PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

ترجمه ی سری زام - بی دارن شان

سلام خدمت همه.یکی از همکارانمون در عرصه ی ترجمه ی کتاب خواهان اطلاع رسانی مطلبی بودند که پیامشان به این صورت است:

با سلام.
بنده در حال ترجمه ی سری زام - بی دارن شان هستم (به صورت آزاد و بدون واسطه) و ترجمه ی جلد اول سری تموم شده. خوشحال می شم اگه تو وبلاگتون اطلاع رسانی کنید.

این لینک دانلود:
http://www.mediafire.com/view/?b7h8fyzejdk8guu

اینم وبلاگ بنده که البته دو سه روزه راه افتاده:
www.frozenfireball.mihanblog.com

نظرات 28 + ارسال نظر
امین دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 15:55 http://wufs.tinylink.ir/

با سلام اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم بتررررررررررررررکه چشم حسووووووووووود چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟ برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن http://s48.tinylink.ir من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم 1000 تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی نحوه شروع به کار و ثبت نام http://wufs.tinylink.ir/ تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده شما هم امتحان کنید منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی ممنون عزیزم

F دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 17:20

ایول!!
سایت افسانه ها گفته بود دیگه نمیکنه منم متن انگلیسیش رو پیدا نمیکردم.خورده بود تو برجکم!!
ممنون.

JuPiTeR دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 18:56

سلام!!
اول مرسی امید بابت اطلاع رسانی!!!

دوم دوقلوها)زهرا( ایمیلتون رو چک کنید!!!

سوم پوسیدم سه روزه اینجام ولی هیچکی نیست!!!
با یکی بیاد حوصله ام سر رفت!!!
توفروم هم که با موبایل نمیتونم درس ج بدم!!!
پپپپپپپپپپووووووووووووسسسسسسسییییییییدددددمممممم

امیر مهدی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 19:33

easy! easy!
lمنم پوسیدم.بیخیال!فردا فصلای کار آموز میاد همه پیداشون میشه.
راستی ایمیل زهرا رو چک کردم چیزی نبود که.

امیر مهدی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 19:36

کار ایشون درست نبود که خیلی راحت کتابی رو که رزرو شده بودد رو ترجمه کرد و به افسانه ها اطلاع نداد.ما یه فصلرو ویرایش کردیم به نود نفر بر خورد بعد با ترجمه کامل یه کتاب...
راستی ناواروگ کجاست؟دو ماه آپ نکردن!

JuPiTeR دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 19:48

سلام
خوبی؟؟؟
دوباره فرستادم فصل 33 !!

ترجمه هم به ما ربطی نداره!!!!مگه ما فضولیم؟!؟
بعد افسانه ها فقط اعلام کرده بود هنوز فصلی نداده بود!!
اگه افسانه ها فصل میدادن بعد ایشون ادامه ی فصل ها ی افسانه ها رو ترجمه میکردن اشکال داشت ولی الآن که خودش از اول نشسته ترجمه کرده!!!مشکلی نداره
اوووووف چقد زر زدم!!!

Frozen Fireball دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 20:24

سلام دوستان. من مترجم کتاب هستم.
راستش خودم موقعی فهمیدم افسانه ها در حال ترجمه ی کتاب بوده که کارو گذاشتم تو نت. بعدش هم از خود مترجم و هم از خود مدیرای سایت (که برام ایمیل فرستادن) معذرت خواهی کردم. مترجم اصلا از دستم ناراحت نبود، ولی خب مدیرای سایت هنوز شاید یه کم دلخور باشن که بهشون حق می دم. به هر حال من قصد بدی نداشتم.

امیر مهدی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 20:36

اااا؟؟؟ پس بیخیال!دستت هم درد نکنه frozen fireball عزیز که وقت گذاشتی. شدیدا" ممنون!! ببخشید که چیزی گفتم.ترجمه ات هم خیلی خوبه.
ژوپی دادا،من چک کردم ،ویرایش کردم و فرستادم. ببین خوبه؟؟
بگو معدلم چند شد! 19.60! ایول!
من حوصله ام سر رفته.زهرا و هدیه و مامانم پاشدن رفتن شمال! من تنهاممممممممم!

