PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

فصل هفدهم و هیجدهم کارآموز

فصل هفدهم و هیجدهم

نظرات 45 + ارسال نظر
شاعر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:45

یک دنیا سپاس گزارم برای تایپ ، ترجمه و ویراستاری خسته نباشید این یکی از سروده های تازمه که خودم خیلی دوسش دارم از صمیم قلبم تقدیمش میکنم به کاترینای عزیز

نیاز
نیاز من نگاه گرم تو
نیاز من درون دست من دست تو
نیاز من میان موی تو دست من
نیازمن هر چه بود هست من از آن تو
نیاز من هر چه بود هست تو از آن من
نگاه کن من بی تو پر از نیاز
نگاه کن نبود تو و من چه راز
خیال کن من کنار تو ،تو کنار من
خیال و نگاه و نیاز من تویی

__________________________________________

بازهم از همه سپاسگزارم براتون آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

Diox شنبه 18 آذر 1391 ساعت 14:32 http://farest.blogsky.com

سلام به همه دوستان
بحمدلاه که حال همگی خوبه ؟؟؟ گفتم مثل همیشه یه سر بزنم به دوستان عزیز ببینم چه خبرا ؟؟؟، اما وقتی دیدم ماشالا تا 18 فصل از کارآموز رو گذاشتین گفتم دیگه جایز نیست مثل قبل آسه بیام و آسه برم بدون گذاشتن نظری ، چون بنده همیشه بعد خوندن کتابی نظرم رو می زارم پس الان نظر می زارم فقط واسه اینکه بگم ماشالا هزار ماشالا چشم حسود کور، ترکوندین ، بچه ها کارتون خدا قوت داره .
ایشالا که با این سرعت خیلی زود کتاب تموم می شه ، و بشخصه خیلی خوشحال خواهم شد ادامه کتاب رو با ترجمه شما عزیزان بخونم .

موفق باشین و پاینده

ممنون ممنون

اگه دیشب یه 30 دقیقه دیگه بیدار می موندم اولین نظر واسه خودم بود !!

shahramrooh شنبه 18 آذر 1391 ساعت 16:53

دست گلتون درد نکنه کارتون بیست که نه بهتر از بیسته ( به مقدار زیاد.)

Pioneer شنبه 18 آذر 1391 ساعت 18:51

سلام به همگی
یه کمی وقت استراحت بهم خورد دلم نیومد سری به اینجا نزنم. امیدوارم حال همگی خوب باشه.
منم از کاترینای عزیزم تشکرمی کنم که همیشه سختی های کار رو به جون می خره تا کتاب خوونای خوبی مثل شماها کتاب برای خوندن داشته باشن.
در ضمن کاترینا جان در این پروژه خیلی خیلی بی نظیر عمل کرده و واقعاً به خاطر مدیریتش ازش ممنونم.
همین طور که ایشون فرمودن دوباره تا ده دوازده روز فصل نداریم که واقعاً مایه تاسفه اما از اینجا به بعد روند داستان یه کمی سرعتش تند میشه برای همین دوست ندارم مزه داستان با ترجمه بی کیفیت و یا ارائه یکی دو فصل در هفته بپره. برای همین سعی می کنم که توی پک های حداقل سه فصل یا بیشتر کار رو پیش ببریم تا هم من بتونم به کارام برسم هم برنامه ی ترجمه لطمه ای به روند داستان نزنه.

به به دیوکس عزیز
این ورا؟ شما آسه بیای و آسه هم بری سرور مایی برادر. امیدوارم به زودی ترجمه ی این کتاب رو تموم کنیم چون می دونم چقده این کتاب رو دوست داری.

