PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصل 16 غار ارواح

اینم از فصل   که 16که روران ه!!

اطلاعات فصل:

تایپیست:محمد رضا علمداری(Nepton(

ویراستار:دو قلوها

صفحه آرا هم خودمم


این فصل به دلایلی(قبلا تو فروم گفتم)دیر ارائه شد!

این فصل با صفحه آرایی متفاوته!!!لطفا نظراتون رو درباره اش بدین)

در این فایل نقشه هم قرار داده شده!!


و هرچی تشکر کمتر باشه فصل هم دیرتر ارائه میشه!!


از کسانی که میتونن کتاب رو تایپ یا اسکن بکنن میخوام بیان و عضوی از گروه ما بشن!!!



و در ضمن این مطلب فقط مخصوص اعضای فروم است و لطفا از قرار دان لینک دانلود در جاهایه دیگه بپرهیزید!!!


برای دانلود فصل به اینجا بروید

پ.ن:پیام و نوید که داوطلب تایپ شده بودن ایمیل هاشون رو چک کنن!!

نظرات 24 + ارسال نظر
alex سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 19:26

دستتون درد نکنه به خاطر گذاشتن این رمان
خیلی منتظر یودم که بخونمش

ژوپیتر:خواهش میکنم

شاعر سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 19:27

یک دنیا سپاس خسته نباشید همه کسایی که توی این پروژه زحمت کشیدن
برای همه آرزوی تندرستی و موفقیت میکنم

ژوپیتر:شرمنده میکنی!!

armaneiran سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:10 http://good-life.ir

دستتون درد نکنه، دیگه داشتم از خوندنش نا امید میشدم که اعلام کردین تایپ شده ش رو در اختیار بچه ها میزارین.
جدا دست و پنجه تون به هر چی برسه بشه طلا

ژوپیتر:خوشحالم که خوشحالی!!
خواهش میکنم!!

ژوپی جون ممنـــــــــــــــــــــــون

pm قبیمو ج ندادی ها!!!1

ژوپیتر:خواهش میشه!!
ج دادم که گفتم نمیتونم برم تو پنل مدیریت!!

رضا سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 22:38

کتاب 87 فصل داره نمیخام بگم ترجمه نکنید ولی اگر حساب کنیم هفته یه فصل ببینید چه قدر طول میکشه من کتاب خوندم از طرافدارای دو اتیشه اراگون هستم ولی نا امید شدم انتظار نداشتم این جوری ابکی تموم کنه داستا نو دوستان مترجم میگم اصلا ارزش نداره ترجمه این کتاب به این سنگینی اگه بخواید میتونم کل کتابو تو یه صفحه خلاصه بگم بعد میبینید چه قدر نا امید میشید

محمد نورالهی تو دو جلد ترجمه کرده که حیف باست بجاش اشیانه افسانه رو میخریدم بیشتر حال میداد

ژوپیتر:اولا 78 فصله!!
دوما ما داریم تایپ میکنیم نه ترجمه!!
نریمان:اولا که همونجور که ژوپیتر عزیز گفت تایپه نه ترجمه پست ها رو نمیخونی همینه دیگه
دوما:بله اشیانه افسانه خیلی قشنگه ولی هیچ هم ابکی تموم نشد عمرا هم نمیتونی درست حسابی تویه 1 صفحه خلاصش کنی دسوما این که خواهش میکنم همین جا تو نظرات به من بگو کجاش ابکی بود الکی میگی واقعا جمعش کن یکی از بهترین پایان ها تویه تموم فانتزی ها بود چیه تو کف موندی بعدش چی میشه که اینجوری عصبانیی عیب نداره من خودم هم اولش همینجور فکر میکردم ولی بدون که این مجموعه سری دومی هم قراره داشته باشه پس لطفا حرس نخور

جاوید سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 22:51

سلام
اولا تشکر از اینکه از این کتاب از خاک خوردن نجات دادین و خوانندگانش رو خوشحال.
دوما منظورتون از تایپ خود انگلیسش یا ترجمه، اگه ترجمش هست رو منم حساب کنید.

ژوپیتر:اولا خواهش میکنم!!
دوما منظورم تایپ کتاب فارسی هست!!
سوما در اسرع وقت با ایمیلتون تماس میگیرم!!