JuPiTeR دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 22:42

خطاب به Frozen Fireball:موفق باشی!!

خطاب به امیر:
چیزی نرسیده!!!
آورین آورین تبریک میگم بهت!!
بیکاری؟؟؟؟خو برو غار ارواح رو تایپ کن!!!

آرمین سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 00:23

سلام بچه ها نمی دونم چرا نمیتونم تو فروم پ و پ.خ.
خیلی اعصابم خورد شده

سلام بچه ها

نریمان کجاست ؟؟

امیر مهدی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:18

هنوز نرسید؟
دارم تایپ میکنم ولی من خیلی کند تر از زهرام.

رویا سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:48 http://faryadashegh.blogfa.com

کارآموز رنجر کی میاد؟؟؟؟

امیر مهدی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 13:02

تا شب یا فردا .پایونیر همیشه خوش قوله.

omid سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 13:36

کارآموز قراره تا 19 بهمن برسه....
صبور باشید

امیر مهدی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 14:03

پس من اشتباهی فهمیدم ده بهمن؟! فرقی نداره.به هر حال نه فصله.

fateme سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 17:49

salam.amir khabari az fasle 22 dari?ta koja ro tarjome kardin?

mercy omid az etela dadanet

mercy frozen fireball babate tarjome.

رویا سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 18:35 http://faryadashegh.blogfa.com

ممنونم!!
واقعن وبلاگ فوق العاده ای دارین!
من ک عاشق اینجام!!

omid سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 20:08

فاطمه جان،فصل 22 دستمه ! زهرا فرستادش . منتظر فصل 21 ام.تازه زهرا گفت که امیر اصلا تو ترجمه بهش کمک نکرده!

امیر مهدی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 20:43

حالا شما باید بگی؟؟؟؟ خوب خودش بشینه ترجمه کنه!!!
عوضش ویرایش فصل های غار ارواح با منه. تایپو هم هر دو میکنیم.

امیر مهدی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 20:45

زهرا کلی بابت ترجمه عذرخواهی کرد.این قد بد بود؟؟؟ من نخوندمش.

JuPiTeR چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 01:28

محمد مهدی:سلام بچه ها
نریمان کجاست ؟؟
ژوپیتر:سلام!!خوبی؟؟...نمیدونم

امیر مهدی: هنوز نرسید؟
دارم تایپ میکنم ولی من خیلی کند تر از زهرام.
ژوپیتر:رسید دستت درد نکنه....فقط من که این فصل ها رو دادم به اسم کدومتون بزنم ویراستار؟؟؟؟

رویا:ممنونم!!
واقعن وبلاگ فوق العاده ای دارین!
من ک عاشق اینجام!
ژوپیتر:ممنون

امیر مهدی چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 15:51

به اسم من لطفا"!

محمد چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 17:57 http://forum.persianbax.ir/

درود .
بنده مدیریت وب سایت پرشین بکس هستم . دیدم اعضای وبلاگ شما فعالیت خوبی دارن میخواستم پیشنهاد یه همکاری رو بهتون بدم . اگر موافق هستید به ایمیل بنده پاسخ رو بفرستید تا جزییات رو براتون ذکر کنم:)
منتظرم

JuPiTeR پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 00:29

محمد جان یه میل بهت دادم

امیر مهدی از این به بعذ هر کدومتون ویراستاری کرد بالاش بنویسه چون من گیج میشم!!!!
و در ضمن فصل هایی که ویراستاری کردی رو بگو کدومش رو خودت و کدومش رو زهرا ویراست کرده)البته ایمیل بده(

آرمین پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 00:52

سلام شاعر جان شرمنده که جواب ندادم ولی من همیشه با موبایل میام اینجا و با موبایل هم که نمیشه ج داد .
بهتره ID یاهوت رو برام بفرستی تا بهت ایمیل بدم .

JuPiTeR پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 01:01

این متن نظر م بود؟؟؟
id من میخوای؟؟؟
jupiterbnd@ymail.com

امیرمهدی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 11:45

کارآموز رسید!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.