PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل بیستم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

سلامی دوباره.

فصل 20 از این کتاب هم آماده شده و در اختیار شما قرار میگیره.

زحمت ترجمه به عهده ی نازی و ویراستاریش هم با خودم بوده.

امیدوارم از خوندن این فصل لذت ببرید.دیگه داریم به آخر این کتاب و پیدا کردن سرنخ در مصر میرسیم.فقط 4 فصل دیگه مونده و کتاب پنجم در مسکــو اتفاق میفته و مرد سیاه پوش در اونجا بیشتر حضور داره .....


کاور کتاب پنجم(دایره ی سیاه)



-------------------------------------------************------------------------------------------



دانلود فصل 20 از پرشین گیگ

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 19:10

اول!!

متشکرم از نازی عزیزم بابت ترجمه و همینطور امید بابت ویرایش فصول.

امید فقط اخرین فصل پرونده ی نیمه خدا رو نکردی؟ اخه یک سری سوال چهارگزینه ای هم قبلش بود که من ندیده بودم تو بخش چهارم.اونا رو هم ترجمه کنم؟

kaze یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 19:22 http://www.kaze.loxblog.com

دست شما درد نکنه منتظرش بودم خیلی ممنون

ژوپیتر:قابل نداره

نازی مترجمه ؟؟؟؟







آب در کوزه و ما .......

ژوپیتر:من که گفته بودم بهت!!!نگفته بودم؟؟؟

شاعر دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 10:32

یک دنیا سپاس گزارم مخصوصا از نازی نازنین برای تایپ و ترجمه خسته نباشید

Nazli دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:26

باسپاس فراوان از زحماتی که میکشید

ژوپیتر:قابل نداره

نازی دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:38

نازی مترجمه ؟؟؟؟
آب در کوزه و ما .......
ج : تشنه لبان می گردیم !

خواهش می کنم شاعر جان و فاطمه جان !
امید داداش دمت گرم خیلی خوب ویراستیدی .

ژوپیتر: بعله بعله!!!آورین آورین

آرمین دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:43

سلام بچه ها
خسته نباشین بابا شما که ترکوندین , دمتون گرم
فقط اگه پرونده پرسی رو هم تمام کنین !(فاطمه خانوم احوالتون!!) دیگه یک یکید
ایشالا تابستون هم خودم کمکتون می کنم و همه جوره در خدمتتون خواهم بود


در ضمن : یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم

ژوپیتر:خواهش میشه!!قابل نداره!!!
ان شا الله

آرمین دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:47

یک دنیا سپاس گزارم مخصوصا از نازی نازنین برای تایپ و ترجمه خسته نباشید

آرمین دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:55

سلام شاعر جان
ایشالأ که حق کپی رایت برای حرفات آزاد دیگه

آرمین دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 17:03

راستی بچه ها زود برین خاطرات نیمه خدا رو دانلود کنین
اولین دانلودش مال منه

شاعر دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 19:59

آرمین عزیز راحت باش حق کپی رایت جمله هام برای آزاده ولی شعرهام فقط برای تعداد معدودی آزاده

فاطمه سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 01:56

سلام به همگی

فقط اگه پرونده پرسی رو هم تمام کنین !(فاطمه خانوم احوالتون

پرونده ی پرسی رو ترجمه کردم دادم امید ویرایش کنه.البته ده دیقه قبل ها!

ایشالا تابستون هم خودم کمکتون می کنم و همه جوره در خدمتتون خواهم بود

ایشالا.ما که خوشحال میشیم.

آرمین سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 02:39

شوخی کردم ولی واقعأ من جزو اون افراد هستم یا نه ?

شاعر سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 10:28

آرمین عزیز حقیقتش من شما را از طریق پیامهایی که تو وبلاگ میزاری میشناسم البته لازم بذکره اشعار من چیز قابل داری نیست، برای اینکه توی اون افراد قرار بگیری زمان بیشتری لازمه تا بیشتر با هم آشنا بشیم

آرمین سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 13:54

اشکال نداره شاعر جان تا تابستون حتمأ خیلی بیشتر با هم آشنا میشم ولی حدف من بیشتر از ین حرفاست
میخام اگه بشه و قابل بدونید با شما و بقیه بچه ها یه دوستی ماندگار داشته باشم
البته اگه دنبال دوستای جدید باشید و منو تو جمعتون راه بدید

آرمین سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 13:57

اینم قدم اول از طرف من در راه این دوستی

شاعر سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 16:46

قدمت سر چشم منم خوشحال میشم

شاهین پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 11:28

سلام ای کاش هرچه زودتر حوابم رو بدید توی لینک های قبلی بعداز فصل هفت فصل نهم روگذاشتید پس قصل هشت چی شده لطفا جواب بدید

roham دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 15:07

تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر تشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکرتشکر

ژوپیتر:خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.