PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

تبدیل فرمت های متنی به PDF

سلام به همگی!!!!!!!!

گفتم بعد از چند وقت یه چیز باحال بزارم!!!!

آیا از فرمت های epub , djvu , … راضی نیستید؟؟؟؟؟

آیا PDF  را ترجیح میدهید؟؟؟؟

آیا از تبدیل گرها راضی نیستید؟؟؟

آیا دوست دارید خیلی راحت فرمت های دیگر را به PDF تبدیل کنید؟؟؟؟؟

چاره ی کار خواندن مطلب  JuPiTeR است!!!!

این مطلب فقط مخصوص اعضای تالار است!!!به اینجا بروید!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
JuPiTeR پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 04:01

امید امیلت رو چک کن!!!!!!!

محمد علی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 09:33 http://dragonhunters.blogsky.com/

سلام ژوپی

میگم چرا نظر سنجی گذاشتی جنگ میشه تو وبلاگ
این مهی هم که جنبه نداره
هری پاتر و 50 تاشو مهدی گذاشته به جان تو

ژوپیتر:من نزاشتم!!!!!!!!!!!!!

محمد علی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 09:35 http://dragonhunters.blogsky.com/

ژوپی
یه سالی ازت بپرسم جواب میدی؟؟؟؟
خودت به چی رای دادی

ژوپیتر:اول نتایج رو نگاه کردم دیدم تقلب کردین!!!رای ندادم!!!

1- ژوپی جان خیلی ممنون

دومن اوی اوی اوی اوی علی می خورمتا !!!!

مگه من بیمارم 100 برا صفحه رو آپلود کنم هان ؟؟

خودت چی رفتی به اون پرسی جکسون شاخ بزی قزمیتت 70 تا رای دادی ؟؟؟؟

بارت متاسفم که به این کتاب چرت علاقه مند شدی

ژوپیتر:خواهش!!!!
از لحاظ بیکار بودن آره هستی!!!

محمد علی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 11:37 http://dragonhunters.blogsky.com/

من فقط سه تا رای دادم
ولی من تو رومی شناسم که
برات متاسفم به داستا نای بچگانه ای مثل اون هری پاتر دماغوی بیخود علاقه مندی
کتاب یک: هری بی خیال این سنگ جادوشو
-نه من می رم
کتاب دو:هری وارث اسلیترین خطرناکه نرو .
- نه من ولدومورتم حریفم
کتاب 3 : هری این مجرمه خطرناکه نرو
- نه من باید برم حال میده!!!!!
کتاب4: هری نرو ولدمرت می خوردت
- ولدمورت که کسی نیست چی فکر کردی
کتاب5_هری گوی و ولش کن ولدمورت میخوردت
- نه گویخوبه من دوست دارم
کتاب 6:هری باید جان پیچ ها رو نابود کنیم
- نه نمیشه اول باید ولدمورتو نابود کنیم
کتاب 7 : هری نرو ما ازت حایت میکنیم
- نه من می خوام برم بمیرم . هاگریدم موافقه ایناها

ژوپیتر:سه تا رای دادی؟؟؟؟؟مطمئنی؟؟؟؟؟؟آهان!!سه تارایبه چی دادی؟؟؟؟
دیوست تا رو که جدا دادی سه تا رو جدا دیه نه؟؟؟؟؟؟

گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف !

راستی بچه گونه هم خودتی اصن ریک ریوردن پرسی جکسونو خیلی لوس وخودمونی نوشته اه اه اه

یعنی من ارباب حلقه هارو (با اینکه نخوندم ) ترجیح میدم

ژوپیتر:بپه ها اینقدر به هریپاتر و پرسی جکسون فحش ندید!!!!!میزنمتونا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نــــــفس کـــــــــــش

نریمان پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:02

خفقان به کتاب های مورد علاقه من توحین نکنین ها هری پاتر خیلی کتاب قشنگیه و اون چیزی که تو گفتی نیست اقا محمد علی اولی دومی پرسی جکسون لوس نیست ولی خودمونی هست و بله ارباب حلقه ها خیلی قشنگ بود ولی برای زمان خودش حالا هم بس کنید

ژوپیتر:

محمد علی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:30 http://dragonhunters.blogsky.com/

آقا اصلا همش تقصیر امیده که دعوا راه انداخته با این نظر سنجیش
من همه کتابای پرسی جکسون هری پاتر ارباب حلقه ها نارنیا وسیپتیموس هیپ رو به همین ترتیب دوست دارم
محمد مهدی شروع کرد منم جوابشو دادم همین

ژوپیتر:

دوقلوها پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 16:16

کیییییییییییییییییییی به پرسی و هری توهین کرد؟؟
نفــــــــــــــــــــــــــــــس کش!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.