PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

پروژه ی جدید:تایپ غار ارواح(جلد4وراثت)

خودتون حتما اراگون و سفیرا و ماجراهاش رو میشناسید.

بعد از جلد 3 وب رهگذران تا فصل 14 جلد 4 روترجمه کرد ولی به دلیل اینکه نسخه ی چاپیش اومد دیگه ادامه ندادن.

از نشرش فکر کنم یک سالی بگذره(شایدم کمتر)قیمت کتابها هم رفته بالا و ...

ما (گروه تایپ Pioneer ) تصمیم به تایپ این کتاب گرفتیم.

هرکس هم میتونه کمک کنه هماهنگی های لازم رو باهام بکنه تا در این کار یه دستی داشته باشه(برای ارتباط میتونید تو فروم گروه پایونیر بهم پ.خ بدید یا همین جا تو قسمت نظرات بگید)


توجه:شما نمیتوانید این کتاب را در جاهایی دیگه قرار بدید.

و فقط میتونید لینک فروم رو بدید.

چون این مطلب فقط مخصوص اعضای فروم Pioneer-Group میباشد.

گروه این کتاب تا الآن:
صفحه آرا:JuPiTeR ویراستار:زهرا(2gholoha)

تایپیست ها:
1-محمد(mohammad)
2-امیرمهدی(2gholoha)
3-نریمان(neptun)
4-نپتون(nepton)
5-azam


اینم از فصل 15 فکر کنید اینو اول بهمن دادم
چون شاید یه مدتی نباشم گفتم بدقولی نکنم!!!
فصل صفر تا چهارده هم تو یک فایل pdf کردم و برای دان حاضره!!!

اطلاعات فصل:
تایپ:محمد
ویراستار:زهرا

دانلود فصلول صفر تا چهارده + فصل 15

تالار مخصوص این کتاب



پ.ن:از همه کسانی که تولدم رو تبریک گفتن ممنونم.............فاطمه خوش حالم برگشتی وحالت خوبه......من حوصله ندارم بیام ج همه نظر هارو بدم باید سریع هم برم...........تا چند وقت شاید نباشم!!!


نظرات 42 + ارسال نظر

خوب
خوب

خودم اولم

ژوپی ما پشتتیم

پ.ن : کاور : محمد مهدی

ژوپیتر:حال کردی ها!!!نه؟؟

شاعر سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 13:52

از همه بچه هایی که توی این پروژه زحمت میکشن خیلی سپاسگزارم و برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم با سپاس بیکران

ژوپیتر:قابلت رو نداره

سینا-snap سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 14:12 http://btm.rozblog.com/

سلام
خسته نباشید. یه نکته، 8 صفحه با حجم تقریبی دو مگ زیاد نیست.
اگر دوست داشته باشی یه طرح برای هدر و فوتر بزنم. البته اگر وقت کنم و دوست داشته باشید.

ژوپیتر:سلام!!!!خوبی؟؟خوشی؟؟؟؟
چراکه نه با کمال میل هر وقت آماده شد یا بهم ایمیل بده یا همین جا بزار یا تو فروم پ.خ کن!ممنون

سلام سینا حان

کاور کتاب دوم جور شد ؟؟

سینا-snap سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 15:24 http://btm.rozblog.com/

کاور کدوم کتاب؟ آوای مرگ؟ اصلا با من هستید ؟ یا یکی دیگه؟! اگه آوای مرگه می گی که درستش کردم. اگرم با من نبودید که هیچی

بله سینا جان

با شخص شخیص شاخص مشخص مشخوص خودتان بودم

ژوپی کوشی ؟؟

aaq سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 17:02

سلام
کاش این کار رو نمی کردید.
الان فرصت ندارم دلایلم رو بگم

JuPiTeR سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 17:35

همین جام مهدی!!!!

aaqکدوم کار؟؟؟تایپ کتاب؟؟؟؟سر فرصت دلایلت رو بگو!!!!

نریمان سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 17:39

ژوی÷ی به من ویراستاری ندی میزنمت ها دهه من باید ویراستار بیاشم وگرنه میزنم کاسه کوزت رو بهم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 17:58

من میگم اینکار درست نیست و عمرا اگه انتشارتیش راضی باشه قیمت بالاست چون مخارج زندگی بالاست و مترجم و قیمت کاغذ و غیره هم سر جاش

آواتارم باحاله ؟؟

ژوپی پیاممو خوندی تو فروم ؟؟

جواب یده دیگه

آواتار جدید اومد ؟؟

چرا نیومد ؟؟

محمد هادی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 19:24

من میگم اینکار درست نیست و عمرا اگه انتشارتیش راضی باشه قیمت بالاست چون مخارج زندگی بالاست و مترجم و قیمت کاغذ و غیره هم سر جاش .....................



