PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

سفیر کبیر (جلد اول:قدرت ذهن)

سلام امروز با یه رمان که نویسنده اش سینا.ف از وب فراسوی ذهن این رمان از نظر من خیلی قویه یذره اش رو بخونید مجبور میشید بقیه اش رو هم بخونید

تا حالا یه چیزی دور و بر 2000صفحه نوشته


برای دیدن تصویر در اندازه ی واقعی روی تصویر کلیک کنید

سفیر کبیر

جلد اول: قدرت ذهن




پیشگفتار:

  • آن هنگام که آخرین بازمانده از دو قوم باستانی زاده می‌شود، آخرین پیشگویی به حقیقت می‌پیوندد. سرنوشت تغییر می‌کند و دروازه های آینده به روی محارم بسته می‌شوند. حقیقتی تلخ شکل می‌گیرد، در آن هنگام حقیقت شکلی تازه به خود می‌گیرد. در آن دم که خود را در دنیایی ناشناخته می‌بیند، دنیایی پر از شگفتی و خیال‌انگیز... که هر کاری در آن ممکن است، پس به واسطه قدرتی ناخواسته قدرتی را می‌دزدد. در آن دم تقدیر همگان عوض می‌شود و سیاهی ...

فصل یک تا سیزده اصلاحی

فصل پنجاه و شش

فصل چهارده اصلاحی

فصل پنجاه و هفت

فصل چهارده تا سی و سه

فصل پنجاه و هشت

فصل سی و سه تا پنجاه و یک

فصل پنجاه و نه

فصل چهل و هفت تا پنجاه و یک

فصل شصت

فصل پنجاه و دو

فصل شصت و یک تا شصت وسه

فصل پنجاه و سه

فصل شصت و یک تا شصت و چهار(رمز دار)

فصل پنجاه و چهار

فصل شصت و پنج(رمز دار)

فصل پنجاه و پنج

ادامه در وب فراسوی ذهن

*توجه برای دریافت فصل های 63-65 باید رمز داشته باشید

برای دریافت رمز از قسمت انتهای وبلاگ فراسوی ذهن، تماس با ما استفاده کنید.


اوه راستی خواستم اولین نفری باشم که سال میلادی جدید با عنوان "دوهزار و نحس"رو تبریک میگه!!!!

!!!!HaPPy NeW YeAr

نظرات 26 + ارسال نظر
JuPiTeR دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 22:50

اجازه ی گذاشتن کتاب رو گرفتم ها!!!!

تا فصل 65 اومده!!!یادم رفت اضافه کنم!!!فردا درستش میکنم!!!

یعنی اگه این کتاب رو نخونین از دنیا عقب میمونین!!!گفته باشم!!!
خیلی کتاب قشنگیه!!!!

اصن چیه ؟؟

ببخشیدا خلاصش هیچیو معلوم نکرد

aaq دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 23:33

سلام
به به چه خوب
راستی ببخشید
توی نظر سنجی تون نغمه رو نزاشته بودید برای همین خیلی بد بود

OMID سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 07:57

کریسمس مبارکــــــــــــــ همـــــــــه!!!!!!!

OMID سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 09:08

بچه ها برید تو تالار ببینید چی کار کردم!!!!
کلی چیز برالی کریسمس گذاشتم..
انیمیشن و آهنگ...
برید دانلود کنید و در ضمن شما هم فعالیت کنیـــد..

ممنون امید پیاممو خوندی

امید برای بار پنجم پیام خصوصیمو میگم

اااااااااااااااااااااااااا !!!!!

یعنی کنسله ؟؟

بابا حد اقل تایپش کنید

نذارید کتاب به این معروفی تو نت نباشه

محمد علی هم میتونه تو تاپش کمک کنه .

ما میتونیم اولین کسایی باشیم که تو نت میاردش

OMID سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 10:15

من خودم عاشق این کتابم و دوست دارم این کتاب رو بخونم.برای همین شاید بعد از تایپ میراث.

نازی سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 15:14

سال دو هزار و نحستون پر از بوق و شیپور و کرنا ! ( یکی به من بگه کرنا یعنی چی > ؟ )

نازی جون من آواتارت رو عوض کن وگرنه شب خواب ژوپیتر رو میبینم !!!!

زهرا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 15:57

امیر حسین مشکل اینه ما فیلتر شکنمون نابوده!! هدیه نمیذاره جدید هم نصب کنیم! خواهر دیکتاتوری دارم هاااااا!!!
سال میلادی به من ربطی نداره!ولی تولد عیسی مسیح مبارک!!!!!!
دستت بابت کتاب درد نکنه.میذارم بعدا بخونم.

ژوپیتر:خواهش

زهرا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 15:58

پ.ن:فیلتر شکن رو برای فیسبوک میخواستم!

