PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

غار ارواح فصل هفدهم

اطلاعات فصل:

تایپیست:key
اسکن:محمد رضا علمداری(Nepton(
ویراستار:دو قلوها
صفحه آرا هم خودمم

و در ضمن این مطلب فقط مخصوص اعضای فروم است و لطفا از قرار دان لینک دانلود در جاهایه دیگه بپرهیزید!!!


برای دانلود به اینجا بروید

منتظر سوپرایز باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
شاعر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 13:19

یک دنیا سپاس مخصوصاً از بچه های گروه تایپ

ژوپیتر:خواهش میشه قابل شمارو نداره!!

دوقوها جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 09:54

دم صفحه آرا ی گرام گرم!خیلی باحال شده.

ژوپیتر:دم ویراستاران گرامی هم گرم!!!ممنون

al_ay_20 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 22:01

ژوپیتر:

al_ay_20 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 22:02

یادم رفت تشکر کنم بسیار ممنون

ژوپیتر:خواهش میکنم

nepton شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 10:25

منم که بگ چغندر دست گروه تایپ و ویراستار و صفحه آرا درد نکنه ولی دست من درد بمنه مثلا اسکن کار من بوده ها اگه من نبودم چجوری می خواستن تایپ کنن



برای چی اینجا شکلک گریه پیدا نمی شه

ژوپیتر:پایین ج ددام

JuPiTeR شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 13:27

این جایه گریه اس!!!
شایدم باشی!!!
اینارو ولشون کن برگ چقندر چقدر خاصیت داره؟؟؟

nepton چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 12:22

نمی دونم خبر ندارم ولی خود چغندر خیلی خاصیت داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.