PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصول 25 تا 31 از کتاب چهارم کارآموز رنجر

دانلود فصول 25 تا 28:



دانلود فصول 29 تا 31:



صحبت های پایونیر:


این کتاب شامل 40 فصله که با این تفاسیر فقط 9 فصل از کتاب باقی مونده که کاملاً به ماجرای جنگ اسکاندی ها و تموجای ها می پردازه. چون این بخش به خاطر اصطلاحاتش نیاز به توجه بیشتری داره و از نظر پیوستگی هم کلاً این 9 فصل بیشتر از هر قسمت دیگه کتاب به هم ربط دارن طبق توافقی بین من و کاترینا جان قرارمون این شد که این 9 فصل رو با هم ارائه کنیم که بتونیم هم هیجان صحنه های خاص نبرد رو حفظ کنیم و هم مانع از فراموش شدن و از بین رفتن حس زیبای مربوط به از خودگذشتگی های توصیف شده و نقش هر فردی در پیش
برد داستان که خیلی هم جالب هستن بشیم. برای انجام این کار من و کاترینا تخمین زدیم حداقل سه هفته ای وقت لازم داریم. دو هفته برای این که من ترجمه کنم و یه هفته هم برای این که ایشون وقت بزارن و ویراستاری کنن. بنابراین من و ایشون تخمین زدیم که به احتمال زیاد در روز دهم بهمن یا شاید زودتر ( قول می دم اگه مشکلی پیش نیاد دیرتر نشه) می تونیم پرونده ی این پروژه رو هم ببندیم. باز هم از صبوری تمامی دوستان تشکر می کنم و امیدوارم تا پایان همراهمون باشین.


پ.ن1:یکی از دوستانمون درخواست فصول بعدی 39 سرنخ رو کرده بودند:همون 3 هفته پیش گفتم که تا آخر امتحانها،پروژه تعطیل!بابا همه ی ما درس داریم به خدا!!!قرار نیست که تا فردا درس آسونی داریم ، انتظار داشته باشیم که همه فردا درسشون آسونه پس امروز باید یک فصلی گذاشته بشه!!!


پ.ن2:یکی دیگه از دوستانمون در مورد The Demigod File پرسیده بودن که فاطمه قولش رو داده بود و ایشالله اون هم بعد از امتحانات.


پ.ن3:یکی دیگه از دوستانمون هم تقاضای ترجمه ی The Mark Of Athena رو کرده بودند که کل اون مجموعه توسط ناواروگ و افسانه ها رزرو شده.


پ.ن4:کلا امتحانا چطوره؟؟؟


......

.....

......

.....

پ.ن13:کلا 13 عدد خیلی خوبیه!!!!

نظرات 58 + ارسال نظر
شاعر شنبه 23 دی 1391 ساعت 17:36

یک دنیا سپاس کاترینا و پایونیر عزیز برای ترجمه، تایپ و ویرایش خسته نباشید خیلی دوستون دارم و برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

خوب ممنون

اگه من30 ثانیه پیش میومدم اول بودم

والا ما نه از 13 خیر دیدم ن بدی

so

13 خنثی هست

م شنبه 23 دی 1391 ساعت 17:58

ممنونیم

محمد علی شنبه 23 دی 1391 ساعت 21:17 http://dragonhunters.mihanblog.com

بابا دمتون گرم راستی این 13 منو کشته نمی خوام نا امیدت کنم ولی همیشه سوال سیزد امتحانات همون سوالیه که آدم عین خر تو گل میمونه

یه جا خوندم موقع درس خوندن حتی پرز موکت هم براش جذابه آدم دلش میخواد ساعت ها بهش زل بزنه

