PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصول پایانی کارآموز رنجر4:نشانداران برگ بلوط

حرف های pioneer:
سلام به همگی
بازم عذرخواهی می کنم که دیر شد.

فصول آخر کتاب چهارم که بالاخره پایانی برای ماجراهای ویل هست که از کتاب اول چیزی حدود یه سال پیش با هم شروعش کردیم. ویل، پسری ریزنقش که در آستانه ی روز انتخاب بود، و کاراموز رنجر هلت شد. و بعد در کشمکشی با هوراس ارزش دوستی را اثبات کرد. به جنگ کالکاراها رفت تا ارزش ابتکار ، خلاقیت و سرعت العمل را اثبات کند. او به همراهی گیلن و هوراس با اونلینی برخورد کرد که به اندازه ی خودش مبتکر نترس و باهوش بود. اونلینی که بر روی پل فیشیر در کنارش ماند تا به همراه او دستگیر شده و به سرزمین اسکاندی ها رود. هلت و هوراس که هر دو در پیروزی بر مرگارث نقشی عظیم داشتند با هم همراه شدند تا به جستجوی ویل و اونلین بروند. و ویل و اونلین در کشمکش با سختی های زندگی در هلشام دست و پنجه نرم می کردند. بالاخره در این کتاب این چهار نفر به هم پیوستند تا به اسکاندی ها در جنگ مقابل تموجای ها به اسکاندی ها کمک کنند. و حالا ماجراهایشان در این جنگ...

در مورد لینک کلی سعی می کنیم تا دو هفته ی دیگه حاضر بشه.


فصول پایانی
نظرات 40 + ارسال نظر
Pioneer پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 13:52

سلام امیرجان
ممنون به خاطر گذاشتن فصلا.
منم دوباره از همگی و از کاترینا به خاطر تمام تلاشش برای انجام این پروژه تشکر می کنم.
راستی یه پ . خ. دادم بخون جوابش رو بده که منتظرم!

Pioneer پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 14:08

امیر عزیز
اون دمویی رو هم که فرستادی نمی تونم باز کنم لطف کن دوباره بفرستش

شاعر پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 14:12

یک دنیا سپاس از کاترینا و پایونیر عزیز که بی دریغ زحمت کشیدن یک دنیا سپاسگزارم
جاداره از همه حتی دوستانی که بدون اینکه نظر بدن دانلود کردن یک سپاسگزاری بکنم بخاطر همراهیشون
برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی می کنم

رویا پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 14:18 http://faryadashegh.blogfa.com

وااااااااااااااای!!!
واقعن مرسی!!
دستتون درد نکنه!!!

armaneiran پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 14:34 http://good-life.ir

واقعا دستتون درد نکنه.
امیدوارم هر لحظه همدلان بیشتری پیدا کنین.
موفق، موید و مانا باشید

امیر مهدی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 15:10

خیلییییییییییییی عالیه پایونیر!!!
نمیدونم چطوری ازت به خاطر این همه زحمت و وقتی که گذاشتی تشکر کنم. فقط میگم خیلیییییی خیلیییی خیلیییی ممنون که کار به این خوبی تحویل کتابخوونای مجازی دادی!








امیر مهدی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 15:11

امیر حسین.
همه رو به اسم دوقلوها بزن که قاطی نکنی.فرقی هم نداره.

fars پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 16:33 http://fars.20r.ir

5620332561بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.20r.ir

من پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 18:29

دست گلتون درد نکنه، واقعا زحمت کشیدین، لینک انگلیسی جلد 5 ، 6 و 7 رو در صورت امکان قرار بدید
ممنون

shahramrooh پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 18:58

سلام
از پایونیر و کاترینا جان واقعاٌ ممنونم نمیدونم چی بگم ولی امیدوارم که پایان این کتاب پرونده ترجمه کارآموز رنجر بسته نشه میدونم که خواسته زیادی ولی خب چه کنیم که پررو تشریف داریم بخشید
عشق است ویل

سینا پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 20:18

هزاز تا تشکر از همه مترجمان ففط ترجمه جلب بعدی را هرچه زود تر شروع کنید

moheb پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 20:45

salam kheyli kheyli mamnon fogholade bood

JuPiTeR پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 21:07

خطاب به pioneer:
ج پ.خ رو دادم!!
چشم دوباره میفرستم!!!


خطاب به امیر مهدی:حله!!!!فردا فصل 16رو بهت تحویل میدم!!!

JuPiTeR پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 21:23

امیر مهدی/زهرا ایمیلت رو چک کن!!

امیر مهدی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 21:35

وایییییییی!!!
خیلی عالی بود!هم خوب تموم شد هم غمگین! خیلی جالب بود!

arash پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 21:50

من دوس داشتم ویل پیش اونلین بمونهاصلا حالم گرفته شد

امیر مهدی جان
راستش کامپیوترت هنوز به مرز جنون نرسیده ولی تعمیر میخواد . این کتابا همشو رفتم درست بود بجز یکی که آدرسی وجود نداشت که ایشالله اونم درست میکنم

ممنون از اینکه به وبم سر زدی

بازم از این کارا بکن راستی معدلت چند شد ؟؟

امیر مهدی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 22:28


کسی حرف معدل زد؟؟؟؟
مرسی دادا که چک کردی!

امیر حسین(چه قد امیر!). چک کردم ویرایش کردم برگردوندم. ممنون!


ویل راه خودش رو بره بهتره.هوراس بیشتر با اونلین میسازه.

