینترنت...تازه از دست امتحان ها خلاص شدم باز دوباره کمتر از یک ماه دیگه شروع میشه و من هیچی نخوندم!!! شرمنده ی همتونم...فصل پرسی رو این روزا که سرم خلوته تموم میکنم...بازم شرمنده.

محمد مهدی شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 15:59 http://dragonhunters.mihanblog.com/

اون بی اسمه من بودم

زهرا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 10:42

بچه ها بی انصاف نباشید دیگه!!!خود شما میتونید از مدرسه و درس و کاراتون بزنید برای ترجمه؟؟ امید و فاطمه و ژوپیتر و بقیه هم دارن زحمت میکشن!! فقط طول میکشه. تابستون مطمئنا" بهتر میشه!

نریمان:والله من هم نمیتونم کاری بکنم من ویراستارم کسی هم بهم فصلی نداده ژس من این جا هیچ کاره ام

[ بدون نام ] یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 11:24

زهرا ببینم چرا گفتی » بچه ها « ؟؟؟

من که از امید و ژوپی و فاطمه و... دفاع کردم ! پس یه نفر بیشتر نمی مونه دیگه !!!!

نریمان:مهدی دلبندم منظور زهرا با همه بود اوکی حالا تو کی :دی

محمد مهدی یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 11:24 http://dragonhunters.mihanblog.com/

بی اسمه من بودم !

نریمان:خب بزن سیو کنه برادر من هی بی اسم نشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 14:59

به خاطر کتاب ممنون خیلی وفن بود که دنبالش میگشدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.