PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

اولین شماره ی پایونیر نیوز

سلام به همه

مدتی قبل شورای گایونیر نیوز تشکیل شد تا مجله ای در رابطه با کتاب و... درست کنن

و اینک من افتخار این رو دارم که اولین شماره که ویژه نوروز هست رو به شما تقدیم کنم

عنواین این شماره:

       I.    نونوروز

     II.            اخبار و مقالات مرتبط با کتاب:

*     اکران قسمت ششم رزیدنت اویل

*     دعوا سر شرلوک هولمز

*      نقد تراژدی اورمان

*      تاریخچه کتاب و کتابخانه در عهد باستان

*     حدود ۸۰ درصد ناشران کشور به نمایشگاه نمی روند

  III.            اخبار کتاب:

*      بازگشت شرلوک هولمز پس از 125سال

*     دخیل عشق دربین زیباترین کتاب های جهان


  IV.            اخبار ارائه ی فصول کتاب های وب

 

    V.            اخبار نشر:

*     در میان نقش‌ها

*      ماجراهای سه پسربچه‌؟؟؟

*      داستان یک خانواده دو رگه

*      رباعی با طعم اردشیر رستمی

*      یکی از پرفروش های انگلستان

*      300صفحه ویژه دفاع

*      سروکله مت میلیونر دوباره پیدا شد

 

  VI.            معرفی کتاب:

*      معرفی رمان تاریخی سلطانه

*      کتاب فیلسوفان مرده

*      «حکایت پیر قصه‌گو» سرگذشت یک عاشق کتاب



سخنان سردبیر:

با درود فراوان
خوب این هم از اولین شماره ی پایونیر نیوز که در پنجشنبه اول فروردین و در نوروز خدمت شما عزیزان تقدیم می شه
باید در این شماره از کسانی که یاری و تشویق دادن ما،اعضای پایونیر نیوز رو کمال تشکر را داشته باشم
نخست شاعر عزیز که بسیار مدیون زحماتش هستیم چون برای شماره ی اول که شاید سخت ترین شماره هست بسیار زحمت کشید و ما رو یاری داد
تمام صفحه ارایی،جلد و تم طراحی ایشون هست
نفر بعدی زوپیتر عزیز هست که ما رو یاری داد
نفر سوم پایونیر هست که ما رو تشویق کرد
و نفر چهارم احمد عزیز هست که به من در تبدیل این فایل کمک کرد
از همه این افراد کمال تشکر رو دارم
باید بگم که هر کمی و کاستی که در این شماره دیدید از بنده هست همه کار هاشون رو به خوبی انجام دادن و مشکل از من بوده البته اگر مشکلی در این شماره ببینید
اما این شماره تقریباً 15 دقیقه بعد از موعد مقرر ارائه شد که در این مورد تقصیر من نیست و تمام گه و شکایت برای سرعت اینترنته که یه دفعه پایین اومد در حد فجیع و منو 20 دقیقه معطل کرد با این وجود عذر می خوام به خاطر این تاخیر
منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم

اولین شماره ی پایونیر نیوز

برای
نظرات پیرامون اولین شماره ی پایونیر نیوز

ب

نظرات 2 + ارسال نظر

از همه ممنونم


آقا اون عضو شورای پادشاهی منما !!!

ژوپیتر:خب حالا همه جا جار بزن

شاعر شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 16:25 http://mysticfalls.mihanblog.com/

من هم از همه بچه های خوبی که توی این پروژه کمک میکنن یک دنیا سپاسگزارم مخصوصاً ژوپیتر و سید محمد حسین عزیز

ژوپیتر:من که کاری نکردم!1
اصل کاری خودت بودی!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.