JuPiTeR پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 23:17

محمد مهدی:.....بازم از این کارا بکن  راستی معدلت چند شد ؟؟
ژوپیتر:به به بر شما هم درود!!!
قبلا یه فوحشی چیزی میدادی!!
حالا همونم نمیدی!!!
بشر مگه تو فضولی؟؟؟؟تو چیکار به معدل بقیه داری؟؟

امیر مهدی:کسی حرف معدل زد؟؟؟؟
مرسی دادا که چک کردی!
ژوپیتر:من هر دفعه میام یه چی بگم یادم میره!!!
تو زبان بندری "دادا" معنی "خواهر"میده!!!!

امیرمهدی:امیر حسین(چه قد امیر!). چک کردم ویرایش کردم برگردوندم. ممنون!
ژوپیتر:آره راس میگی فرمانده)اشاره به معنی امیر(ها زیادن!!!!
چک کردم هنوز نیومده!!!!

امیر مهدی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 08:42

بابا اومد!دوباره ببین!

Diox جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 10:24 http://farest.blogsky.com

دست مریزاد
خسته نباشید می گم به همه
دیشب بنده ساعت ۹ شب همه فصول رو دانلود و خوش و خرم ساعت ۲ نصفه شب کتاب رو تموم کردم الانم در خدمتتون هستم که بگم خیلی خوشمان آمد واقعا کارتون عالیه .
در مورد کتاب هم باید بگم خیلی جالب بود فقط من آخرش نفهمیدم بیل و ایولین ازهم خوشش می اومد یا نه ؟؟؟؟
خیلی خیلی هم خوشحال شدم که به هلت اجازه دادن به خدمت رنجرها برگرده , یکی دو تیکه کتاب هم خیلی بامزه بود جاهایی که ارک و هلت بهم تیکه می پروندن, بخصوص جایی که قصر رو دیدن اون تیکه اش واقعا بامزه بود . خب فعلا همینا یادمه . بازم بهتون سر می زنم تابعد .
بازم ممنونم .

موفق باشین و پاینده

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 10:53

ممنون به خاطر ترجمه زیباتون

shahramrooh جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 15:02

سلام
این فصلای آخری عالی بودن تمام مدت حس میکردم روی هوام خیلی بهم حال داد باز میگم ممنونم از همتون

victor جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 22:08

ممنون برای ترجمه امید وارم پیروز و موفق باشید.

کیمیا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 22:18

بسیار بسیار ممنون....
دلم برای کسندرا سوخت....

Arkantoos جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 23:11

سلام
ترجمه خیلی خوب بود ...
واقعا حال کردم ، خسته نباشین ...
امیدوارم بقیه جلداشم ترجمه کنین ...
بازم بهتون خسته نباشید میگم ...

mmp شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 00:46

پاینیر جان ممنون بخاطره تموم زحمتی که کشیدی ومیکشی
امیدوارم همیشه موفق باشی

سینا-snap شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 01:53 http://btm.rozblog.com/

سلام
یه خسته نباشید به تیم ترجمه و تمام کسانی که در این امر همکاری کردند. هنوز نخوندم، ولی می دونم که مثل همیشه با یک ترجمه خیلی خوب روبرو خواهم بود. ممنونم.

حمید شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 10:18

خسته نباشین

omid شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 16:02

بچه ها برید توی وبلاگ رزبلاگمون و توی نظرسنجی سایت (که به درخواست فیلاگوند شکل گرفته بود)شرکت کنید.
http://pioneer-group.rozblog.com

شاعر شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 19:37

خوب امید عزیز اگه لطف کنی خلاصه ای از هر کتاب بدی اونوقت راحتر و بهتر انتخاب میکنیم بازهم سپاس

doman یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 11:49

سلام و تشکر ویژه از pioneer عزیز بابت ترجمه خوبشون و کاترینا به خاطر ویراستاری کتاب

فاطمه دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 04:57

دست کاترینا و پایونیر بی نهایت دردنکنه....خیلی از زحمات جفتشون ممنونم...و ارزوی موفقیت و سلامتی رو براشون هرجا که باشن دارم.

ibrahime دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:56

سلام امیر جان
ممنون به خاطر فصول
جلد پنجم کی شروع میکنید
درظمن ویراستاریتون خیلی خوب است وهیچ غلط واشکالی نداره درکلیه ی کتاب ها

کمیل دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:43

خیلی خیلی تشکر

عالی بود

Artemis دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:39

تشکر و خسته نباشید به همه دست اندرکاران این پروژه!

مهشید دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 17:48

سلام
واقعا عالی بود . دستت درد نکنه . من اون اوایل گفتم میزارم داستان تموم بشه بعد بخونمش که وسطاش تو خماریش نمونم . تونستم تا پونزده فصل هم طاقت بیارم ولی آخرش دیگه دانلود کردم خوندمش . بابت ترجمه قشنگت ممنون .
کی ترجمه جلد بعدی رو شروع میکنی ؟

sina سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 01:29

سلام به همگی
باز هم دستتون شدیدا بابت ترجمه ی کتاب ها درد نکنه
واقعا که دل مردم رو شاد می کنید
امیدوارم که همیشه موفق باشید.

mosataf جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 14:23

ممنون.لینک کلی چی شد؟؟؟

ژوپیتر:لینک کلی اومد!!

s4m یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 23:20

با سلام خیلی اقایی خیلی خیلی کاش کل فصلم میزاشتی یه جا با هم همی رو که دانلودش راحت بشه الان لینک صفحه ها خیلی دیر باز میشه .....
روز بلاگ فالت

ژوپیتر:اومده میتونین دان کنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.