PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصل نوزدهم ، بیستم و بیست و یکم کارآموز

نظرات 35 + ارسال نظر
Nazli شنبه 2 دی 1391 ساعت 01:18

سلام دوستان دستتون درد نکنه
اول شدم

ژوپیتر:تبریک

شاعر شنبه 2 دی 1391 ساعت 10:39

از همه عزیزان یک دنیا سپاس گزارم مخصوصا کاترینا و پایونیر عزیز برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم خیلی دوستون دارم

دوقلوها شنبه 2 دی 1391 ساعت 11:54

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!! دستتون درد نکنه!
امیر :زیستمو خوب دادم!!
زهرا :ریاضیم رو گند زدم!!

ژوپیتر:به امیر:آفــــــــــــــــــــــــــــرین
به زهرا:فــــــــــــدای یه تار موت

OMID شنبه 2 دی 1391 ساعت 12:08

سلام بچه ها !!! چطورید ؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبید؟؟؟؟؟؟؟
باز 2 روز من نبودم و باز جنگ شد؟؟؟؟ نه خدایی اصلا توی این 2 روز ما 650 نفر بازدید کننده داشتیم؟؟؟آخه چرا خوب اینقدر ضایع تقلب می کنید؟؟؟
سلام به دوقلوها!!!! زهرا تو وقتی میگی گند زدم یعنی یه چیز دور و برای 19/75 !!!!!
باریک الله امیر!!!من هم دین و زندگیمون رو عالی دادم.

ژوپیتر:آفرین به تو

سلام خیلی ممنون

امید مطمئنی پیام خصوصیمو خوندی ؟؟

kamran شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:18

سالام ممنون بابت ترجمه من که همرو نگه میدارم زمانی که کتاب تموم شود میخونم اما میدونم آلی ترجمه کردید
بازم ممنون

OMID شنبه 2 دی 1391 ساعت 20:33

محمد مهدی شاید باورت نشه ولی هر وقت رفتم پاسخ بدم یک کاری برای پیش اومد و یادم رفت شرمنده....
ولی به هر حال اون امتحانی که تو میگی رو ما ندادیم.فکر کنم برای مدارس راهنمایی باشه.

moheb شنبه 2 دی 1391 ساعت 20:52

salam kheyli kheyli mamnon

fhantom شنبه 2 دی 1391 ساعت 21:08

خدا یا چی کار کنم از دست امتحان های دانشگاه به خصوص ازدست اشنایی با اینترنت عجب درس افتضاحی خدای واز برو بچه وبلاگ عذر می خوام که ترجمه ۳۹سرنخ ج۵رو هنوز درست حسابی ترجمه نکردم اما به محض اتمام امتحانات دانشگاه کامل می کنم و به ژوپیتر عزیز تقدیم می کنم

ژوپیتر:

محمد علی شنبه 2 دی 1391 ساعت 22:18 http://dragonhunters.blogsky.com/

باب ایول ببخشید کم پیدام آخه کار زیاد دارم فقط شبا می تونم بیام
از همه عذر می خوام

ژوپیتر:فعلا که هیچکی نمیتونه درس بیاد

snip شنبه 2 دی 1391 ساعت 22:44

امتحانا هممونه .......
ولی بازم ممنون

دست شما با ترجمه عالیتان درد نکند

shahramrooh یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 15:48

سلام بابا ایول دست مریزاد این فصل که ویل داشت دوباره مهارت هاشو بالا میبرد منو یاد فیلم دارک نایت رایز انداخت خیلی کیفور شدم
تشکر

دوقلوها یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 16:42

بد یعنی شونزده!19.75 به عبارتی....رویاست!!!
خدایی ؟؟؟650 ؟؟؟بچه ها...
شکلک دوم رو خودتون تفسیر کنید.

ژوپیتر:کلک به چی رای دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

OMID یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:02

دوقلو ها ، وقتی توی نمایش نتایج کلیک کنید،تعداد آرا رو میزنه و الآن زده 858 تا.

مینا یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:34

کلا لایک!

smhmma دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 22:10

دوستان دست بوستن (منم نظارگر دست بوسیشون)

JuPiTeR چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 09:13

سلام به همگی
ج های همه رو که دادم
محمدمهدی و محمدعلی یه پ.خ تو فروم بهتون دادم حتما چک کنین!!!
###
فاطمه یا امید شما اینو دیدید یا نه:
سلام! سارا هستم!
خیله خب، من دزد جادو رو نمی خوام ولی می تونم توی ترجمه جلدهای بعدی سی و نه سرنخ کمکتون کنم....
سوال اصلی اینه من کی ام؟
هیجان انگیزش کنم؟
جهنم، از نگار بپرسین می دونه....
همون نگار که فصل ها رو پیچوند و رفت!
بیشتر از این چیزی نمی گم هیجان انگیز بشه...!
###
تو پست اخبار:ترجمه ی دزد جادو+دانلود انگلیسیش بود!!!