خیلی عذر میخوام ولی همون انتشاراتی مگه فکر سایت رهگذران رو کرد بیچاره هاکلی زحمت کشیده بودند 14 فصل ترجمه کره بودند بعد یهو دو تا کتاب چاپ شد تازه رهگذران به امید پول ترجمه نمیکرد حال اونکه انتشاراتی ها همه به فکر پولن ..............غیر از اینه

من سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 19:41

سلام ، متاسفانه به خاطر مشغله هایی که دارم شاید نتونم کمکی بکنم ، تنها کاری که از دستم بر می آد تشکر کردن و آرزوی موفقیت برای همه دوستانه

نازی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 21:05

محمد هادی جان چه ربطی داره به هر حال برای رهگذران فرقی نداشت چون مردم تشکر نمی کردن . به هر حال من تو کارتون دخالت نمی کنم . موفق باشین .

JuPiTeR سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 22:36

سلام
اولا که اگه تایپ این کتاب بده شما نباید نه کتابهای زبان اصلی که تو نت هست نه ترجمه شده رو بخونین چون نه از نویسنده نه از ناشرش اجازه ندارید!!!!

نریمان حرف مفت نزن 5تا فصلت رو سریعا تا امتحانات تموم شد باید تایپ کنی!!!ویراستار هم زهرا تصاحب کرده!!!

مهدی ج رو بهت فرستادم مگه نیومد؟؟؟

نازی میتونی ترجمه کنی؟؟؟؟

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

ژوپی نقد امضای خودتو خوندی ؟؟؟خودم نوشتم

http://pioneer-group.rozblog.com/Forum/Catgory/13/Post/278

JuPiTeR سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 22:43

الآن حوصله ندارم حدود یه ساعت دیه میفرستم

JuPiTeR سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 22:45

تو به چه جرءتی منو نقد میکنی صب کن آی پیت رو بن کنم!!!!


آره خوندم!!!!فعلا با موبایل اومدم هر وقت با لپ تاب اومدم میام تو فروم پست میدم!!

نیما کهندانی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 00:21 http://www.afsaneha.net

با سلام و عرض ادب
ضمن آرزوی سلامتی و خسته نباشید برای شما اعضای محترم گروه پایونیر. ( یه خسته نباشید و دمتون گرم. :دی )

از شما خواهشمندیم فراخوان مسابقه داستان نویسی کشوری وبگاه افسانه ها رو توی وبلاگتون قرار بدید. با سپاس پیشاپیش

لینک اطلاعیه:
http://afsaneha.net/modules/news/article.php?storyid=464

لینک پوستر فراخوان:
http://afsaneha.net/uploads/image/42005232438775794497.jpg

ژوپیتر:سلام!!
ممنون!!
به چشم!!

لیلا چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 00:31

سلام. واقعاً ممنون خیلی دنبال این کتاب بودم.
بازم ممنون!

ژوپیتر:خوهش میکنم

محمد هادی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 00:43

سلام
اولا که اگه تایپ این کتاب بده شما نباید نه کتابهای زبان اصلی که تو نت هست نه ترجمه شده رو بخونین چون نه از نویسنده نه از ناشرش اجازه ندارید!!!!

نریمان حرف مفت نزن 5تا فصلت رو سریعا تا امتحانات تموم شد باید تایپ کنی!!!ویراستار هم زهرا تصاحب کرده!!!

مهدی ج رو بهت فرستادم مگه نیومد؟؟؟

نازی میتونی ترجمه کنی؟؟؟؟



ایول به قاطعیت .........به این میگن مدیر


با سلام و عرض ادب
ضمن آرزوی سلامتی و خسته نباشید برای شما اعضای محترم گروه پایونیر. ( یه خسته نباشید و دمتون گرم. :دی )

از شما خواهشمندیم فراخوان مسابقه داستان نویسی کشوری وبگاه افسانه ها رو توی وبلاگتون قرار بدید. با سپاس پیشاپیش


ضمن سلام به اقا نیما و تشکر از زحماتشون من این فراخوان رو تو فروم گروه پایونیر قرار دادم امیدوارم هر چه بیشتر از این فراخوان ها رو تو فضا ی مجازی ببینیم
چون این جور مسابقات مطمئنا باعث تعالی و رشد کتاب و کتاب خوانی میشه ...موفق باشید



ژوپیتر:اگه با قاطعیت ج ندم که به درد جرز لای دیوار میخورم!!

نیما کهندانی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 01:33 http://www.afsaneha.net

درود مجدد

ممنون از شما. ممنون میشم اگه لینکش رو برام ایمیل کنید تا توی خبر داستان ذکر بشه اسم انجمن وبلاگتون. اگر توی خود وبلاگ هم فراخوان رو درج کنید، باز هم ممنون میشیم.