محمد علی شنبه 23 دی 1391 ساعت 21:18

اوکیه

محمد علی شنبه 23 دی 1391 ساعت 21:19

میگم این قدرت ذهن خیلی بیخود ه اما یه جذبه ی عجیب نمیذاره اونو زمین بزارم

Artemis شنبه 23 دی 1391 ساعت 21:40 http://fantasygallary.gigfa.com

تشکر! و ممنون که تاریخ تقریبی ترجمه فصل های بعدی رو ذکر کردید.
به نظر من هم ارایه ۹فصل با هم ایده بسیار خوبی هست. شما قصد دارید جلد بعدی رو هم ترجمه کنید؟

omid شنبه 23 دی 1391 ساعت 21:52

بچه ها،یکی از دوستام میخواد سایت بزنه ولی هیچ اطلاعی راجع به هاست و دامین و اینجورچیزها نداره(نه که خودم کلی اطلاعات دارم!!) . هرکی که وارده،یا اینجا و یا توی فروم یک تاپیک باز کنه و توضیح بدنه و من هم از طرف خودم بهش بگم!!اینقدر حال میده یارو رو اذیت کنی!!! من رو که میشناسید!! اصلا خبیث نیستم!ولی خو این پسره رفته رو اعصابم!!!!! آماده است یک نمره بالاتر از من بگیره تا شروع کنه به تو سری زدن!!!!
پ.ن:ولی خوب برای من هم یک سوال پیش اومده!فرق هاست و دامین چیه؟؟

تاک شنبه 23 دی 1391 ساعت 22:30

خیلی بابت این فصل ها ممنون.
قالب جدید هم مبارک.گرچه اگه اون هاری پاترش نبود بهتر بود.
راستی مشکلی نداره که من لینک کتاب رو تو وبسایت هایی قرار بدم؟البته حتما منبع رو ذکر می کنم!

OMID: نه بابا! هیچ اشکالی نداره!
قالب رو که همینطوری دارم تغییر میدم که به یک چیز خوب برسم!

پ.ن:دقیقا 2 ماه میشه که از اینجا نظرات رو پاسخ نداده بودم!رویروی قسمت جدید ترین نظرات نوشته بود: 813

Diox شنبه 23 دی 1391 ساعت 22:37 http://farest.blogsky.com

سلام به همگی
کم کم داشتم نگرانتون می شدم ،از این بابت که دقیقا ده روزی می شد پست نزاشته بودین ، مرسی پایونییر که خبر دادی کتاب کلا چند فصله و کی آماده میشه اگر لطف کنی همون حول و حوش 15 و16 بهمن یه لینک کلی از کتاب بدی که من یه جا کتاب رو بخونم مدیونت میشم اساسی ،می دونم خواسته زیادیه اما چه کنیم دیگه رومون زیاده ، همونطور که خودت می دونی خیلی بی صبرم که این جلد از کارآموز رو هم با ترجمه عالی و شیوای شما عزیزان بخونم . از همین جا به همه سلام می رسونم و خسته نباشید می گم مخصوصا به کاترینا عزیز . اگه اسم بقیه بچه ها رو نمی برم فکر نکنید که به فکرتون نیستم ,زحمات تک تک شما عزیزان برای بنده یه دنیا ارزش داره و بابتش کلی ممنونم .
موفق باشین و پاینده

سلام امید قالب خیلی باحاله

اما :

دامنه هاست برای ایجاد سایت به کد نویسی نیاز داره و کار بلد میخواد

دامین فقط آدرس عوض میشه و کاربر با همون سرویسی که وبلاگشو ساخته ادامه میده .

مث اینکه آدرس اینجا بشه pioneer-group.ir ولی با همون بلاگ اسکای توش مطلب بنویسید .

پ . ن : امید جان ، محمد علی میتونه یه دامین ir مفتکی گیر بیاره . میخوای ؟؟

dark lord شنبه 23 دی 1391 ساعت 23:41

ینی خوشم میاد از اینکه مترجمایی هم که مثلا دو میلیون میگیرن یه کتابو ترجمه کننم با این سرعت کتاب نمیدن بیرون

hadiish یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 01:20

مرسی

man_kiam یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 01:23

الان امدم فصلهارو دیدم این شکلی شدم!
خیلی کارتون درسته
تشکر

omid یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 07:58

نه بابا!!برای خودم که نمی خوام!!خودم دامنه ی .tk رایگان درست کرده بودم! همون 3 ماه پیش!!
pioneer-group.tk

کیمیا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 09:35

ممنون ........
سربلند و موفق باشید

امید حالت خوبه ؟؟؟

میگم .ir !!!!!!!

tk که معلومه مفتکیه!!!!