فاطمه چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 06:05

دستت درد نکن دادا

خسته نباشین

ژوپیتر:خواهش
سلامت باشین

key چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 08:03

سلام
من هم هستم برای تایپ زیاد وقت ندارم ولی هر دو هفته یه فصل رو میشه کاریش کرد

ژوپیتر:سلام!!
کتاب رو داری؟؟؟
اگه نداری صب کن تا خبرت کنم

شاهین.س چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 16:10

با سلام به دوستان گل گروه پایونیر
خیلی از شما برای این کتاب سپاسگذارم، خیلی وقت بود که به وبتون نیومده بودم قبلا هم فقط چند بار اومده بودم و نظر گذاشته بودم امیدوارم از این به بعد جزء اعضاء فعال باشم البته کتاب غار ارواحرو ندارم وگرنه براتون تایپ می کردم میلمرو میزارم اگر کمکی از دستمون بر میومد بفرمایید

ژوپیتر:سلام!!
خواهش میکنم
برای تایپ اگه وقت داری و سرعتت خوبه صب کن تا خبرت کنم!!

دانته چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 17:05

ممنون به خاطر زحماتتون

ژوپیتر:سلام!!
خواهش میکنم

ژوپی آخه همین دیروز آن بودی که !!!

ژوپیتر:خـــــــــــــو؟؟؟

محمد علی پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 13:15

آقا یکی از مدیران محترم کمک کنه من هم رمزمو گم کردم هم نام کاربریمو! بره تو انجمن منو پاک کنه تا دوباره ثبت نام کنم
یارمزمو از تو مدیریت کاربر عوض کنه من هم آدمم

نریمان :من که بلد نیستم چون زیاد تو فروم خودمون چرخ نزدم

امیر مهدی خصوصیش نکردن

همه ملت دیدن !!!!!!!!

ژوپیتر:پاکش کردم

امیرمهدی جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 20:21

راستی در مورد ویرایش میتونیم کار کنیم.خیلی جاهاش نیاز به کتاب نداره،بقیش رو هم زهرا از چند تا از دوستاش با ایمیل میپرسه.

ژوپیتر:اسکنش به زودی دستم میرسه!!

من یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 03:27

Thanks

ژوپیتر:سلام!!
خواهش میکنم

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 17:19

Jupi 1000 ta busbodo 17 ro bezar :)

ژوپیتر:ژوپیتر:سلام!!
گروه هنوز درس حسابی راه نیوفتاده!!
بعدا میفتیم رو دور!!

زهرا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 20:25

جــــــــــــــان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
کسی که بی اسم نظر دادی!اینجا مشخص کن دختری یا پسر یهو فیلتر نشیم! (شوخی بودااا)

ژوپیتر:مگه تو فضولی؟؟؟؟؟؟؟؟

ارتمیس دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 13:07

ایول خییییلی وقت بود دنبال این کتاب بودم خیلی خیلی خیلی ممنون

ژوپیتر:سلام!!
خواهش میکنم

شاهین.س دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 21:33

اقا رضا جنبه هم چیزه خوبیه نمی خواستم بی ادب باشم اما داستانرو برای کسایی که نخوندن قهوه ای کردی رفت مرد حسابی

ژوپیتر:شاهین جان به اعصابت مسلت باش!!
پاکش کردم!!

رضا چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 21:49

سلام اگه دلتون خواست اون پرونده ی نیمه خدایان رو هم ادامشو ترجمه کنید به نظرم یک ماه از امتحانا گذشت حالا دیگه منتظر چی هستین

ژوپیتر:سلام!!
و اگه دلمون نخواد؟؟(امید زیر ج داده!!

hesssam پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 10:07

ay folanam to zatet avvalesh bezan spoiler warning

ridi hamun avvalesho nega kardam ... :||

ژوپیتر:پاکش کردم!!

omid پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 17:34

بچه ها ببخشید یک هفته نبودم.کارام سنگین شده بود.هیچ فصلی به دستم نرسیده.
جاستین عزیز خواهشا یک کم سریع تر ترجمه کن!3 هفته شد!

ژوپیتر:سلام!!
خسته نباشید!!

dumbeldore جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 13:10 http://ranius.loxblog.com

سلام به بر و بچه های گله این وبلاگ
قصدم از مزاحمت اینکه خیلی علاقمندم که تو کار ترجمه باهاتون همکاری کنم
لطفا اگه امکانش هست بهم خبر بدین
هم ایمیلم هست و هم می تونید تو وبلاگم بهم خبر بدین
dumbeldore:نویسنده وبلاگ رانیوس

ژوپیتر:سلام!!
خیلی هم عالی منتظر باشید تا امید باهاتون تماس بگیره!!!

piruz دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 17:17

in hafteyi yeko do fasl manzuretun hamun 2 hafte 1 fasl bud dige

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.