PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

نتیجه ی رای گیری

سلام بر همه.

زمان رای گیری تموم شد و وقت اعلام نتایجه.خیلی ها می گفتند که این رای گیری تقلب درونش اتفاق افتاده و از این جور حرفها!!!ولی قصد من از رای گیری اصلا این نبود که بدونم که کدوم کتاب بهترین رمان از نظر شماست بلکه ...... (قصدم رو از رای گیری رو بعد از نتایج میگم)



آرتمیس فــاول

هـری پــاتر

39 ســرنخ

کــارآموز رنجر

وقــایع نگـاری نــانیــا

سه گانه وراثت

مجــموعه پــرسی جکســون

اربــاب حلقه هـا

وارکرافت

برترین رمــان فــانتــزی از نظر شما چیست؟

   

(تعداد کل آرا: 2750)


آرتمیس فــاول   

(9 رأی)

0.3%
هـری پــاتر   

(447 رأی)

16.3%
39 ســرنخ   

(89 رأی)

3.2%
کــارآموز رنجر   

(184 رأی)

6.7%
وقــایع نگـاری نــانیــا   

(6 رأی)

0.2%
سه گانه وراثت   

(183 رأی)

6.7%
مجــموعه پــرسی جکســون

(313 رأی)

11.4%
اربــاب حلقه هـا   

(1408 رأی)

51.2%
وارکرافت   

(111 رأی)

4.0%




خوب!حالا میرسیم به قصد من از این رای گیری.تنها قصد من از این رای گیری این بود که بفهمم چند نفر از شما ،وقایع نگاری نارنیا رو بیشتر از هر کتابی دوست دارید و با توجه به آرا که کلا 6 نفر به این رمان بیشتر رای ندادن ، فهمیدم که کلا این رمان 5 نفر بیشتر طرفدار پر و پا قرص نداره و از ترجمه ی جلد سوم این کتاب(اسب و پسرکش)،با اینکه 3 صفحه ی آن ترجمه شده بود،منصرف شدم.

ولی کتاب قشنگی به نظر میومد.داستان به زمانی بر میگشت که شاه پیتر بزرگ بر نارنیا حکومت می کرد و داستان از دید شـاستا ، پدر پرینس کاسپین، که در زمان جوانی اش بوده است.شاستا به همراه یک اسب جنگی نارنیایی، ازسرزمینی در کالورمن فرار می کند،در راه آراویس و اسبش هوین به او می پیوندد و اونا از نقشه یک کالورمنی برای تسلط بر نارنیا پرده بر می دارند و
اکنون باید راهی برای نجات نارنیا و مردمش پیدا کنند......





نظرات 91 + ارسال نظر
سارافاطمی جمعه 8 دی 1391 ساعت 20:04

سلام با عرض تشکر کی فصل بعدی کارموز رنجر را می گذارید؟

ژوپیتر:معلوم نیست

تاک جمعه 8 دی 1391 ساعت 20:18

ای بابا ژوپیتر حالا این خلاصه رو گذاشتی نمی خوای ترجمه کنی نارنیا رو فراموش کرده بودیم بهش رای ندادیم حالا به جاش چیزی می خوای ترجمه کنی ؟

ژوپیتر:منکه پست نزدم

شاعر جمعه 8 دی 1391 ساعت 20:25

امید جان اگر قصدت این بود بهتر نبود کتابهایی که قبلا ترجمه شده بود را توی لیست نمیذاشتی ؟ بهر روی برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

شما هر چه بگذاری ما با دو دیده می خوانیم

OMID جمعه 8 دی 1391 ساعت 20:47

خانم یا آقای تـاک،مرتضی هستم!!!
کتابش متنش زیاد سنگین نیست و باید ببینم که طرفدار داره یا نه.برای همین سوال رو اینجوری طرح می کنم:
دوست دارید نارنیا ترجمه بشه؟

ژوپیتر:امید الآن شروع به ترجمه نکنی ها!!!!!!بهت اجازه نمیدم!!!
بعد از امتحانات اگه خواستی شروع کن!!!!فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟

امید جان قصدتو زودتر میگفتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعله کاور و ویراست با من !!!!

OMID جمعه 8 دی 1391 ساعت 22:16

محمد مهدی منتظر کاور زیبات هستم!!

OMID جمعه 8 دی 1391 ساعت 22:22

بچه ها،توی اون تصویری که توی قسمت امکانات جانبی ، کلیک کنید و برید توی قسمت روش خواندن . مطالب خیلی خوبی داره و روش هاش هم بدرد بخوره.

ممنون

امید اینا که همش ماله دبیرستانه

پس ما چه کنیم ؟؟

________________________________________

این ژوپی کجاست ؟؟

هرچی بهش پیام خصوصی میدم جواب نمیده !

ژوپیتر:اومدم!!!!منم امتحان دارم ها!!!!!!!