یعنی ir مفتکی نمیخوای ؟؟؟؟؟

sistan (علیرضا) یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 10:53 http://sistanabad.blogfa.com/http://

با سلام و سپاس امیدوارم امتحانات اسون باشه

علیرضا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 11:53

سلام
ضمن اینکه آرزو می کنم همه برو بچه های دست اندرکار
سلامت باشین آرزوی موفقیت تو امتحانو هم واستون دارم
بابت فصل هایی هم که گزاشتین ممنون

محمد علی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 12:06

سلام دوست خوب من
همونطور که مهدی گفت کد نویسی آدم کار بلد میخواد
سرمایه لازم برای سایت زدن برا یه سال کم کم 30 تومنه
ولی من می تونم مجانی این کارو برات انجام بدم البته اگه دامینت tk باشه هاست مجانی هست
مشکل بعدیت قالبه اگه سرمایه داری می تونی بدی یکی برات بسازه اگه نداری خودت باید بنویسی
مدریت سایت هم نیاز به برنامه داره ازتون پنل مدیریت هاست این کار انجام میشه اما باید یه مرکز کنترل طراحی کنی اگه گیج شدی میتونی
یه قالب بزنی و یه دامین دات کام بخری مثل یه مدت پیش ناواروگ
اما الان ناواروگ هم سایت شده موفق باشی

محمد علی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 12:12

روش دوم سایت های گوگله که نسبتا آدم وار تره
وازهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمه مهم تر پــــــــــــــــــــــــــــــول نمی خواد
برای اطلاعات بیشتر برو اینجا
https://sites.google.com/site/googelsites/

ناهید یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 12:18

وای وقعا مرسی خیلی منتظر بودم...
راستی کتاب among others و divergent و maximum ride رو ترجمه نمیکنین؟
ناهمتا رو البته ترجمه کرده بودن اما فقط تا فصل 10 ولی خیلی پرطرفداره
maximum ride هم همینطور
مرسی

سارافاطمی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 12:20

سلام دستتون خیلی درد نکنه با اشتیاق منتظر 9 فصل باقیمانده و امیدورام توی امتحاناتون موفق بشین لراتون دعا می کنم برای من هم دعا کنید در امتحاناتم موفق بشوم

ruby یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 13:29

ممنون و این که موفق باشید

shahramrooh یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 13:43

ســـــــلـــــــــــام
ممنون برای فصل های جدید
و ممنون تر برای ارایه تاریخ دادن فصل های بعدی که از شانس خوبم دقیقاٌ روز تولدمه یعنی هدیه تولد از این بهتر نمیشه
پایونیر و کاترینا جان خیلی خیلی متشکرم

Artemis یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 15:20 http://fantasygallary.gigfa.com

سلام همونطور که آقایان محمد علی و محمد مهدی گفتن، دوست شما اگر تصمیم داشته باشه سایتی رو طراحی کنه حتما نیاز به دانش html,css,java script و یا php داره.اما اگر تمایل داره که تنها ادمین سایت باشه میتونه طراحی رو بر عهده شرکت های دیگه بذاره و خودش تنها هاست و دامین رو خریداره کنه. البته راه های زیادی برای درست کردن سایت هست مثلا فرد میتونه از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر وردپرس و جومولا استفاده کنه و اون ها رو روی هاست و دامنه ای که بهش وصل کرده نصب بکنه. من خودم از ورد پرس استفاده میکنم که برای راه اندازی وبلاگ و یا وبسایت مورد استفاده قرار میگیره و کار کردن با اون بسیار ساده است. در این روش دوستتون تنها زمانی مجبور به استفاده از کدنویسی میشه که تصمیم داشته باشه قالب،افزونه و یا اسکریپتی رو ویرایش کنه. من وردپرس رو روی هاست رایگان نصب کردم به رغم این که سعی کردم بهترین سرویس رایگان موجود رو انتخاب کنم، الان با مشکلاتی مواجه شدم که من رو به فکر اسباب کشی به نمونه پولی انداخت. یکی از این مشکلات اینه که در ساعات معینی از شب سایت مسدود میشه و بازدیدکنندگان به صفحات تبلیغ هاست و دامنه هدایت میشن که این متاسفانه رو اعتبار و بازدید سایت تاثیر منفی میذاره. روش های دیگه راه اندازی سایت رایگان استفاده از سرویس هایی نظیر google,webs یا vcp هست که با هیچ کدوم از این ها نمیشه یک سایت کاملا حرفه ای رو احداث کرد ولی فکر میکنم برای استفاده های ساده و معمولی پاسخ گوی شما باشه.
امیدوارم توضیحاتم بهتون کمک کنه

