PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل نوزدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

به صورت خودجوش و یکدفعه تصمیم گرفتم که فصل 19 رو ترجمه کنم و این فصل هم بذارم تو سایت تا دیگه از ما شکایت نشه!!!

این فصل اوج خنگیت لوسین ها و مخصوصا ایرینا رو نشون میده!!!......



تقدیمی ها:


فاطـــمه(مدیر و مترجم واقعا زحمت کش این وب)


جاستین


پایونیر


کاترینا


دانلود فصل نوزدهم از پرشین گیگ

نظرات 20 + ارسال نظر
حسام جمعه 29 دی 1391 ساعت 19:48

شیره دمتون گرم

ژوپیتر:قابل نداره

امید جان ممنون

ایشاا.. بازم اون خود جوشیت سر نقطه جوش بمونه !

justin جمعه 29 دی 1391 ساعت 20:50

فصل ۲۱ خواهد رسید!

omid جمعه 29 دی 1391 ساعت 21:07

ممنون جاستین جان....فاطمه جوابت رو توی پست پایین دادم،دیدی دیگه؟

justin جمعه 29 دی 1391 ساعت 21:45

خیلی خجالت کشیدم که با وجود این بدقولی هام فصل رو بهم تقدیم کردین. اونم فصلی که قرار بود خودم ترجمه کنم. دستتون درد نکنه. بزرگواریتون رو میرسونه.

با تشکر فراوان بقیه این فصل کجا بود

ژوپیتر:قابلت رونداره!!!تو جیبمه

شاعر شنبه 30 دی 1391 ساعت 10:32

یک دنیا سپاس مخصوصا از فاطمه برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

آرمین شنبه 30 دی 1391 ساعت 12:59

یک دنیا سپاس مخصوصا از فاطمه برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

me too

دوقلوها شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:54

خیلی ممنون!!!
بچه ها!من میخوام امیر رو ضایعش کنم کتاب بنویسم!
به نظرتون شروع کنم؟؟؟می ارزه تو این همه درس؟؟؟ اصلا شروع کردم تو مسابقه بدم؟؟؟

فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 18:59

سلام

امید جوابتو دیدم.فصل 20 رو دریاب لطفا.الان برات فرستادم.انشالله همینطور به قول محمد مهدی در نقطه ی جوش باقی بمونی.

زهرا جان به نظر من این کار رو حتما بکن.چون بالاخره 6 ماه وقت داری.یک جاهایش مسلما وقت ازاد پیدا میکنی.

ارمین و شاعر جان شرمنده میفرمایید.

فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 19:04

دوقلوهای عزیز میگما احیانا من فصل 22 رو به شما نداده بودم؟؟؟؟

اینو یادم رفت بگم امید چرا شرمنده میکنی ادمو؟

زهرا شنبه 30 دی 1391 ساعت 19:18

فاطمه عزیز احیانا" قرار نبود کتابو برامون بفرستی؟؟؟ یا لینکش رو بدی؟؟؟الان بیکارم. لینکش رو بدی انجام میدم.

فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 19:33

بفرمایید اینم لینکش:http://s3.picofile.com/file/7443726555/The_39_Clues_04_Jude_Watson_Beyond_the_Grave.pdf.html

پیاپیش دستت دردنکنه و خسته نباشی

omid شنبه 30 دی 1391 ساعت 21:21

سلام بر همــه.
زهرا اگه حوصلش رو داری حتما شروع به نوشتن کن.مثل من نباش که یکهو حست میگیره و ول میکنه!

فاطمه من کی شرمنده کردم؟؟فقط حقیقت رو گفتم!

دست نازی هم درد نکنه بابت ترجمه فصل 20،سعی میکنم زود ویراست کنم و امشب و شاید هم فردا رو وب باشه.

زهرا شنبه 30 دی 1391 ساعت 22:08

فاطمه کمک!!!!!
من هرچی سعی میکنم نمیفهممش!چون این جلد و نگه داشتم برای تاستون اصطلاحات خود کتاب رو تشخیص نمیدم!!!! دارم جوش میارم!!!

فاطمه جان تو نبودی یه بحثی در گرفت !!

درباره نحص بودن 13 !
نه خدایی 13 نحص نیست ؟؟

(انجمن امید آزاران شرق گستر )

ژوپیتر:نه 13 کجاش نحسه؟؟؟
(انجمن ضد حال ژوپی)

فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 22:19

زهرا چی کمکی میتونم بهت بکنم؟میخوای جمله رواینجابنویس معنیشو بهت بگم...یا اینکه تو پرانتزبنویس که یک تیکه اش رو جا انداختی.

نه 13 نحس نیس!

بابا چرا جلو امید آدمو ضایع میکنی فاطمه جان ؟

______________________________________

زهرا چرا به شخص شخیص مشخوص مشخص شاخص پایونیر نمیدی ؟؟

من خیلی جمله بهش دادم اونم لطف کرد و معنی دقیقو گفت

فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 23:03

بالاخره ما مدیرا باید هوای همو داشته باشیم یا نه؟

ولی کلا فک نمیکنم نحسه چون اونوقت باید بگم امسال سال نحسیه برام.چون امسال تولدم 13 اپریل بود.

ژوپیتر:از نظر نحس بودن که نحس نی!!
خودم یه مقاله خونده بودم در رابطه با سیزده در قرآن مطلب جالبی بود

امینه یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 06:47

مرسی.کلی ذوق کردم. دست مترجم و ویراستار و خواننده درد نکنه!!!

ژوپیتر:از طرف مترجم و ویراستار و خواننده میگم خواهش مینم قابل دار نی!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.