OMID سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 16:27

یعنی الآن از دست همتـــون ناراحتم مخصوصا ژوپیتــر!!
کی گفته که 13 عدد نحسیـه؟؟؟؟عدد به این خوبی با مـرامـی!5 سال باهام کار کرده یک آخخخخ نگـفــتـه طفلکـی!!!!!چرا خو به این عدد میگید نحس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای هرکـــی نحس باشه برای من بهتـــــــرین عـــدد دنیــــاست!

JUST NUMBER 13

JUST EKAT

رضا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 17:58

سلام می خواستم بگم اگه دوست داشتین ادامه ی کتاب پروندهه ی نیمه خدا رو تموم کنید من هر روز به اینجا سر می زنم که شاید یه بخش جدید از اون بزارین ولی اصلا به اون کتاب توجه نمی کنید

ژوپیتر:ان شاء الله بعدامتحانا

رضا جان حق داری

ولی الان ایام امتحاناته

نازی سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 21:24

محمد خواهش می کنم ازم نخواه که عوض کنم آواتارو !

باشه این بارو بخشیدم نازی جان

(من محمد مهدیم مجید جان )

moheb سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 22:41

ketabe ghodrate zehno man khondam yek ketabe fogholadast
feghat ye chi behton begam in ketab be shedat etiyad avare man ta alan 5 6 bari in ketabo az aval khondam

ژوپیتر:

کاترینا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 22:44

سلام
فصول جدید کارآموز رسید!
دوقلوها باهاتون قهرم!

کاترینا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 22:57

وای نازی جونم! خودتی دختر؟ کم پیدا ... نه بابا ناپیدا شدی! از دوریت این طوری شده بودیم!
امید جون سیزده خیلی هم عدد خوشگلیه. من باهات موافقم. اصلن سیزده عدد شانس منه هرکی بهش چپ نگاه کنه با من طرفه گفته باشم!

رضا جون حق با شماست اما این بچه ها هم درس و مقش و این جور چیزا دارن. تموم شد حتماً می رسن به اونم. گروه پایونیر اصلن پروژه نیمه کاره نخواهد داشت. این رو رییس کل گروه شخص شخیص خودم بهت قول می ده!


نازی به حرف این محمد مهدی نکنی ها! آوتارت محشره دختر!

ژوپی جون منم تعریف این کتابه رو خیلی شنیدم اما صفحاش خیلی زیاده. کتابخون کُشه!

کاترینا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 23:05

با شماها هستم دوقلوها
اگه آشتی نکنین باهاتون آشتی نمی کنم.
اصلن چی معنی داره دوقلو جماعت باهم دعوا کنن.
اصلن چی معنی داره دوقلو جماعت با هم بحث کنن
اصلن چی معنی داره دوقلو جماعت قهر کنن
اصلن چی معنی داره دوقلو جماعت جدا جدا کامنت بدن
اصلن چه معنی داره دوقلو جماعت .... دیگه یادم نمیاد چی کاری رو نباید بکنین.... فعلاً همینا رو انجام ندین تا بقیه اش یادم بیاد.

رییس کل جماعت دوقلوها!

نازی جون غلط کردم بابا ......

هرچی بکم در دادگاه بر علیهم استفاده میشه

زهرا چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 11:34

کاترینا جونم.قهر نکنی ها!
دوقلو جماعت آشتی کردند! به همت دوستان و آشنایان و همسایگان و ....
ولی جدا کامنت دادن بیشتر حال میده. دیگه دیگه...
بابت کار آموز هم ممنون!!!
نازی آواتارت خیلی نازه!! اصن مخصوص لوسینه!

زهرا چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 12:14

کاترینا،اونلین که خوب بود که!الان تو دردسر افتاد_که واقعا" حقشه!!! دختره لوس فکر کرده اومده پیک نیک که با دوستاش بره گردش! اصن من باید یه صحبتی باهاش داشته باشم.

کاترینا چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 19:58

زهرا جون خیلی خوشحالم که آشتی کردین.
آفرین به دوقلوهای گروهمون!
جدا جدا هم کامنت بذارین خیالی نیست فقط کامنت بذارین و همیشه دو تایی بیاین اینجا. خلاصه ما یه دوقلو که بیشتر نداریم!
من و تو باید خیلی خیلی خیلی جدی هم باهاش حرف بزنیم! این اونلین واقعاً چه فکری کرده راه افتاده دنبال اون اسلگور خبیث؟

2saman یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 21:40

ژوپی جان میشه همشو تو یه pdf باشه؟
اگه بشه خیلی خوب میشه بازم ممنون از همه بچه های گل

ژوپیتر:ببینم چی میشه!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.