بچه ها تو رو خدا یکی کاور خارجی کتاب اسب و پسرکش رو

بده اصن با کیفیتش تو نت نیست

payam جمعه 8 دی 1391 ساعت 23:10

پس مارو اسکول کردی یجورایی دیگه
ولی اینطوری امیدوارم فهمیده باشین که کاراموز رنجر اونطوریم طرفدار نداره که فکرشو میکردین

ژوپیتر:اینجوری فهمیدیم بچه ها چقدر تقلب میکنن!!!

sina شنبه 9 دی 1391 ساعت 00:23

اقا من خودم ارتمیس فاول و کاراموز رنجر رو خیلی دوس دارم ولی خب هری پاتر تو لیست بود نمیشد ازش گذشت
یه وقت از کاراموز رنجر دلسرد نشین

ارباب حلقه ها منو خیلی درگیر خودش نکرد طوری که وسطای جلد اول بیخیال خوندنش شدم

ژوپیتر:نترس اونو pioneerترجمه میکنه تا وقتی کتابش (جلد4)تمومنشهنه خودش ول کن میشه نه کاترینا

حسام شنبه 9 دی 1391 ساعت 10:52

آقا امید ببخشید من نمی خوام دخالت کنم ولی مگه این کتاب قبلا توسط انتشارات قدیانی ترجمه نشده ؟ برای چی می خواین دوباره ترجمش کنین ؟

ژوپیتر:جدی؟؟؟؟؟؟؟؟

امید اینم کاور

http://up.toca.ir/images/hb85ieeecrbpt1h3te61.png

JuPiTeR شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:12

کی فصل های دزد جادو رو زودتر میخواد؟؟؟؟؟؟؟
هرکی ویراستارنگارشی بشه فصل ها زودتر گیرش میاد!!

نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

OMID شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:15

من تو کل نت دنبال این کتاب گشتم ولی ترجمه شدش پیدا نشد!!!
مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:19

نگفت که تو نت هست گفت چاپیش هه

OMID شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:26

یکی از بچه های گل این وبلاگ با نام argotlam دو بار درخواست ترجمه ی کتاب 4 وراثت را داده بودند.خدمت ایشون عرض کنم که این کتاب رو نشر بهنام ترجمه کرده و چاپ شده است.
ولی برنامه ی تایپ این کتاب را mohammad عزیز ریخته و قصد داره تا بعد از امتحانات فصل ها را تایپ کرده در تالار گفتمان بذاره.

JuPiTeR شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:34

دوقلوها تایپ فصل های 20و21و22و23و24 با شماست هروقت وقت کردین به من پ.خ کنین چون ایمیل هام رو دیر چک میکنم

OMID شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:44

کسی کتاب خوب و فانتزی و جذابی رو میشناسه که بخواد ترجمه بشه؟؟؟
هرکس کتابی می خواد که ترجمه بشه ، در صورتی که پسندیده شد و دیگران هم اون کتاب رو پسندیدند،شاید جزو پروژه ای دیگر از پروژه های گروه پایونیر بشه.

OMID شنبه 9 دی 1391 ساعت 12:45

لطفا کتابی که میخواید پینهاد بدید رو تو قسمت تماس با ما بنویسید.

نازی شنبه 9 دی 1391 ساعت 14:56

سلام سلام به همه.
امیدوارم همه ی دانش آموزا امتحان های ترمشون رو عالـی بدن !
بعد از مدت ها دوری از لپ تاپ امروز اومدم همه ی فصلایی که عقب مونده بودمو با لپ تاپ دانلود کردم و بابت همشون واقعا ممنونم ! آخه تا الان با گوشی میومدم !
با تشکر فراوان از مرتضی عزیز ، پایونیر عزیز ، کاترینا ی عزیز ، دوقلو های عزیز ، امیر عزیز ، شاعر عزیز ، محمد مهدی عزیز ، فاطمه ی عزیز ، و دیگر عزیزان !
مرتضی ی چی بگم داداش ؟ این نارنیا که کلش ترجمه شده ! من هر هفت جلدشو دارم . ب نظرم واس چیزی که ترجمه شده نباید وقت دوباره گذاشت . و همچنین نارنیا ی شاهکاره و هر کی خوندتش اینو میدونه ولی چون همه ش ترجمه شده دیگه کسی اونقدرا پی گیرش نیس . کتاب معمولا اوج آدم گیریش اونجاس که میدونی هیشکی نخونده هنو ولی قراره به زودی بیاد .
و چیزیم بگم ؟ شاستا پدر پرینس کاسپین نیست .

نازی شنبه 9 دی 1391 ساعت 15:01

کلمه رو داشتین ؟ اوج آدم گیری !

JuPiTeR شنبه 9 دی 1391 ساعت 15:46

نازی سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟
خوشی؟؟؟
کم پیدا!!!!
چه خبرر از این ورا!؟!؟!؟!!؟

JuPiTeR شنبه 9 دی 1391 ساعت 15:48

راستی نازی آواتارت رو!!!!!

نازی شنبه 9 دی 1391 ساعت 19:33

خودت خوبی امیر ؟
آواتار به این خوجلی !
آواتار خودت رو !

