PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

برنامه ی کیبرد داغ جدید!!!+تولد کاترینا

اول تولد کاترینا رو بش تبریک میگم(خودش که نیست فعلا(


بعد کیبرد داغ جدید با مدیریت M_Hadi راه اندازی میشود!!!

برنامه هر پنجشنبه از ساعت 21 تا جمعه ساعت 24 میباشد!!

که از امشب با خود M_Hadi شروع میشه!!!


کیبرد داغ محمد هادی(M_Hadi)

نظرات 22 + ارسال نظر
shahramrooh پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 17:27

اولم متولد شدن کاترینا جان رو بهشون تبریک میگم

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

کادوی من امروز بر روی کامپیوتر کاتی قرار گرفت

طـــــــــــــــــــــــــــــرح خوبیه

امید ، ژوپی

امید تو چرا pm هامو جواب نمیدی ؟؟


ژوپی تو هنو با کامپیوتر نیستی ؟؟پس چطوری pm جدیدمو خوندی ولی هنو جواب ندادی ؟؟

محمد علی پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 19:14

ژوپیتر من رمزمو با نام کاربریم و تو انجمن کاملا یادم رفته
اگه میشه حسابمو پاک کن تا دوباره ثبت نام کنم

هــــــــــــــــــــــــــــه هـــــــــــــــــــــــــــــــه

mandana پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 22:24 http://www.proxy69.tk

سلام

خوبی عزیزم؟
اگر نیاز به فیلتر شکن های پرسرعت و جدید وی پی ان و ساکس با تمام پروتکل های موجود جهت حداکثر سرعت و کیفیت سازگار با تمام ارتباطات اینترنتی حتی سیم کارت های ایرانسل و همراه اول داری به سایت ما سر بزن

قابل اجرا بر روی تمام گوشی های اندروید و محصولات شرکت اپل

با قیمت فوق العاده پایین و بالاترین کیفیت موجود در ایران

با سرور های قدرتمند اختصاصی از بهترین دیتا سنتر های آمریکا ، انگلیس ، آلمان و هلند

در یک اکانت تمام پروتکل های ساکس و vpn رو با هم داشته باشید

شروع قیمت تنها از 2000 تومان !!!
تازه تمام دانلودهات هم رایگانه و محدودیتی در سرعت و دانلود نداری

بدون هیچ افت سرعتی

جهت عبور از تحریم ها و گذرگاه های مسدود شده

در ضمن اگر خواستی با قرار دادن بنر ما در وبلاگت میتونی اکانت رایگان هدیه بگیری

با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
کیفیت تضمینی هست

منتظرتم

http://proxy69.tk

من فک نمیکنم نیازی به قلیتر شکن داشته باشم !!
ممنون


"جهت عبور از تحریم ها و گذرگاه های مسدود شده"

همین گذرگاه ها رو نیاز بوده که مسدود کردن

sistan (علیرضا) جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 14:08 http://sistanabad.blogfa.com/http://

تولدش مبارک یک سال پیرتر شدی کاترینا یعنی هیجده و چند سال +یک سال دیگه

Pioneer جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 20:24

سلام به همگی


من به جای دختر گلم کاترینا از همگی تشکر می کنم. و منم یه بار دیگه تولد فرشته ی مهربونی ها کاترینای عزیزم رو بهش تبریک می گم.

" به وجودت می بالم چون در میان سبزه زار خوشی ها، و شوره زار سختی ها همراهم بودی و فرقی نمی کرد که چه هستم و به چه می اندیشم. تو همیشه در کنارم بودی تا دستان گرمت امید را تداعی کند و نگاه پر از شورت فرداهای روشن را معنا بخشد. " تولدت مبارک!


علی رضا گفته:
تولدش مبارک یک سال پیرتر شدی کاترینا یعنی هیجده و چند سال +یک سال دیگه

علی رضا عزیز این چه حرفیه! ایشون هیجده سال منهای چند سال + یه ساله شدن.


JuPiTeR شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 04:19

سلام!!
متی ج رو دادم!!!
ج جدیدت هم نمیتونم البته فعلا!دلیلش هم دو خط زیرتر میگم!!

علی من فعلا هرکاری میکنم وارد پنل مدیریت رزبلاگ بشم میگه رمز اشتباهه!!
منتظرم امید چک کنه و برام رمز رو بفرسته!!!

دوقلوها:لطفا هرچه سریع تر ایمیلتون رو چک و فصل 16 رو بهم تحویل بدین!!!

فعلا بای!!

محمد علی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 19:15

سلام ژوپی
متی همه چیز درباره ی طوفانی که تو انجمن به پا کدی بهم گفت بابا اشتباه کردم نزنید منو. من خائنم؟
بچه گیر آوردی
ببخش دیگه ژوپی من این چند روز داشتمکتاب قدرت ذهن و می خوندم بابا 2000 صفحه بود خیلی طول کشید
بابا یه بخششی یه عطوفتی
ترو خدا جوابم بدین دیگه
به خاطر روی گل متیم که شده جواب بده

محمد علی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 19:21

تازه مند قصد دارم یه عده رو با وبلاگ آشنا کنم آمارتون بره بالا
جواب ندی انقدر نظر خالی میزارم بلاگ اسکای هگ کنه

JuPiTeR شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:52

سلام علی!!!
من؟؟؟آشوب به پا کردم؟؟؟مطمءنی؟؟؟تو کدوم پست؟؟؟؟
خودم تجربه اش رو دارم من دوبار این کتاب رو خوندم!!
بار دوم بیشتر حال داد چون بعضی جاها دلیل بعضی از کار ها رو دیه میدونستم!!!
من که تو دو روز تمومش کردم!!!
البته بار دوم!!!
...........
به کجا میخوای معرفی کنی ما رو به فراسوی ذهن؟؟
اون که خودم تبلیغ کردم!!!

sistan (علیرضا) شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:58 http://sistanabad.blogfa.com/http://

شرمنده پیرمردی پایونر عزیز ولی بالاخره که 18 ساله مبشه اینو نگهداره برای اون موقع

نه بابا ژوپی بهش گفتم شما از این که نمیاد تو وبلاگ ناراحتید !!!

خوب خودت گفتی تو فروم

ژوپی پ چطوری پیاممو خوندی ؟؟

محمد علی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 22:39

نه می خوام به رفقای اهل کتاب معریفیتون کنم
یعنی متی چرت و پرت گفته؟ به من یه جوری میگفت انگار بامن پدر کشتگی دارید!!!!

محمد علی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 22:40

راستی ژوپی رز بلاگت درست شد کار مارم را بنداز
من رمزمو با نام کاربریم و تو انجمن کاملا یادم رفته
اگه میشه حسابمو پاک کن تا دوباره ثبت نام کنم

محمد علی خائن



امیر مهدی یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 19:03

we are so sorry!! we were traveling all these days!
دیه دیه ببخشیییییییییییید ژوپی!
الانم خسته ام دیه تا فردا!
کاترینا جان تولدت خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی مبارک عزیزم!!!
ببخشید من برم دیه!خدافظ!

زهرا یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 19:04

یا علییییییییییی !!!!اون بالایی من بودما سو تفاهم نشه!!این اسمش رو اینجا سیو میکنه اعصابم خورد میشه!!

Diox دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 20:01

بابا ایول ، کاارینا بهمنی ه ؟؟؟ هی وای من ، چه با حال . تبریک می گم .

موفق باشین و پاینده

دیوکس جون آواتارت چه باحاله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.