راستی من که امتحان هام از یکشنبه شروع میشه
ولی مبانی خارج از برنامه گرفت فک کنم 17 میشم !!!چون سرگروه بودمفک کنم بیست بده!!!!
امروط هم تاریخ دادم به قول زهرا گند زدم!!!(همیشه از تاریخ متنفر بودم و هستم)



بای تا بعد

دوقلوها چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 15:58

زهرا: هندسه عالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر: فقط میگم.....از دینی متنفرم!!!!!!!!!!!!!

دوقلوها چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 16:00

ژوپیتر:کلک به چی رای دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بپرس به چی رای ندادی؟؟

JuPiTeR پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 08:24

خبر خبر
تایپ جلد چهارم وراثت(غار ارواح/میراث)
محمد عزیز قصد داره این کتاب رو تایپ کنه.
به ویراشگر نیاز داریم!!!!!
کسی که کتاب رو داشته باشه تا اگه جایی رو جا انداخته بود اضافه کنه و کارای فنی دیه!!!!!!
اگه تایپیست همکاری هم بود ازش استقبال میشه!!!
آقا بسم الله!!
من استارتش رو زدم!!!!

دوقلوها پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:06

ما داریم.بعد از ترم میتونیم کمک کنیم.دست به تایپمون هم بدک نیست. اگه خواستید هستیم.

JuPiTeR پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:45

خیلی هم عالی!!!
فعلا خوبه هر فصلی محمدتایپ کرد شما ویرایش کنین هر فصلی هم شما تایپ کردین محمد ویرایش میکنه!!!!
یا اصلا یکیتون (زهرا/امیرمهدی)بشه ویرایشگر انحصاری اون یکی و محمد هم تایپیست با کس های دیگه(مثل نریمان)کتاب رو تموم میکنیم چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:47

راستی یه نفر هم یه کاور باکیفیت از جلد چهار درست کنه!!!!
اوه یه چیزی اسمی که روی نسخه چاپ شدس میراثه؟؟؟؟
اسمش رو غار ارواح بزاریم یا میراث؟؟؟؟؟؟؟

JuPiTeR پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:50

زهرا: هندسه عالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منم از ریاضیجات خوشم میاد!!!بخاطر همین میخونم!!تبریک میگم

امیر: فقط میگم.....از دینی متنفرم!!!!!!!!!!!!!
این حس رو منم دارم البته از معلمش بیشتر از کتابش متنفرم!!!!!

JuPiTeR پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:53

راستی بچه ها اگه معلم آمار هر کدومتون برا نوبت دوم پروژه خواست!!پروژهی تایپ شده آمادست!!!
3تا دارم!!!با موضوعات مختلف!!!
خواستین بگم!!!!

JuPiTeR پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:55

خواستین بگم!!!! ===>خواستین بگین!!!!

کاور با من !!!!!!!

اینم کاور

http://up.toca.ir/images/mxrv2x4agq3tn8ncp4y.png

ژوپیتر:دستت درد نکنه فقط بدون نوشته بده

دوقلوها جمعه 8 دی 1391 ساعت 14:31

آقا ببخشید نیومدیم درگیریم.
فکر خوبیه ژوپیتر.یکی از ما ها تایپ میکنه اون یکی هم ویرایش در نهایت میدیم به محمد. فصلای محمد رو هم من (امیر) ویرایش میکنم.
اگه اسمش همون میراث بمونه بهتره.شناخته شده است.
ما سال دیگه آمار داریم.اون موقع مزاحم میشیم.
ایمیل محمد رو میدی؟

ژوپیتر:به نظر من غار ارواح قشنگ تره
بین تالار پ.خ بهشبدین با نام کاربری mohammad

نریمان جمعه 8 دی 1391 ساعت 18:48

اقا اگه ویراستاریش به هر کی بجز من برسه اخر نامردیه میزنمتون اصلا من نیدونم ویراستاریش ماله خودمه بی چک و چونه

ژوپیتر:نریمان تو باید تایپیست بشی!!!!افــــــتـــاد؟؟؟؟؟؟

حسام جمعه 8 دی 1391 ساعت 18:51

دمتون گرم

امید اینم کاور

http://up.toca.ir/images/hb85ieeecrbpt1h3te61.png

ژوپیتر:کاور قشنگیه!!!
فونت قشنگ تر نداری؟؟؟؟؟؟؟

امیر مهدی شنبه 9 دی 1391 ساعت 11:52

نریمان دیر کردی!من تصاحب کردم!!

ژوپیتر:همه هستن!!!!!!!سلام

ehasn شنبه 23 دی 1391 ساعت 01:59

سلام از مجموعه کتاب کار اموز رنجر فیلمی ساخته شده است
ممنون بابت فصل

ژوپیتر:سوالی بود یا خبری؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.