PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

PIONEER-GROUP

پروژه ی فعلی گروه:تایپ غار ارواح( جلد نهایی وراثت) و ترجمه ی جلد هفتم کارموز رنجر و جلد 5 سی و نه سرنخ

تــــــــولدPioneer:دانلود فصول 10تا12کارآموز

حرف های کاترینا:
فصل ده:
سلام سلام سلام
بله نه آذر روزی بود که یه دختر مهربون چشم عسلی به دنیا اومد تا بهترین دوست من بشه!
یه دختر باهوش و بی نظیر که همگی توی یه نگاه عاشقش می شن!
پایونیر جونم تولدت مبارک!
پایونیر و من برای این روز هفته هاست نقشه ریختیم و پایونیر زحمت کشیده و با تمام گرفتاریهاش 9 تا فصل برامون آماده کرده که من این دو سه روز ویراستاریش می کنم و دونه دونه براتون این جا می ذارم.
اینم فصل دهم کارآموز (و فصل اول از اون نه تا فصل) من و پایونیر جون این فصل رو تقدیم کردیم به فاطمه جون به خاطر تمام زحمتایی که برای گروه پایونیر و کتاب چهارم 39 سرنخ می کشه.
فاطمه جون خدا قوت!
فصل یازده:
سلام سلام سلام
فصل یازده رسید داغ داغ
این فصل تقدیم می شود به امید جون که اونم برای گروه پایونیر و کتابای مختلفی که داره ترجمه میشه زحمت زیادی کشیده. امیدجون خدا قوت!
فصل دوازده:
سلام فرزندانم!
کدوم فصل بودیم؟ شلوغ نکنین بزارین فک کنم! آهان دوازده که بالاخره داستان داره تکون می خوره حسابی!
برای فصول بعدی حداقل سی تا تشکر می خوام .... گفته باشم!
آخ آخ حواس که نیست! یادم رفت بگم به کی تقدیمش کردیم! درسته به ژوپی جون که یکی از مدیرایی که تقریباً همیشه در دسترسمون بوده!
لینک تالار مربوط به کارآموز
برای دانلود فصل دهم کارآموز

برای دانلود فصل یازدهم کارآموز

برای دانلود فصل دوازدهم کارآموز

توجه1:برای دیدن این بخش حتما باید در فروم عضو شوید.
توجه2:از صفحه ی پنج به بعد میتونید فصل ها را دریافت کنید.
نظرات 55 + ارسال نظر

اولیش خودمم این هدیه تولد
http://uploadtak.com/images/y245_ttb.png

امیدوارم پایونیر بیاد و ببیندش

ژوپیتر:خوشمله

Nazli پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 16:19

سلام
پایونیر جان تولدت مبارک عزیزم عجب روز فرخنده ای امروز سالگرد ازدواج منم هست

ژوپیتر:سلام
تبریک میگم!!!
نریمان:باد امد بوی نازلی بیمعرفت اورد کجایی ابجی بزرگه خیلی وقته ندیدمت تبریک میگم

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 16:41

سلام محمد مهدی جون
چقده خوشگل بود!
همین حالا انداختمش روی صفحه دسکتاپ کامپیوترش! خودش تا فردا نیس، اما فردا میاد و حتما از خوشحالی ذوق مرگ میشه! خوب می شناسمش! عاشق اینجور هدیه هاست!
ممنون که ویل رو هم توی اون عکسه گذاشتی! راستی اون یکی سمت راست عکس بالای بالاش مال کدوم کتابه؟

ژوپیتر:منم از اینا درس کردم کسی چیزی دربارش نگفت
http://s3.picofile.com/file/7556931498/11.jpg

http://s3.picofile.com/file/7556931177/10.jpg

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 16:43

نازلی جون تبریک میگم! ایشالا به خوبی و خوشی و سلامتی!

ممنون کاترینا جان

راستی ژوپی الان با کامپیوتر خودتی ؟؟

ببخشید یادم رفت

اون عکس که گفتی مال کتابایه بارتیمیوس بید
فارسیش تو نت نیست ام چاپیش هست (700 صفحه !!)