کاترینا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 15:34

سلام

امید چه قالب باحالی! اومدم حس کردم کوچه رو اشتباهی اومدم و یا شاید سر خیابان اول چهاراه دوم بعد جایی پیچیدم! فک کردم رفتم خونه قبلی مون! پرسی 3 یادت بخیر! دستت درد نکنه روزای خوبی رو به یاد بچه های قدیمی آوردی! دمت گرم!

همگی توی امتحاناتتون بیست بیست باشین! یاد اونم بخیر! یه روزی ماهام امتحانای سخت سخت داشتیم! اما درستون رو بخونین که از همه چی واجب تره. ( مامان بزرگ کاترینا! )

دیوکس جون خیلی لطف داری عزیزم. همه زحمتاش مال پایونیر بوده! درسته بدون مدیریت و فرماندهی من اصلاً نمی شد! اما باید از پایونیر تشکر کنیم که دل خیلی ها رو با این کارش شاد کرد با این که اصلاً وقت نداشت فقط به خاطر دوست جوناش دوباره به عرصه اومد. دستت درست پایونیر جون و سرت سلامت خواهر. توی امتحانات موفق موفق باشی! شیرینی یادت نره آبجی جونم!

شهرام جون تو هم بهمنی هستی؟! آخه منم بهمنی ام ! یادتون نره روز نوزده بهمن تولدمه! بهمن ها تک تکن! دیگه کیا بهمنی ان؟

بچه ها موافقین پنج شنبه بعد از ده بهمن ( پایان کارآموز و خلاص شدن من!) فک کنم دوازدهم باشه یا شایدم سیزدهم ( آخ جون!) مراسم کیبورد داغ من رو انجام بدیم؟ آخه دیگه ماسید! پایونیر دیگه فک نکنم بتونه وقت بزاره و دوباره بتونیم پیداش کنیم که بیاد کیبورد داغ! بی صبرانه منتظر موافقت بچه شرا و اعلام حضور تمامی حامیانم توی اون روز هستم!

کاترینا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 15:54

در مورد هاست و دامین این جور چیزا اطلاعی ندارم وگرنه کمکت می کردم که حال رفیقت رو بگیری امید جون!


در مورد کتابایی که ناهید جون گفتی هم باید ببینیم پایونیر چه تصمیمی می گیره. اما فک کنم همین حالا خودش داره ماکزیمم راید می خونه. نمی دونم چه قده خوشش اومده.

در مورد جلد بعدی کارآموز هم هنو تصمیمی نگرفته پایونیر جون. وگرنه من خبردار می شدم.


نازی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 16:10

کاترینا من با کیبورد داغ تو کاملا موافقم .
فقط انقد ب این پایونیر ما گیر نده ... بذار کلا این نه فصل رو بذاره بعد عید ! من که موافقم ! امیر هم موافقه دو قلو ها و امید هم الان اشاره زدن موافقن فقط نریمانه ک این شکلی شده

پایونیر خسته نباشی و اصلا به خودت زحمت نده ! خواستی ترجمه نکن !

راستی فصل 25 صفحه ی 7 ارک ی چیزی به هلت میگه . ی نیگا بش بندازین . جمله ش یکم مشکل داره . ببخشیدا !

امید من از یکی می پرسم بت میگم فرقشونو .

کاترینا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 16:58

سلام نازی خانم
خوبی؟ اون ورا؟
چی رو ببخشیم؟ هان؟ آخه این کارا دقت می خواد ... این که اشکلای ویرایشی من رو در بیاری! این رو ببخشم؟
اما من هر چی خوندشم اشکال ویرایشی خودم رو پیدا نکردم بگو دقیقاً کجاش مشکل داره تا توی لینک کلی که می دم دست مردم نیاد یه وقتی ضایع شم! بالاخره ما همکارا باید بهم کمک کنیم.

