PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ
نظرات 30 + ارسال نظر
دوقلو ها چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 07:57

سلام سلام!
آقا ما فصلای بعد رو میخوایم!!!
بدو کاترینا !!!
بچه ها وقایع نگاری کین درست شد.

ژوپیتر:بالاخره درس شد؟عالیه!!!!!!

فاطمه چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 09:02

مرسی ژوپیتر عزیز

ژوپیتر:خواهش میکنم عزیزم!!

Nazli چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 11:48

دستتون درد نکنه

snip چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 13:31

واقعا عالی بود
ولی خدایا از دست این امتحانا هم ما رو اسیر کرده هم شما
اما ایشا ....قبول شه (البته با ترجمه)بعدش دوباره کتاب
بازم ممنون از همه بچه ها

شاعر چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 13:53

دوقلوهای عزیز یک دنیا سپاس برای اطلاع رسانیتون برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی دارم

تاک چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 14:17

سلام.خیلی ممنون بابت فصلای جدید.
آیا کتاب های قبلی به فرمت جاوا هم موجود است؟

ژوپیتر:نه متاسفانه!!!!

saman چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 14:51

خییییلی ممنون

نازی چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 17:40

سلام خدمت همگی
نمیدونم از شرمندگی و این چیزا چی بگم الان!
پایونیر من رسما شرمنده ام که 9 آذر تبریک نگفتم! باور کن از هفته ی پیش تا الان همش اعصابم قاتیه!
فاطمه من شخصا شرمنده ام که باعث شدم فک کنی میخوام ترجمه رو بپیچونم!
بقیه ... من کلا شرمندگیم رو به تک تکتون اعلام می کنم!

ژوپیتر:به....به نازی!!!!خوبی؟؟؟؟خوشی؟؟؟؟سلامتی آبجی؟؟؟

محمد علی چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 17:45 http://dragonhunters.blogsky.com/

دوقلوها خیلی با مرامین هرچی بگمکم گفتم به خدا!!!
خوبدیگه برم بخونم......

دوقلو ها چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 18:32

خواهش میکنیم محمد علی!برو حالش رو ببر که خیلی دوستش داریم.ریک ریوردنه دیگه!
شاعر جان خواهش میکنیم.وظیفه ست.
نازی!بابا چه عجب!دلمون تنگ شده!
بچه ها خبری از کیمیا دارین؟؟خیلی وقته نمیاد.

شاعر چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 20:15

دقلوهای عزیز وظیفه که نیست از لطف و مهربونیتونه عزیزای دل

محمد علی چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 21:31 http://dragonhunters.blogsky.com/

دستتون درد نکنه دوقلوها واقعا ممنون واقعا مشتاقم پرشین بکس باز شه تا بقیش هم بخونم
راستی بابا نازی تو آواتارت از مال منم خبیث تر و شیطانی تره .......!!!
بـــــــــابــــــــا ایــــــــــــــــــــول

پدرام پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 00:04

نمیشه 1، تا 16 رو تو یه فایل یه جا بزارید؟

ژوپیتر:دوقلوها زحمتش رو کشیدن!!

آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـش !!!

بالاخره اومدم دلم حسابی برا برو بچ تنگیده بود !!



والده ی گرامی یو اس بی اینترنت بنده را به دلیل امتحانات ترم اول (هو دو هفته مونده !!!) از بیخ و بن کنده بودند .

و امروز به بهانه سختن 3 پاور پوینت و نیاز به تصاویر پس گرفتم ( دروغ نگفتما !! این قدر هم بچه - نیستیم !!)



و آزادی چقدر شـــــــــــــــــــــــــــــــــیرین است !!!

می بینم که هیشکی حتی این غیبت 10 روزه رو حس نکرده !!! من اینقد بی اهمیتم ؟؟؟

ژوپیتر:آخــــــــــــــــــــــــــــــی!!!!!!!!!!!!!!یعنی تا بعد امتحانا نمیای؟؟؟؟؟
من که نبودم اصلا که حس کنم!!!!