کاور کتابا
http://www.ofoqco.com/images/books/345013.jpg
http://www.ofoqco.com/images/books/345014.jpg
http://www.ofoqco.com/images/books/345015.jpg
دانلود کتابا به انگلیسی

http://www.4shared.com/rar/xY-G4pz9/jonathan_stroud_-_bartimaeus_t.html

Nazli پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 17:13

سلام دوستان
ممنونم ژوپیتر جان و کاترینای عزیزم و ممنون از همه زحمات بی دریغی که برای بچه ها میکشید

shahramrooh پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 17:25

پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
تولدت مبارک
برای فصل جدید از ته ته ته دل ممنون

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 17:32

سلام
فصل یازده رسید!
تقدیمی هم مال امیدجون هست که یکی از مدیرای خوب گروهمونه. در ضمن مثل خودم باهوشه!
محمد مهدی جون دستت درد نکنه! من می میرم برای این کتابای هفتصد صفحه‌ای! خوشگله؟ گرونه؟
شهرام جون زنده باشی. ای کاش تولد من بود! حسودیم شد!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 17:34

ژوپیتر جون شما کارت حرف نداره! اونا رو قبلاً دیده بودم اما نمی دونستم کار توه! ایول داری!
نازلی جون من که کاری نمی کنم همش کار این مترجمامونه که باید بگم خیلی دوستش دارم! فدای همه شون!

shahramrooh پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 17:40

هرکی بتونه pioneer را راضی کنه ترجمه کنه روی سر ما جا داره شما متولد بشید!!! هزارتا پیام تبریک براتون میزنم

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 17:52

خب شهرام جون منم چیزی نمونده که متولد بشم!
19 بهمن یادت بمونه!

shahramrooh پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 18:02

من خودم از یاد رفته ام حافظه م به جز کتاب و فیلم در حد ماهیه روز تولدتون مثل الآن یه پست بزنید بچه ها بامرامن براتون از دل مایه میزارن .
ایشالا فقط شادی داشته باشید که خبرش به ما برسه و مهمونتون بشیم[:S003]

نریمان پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 19:03

سلام سلام سلام تولد عید شما مبارک
پایونیر یه اهنپ با گیتار بدهی دارم بهت الان یه کادو بهت میدم توپ

2saman پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:18

تولدت مبارک pionner جون

محمد علی پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:24 http://dragonhunters.blogsky.com/

نوبتی هم که باشه نوبت منه
اینم هدیه:
http://www.uploadtak.com/images/b3363_hungergames2012poste.jpg

دوقلوها پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:34

[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
[:S019:]
تولد پایو نیر گل مبــــــــــــــــــــــــــــارک!!
ببخشید اینجور دیر به دیر میایم.یاد کارنامه ها که فراموش بشه برمیگردیم!

دوقلوها پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:35

اااااا!!!!!!
قبول نیست!شکلکاش خراب شدن!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:37

سلام
محمد علی از کجا می دونستی که هدیه من چیه؟ اخه از کجا؟
من براش سه گانه عطش مبارزه رو خریدم که سی هزارتومنی هم پام در اومد. تازه مجموعه اراگون رو یکی دیگه براش خریده گفت یه هفتاد هشتاد تومنی خرج برداشته! نمی گم اون یکی کی بوده! باید حدس بزنین! گفته به کسی نگم!

و هدیه ات خیلی خوشگل بود! ای کاش خودش اینجا بود! فک کنم آخر شب برسه. بیاد می دونم خیلی خوشحال میشه.
می دونستین عنصر آذری ها آتیشه! من خیلی خوب می دونم چون دیدم چطوری شعله می کشه!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:41

سلام دوقلوها
خوبین؟
کجایین شماها؟
دلمون ترکید از بس نبودین! کارنامه ها رو هم یادتون می ره گرچه من که فک کنم عوض بیست شدین نوزده، آره خرخونا؟

Siavash پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:42

تولد بزرگترین مترجم فانتزی مبارک.بابت ترجمه هم خیلی ممنون

ruby پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 20:53

Happy birth day !!!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 21:43

سلام
فصل دوازده آماده شده!
لینکش توی فروم گذاشته شده!
تهدیدات شخصیم برای گرفتن فصول بعدی پیوست اون پست شده!
شبتون خوش!

