PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

هدیه ی تولد PIONEER

سلام خدمت همه ی دوستان گلم !!!!

خوبید ؟؟ خوشین ؟؟؟؟؟ سلامتین؟؟؟؟؟ 

مثل اینکه من بازم دیر رسیدم!!!!!! همش هم تقصیر این امتحان قلمچیه!!!!!

تولــــــــــد Pioneer رو بهش تبریک می گم(البته با یک روز تاخیر!).امیدوارم که100 نه 120 نه بلکه 130 (چون توش 13 داره!) ساله شه!!!!!!!!!!

یک کادوی قابل ندار هم از طرف من و فاطمه و علیرضا برای پایونیر در نظر گرفته شده!!!


باز شود، دیده شود، بلکــه پسندیده شود!!!!!!!!!!!!!


************************


دانلود فصل شانزدهم از  کتاب چهارم سی و نه سرنخ:


خوب مسلما این فصل تقدیم میشه به PIONEER و همچنین کاترینای خیلی خیلی عزیز ما!!!!!



دانلود فصل 16 از پرشین گیگ


نظرات 35 + ارسال نظر
دوقلو ها جمعه 10 آذر 1391 ساعت 18:45

آبرین آبرین!بسیار پسندیده بود.
دم همگی گرم!
مرتضی تو هم کم خر بزن برادر!

محمد علی جمعه 10 آذر 1391 ساعت 18:50 http://dragonhunters.blogsky.com/

سلام دوستان هدیه من به پایونیر:
خوب خوب خوب بالا خره یه کتاب پیدا کردم که هم پایونیر نخوندهباشه هم موضوعش جالبه
13 دلیل برای اینکه چرا اسم این کتابه
.اما داستان:
یه دختر خود کشی میکنه ویه پسر یه نوار پیدا می کنه که توش گفته چرا خودکشی کرده
از اون داستان مرموزاس
چـــــــــــقـــــــــــدر جــــــــــــــــــــــــــــــالــــب!!!!؟؟
اینم لینک:
http://uplod.ir/5kezg4n3qg9x/Thirteen_reasons_wh.pdf.htm

خوب بنا بر این من 3 تا هدیه دادم
تاحالاش................................

ممنون امید جان !!!!!!!!!!
ممنون پایونیر جان !!!!!

محمد علی اسم کتابو میشه بگی ؟؟؟؟

امید بابا بگو چی هدیه دادی ؟؟
جون من طفره نرو و رک و راست بگو !!

شاعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر جون کجایی ؟؟

دلم برات تنگ شده بود !!!!!!!!!! شعرت هم برای پایونیر خیای باحال بود !!!!!!!!

راستی میشه یه خواهش از بکنم ؟

میشه یه بار به جای شعر نو از این شعر های کهن (از اینا که قافیه داره ) بگی ؟؟

آخه می خوام ببینم چجوری میگی !!
مطمئنم که تو اون هم استعداد زیادی داری .

شاعر جمعه 10 آذر 1391 ساعت 20:46

محمد مهدی عزیز لطف دارید البته که میشه ولی بیشتر سروده های من شعر نو هست و اصولا شعرهای من از احساسات درونیم سر چشمه میگیره ولی بروی چشم قدری تحمل داشته باشی سعی ام را میکنم بنویسم ولی قولی نمیدم

شاعر جمعه 10 آذر 1391 ساعت 20:50

برای ترجمه عالیتون یک دنیا سپاس گزارم

کاترینا جمعه 10 آذر 1391 ساعت 21:14

سلام سلام سلام
دست گل هر سه تا تون درد نکنه. فدای همه تون بشم که می گین کاترینا خیلی خیلی عزیز ما!
ای کاش بعضیا قبل از راه انداختن کیبورد داغ کمی از دوستاشون یاد می گرفتن!
شاعر جون تو هر جوری شعر بگی ما همه عاشقتیم. یه دونه ای! فقط توش کاترینا داشته باشه دیگه مهم نیست قافیه دار باشه یا نه! آخه اسم من به همه چی قافیه می ده!
محمد مهدی جون هدیه امید اینا همین فصل 39 سرنخ بود دیگه!
راستی من و پایونیر هم برای شما دو تا ( محمد مهدی و محمد علی ) هدیه داریم: فصول پونزده و شونزده کارآموز که رفت توی فروم!

