PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

دانلود فصل هفدهم از کتاب چهارم سی و نه سرنخ

این هم از فصل هفدهم آنسوی گودال که منتظرش بودید ولی قبلش به محمد عزیز که شکایت کرده بودند باید بگم که من خودم قبل از شروع امتحانها گفتم که تا بعد از امتحانها به خاطر مشکلات مترجم و ویراستار ، فصلی از سی و نه سرنخ رو برای دان نمیذاریم!!



حالا بریم سر تقدیمی ها:


حســام


محمــد


نـــازی


پایونیر


کاترینا


دانلود فصل هفدهم از پرشین گیگ


پ.ن:فصل 18 : تا یک ساعت دیگه ......

نظرات 4 + ارسال نظر

خوب خودم اولم


ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون امید جان

کم پیدایی

این بهترین چیزی بود که بعد از امتحانا میشه به آدم داد

بازم ممنون

____________________________


فاطمه جان بعد عمری برگشتی اون وقت یادی از ما هم نمی کنی؟؟؟؟

از وقت برگشتی فقط چند تا اسم بیشتر نگفتی
ژوپی
نریمان
زهرا
امید

پس ما هابیت هستیم ؟؟؟؟؟؟؟

شاعر جمعه 29 دی 1391 ساعت 16:48

یک دنیا سپاس

فاطمه جمعه 29 دی 1391 ساعت 17:18

محمد مهدی این چه حرفیه؟؟؟ خب با امید و نریمان که کار ویرایش داشتم.بعد زهرا هم حس کردم تاریخ و خوب متوجه نشده.ژوپی هم که خیلی وقت بود نیومده بود.

مرسی امید بابت ویرایش.

دوقلوها شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:51

مرسیییییییییییییییییییییییییی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.