کاترینا پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 21:55

سلام
یادم رفت بگم که این فصل زیبا رو تقدیم کردیم به ژوپی جون مهربونمون که همیشه یکی از بهترین مدیرای نت بوده.

ژوپی آره کاترینا راس میگه واقعا مدیر خوبی بیدی !!!!!
راستی دلم برات تنگیده بود کجا بودی ؟
الان با کامپیوتر خودتی ؟؟

mmp پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 23:00

تفلد تفلد پایونیر جان تفلدت مبارک

بابات فصلا هم ممنون

خوب اینم آواتار جدیدم !!!!!!!!

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا نیومد ؟؟

این بار دیگه میاد

این شما واین آواتار جدیدم

چرا نمیاد
چرا آدمو ضایع میکنه ؟؟

اومد ؟؟؟

دوباره چی ؟؟

پس کی درس میشه ؟

کاترینا تو چطوری اواتارتو درس کردی

leyla جمعه 10 آذر 1391 ساعت 03:21

تشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّرتشکّر!!!
سی و یکی تشکّر کردم خوبه؟

دوقلو ها جمعه 10 آذر 1391 ساعت 09:22

سلام دوقلوها
خوبین؟
کجایین شماها؟
دلمون ترکید از بس نبودین! کارنامه ها رو هم یادتون می ره گرچه من که فک کنم عوض بیست شدین نوزده، آره خرخونا؟

سلام کاترینا.
خوبیم.یعنی بدک نیستیم.
قربانت!ما هم در حسرت دوباره در اینترنت بودن میسوزیم!
والله یکی دیگه باید یادش بره تا ولمون کنن.
نه بابا!نوزده بود کلامون رو هوا بود! تو مایه های شونزه!
آخه معلمای بیشعور من (زهرا) از المپیاد سوال میارن معلمای من (امیرمهدی) هم کلا" قاطی دارن! در حدی که با معدل 18/40 شدیم نفرات ده یازدهم پایمون.
بازم به پایونیر تولدش رو تبریک بگو.

anahita جمعه 10 آذر 1391 ساعت 10:39

شونصد بار مرسی!

شاعر جمعه 10 آذر 1391 ساعت 11:09

یک دنیا سپاس هم از کاترینا که بی دریغ زحمت میکشه هم از پا پایونیر که بی دریغ زحمت میکشه زاد روز همچین نازنینی را شاد باش میگم و براش آرزوی بهترین ها را دارم دوستون دارم و برای همه آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

شاعر جمعه 10 آذر 1391 ساعت 11:16

باز هم زاد روز پایونیر جان را شاد باش میگم و این شعر که از سروده های خودمه بهش تقدیم میکنم ببخشید قابل شما را نداره


بود ونبود

میدانستی اگر تو نبودی
دنیای من ایگونه که هست نبود
نمیدانم میدانستی
آسمان قبل از وجود تو تاریک بود
میدانستی دریا ماهی نداشت
رود جریان نداشت و
کوه نبود
اگر این را نمیندانستی بدان
تو همه بود ونبود من و دنیای من هستی

__________________________________________

با آرزوی بهترین ها

محمد علی جمعه 10 آذر 1391 ساعت 11:38 http://dragonhunters.blogsky.com/

هدیه دومم شاعر جان قشنگ بود
http://www.uploadtak.com/images/u7926_5.png

دوقلو ها جمعه 10 آذر 1391 ساعت 11:55

اا!
خوب ما الان از خجالت آب شدیم. آخه همه یه هدیه خوب به پایونیر دادن ولی ما چیزی نداریم بدیم.
ما فوتوشاپمون خراب شده هنوز جدیده رو نریختیم.کتابی هم نمیشناسیم که پایونیر نخونده باشه.
هیچ ایده ای دارید چیکار میشه کرد؟!