جون من ؟؟؟

دستتون درد نکنه بابا رازی به زحمت نبودیم . اومدیم خودتونو ببینیم همش تو آشپز خونه اید !!!

ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنون !



Pioneer جمعه 10 آذر 1391 ساعت 21:40

سلام به همگی
از امید جان و فاطمه عزیز و علی رضا عزیز تشکر می کنم به خاطر هدیه ی زیباشون.
بچه ها خیلی شرمنده ام کردین. دستتون درد نکنه.
در اینجا جا داره از تمامی دوستان تشکر می کنم که توی روز تولدم با تبریکاتشون و هدیه های بی نظیرشون من رو شرمنده خودشون کردن و البته همه ی شماها باید بدونین که همین محبت شماها رو روش نمیشه قیمت گذاشت و برای من ارزشمندترین هدیه در دنیاست. برای همگی آسمانی ترین ها رو آرزومندم و از خداوند اوقاتی سرشار از شادی، سرور و سلامت و سعادت برای تک تکتون خواهانم .

Pioneer جمعه 10 آذر 1391 ساعت 21:43

قابل شما رو نداره محمد مهدی عزیز و البته محمد علی عزیز
بابت هدیه هاتون هم خیلی خیلی ممنونم. واقعاً عالی بودن.


خب تا دو هفته ی دیگه باید از همگی خداحافظی کنم.
بازم از تک تکتون ممنونم.

Pioneer جمعه 10 آذر 1391 ساعت 21:44

راستی کیبورد داغ کاترینا بمونه تا من برگردم، باشه؟
این یکی از وقایع زندگیمه که هرگز نمی خوام از دست بدم. بهم قول می دین؟

Pioneer جمعه 10 آذر 1391 ساعت 21:44

خدانگهدارتون

کیبورد داغ ؟؟

ای بابا چرا هیشکـــــــــــــــــــــــــــــی چیزی به من نمیگه ؟؟



کی ؟؟؟ کجا ؟؟ واسه کی ؟؟؟

به هر حال با اینکه گیج شدم باشه قول میدم!!!!

فاطمه شنبه 11 آذر 1391 ساعت 06:40

سلام به همگی!

با یک روز تاخیر پایونیر عزیزم تولدت مبارک!!!!!!!!!!!
دیگه ببخشید هدیه مام ناقابل بودش.



کیبرد داغ؟؟؟اقا یکی اطلارسانی کنه لطفا!

شاعر شنبه 11 آذر 1391 ساعت 10:16

خوب محمد مهدی عزیز همونطور که گفتم بیشتر سرودهای من شعر سپیده ولی بخاطر تو دشب این شعر سرودم ببخشید اگر ضعیفه تقدیمش میکنم به همه بچه های فروم و وبلاگ پایونیر

سخن دل

درون سینه ام دردیست هزار
میان من و تو هست فاصله بسیار
دوریت قلب من آزرده و بیمار
بوسه ات می دهد جان و میکند تیمار
تب کنم تاب ندارد تن بیمار
لعل تو دور زمن و نیست زمن مهره ای از مار
بی تو هرگز نشود صبح دگر بار
عاقبت کی رسد این لحظه دیدار
من درون تبم و اینهمه بیمار
از تو نیست خبری انگار نه انگار
هرچه بوده میان من و تو میکنی انکار
این همان مهر تو بود انگار به انکار
غم من از دوری تو رنجه گشته بر تن بیمار
تو درون دلت نیست خبر انگار
عاشقم عاشقت ای یار
میان من تو هست فاصله بسیار
__________________________________________

امیدوارم خوشتون اومده باشه باید ببخشید دیگه
همه تون را دوست دارم و برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم
با آرزوی بهترین ها


عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود
شاعر جونم عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی









معلومه تو این زمینه هم استعداد داری

دستت درد نکنه !!

شاعر یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 10:05

محمد مهدی عزیز شما به من خیلی لطف داری چیز قابلی نیست هنوز خیلی خیلی تا عالی راه مونده

شاعر یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 16:50

ببخشید میپرسم من چند روزه نمیتونم به سایت افسانهها سر بزنم اگر میشه اطلاع رسانی کنید چی شده سپاسگزارم

آرمین دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 04:52

سلام سلام سلام
به پایونیر جان : اول از همه پوزش برای تاخیرم ولی بلاخره باید گفت " تولد تولد تولدت مبارک مبارک ..."
پایونیر جان با تاخیر تولدت مبارک

به مترجمها و ویراستاران عزیز : بابت تلاش بی وقفه اتون تشکر می کنم " دستتون طلا "

به فاطمه جان : پرسی چی شد!!!!!!