ممنون از شما

ژوپیتر:آدرسش اینجست:
http://pioneer-group.rozblog.com/Forum/Catgory/35/Post/271

مجتبی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 03:22

می شه لینک جلد سوم رو بزارید؟

ژوپیتر:به صورت اسکن:
http://dl2.98ia.com/DVD%203/Roman/Verasat/Verasat%20-%20Book%203%20-%20Brisinger%28wWw.98iA.Com%29.zip
پسورد:www.98ia.com

به صورت تایپ:
http://good-life.ir/downloads.php?do=cat&id=296

نریمان چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 10:38

زهرا بیجا کرده اصلا حرف بزنی میزنم پستت رو میترکونم کله پوک من میگم نمیتونم بتایپم کتابش دستم نیست تو حرف خودت رو میزنی

JuPiTeR چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 10:50

نریمان برای ویراستاری هم کتاب لازمه که اگه جایی رو جا انداخته بودن اضاف کنه!!!!
نمیتونی کتاب رو بگیری؟؟؟؟بدم فصلهات رو به کس دیگه؟؟؟

payam پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 02:32

منم میخواستم اگه بشه همکاری بکنم سرعت تایپم خوبه و یه ساعت در روز میتونم به این کار اختصاص بدم

ژوپیتر:ایمیل دادم بهت

فاطمه پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 04:27

به به داداش ژوپی...من از برگشتت بیشتر خوشحالم

کار خوبی میخوای بکنی ولی متاسفانه من هیچ جوری نمی تونم کتابو گیر بیارم. گیر هم میوردم فعلا بسسسسسسسسیار زیاد سرم شلوغه ولی قول میدم هر وقت تونستم( والبته کتابو گیر اوردم!) به کمکت بشتابم!!!

نریمان هستی که بهت فصلا رو بدم ویرایش کنی؟؟ یا بدم امید؟

موفق باشی ژوپی

ژوپیتر:سلام!!1
خوبی؟؟؟
فدا سرت!!
ممنون

م پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 08:47

به این میگن برآورده شدن آرزوی "م" به دست ژوپیتر و دوستان !


مررررررررررسیییییییییییی

ژوپیتر:به این هم میگن یه قابلی نداشت به "م" توسط ژوپیتر

مجتبی جمعه 29 دی 1391 ساعت 04:53

سلام
من داشتم کتاب چهارم وراثت رو از رهگذران دانلود می کردم ولی فصل 12 تو سایت رهگذران نیست
اگه می شه برام آپلود کنید

ژوپیتر:میدونم که تو نظر بعدی میگی پیدا کردم بخاطر همین نمیزارم

مجتبی جمعه 29 دی 1391 ساعت 04:59

دیگه لازم نیست آپلود کنی
لینکی که توی انجمن بود رو دانلود کردم
همه ی 14 فصل کامل بود

ژوپیتر:دیدی گفتم!!

posaydon جمعه 29 دی 1391 ساعت 21:28

باسلام به تمام برو بچ گروه پایونیر وتشکر از تایپ کتاب غار ارواح . اسم نمیبرم همتون خسته نباشید

ژوپیتر:سلامت باشی

nawid شنبه 30 دی 1391 ساعت 00:49

اگه برای تایپ کمک خواستید منم می تونم کمک کنم
فقط 8 بهمن به بعد در خدمتم امتحاناته دیگه :دی
یهم میل بدید

ژوپیتر:بهت ایمیل دادم

abolfazl یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 04:07

دمتون گرم فقط تو رو خدا وسط کار بیخیال نشین ما همف جوره حمایتتون میکنیم

ژوپیتر:قابل نداره!!
من یه چیز رو که شروع کردم ول نمیکنم!!!

منوا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 23:02

سلام. ممنون به خاطر کاریهایی که دارین انجام می دین. نه فقط این کتاب، بلکه تمامی کتاب هایی که تا حالا ترجمه کردین.

فقط می خوام یه نظری در رابطه با کارتون بدم که بتونین سریعتر انجامش بدین و نیازی به صرف وقت برای تایپ کردن نداشته باشین. البته اگه هدف دیگه ای از این کار نداشته باشید.

اگه کتاب به صورت چاپ شده است خوب شما میتونید خیلی راحت در عرض 1-2 ساعت صفحات کتاب رو اسکن کنید و در عرض 10 دقیقه تصاویر اسکن شده رو تبدیل به متن کنید.
برای اینکار باید از نرم افزارهای OCR استفاده کنید.
می تونید از Readiris استفاه کنید که 99.6% مطمعنم که زبان فارسی رو هم ساپورت می کنه.
به هر حال موفق باسین.

ژوپیتر:قابلی نداشت!!
ممنون بابت مطلبت

elahe سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:51

سلام منم تایپم خوبه اگه کمک لازم داشتید روم حساب کنید

zeus چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 19:52

سلام خسته نباشید. پس چی شد ایت فصل ها؟؟ مردیم بابا هم از بی خبری هم از بی فصلی.

Eragonpotter سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 16:45 http://eragonpotter.lxb.ir

lllllllllllllllllllllllمممممممممممنوووووووووووووووونlllllllllllllll

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.