PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

ادامه ی عیدی:فصول 20تا24 غار ارواح

دوباره عید رو به همگی تبریک میگم
این چهار فصل قراربود با سه فصل قبل بیاد ولی با مشکلاتی که پیش اومد الآن تقدیمتون میکنم!!

نظرات 11 + ارسال نظر

به قول شاعر عزیز یک دنیا سپاس

ژوپیتر:خواهش میشه

امید کامنت قبلیمو خوندی ؟؟

مجید یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 00:06

ممنون برای فصل

ژوپیتر:خواهش میکنم

شاعر یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 10:37 http://mysticfalls.mihanblog.com/

یک دنیا سپاس به همه عزیزانی که در این پروژه فعالیت داشتن خسته نباشید میگم

ژوپیتر:خیلی ممنون

آلیس کالن دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 11:35 http://joanpotter.blogfa.com

کی 39 سرنخ رو میذارین؟؟؟؟؟؟؟

ژوپیتر:صبر داشته باش

hedaiat سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 11:43

ممنون خیلی سورپرایز شدم.

ژوپیتر:خوشحالم خوشت اومد!!

morteza سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 21:06

سلام خدمت همه.فصل 23 و 24 آماده شده ولی من الآن با گوشیم و به محض دسترسیم به اینترنت،رو نت میذارم.

آلیس کالن چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 15:08 http://joanpotter.blogfa.com

کی میذارین آخر عیده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

ژوپیتر:ای بابا صبر نداری ها!!

زهرا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 19:11

مممممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننننننننننننوننننننننننننننننننننننن!!! از همه تون!!!!

ژوپیتر:اگه فک میکنی فصل ها رو نمیدم بهتون تا ویراستاری کنین کور خوندین

زهرا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 19:14

عید همه هم مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما تو کافی نتیم الان.حیف که تا آخر عید پیشتون نیستیم.
الانم کتاب هشت و نه کارآموز تموم شد امیر داره دهو میخونه تا بده به من!

ژوپیتر:آورین آورین

زهرا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 10:39

ژوپی!!تو مارو چی فرض کردی؟؟؟
اتفاقا"حواسمنبود یه بار ویرایشش کردم دیروز!

ژوپیتر:بعددا همه رو با هم براتون میفرستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.