شاعر عزیز از شما هم تشکر می کنم که این کاترینا خانم ما رو این قده لوس می کنی! منم دل نوشته ای دارم که تقدیم ایشون می کنم:


گاهی که غمگینم و دنیا تیره تر از آن است که ببینمت
حضور رنگارنگت مایه دلگرمی ست و صدای خنده ات به دنیای پر از سکوتم چیره می شود و برق نگاهت به دنیایم نور می بخشد. آن وقت می فهمم که عاشقانه ها تفسیر می شوند، درست وقتی که بدانی در غم ها در کنارت هستن
می دانم که تفسیر شمعی در شب یلدا
معنای خورشیدی در هوای سرد پاییز
و شبنم سحرگاهی بر تن برگی چروک خورده و پاییزی
گرچه پاییزی ام اما می دانم که در کنارم هستی
می دانم که هستی تا به من رنگ دهی
و گاهی می پرسم که آیا معنا داشت دختر پاییز بدون تو؟
تو آمدی تا زیبایی را هدیه ام کنی
می دانم هستی
و غم کنار زده می شود آنی که به تو فکر می کنم
و اندیشه ات افکارم را روشنایی می بخشد و تیرگی ها را کنار می زند
به داشتنت می بالم
ای شاهزاده ای که بر دنیای درونم فرمانروایی می کنی!


سلام پایونیر جان
اصن مهم نیست .

راستی چرا همه دارن شعر میگن ؟؟

خب مثل این که منم کم کم باید دست به کار بشم ...!

راستی دیوکس کی بود ؟؟

شاعر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:20

پایونیر عزیز من همه تون را دوست دارم مخصوصا تو و کاترینا را دل نوشتت عالی بود در مقابل شما دیگه شعرهای من رنگ می بازن دختر پاییز ( البته منهم پاییزی هستم 26مهر)

نبودی ببینی دلم رنگ می بازد
نبودی حس کنی دستانم میلرزد
ولی هرجا هستی بشنو
بی تو هرگز نمی روم

شاعر پیام خصوصیم بهت نرسید ؟

شاعر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:32

رسید اما انگار جواب من به تو نرسیده من یک پیام خصوصی توی شکارچیان اژدها برات فرستادم برو چک کن

رفتم ببینم چیه .......

وایسا فکر کنم چی بهت میاد ......

راستی شعر سپید چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟

شاعر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:43

شعر سپید یا شعر آزاد گونه‌ای از شعر نو فارسی است که در دهه سی شمسی و با مجموعهٔ هوای تازه از احمد شاملو ظهور پیدا کرد. تفاوت عمده این آثار با نمونه‌های قبلی شعر نو در فرم شعر بود. در این سبک عموماً وزن عروضی رعایت نشده ولی آهنگ و موسیقی نمود دارد.

در دسته بندی شعر نو فارسی، گاهی به هر شعر که در قالب شعر نیمایی نگنجد شعر سپید می‌گویند.
منبع :ویکی پدیا

Pioneer شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:45


شاعر عزیز خیلی خوشحالم که پاییزی هستین. معلوم شد این همه ذوق و قریحه از کجاست.
نفرمایید اصلاً نوشته های من به گرد پای شعرای شما نمی رسن.



سکوت مرا فرامی خواند
و شب را از پشت پنجره ی کلبه ی خاطره هایم می بینم که بر باغ آرزوها سایه می افکند
چشمانم بسته می شود
و لبانم به آرامی زمزمه می کنن:
کجایی خورشید
دلتنگت هستم!




حسی رو که سالها بود فراموش کرده بودم رو به خاطرم آوردین. ممنونم شاعر عزیز.



در جواب محمد مهدی عزیز : دیوکس عزیز یکی از مدیرای بسیار بسیار محترم وبلاگ وزین فارست ( یا همون داستان) هستن.

شاعر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:54

پایونیر جان حقیقت را گفتم کاری نکردم

هرچه هست از توست
من فقط خیالم
همان خیال که میگذرم
با باد میروم
گم میشوم
هر چه هست درون توست
من درون هزار توی درون تو گم شده ام

OMID شنبه 18 آذر 1391 ساعت 21:25

سلام به همگی و بابت نیومدنم عذر می خوام و براتون دیگه عادی میشه!مثل اینکه وسط میدون کل انداختن شعریم!!اگه می دونستم بچه های بااستعداد توی وبمون داریم،حتما توی فروم یک قسمت رو برای شب شعر باز می کردیم!!!!!!!!!!!
ولی خوب جدا از این حرف ها لازمه که یک چیز هایی رو بگم:
به احتمال زیاد فصول17 و 18 (وشاید هم 19) آخرین فصولی است که تا قبل از نوبت اول در وب گذاشته میشه و بقیه اش هم میره تا بعد از امتحانات نوبت اول!!