شاعر جمعه 10 آذر 1391 ساعت 12:24

محمد علی جان نظر لطفت را مرسونه
دوقلوهای نازنین همینکه بیاد پایونیر عزیز هستید یک دنیا ارزش داره و بنظر من حضور شما و حمایتتون خودش هدیه بزرگیه ماهم کاری نکردیم در مقابل دریای محبت پایونیر هیچیزی قابل نیست براتون آرزوی تندرستی و پیروزی میکنم

bahar جمعه 10 آذر 1391 ساعت 13:19

pioneer تولدت مباررررررررررررررک .....
کاترینا جون دستت درد نکنه

snep جمعه 10 آذر 1391 ساعت 13:25

تولوددت مبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
م___________________ب_____________ا_________ررر________________ککککککککک

snep جمعه 10 آذر 1391 ساعت 13:25

ممنون دمتون گرم واقعا

Pioneer جمعه 10 آذر 1391 ساعت 14:31

سلام به همگی
اول از همه تشکر می کنم که روز تولدم رو برای من این قدر به یاد موندنی کردین.
روز تولد یکی از روزایی هست که آدم می فهمه چقدر برای دیگران ارزش داره. این که می فهمه وجودش در این دنیا برای افرادی با ارزشه و می فهمه که وجودش بیهوده نبوده. یه آدم برای زندگی کردن به این حس نیاز داره. این که بدونه افراد دور و برش دوستش دارن و آرزو می کنن که اون هرگز ترکشون نکنه. این که خوشحالن که اون به دنیا اومده و برای بودن در کنارش خوشحالن. حس خوبیه که بدونی افراد زیادی دوستت دارن و برات اهمیت داره که تلاش کنی که برای این قدر و قیمتی که روت می ذارن قدردانی درخور و شایسته آماده و مهیا کنی. این که به اونا بگی دوستشون داری و حاضری براشون از ته دل مایه بزاری. این که تو هم خودت رو مدیون اونا می دونی و می دونی که روزای آفتابیت مدیون وجود اوناست.
خدا رو به خاطر وجود تک تک شما دوستان خوبم شکر می کنم و شکر می گویم او را که بهم این نعمت رو ارزانی کرد که بتونم دوستان خوبی مثل شما رو خوشحال کنم.
فصل سیزدهم و چهاردهم از کتاب کارآموز به ویراستاری دوست بسیار عزیزم کاترینا آماده شده که ما فصل سیزده رو به نریمان و فصل چهاردهم رو به شاعر عزیز تقدیم کردیم. باشد که مقبول افتاد و همگی از خوندنش لذت ببرین.

محب جمعه 10 آذر 1391 ساعت 14:40

سلام ببخشید من دیر اومدم ولی دیر رسیدن
بهتر از هرگز نرسیدن است من تولد شما رو تبریک میگم
امیدوارم سالهای خوب و شادی داشته باشی

محمد علی جمعه 10 آذر 1391 ساعت 15:19 http://dragonhunters.blogsky.com/

خوب خوب خوب بالا خره یه کتاب پیدا کردم که هم پایونیر نخوندهباشه هم موضوعش جالبه
13 دلیل برای اینکه چرا اسم این کتابه
.اما داستان:
یه دختر خود کشی میکنه ویه پسر یه نوار پیدا می کنه که توش گفته چرا خودکشی کرده
از اون داستان مرموزاس
چـــــــــــقـــــــــــدر جــــــــــــــــــــــــــــــالــــب!!!!؟؟
اینم لینک:
http://uplod.ir/5kezg4n3qg9x/Thirteen_reasons_wh.pdf.htm

خوب بنا بر این من 3 تا هدیه دادم
تاحالاش................................

دوقلو ها جمعه 10 آذر 1391 ساعت 16:21

شاعر جان ممنون.ولی خیلی بهتر بود اگه میتونستیم کاری کنیم.
پایونیراگه میخوای بدونی چقدر عزیزی که ما تا صبح باید حرف بزنیم.ببخش واقعا"!
این کتاب شعر مورد علاقه من از فاضل نظریه.امید وارم دوست داشته باشی:
http://s2.picofile.com/file/7570089565/%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84_%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C_%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1_.rar.html

دوقلو ها جمعه 10 آذر 1391 ساعت 16:28

این یکی رو هم من خیلی دوست دارم.گزیده اشعار فریدون مشیری:
http://s2.picofile.com/file/7570094622/%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%87_%D8%A7%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1.rar.html
نمیدونیم که از شعرخوشت میاد یا نه.ولی امیدواریم بدت نیاد.

ron جمعه 10 آذر 1391 ساعت 16:46

مرسی بابت فصل جدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.