دوقلو ها پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:40

خب خب خب!
کارنامه ها هم فراموش شد و ما آزادیم!!!
تا وقتی ژوپیتر بیاد هم اگه کاری بتونیم میکنیم.
این هم فایل فشرده این 16 فصل:
http://s3.picofile.com/file/7575648816/%D8%B1%D9%86%D8%AC%D8%B1_%D9%87%D8%A7_4.rar.html

ژوپیتر:خدا رو شکر!!!!!1دستتون درد نکنه!!!!!!

دوقلو ها پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:41

نه محمد مهدی جان!!!
ولی خب همه درگیر همین مسئلهایم.غیبت همه الان موجه.

ژوپیتر:

ruby پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 16:38

سلام!!!من از همگی واقعا ممنونم

بر و بچ بیاید تو وبم ببینید قالب خویه یا نه ؟







برا اصلاحش 5 ساعت وقتیدم (وقت گذاشتم - ادبیات نوین )







درستش نکردما !!
اصلاح کردم


ژوپی کجایی ؟
چرا نظر کم میدی؟
قالب باحال بود ؟؟

دوقلو ها جمعه 17 آذر 1391 ساعت 16:25

چرا تو قسمت کار آموز فروم نمیزاره نظر بدیم؟؟؟
میگه توسط مدیران قفل شده.

دوقلو ها چیزی مصرف کردین ؟






قسمت کار آموز فروم که بازه !

بهتون گفتم کمتر خر بزینید ! بیا اینم نتیجش !!

پیشنهاد میکنم به یک روانکاو مراجعه کنید


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوخی کردم یه وقت دلخور نشیدها
(البته فروم رو شوخی نکردم واقعا بازه !)

کاترینا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 18:40

سلام
فصل هفده و هیجده رسید!
برین بزنین به بدن تا سرد نشده!
محمد مهدی فروم رو اشتباها من قفلش کرده بودم! به جون خودم ناخواسته بود!

فدای ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت

کاترینا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 18:56

ممنون

کاترینا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 18:57

راستی قالبتونم خیلی خوب شده
اما چرا نوشته های بعضی پستاتون زیرش سفیده؟؟؟؟؟؟؟

ممنون

تو از کجا فهمیدی ؟؟

مگه وقتی قالب سفیده ، پس زمینه سفید هم معلومه ؟؟

اصلا به خاطر همین پس زمینه سفید انتخاب کردیم .

آخه مطالبی که COPY میزنیم پشتشون رنگیه ما هم مجبوریم سفیدشون کنیم!!

کاترینا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 19:07

توی صفحات من معلوم میشه
خیلی هم بد شده
یه جوری پستا به هم نمی ان
بهتره تایپشون کنی تا اون طوری نشه
قبلا توی وبلاگ پرسی 3 هم این طوری می شد
یه کار دیگه هم میشه اول ببرش توی ورد و رنگ پشتش رو بردار و بذارش توی وبلاگت
برای این کارم فقط کافیه ورد 2010 داشته باشی و موقعی که می خوای Paste ش کنی گزینه ی سوم paste رو انتخاب کنی محمد مهدی جون

الان
خیلی ضایعست ؟؟

فقط برا تو معلومه یا بقیه هم همین جوری میبینن ؟؟

الان قبلی ها رو درست نکنم بی ریخت میشه ؟؟

کاترینا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 19:17

وقتی به این راحتی درس می شه چرا درستش نمی کنی؟ هان؟
بت گفتم چطوری درسش کنی که؟ برو تنبلی هم نکن که خیلی ضایعس!

دوقلو ها جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:06

اهم اهم!!
آقا از ما معذرت نمیخوای؟؟
کاترینا ممنون بابت اون دوفصل.
ولی این نویسنده چرا این قدر کم از ویل مینویسه؟؟

ببخشید دوقلوها معذرت میخوام

کاترینا پ چرا من هرچی دقت میکنم چیز ضایعی نمیبینم ؟

آخه تو چجوری میبینی ؟

پ چرا من نمی بینم ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.