میدونم که اعتراضی ندارید و همتون هم از هفته ی بعد میرید توی فاز خر خونی!!(حال کردید چی جوری توی عمل انجام شده قرار دادم!!!)

ایشالله روز بعد از امتحانات نوبت اول فصول 20 تا 24 و فایل نهایی ارائه میشود و بالاخره کتاب 4 سی و نه سرنخ تموم میشه!!!!

پ.ن:همینجا از جاستین عزیز می خوام که هر وقت که فصولبشون تموم شد برام بفرستند.

پ.ن:برای روز های امتحانات نوبت اول یک ایده دارم که توی فروم میشه عملی کرد و نیازمند نظر سنجی از شمام:
بعد از امتحان ،هر روز ساعت 14 بیایم و در مورد امتحان همون روز حرف بزنیم و احیانا اگر سوالی و یا مطلبی از امتحان روز بعد سوالی داریم از اعضا بپرسیم و اشکال خودمون هم رفع میشه!!!(همیشه که نمیشه توی فاز کتاب فانتزی باشیم!یک کم بریم تو فاز کتاب درسی !!! تازه بابابزرگ(ژوپیتر)هم هست میاد به سوالاتتون جواب میده!!)
پ.ن:منتظر نظراتتون هستم!!

خوب فعلا خداحافظ!!

من موافقم امید جان .
فقط من تا ساعت 3 مردسه ام .!(شانس گند رو حال کن !!)

جون من یه ساعت دیگه بذار مثلا 4 یا 3

راستی امید تو تیزهوشانی دیگه ؟؟
چند وقت پیش امتحان کارسوق نداشتید؟
تونستی همشو جواب بدی ؟
جواب اون پسته هه چی میشد ؟؟
من 4تاشو جواب دادم 1 درس در اومد !!!

راستی پ ژوپیتر از کی سوال کنه ؟؟

کاترینا جان سلام

تو رو خدا بگو چجوری تو پرسی 3 ، تعداد نویسندگانتون 2 تاست ؟؟

من هرکاری میکنم اسم یه نویسنده واسه وبلاگ بیشتر از نمیخواد !!!!!

tell me why ??

Nazli شنبه 18 آذر 1391 ساعت 23:26

سلام دستتون دردنکنه

کمیل یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 02:08

تشکر فراوان

خسته نباشید، همگی

diamond یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 08:41

سلاااااااااام بوس بوس بوس بوس بوس
دست مریزاد به پاپی وکاتریناجون خودم
بابا2فصل!!!!!!!!!!!واقعا تواین روزایه کسل کننده که آدم داره با امتحانات دست وپنجه نرم میکنه تنها چیزی که منو سرحال میاره خوندن کارآموزه!!!!!
ممنونم ازتون

فاطمه دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 03:23

سلام به همگی

واقعا بابت این غیبتم معذرت میخوام ولی اجبارا به دلیل خراب کردن چندتا از امتحانام مجبور به مطالعه ی دروس شدم و نتیجه این شد که نتونستم بیام.ولــــــــــــــی حالا که برگشتم میخوام این فصلایی که مدت زمانی پیش قولشو داده بودم هر چه زودتر تموم کنم.ببینم تا اخر هفته چه میتونم بکنم با این فصلا.

بازم شرمنده ی همتونم.

دست کاترینا و پایونیر هم طلا.واقعا ازتون متشکرم.

دوقلوها دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 12:43

فتبارک الله!!!!!
عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!
ممــــــــــــــــــــــــــــــــــنون!!!!!!!!!!
پایونیر جان راحت باش!ما از هفته دیگه رسما" مردیم!!!
امید موافقیم صد در صد!!!!!
برای شادی روح همه دانش آموزان فدایی امتحانات فاتحه مع الصلوات!!!!

فاطمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اصن مهم نی !!

اگه فصلارم بدی اصن وقت نمیکنیم بخونیم!!!!!!!!!

این امید اومد نظر داد رفت پیداش نشد ؟!!!

شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاعر جون !!

من همین الان خیلی فکر کردم پیشنهاد من اسم سپیدار هستش امیدوارم خوشت بیاد

شاعر دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 19:53

محمد مهدی عزیز خیلی عالیه خوشم اومد البته بقیه بچه ها هم نظر شون را بگن . راستی چرا سپیدار چیز خاصی پشتش هست؟

شاعر جون به خاطر شعر های سپیدت به ذهنم اومد

بچه نریمان زنده است ؟؟؟

پیداش نی !!

اون وقت به این امید می گید خر خون !!!!!!

نریمان:زنده ام الان هم هستم

بابا الان دیگه پنجشنبه است









ر










[:S001:
]
















هیشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکی نی ؟

ژوپی ، فاطمه ، دوقلوها , امید ، نریمان ، شاعر ، نازی , محمد علی (محمد مهدی سابق) ، کاترینا و... شما کجــــــــــــــــــایید ؟؟؟









بابا عین شب اول قبر شده که !!

[:S012:]

poyan چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 18:49

سلام.
خسته نباشید.
راستش من یک سایت کامل رو طراحی کردم برای کاراموز رنجر.
مثل www.rangersapprentice.com
اما نیاز به گروه پایونر دارم.
گروه شما تنها مترجم این کتابه.
هدفم اینه که سایت کاراموز رنجر رو به سایت دمونتور برسونم.
اگه می شه یک فراخوان بزنید ببنید کاربراتون با سایت کاراموز رنجر موافقن یا خیر.
با تشکر
در ضمن اگه زحمتی نیست داخل فراخوان قید کنید که برای هر کمکی به من با ایمیلم تماس بگیرند.
برای اعضای گروه پایونر هم فکر کنم بد نباشه از حالا به بعد توی سایت کاراموز رنجر فعالیت کنند و به من کمک کنند.
لطفا پاسخ گروه پایونر رو به من اطلاع بدید.

diamond چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:19

سلام
من صددرصد با پویان موافقم

دایموند جان روی چشم


منم تو وبم اطلاع میدم و تو سایتت هم فعلیت میکنم

خدارو شکر که تو اومدی داشتم دق میکردم

diamond چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:51

اوخییییییییییی
خدانکنه

poyan چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 20:16

لطفا ایمیل هاتون رو ذکر کنید با تشکر

diamond چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 23:37

Mona.rastgar@yahoo.com

شاعر پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 10:00

محمد مهدی عزیز من که هستم بقیه بچه ها کجان ؟

محمد علی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:29 http://dragonhunters.blogsky.com/

منم اومدم
ایمیل:
m_a.heydari@yahoo.com

محمد علی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:32 http://dragonhunters.blogsky.com/

من تو وبلاگ اعلام کردم پویان جان
حامی درجه یکت :
me

محمد علی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:33 http://dragonhunters.blogsky.com/

چقدر طول کشید تا سایتت لود د مردم

محمد علی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:35 http://dragonhunters.blogsky.com/

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیشکی نی؟؟؟؟؟؟

محمد علی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:55 http://dragonhunters.blogsky.com/

بچه ها صل عـــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود واقــــــــــعــــــا
ممنون

پویان جان
بفرما
mmm20001378@GMAIL.COM

راستی سایتو کی میزنی ؟؟

poyan پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 15:13

مرسی دوستان که دارید حمایت می کنید از همه ممنونم راستی سایت حاضره اما باید یکم صبر کنید.
اخه باید انجمنش رو طراحی کنم و کمی هم امکاناتش رو زیاد کنم بعدش باید یک هاست و دامنه بخرم و تمام.
دوستانی که ایمیلشونو برام نوشتن به زودی یک ایمیل از طرف من دریافت می کنند و توضیحات لازم رو می گیرند.
همین طور در یاهو مسنجر و گوگل تالک دوستان رو ادد کردم.
با تشکر.

کیمیا پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 15:53

بسیار ممنون از زحماتتون

نریمان سلام کیمیا خودتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

moheb پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 17:31

kheyli kheyli mamnon

JuPiTeR پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 17:43

سلام به همه من اومدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.