من کی به پایونیر گیر دادم... شما که نبودی نازی جون ... خودم بهش پیشنهاد دادم که آخرین ست فصلا رو نوزدهم بهمن بدیم که روز تولد منه و بالاخره مناسبت داره... اما پایونیر گفت که خیلی دیره و باید زودتر به دنیا می اومدم! ... حالا ببین کی حال کی رو می گیره؟! ... شماها که نمی دونین من چی از دستش می کشم ... حالام فهمیدم که گویا قبلش با این شهرام جون هماهنگ شده و گویا ایشون زودتر به دنیا اومدن! ( شهرام جون شوخی کردم یه وقتی دلخور نشی! باشه؟ آخه فک کنم یه نفری رو دلخور کردم و پیام خصوصیم رو جواب نمی ده و نخوندتش! همین جا اعلام می دارم که باهات شوخی کردم گلم! به جون خودم! اصلن به جون پایونیر که خیلی برام عزیزه! اینم آثار شوخی زیادیه! )
در ضمن برای عید پایونیر باید فصلای آخر کتاب پنجم رو بهمون عیدی بده؟ موافقین؟

شاعر یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 17:55

آره بقول کاترینا قالب خیلی شبیه پرسی 3 ازش خوشم میاد باحاله

دوقلو ها یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 18:35

سلاممممممممممممممممممممم!!!!!!!!
آقا ممنون ممنون ممنون بایت فصلا!
من زهرام.ببخشید درست حسابی تشکر نمیکنم.یه کم بی حالم. خدایی چه حالی به آدم دست میده وقتی عربی بشه بیست.اگلیسی بشه 19.بعد زبان فارسی بشه 16!!! خدایی من به خودم میگم فارسی زبان؟؟؟ آآآآههههه از دست این معلما.

ashitaka یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 21:08

باسلام و خسته نباشید
اگر امکانش هست نسخه مخصوص موبایل هر کتاب رو پس از اتمام تهیه کنید و توی وبلاگ قرار بدید
با تشکر

پ ن:کمرم خورد شد بس که پشت پی سی نشستم

2saman یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 21:42

ممنون بچه ها

محمد علی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 23:07

میگم بچه ها کسی اینجا هست که قدرت ذهن رو خونده باشه
بابا یکیقشنگ برا من توضیح بده سفیر چیه
این لباسه که عین آدم توضیح نمیده

محمد علی چرا آواتارت عوض شده ؟؟

@@@$$$$$$$$$$$$$$$$$$$&&&&&&&%%%%%

13 خیلی هم نحسه

(انجمن امید آزاران شرق ، واحد سیار ، نت ها !)

امینه دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 08:09

خیلی مرسیییییییییییییی و خسته نباشید.هنوزم عدد نه رو خیلی دوست دارید ها!!!!

امینه دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 08:10

سفیر یعنی قدرت برتر یه منطقه.رهبر کل.

فاطمه دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 08:40

سلام خدمت همتون!

من بسیار دل تنگولیده اینجا شده بودم ولی خو چه کنیم که این امتحانا دست و بال مونو بسته بود اساسی

و به محض ورود من اینطوری شدم کلی شرمنده شدم به خاطر اینکه این کتاب اینقدر طول کشید...

خلاصه خودمو کلی سرزنش و دعوا کردم

و برای خودم تاریخ گذاشتم که تا روز 5 شنبه این فصل 17 و 18 طلسم شده رو تموم کنم (فصل 20 هم نازی ترجمه کرده بهم داده...میمونه فصلای جاستین) و روز شنبه هم فصل پرسی رو بدم که قال قضیه کنده بشه...البته قول نمیدم چون همچنان امتحان دارم...

و بی نهایت (واقعا بی نهایت) از ته قلبم از پایونیر عزیز که با همه ی مشغله هاش ترجمه رو با این سرعت عالی پیش برده و از کاترینای عزیزم که مشوق و محرک (!) اصلیش و البته ویراستار گرانقدر(چقد پاچه خواری میکنم هان؟) کاراموز تشکر میکنم.

و همینطور از امید هم خیلی ممنونم که تو امتحاناش به اینجا سر زده...

با ارزوی خوب بودن نمرات همتان و به امید اینکه فصلا رو تا روزی که گفتم تموم کنم!