امید کاور رو گرفتی یا نه ؟؟

شاعر شنبه 9 دی 1391 ساعت 19:50

اگر قرار باشه کتاب پیشنهد بدم بنظر من کتاب ناهمتا به نویسندگی ورونیکا راث ترجمه بشه چون اولا کتاب خوبیه هم بطور نصفه کاره ترجمه شد ولی به دلایلی کامل نشده البته باید با مترجم سابقش هماهنگ کرد اینم وبلاگش

http://divergent.zgig.ir/

نازی عزیز خیلی لطف داری امیدوارم تندرست و پیروز باشید خیلی دوستون دارم

JuPiTeR شنبه 9 دی 1391 ساعت 20:27

من خوبم نازی
مگه من گفتم آواتارت زشته؟؟
آواتارم چشه مگه؟؟؟

نازی شنبه 9 دی 1391 ساعت 22:35

مرسی شاعر .
نه بابا امیر تو گفتی آواتار من ! منم گفتم آواتار تو ! بیخیل .
نه خودم می دونم خوشگله انقده دوسش دارم ! واسه اینکه انقد ترسناکه عوضش نکردم دیـگه !

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!

مگه اسم ژوپی امیره ؟؟

می مردی نام کار بریتو عوض میکردی ؟؟

برای تایپ ژوپیتر باید دو بار شیفت بگیرم

ali یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 01:22

کتاب پنجاه سایه خاکستری خیلی خوبه پیشنهاد من برای ترجمه یا کتاب دوم the hunger game

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 11:17

آره باحاله عوضش نکن



مگه اسم منک نمیدونستی؟؟؟
کیبرد داغ من رو نخوندی؟؟؟؟
اسمم امیرحسین صدام میکنن امیر

دوقلوها یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 12:18

ژوپی حله.میفرستیم برات. به ایمیلت هم میفرستیم.
ما نارنیا رو نخوندیم ولی میدونیم ترجمه شده.
ناهمتا انگلیسیش رو خوندیم یعنی .... !
داستان نداره که!اولش خیلی خوب بود ولی آخرش فقط میخواست یه جوری جمعش کنه.
the hunger games هم که پروژه دوران اژدهاست.نمیشه.
نازی سلام!احوال شما؟؟؟کم پیدایی!

دقلوها
خودتونم کم پیدایید

چه خبر

راستی شمادو تایی باهم میرید پا اینترنت ؟؟

ضمنا حد اقل میشه نارنیا رو تایپ کرد که .

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 12:49

ژوپی حله.میفرستیم برات. به ایمیلت هم میفرستیم.
ج:عالی

ضمنا حد اقل میشه نارنیا رو تایپ کرد که .
ج:بعد از امتحان ها فراخوان میدم تا بچه ها بیان برا تایپ

ممنون
ژوپی

ولی با امید یه هماهنگی کن

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 13:08

ok

امیر مهدی یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 14:45

ما؟؟؟؟؟؟؟
ما کم پیداییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونت ما هم امتحان داریم ها!!
نه ما جدا میایم اینترنت فقط اینجا رو (اکثرا") با هم میایم.
ولی
.
.
.
خب ،از این به بعد تنها میایم!
یه دعوایی داشتیم

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 15:13

چی؟؟؟؟؟
دعوا کردین؟؟؟؟؟
نشنوم دیه دعوا کنیدها!!!
هر وقت این رو خوندید میرید آشتی میکنید!!فهمیدین؟؟؟؟

shahramrooh یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 15:20

سلام دوستان
در مورد نظر خواهی یه پیشنهاد داشتم مطمئناٌ همتون اسم assassins creed به گوشتون خورده
یه جایی (نمیدونم کجا) خوندم که این بازی رو از روی کتابش ساختن به نظرم کتاب جالبی باشه

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 15:22

ا؟؟؟؟باید کتاب باحالی باشه!!!

shahramrooh یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 15:27

نمیدونم والا من بازی کامپیوتری نمیکنم
ولی دوستام عاشقشن خودمم دو قسمت سریالش رو دیدم باحال بود
ولی اصولاٌ کتابا باحالتر از فیلم و بازی یک اثر هستن خوشحالم که خوشتون اومده

کتاب ؟؟

جدی میشنوم ؟؟

بازیشو ما والا به هر دری زدیم گیر نیوردیم تازه 16 گیگ بود .

به هر حال shahramrooh خیلی ممنون که گفتی

shahramrooh یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 15:44

خواهش میشه
خودمم خیلی دوست دارم کتابشو بخونم
راستی مشکلی واسه پرونده ی نیمه خدا پیش اومده که دیگه فصل نمیدید؟

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 15:59

قراره فاطمه ترجمه کنه!!!
فاطمه غیبتت زیاد شده کجایی؟؟؟؟

ژوپی ویراستار رسوندی ؟؟

بدو بچه ها دارن جون میدن !!

سریع

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 16:18

به یه نفر گفتم اگه تا فردا ج نداد به نفر دوم میگم اگه این دوتا قبول نکردن شرمنده اخلاقت ویراستار تو دست و بالم نی!!!

ژوپی دلم میخواد عکستو آپلود کنی اون قیافتو ببینم !

میکنی ؟؟؟

JuPiTeR یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 16:34

نچ!!

اون قیافه ی مثل میمون منو میخوای چیکار؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.