به شاعر عزیز : شاعر جان منم بعضی وقتا شعر میگم . پس به رسم کسوت میگم " اجازه هست "

دوست دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 13:05

منم تبریک می گم ، ایشاالله هزار ساله بشه و هزار تا کتاب هم ترجمه کنه!!!!!!!!!!

شاعر دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 13:35

آرمین عزیز اجازه لازم نیست قدم رنجه میفرمایید من فقط اسم شاعر دارم ولی شاعر بودن تا من خیلی فاصله است درستترش آرزوی شاعر شدن دارم

دوقلو ها دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 16:55

آقا فردا و پس فردا تهران تعطیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!
دست دست
جیــــــــــــــغ
هوراااااااااااااااااااااااااا!!!!

محمد علی دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 23:17 http://dragonhunters.blogsky.com/

بچه ها اگه اطلاع ندارید پرشین بکس خراب شده به همین جهت برای دانلود فطلای سریر تش باید چیکار کنم ؟؟
آدرس و اینطوری زدم:
http://forum.persianbax.ir inurl:/thread7701.html
بازم گفت یاففت نشد
کسی راهی برای
این کارارهیه کمکی به ما بکنه
آهــــــــــــــــــــــــای ایــــــــهــــــــــا الناس

دوقلو ها سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 07:35

آی گفتی!افسانه ها و ناواروگ هم باز نمیشن!
کسی خبری نداره؟

شاعر سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 10:38

با سپاس دوقلوهای عزیز افسانه ها دو باره برگشته درباره ناروگ هم سایت شون خرابه به محض درست شدن دوباره برمیگردن البته این مسئله را نیما یکی از مدیراشون گفتن محمد علی عزیز ماهم میخوایم بدونیم سایت پرشین بکس چی شده لطفا هرکسی خبر داره اطلاع رسانی کنه

دوقلو ها سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 14:13

مرسی شاعر جان!

محمد علی سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 19:23 http://dragonhunters.blogsky.com/

من می دونم چی شده!
هاست خراب شده
ولی دیدن خرابه سایت و بستن در نتیجه نمیشه رفت تو قسمت های قبلیش

شاعرجان دوقلوهای عزیز کاترینا وفاطمهو.....
اگهکسی فصل های سریر آتش رو داره التماس میکنم واسم
آپلود کنه من عاشق این کتاب شدم بدجوری مارشم کمکم کنید توروخدا
hep....help......help.....help

دوقلو ها سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 20:57

آخه فقط چند فصل اومده.میخوای اونا رو بزاریم؟

دوقلو ها سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 21:08

اگه خواستی:
http://s2.picofile.com/file/7574148488/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B1_%D8%A2%D8%AA%D8%B4.rar.html

JuPiTeR چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 01:41

سلام سلام
من اومدم!!!
کیبرد داغ کاترینا هم که آماده شده و هر وقت Pioneer گفت اجراش میکنیم!!!

پ.ن:شاعر شعرت عالی بود
پ.ن:بچه ها چطورین؟؟؟؟؟؟

شاعر چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 13:50

ژوپیتر عزیز نظر لطفته خیلی محبت داری

ژوپیتر:این یه واقعیته

محمد علی چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 17:42 http://dragonhunters.blogsky.com/

دوقلوها دمتون گرم آقا هرچی بگم کم گفتم خیلی باحالید
دیگه واقـــــعــــــــــــــــــا نمیدونم چــــــــــــــــــــــــــی بم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حمید( بلک لرد) دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 08:22 http://www.farest.blogsky.com

سلام
آقا من اعتراض دارم
کی نظر من رو پاک کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا اینطوری درست نیست
به هرحال بازم تولدت مبارک پایونیر جان .....
اینم آخرین نظر که اگه خواستین مثل قبلی پاکش کنین
موفق باشین

ژوپیتر:ما نظرات رو پاک نمیکنیم مگر اینکه به شخصی توهین کنیدیا تبیلغ باشه(و اسپم)

محمد هادی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 00:46

دیگه فصل نمیدید

سپهر پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 22:20

اهم ... اهم... سرفه ... سرفه .... فریاد: بابا چرا فصل جدید این کتابو نمیدید و عشاق این کتاب را به عشقشون نمی رسونید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.