نازی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 13:32

امید این حرف دوستمه راجب هاست و دامین . من که نفهمیدم : «سلام در مورد هاست فضایی که اختصاص داده میشه به سایتتون که دیتابیسو خلاصه همه چیو سایتو روش بالا بیارید تو فضای اینترنت هاست میگن که حالا رو سرور جایی که ازش هاست میگیرید هستش .دامین هم که اون ادرس اینترنتی که استفاده میشه برای سایت مثل www.98ia.com این نودو هشتیا دات کام دامین دات کام نودو هشتیا محسوب میشه که اینا در واقعا عدده که تبدیل شده به حروفی که بتونه راحت تر باشه که بهش می گن دامین.»

کاتی این جمله رو بنگر : اون گفت که اگه این جنگ رو ببازه و « هم طور » برده هاش رو از دست بده، برای این کار تو رو می کشه.
فک کنم این همین طوره که ی و نون اش افتاده !

نه بابا منظور پایونیر این بوده که نوزدهم نمیخواد سرش گرم گفتن "خواهش می کنم، وظیفه بود" به بچه ها باشه . میخواد بیاد بشینه پیشت با هم کیک بخورین حال کنین ! والا !
من ی عذرخواهی هم بدهکارم ... الان که حرفتو خوندم نتیجه گرفتم پایونیر به تو گیر میده اذیتت می کنه !
( پایونیر من رسما و شخصا اعلام می کنم که دلم نمیاد به کاتی چیزی بگم آخه چشماشو پر اشک میکنه همش ! ولی تو آدم شجاع و محکم و اینایی هستی واس همین میدونم که درک می کنی منو ! )
کاتی جان من کاملا با اون حرفت در مورد کتاب پنج موافقم ولی گناه داره هـا ! نداره ؟ چشم نداره !
( پایونیر جان ما حمایتت می کنیم ! خواستی مخالفت کن ! )
زهرا جون آبجی منم زیاد از فارسی خوشم نمیاد . ترم یکه دیگ ! ترم دو بیست شی حله .
فاطمه جان موفق باشی .

shahramrooh دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 13:52

سلام
کاترینا جان ممنون که اینقدر به فکر من هستید که یه وقت دلخور نشم
ولی منم دیگه اینقدر سوسول نیستم وقتی توی مدرسه دولتی درس بخونی هم معلما هم همکلاسی هات از بس دوستت دارند کاری میکنن که اصن آنتی دلخور میشی
و من واقعاٌ از پایونیر جان از این که همچین روز مبارک و فرخنده ای رو انتخاب کردن واقعاٌ متشکرم
اگه جادوگر بودم همین الآن میتونستم یه پاترونوس جسمانی درست کنم (فکر کنم این بتونه مقدار شاد بودنمو نشونن بده)

محمد علی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 14:03

باب لباسه که بهتر از شما توضیح داد دوست عزیز

چــــــــــــــــــــــــــــــــــه عجب

فطمه جان خوب شد اومدی . دل همه هم تنگولیده بود .

نازی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 14:52

محمد علی مودب باش خیلی هم خوب توضیح داد ! دیگ نبینم جلو خواهر بزرگترت با یکی بد حرف می زنیا !

نازی محمد علی هنوز بچه هست خامه داغه نمیفهمه

آبجی شما به بزرگواری خودتون ببخشید

نازی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 16:34

محمد مهدی داداش من می بخشم ولی تو لطفا روی این بچه کار کن ! آفرین داداش مودب من .

آخه وزن اون دو برابر منه !!!!!!!

محمد علی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 18:39

من خودم از همینجا عذر خواهی می کنم الان که جلوتر رفتم فهمیدم چی ان
ناظرانیهستن که بر دنیا ها نظارت می کنن

رویا دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 19:02 http://faryadashegh.blogfa.com

ممنونم خفن!!!
ولی فک کنم مامان بابام کلی نفرینتون کرده باشن!!!
آخه موقع امتحانا میشستم اینو می خوندم!!!
ولی اگه میخاین نصیحت کنید و بگید بچه بشین سر درسای خودت...باید بگم چرا میزنی خوب میرم دیگه!!!
خعلی وراجی کردم نع؟؟؟
خودم میدونم شما خودتون ببخشید
من یه مدته از بیماری خودرگیری رنچ میبرم!!!
معلوم نی زیاد نع؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.